City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Alene ude på gaden(Jaster) EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Alene ude på gaden(Jaster) EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Alene ude på gaden(Jaster) EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Alene ude på gaden(Jaster) EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Alene ude på gaden(Jaster) EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Alene ude på gaden(Jaster) EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Alene ude på gaden(Jaster) EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Alene ude på gaden(Jaster) EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Alene ude på gaden(Jaster) EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Alene ude på gaden(Jaster) 2vote_10Alene ude på gaden(Jaster) 2votin10Alene ude på gaden(Jaster) 2vote_11 
Shurican
Alene ude på gaden(Jaster) 2vote_10Alene ude på gaden(Jaster) 2votin10Alene ude på gaden(Jaster) 2vote_11 
Cecillie
Alene ude på gaden(Jaster) 2vote_10Alene ude på gaden(Jaster) 2votin10Alene ude på gaden(Jaster) 2vote_11 
Zann
Alene ude på gaden(Jaster) 2vote_10Alene ude på gaden(Jaster) 2votin10Alene ude på gaden(Jaster) 2vote_11 
sakref morladin
Alene ude på gaden(Jaster) 2vote_10Alene ude på gaden(Jaster) 2votin10Alene ude på gaden(Jaster) 2vote_11 
Namine
Alene ude på gaden(Jaster) 2vote_10Alene ude på gaden(Jaster) 2votin10Alene ude på gaden(Jaster) 2vote_11 
Aiko
Alene ude på gaden(Jaster) 2vote_10Alene ude på gaden(Jaster) 2votin10Alene ude på gaden(Jaster) 2vote_11 
Amber
Alene ude på gaden(Jaster) 2vote_10Alene ude på gaden(Jaster) 2votin10Alene ude på gaden(Jaster) 2vote_11 
Haylin
Alene ude på gaden(Jaster) 2vote_10Alene ude på gaden(Jaster) 2votin10Alene ude på gaden(Jaster) 2vote_11 
Melody
Alene ude på gaden(Jaster) 2vote_10Alene ude på gaden(Jaster) 2votin10Alene ude på gaden(Jaster) 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Alene ude på gaden(Jaster) EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Alene ude på gaden(Jaster) EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Alene ude på gaden(Jaster)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Alene ude på gaden(Jaster) Empty
IndlægEmne: Alene ude på gaden(Jaster)   Alene ude på gaden(Jaster) EmptyLør 28 Aug 2010, 15:42

S:byen
T:8:00
V:koldt og fugtigt
O:ikke særeligt mange mennesker
P: altid den samme tøj og en kappe på

Shurican gik rundt på gaderne for sig selv for at finde et nyt sted at bo,hendes gammel hjem var ødelagt og hun blev jaget væk fra undergrunden.hendes tanker var ikke andet et negative tanker og hun følte at hun burde tag hjem til Thailand,der var koldt men hun lod som om hun ikke fryste for at undgå at folk kan se at der er noget i vejen.Hun gik lidt rundt lidt for at tænke,hun syntes ikke at hun skulle bruge tid på at finde en job for hun var jo blind og hun tænkte at ingen vil have en blind til at arbejde for dem for det kunne nok skabe problemmer.Hun sukkede og tænkte lidt på hendes problemmer,hun tænkte at ingen kunne få hende til at tænke positiv igen efter som hendes hjerte var knust.Hun fandt et bænk hvor hun kunne ligge og vilde sig lidt,hun følte at hun har mistet alt eller op givet alt.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Alene ude på gaden(Jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene ude på gaden(Jaster)   Alene ude på gaden(Jaster) EmptyLør 28 Aug 2010, 18:31

Jaster kom gående med et smil på sine læber og kiggede rundt for at se hvad der skete ude i byen men det så ikke ud til at der skete så meget der ind og han kiggede rundt og fik øje på Shurican og løb hen mod hende for at få fat på hende "hey Shuri"sagde han og det var det han kaldte hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Alene ude på gaden(Jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene ude på gaden(Jaster)   Alene ude på gaden(Jaster) EmptyLør 28 Aug 2010, 18:35

Shurican hørte en stemme "Jaster "sagde hun på et negative måde selvom hun var glad for at se ham hun satte sig op på bænken og ventede på han kom over til hende.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Alene ude på gaden(Jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene ude på gaden(Jaster)   Alene ude på gaden(Jaster) EmptyLør 28 Aug 2010, 19:13

han kom over til hende "noget galt du ser ikke glad ud eller noget"sagde han og kiggede på hende med et smil smil på sine læber og viste ikke hvad han skulle sige til hende.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Alene ude på gaden(Jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene ude på gaden(Jaster)   Alene ude på gaden(Jaster) EmptyLør 28 Aug 2010, 19:34

"ne j eller det som om jeg har mistet mit positive tanker "sagde hun og sukkede"men det er ikke bare det , jeg har hvist mistet alt"
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Alene ude på gaden(Jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene ude på gaden(Jaster)   Alene ude på gaden(Jaster) EmptyLør 28 Aug 2010, 19:36

"hvorfor skulle du ha mistet alt"spurgte han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og viste ikke hvad han skulle sige
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Alene ude på gaden(Jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene ude på gaden(Jaster)   Alene ude på gaden(Jaster) EmptyLør 28 Aug 2010, 19:41

"jeg har mistet mit hjem,min positiv humør"sagde hun"okey så ikke alt men det føles bare som om alt er tabt"hun viste ikke hvad hun ellers skulle sige "jeg har bestemt mig at tage tilbage til Thailand "
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Alene ude på gaden(Jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene ude på gaden(Jaster)   Alene ude på gaden(Jaster) EmptyLør 28 Aug 2010, 19:42

Han kiggede på hende med et smil "du skal da ikke flytte herfra"sagde han og kiggede på hende og satte sig på hug foran hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Alene ude på gaden(Jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene ude på gaden(Jaster)   Alene ude på gaden(Jaster) EmptyLør 28 Aug 2010, 19:47

"hvorfor ikke jeg nermest ikke noget liv her,jeg har ingen job,ingen hjem,jeg har især ikke noget som cecilie hun har ,en kærste"sagde hun"jeg føler mig ulykkeligt her, jeg føler mig som om jeg ikker død endnu og ville begå selvmordt "hun rystede på hovedet som om hun ikke kunne klare at være her.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Alene ude på gaden(Jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene ude på gaden(Jaster)   Alene ude på gaden(Jaster) EmptyLør 28 Aug 2010, 19:50

Han kiggede på hende "jamen Shuri dog"sagde han og kiggede på hende med et smil "hvad nu hvis jeg skaffer dig en lejlighed som du kan bo i og så kan vi prøve og finde et job til dig"sagde han og kiggede på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Alene ude på gaden(Jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene ude på gaden(Jaster)   Alene ude på gaden(Jaster) EmptyLør 28 Aug 2010, 19:54

"som om jeg kan få et job for jeg er jo blind og det ville nok ende galt"sagde hun trist "og jeg har hårdt brug for et sted at bo hvor der er jord for jeg kan kun se med jordbetvingelse"
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Alene ude på gaden(Jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene ude på gaden(Jaster)   Alene ude på gaden(Jaster) EmptyLør 28 Aug 2010, 20:44

//jaster??//
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Alene ude på gaden(Jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene ude på gaden(Jaster)   Alene ude på gaden(Jaster) EmptySøn 29 Aug 2010, 09:10

Han kiggede på hende "jamen hmm vi kan jo altid se om der er en hytte i skoven"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Alene ude på gaden(Jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene ude på gaden(Jaster)   Alene ude på gaden(Jaster) EmptySøn 29 Aug 2010, 12:06

shurican viste ikke hvad hun skulle sig,hun følte sig stadig lidt dårligt til pas.Hun savnede at hører Thaisisk melodi fra klokkerne om morgen.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Alene ude på gaden(Jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene ude på gaden(Jaster)   Alene ude på gaden(Jaster) EmptySøn 29 Aug 2010, 12:08

Han kiggede på hende med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Alene ude på gaden(Jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene ude på gaden(Jaster)   Alene ude på gaden(Jaster) EmptySøn 29 Aug 2010, 12:14

hun følte hun aldrig vil få sin positiv side tilbage "der er to som jeg har mødt der synes at jeg burde rejse,og detsudenjeg har alligevel et problem med sygplejsker og læger"
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Alene ude på gaden(Jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene ude på gaden(Jaster)   Alene ude på gaden(Jaster) EmptySøn 29 Aug 2010, 12:16

han kiggede på hende "vil du bo ved mig"spurgte han og kiggede på hende for at gøre det hele nemmere for hende for hun kendte jo hans hjem
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Alene ude på gaden(Jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene ude på gaden(Jaster)   Alene ude på gaden(Jaster) EmptySøn 29 Aug 2010, 12:19

lidt af hendes tårer trillede ned af kinderne på hende,hun vist ikke hvad hun burde sige for hun savnede at være hjemme i Thailand.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Alene ude på gaden(Jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene ude på gaden(Jaster)   Alene ude på gaden(Jaster) EmptySøn 29 Aug 2010, 12:24

Han kiggede på hende "eller du kan tage på ferie"sagde han og kigede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

Alene ude på gaden(Jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene ude på gaden(Jaster)   Alene ude på gaden(Jaster) EmptySøn 29 Aug 2010, 12:28

" en ferie "sagde hun bare hun savnede meget,hun syntes ikke at hun ville bare være der som et ferie men vil nok få sit liv igen,men hun tænkte sig om.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alene ude på gaden(Jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene ude på gaden(Jaster)   Alene ude på gaden(Jaster) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Alene ude på gaden(Jaster)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En dag i folkemængden, og på gaden - Jaster
» Alene uden nogen at snakke med//Jaster//
» alene med tankerne

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Cidade-byen-
Gå til: