City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster 2vote_10En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster 2votin10En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster 2vote_11 
Shurican
En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster 2vote_10En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster 2votin10En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster 2vote_11 
Cecillie
En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster 2vote_10En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster 2votin10En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster 2vote_11 
Zann
En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster 2vote_10En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster 2votin10En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster 2vote_11 
sakref morladin
En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster 2vote_10En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster 2votin10En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster 2vote_11 
Namine
En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster 2vote_10En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster 2votin10En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster 2vote_11 
Aiko
En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster 2vote_10En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster 2votin10En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster 2vote_11 
Amber
En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster 2vote_10En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster 2votin10En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster 2vote_11 
Haylin
En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster 2vote_10En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster 2votin10En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster 2vote_11 
Melody
En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster 2vote_10En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster 2votin10En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Stine

Stine


Antal indlæg : 7
Bosted : I et hus med sine forældre

En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster Empty
IndlægEmne: En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster   En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster EmptyLør 28 Aug 2010, 12:50

Tid :: Cirka klokken 15.22
Omgivelser :: Huse, folk, butikker?
Dato :: ??
Vejr :: Dejligt!
Sted :: Cidade - Byen

Fuglene pippede let, da en dør blev revet op, og en pige skubbet ud af den. Hun landede lige midt på stien med grus, der førte ned til fortovet. Hun rejste sig. "Hold dig væk din dumme unge!" skreg damen der havde smidt hende ud. STine(Pigens navn) kiggede på damen før hun skarpt sagde: "Jamen moar!" Døren blev smækket og stine sukkede. Hun bukkede sig ned og samlede sin mobil op. Hun børstede skærmen af, og lod den ene hånd glide op til halsen og rundt om et smykke hvor der stod "Stine". Hun gik ned af stien. "Pokkers til mor.." mumlede hun, mens hun gik hen over P-pladsen. Hendes lange lyse hår var sat op i en løs knold(ava). hendes bukser var sorte og meget stramme, hendes top var hvid og hen over brystet stod der "Love", en lysegrå cardigan, og et par slidte sorte converse, med tynd bund.
Da hun trådte ind i gågaden, kiggede hun sig omkring, men i det samme, blev hun puffet i ryggen, og hun lod opmærksomheden lande på en høj fyr, med lyst strit hår, en sortlædejakke, sorte bukser, og trøjnnnnune man ikke se. Hun fandt ud af at det var en fra klassen over hende. "Nå lille Stine!" sagde han hånligt, og en gruppe af hans venner dukkede op. "Er du så blevet smidt ud der hjemme fra igen, eller går du bare en tur?!" Stine blev vred, og sagde så: "Skrid med dig, Jonas!" Han grinede bare og klappede hende hårdt på hovedet. Stine skulle til at slå ham, da hun blev puffet i menneskemængden igen. Jonas røj med og han fiskede hendes mobil op af hendes lomme. Han skyndte sig væk igen, og da STine opdagede det. blev hun mere vred end nogen sinde før!
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster   En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster EmptyLør 28 Aug 2010, 12:58

Jaster kom gående gennem gågaden og så der var nogen der var ude efter en eller anden pige og så hvad de gjorde og forsvandt et kort øjeblik og kom frem tog fat i ham der havde piges mobil "sådan noget der gør man så bare ikke mod en pige"sagde han hårdt og hev ham op i luften "hit med den"sagde han og ville have piges mobil så hun kunne få den tilbage "eller bliver det værst for dig selv"sagde han og ventede bare på at knægten som hed jonas gav ham mobilen så de kunne smutte.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Stine

Stine


Antal indlæg : 7
Bosted : I et hus med sine forældre

En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster   En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster EmptyLør 28 Aug 2010, 13:26

Stine kiggede hen mod Jonas og løb let derhen, hvorefter hun rev ned i hans arm, og rev sin mobil ud af hånden på ham. "Dit fjols Jonas!" skreg hun, godtnok så alle andre kunne høre hende, men hun var ligeglad. Lige så snart manden som havde været så sød at hjælpe hende, satte ham ned, ville hun gi' ham en stor fed lussing. Han var bare det ledeste svin på hele jorden! Hun lod let mobilen glide ned i lommen på de stramme bukser, og Jonas' venner kom hen for at få ham væk. Stine lod blikket lande på dem. Deres blikke så undskyldene ud, som om Jonas ikke kunne tale for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster   En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster EmptyLør 28 Aug 2010, 13:29

Han satte knægten ned og skubbede ham væk og gik vider for at se om pigen var okay "hey er du okay"spurgte han og kiggede på hende med et stille smil "hvem var det for nogen siden de var efter dig eller hvad de var"sagde han og kiggede på hende med det samme smil "og navnet er Jaster"sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Sponsoreret inhold





En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster   En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster Empty

Tilbage til toppen Go down
 
En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Alene ude på gaden(Jaster)
» My ride //Jaster//
» Hey...*Blink* <> Jaster

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Cidade-byen-
Gå til: