City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) 2vote_10en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) 2votin10en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) 2vote_11 
Shurican
en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) 2vote_10en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) 2votin10en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) 2vote_11 
Cecillie
en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) 2vote_10en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) 2votin10en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) 2vote_11 
Zann
en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) 2vote_10en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) 2votin10en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) 2vote_11 
sakref morladin
en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) 2vote_10en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) 2votin10en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) 2vote_11 
Namine
en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) 2vote_10en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) 2votin10en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) 2vote_11 
Aiko
en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) 2vote_10en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) 2votin10en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) 2vote_11 
Amber
en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) 2vote_10en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) 2votin10en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) 2vote_11 
Haylin
en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) 2vote_10en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) 2votin10en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) 2vote_11 
Melody
en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) 2vote_10en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) 2votin10en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) Empty
IndlægEmne: en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew)   en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) EmptySøn 29 Aug 2010, 15:38

S:den hjemsøgte hus
V: regn,koldt og blæse vejr
T: 22:00
O:ingen ,bare et tomt hus
P:som sædvandlige sin sildte og frønset tøj

Shurican gik for sig selv i sine tanker, hun havde ikke noget sted at bo,ingen job,ingen kærste faktisk havde hun intet.Hun savnede Thailand og tænkte lidt,hun var gennem blød af regnen og mærkede det køllige og blæsende vejr.Hun tænkte at indtil videre måtte hun holde sig i skjuld indtil hun kan tage tilbage til Thailand.Hun lyttede og kunne hører lyden *den hjemsøgte hus*tænkte hun og trask af sted hen til den hjemsøgte hus.Hun åbnede den knirkende dør og kunne hører blæsen i rummet,huset var tomt og perfeckt middlertidigt sted hun tænkte at hun bliver her kun en nat før hun vil tager videre.Hun var stadigvæk i sin negative humør,hun havde ikke så meget med sig,hun havde kun det ting hun fik af nogle venner med sig og ikke mere.Hun fandt et sted og satte sig ned lidt.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 56
Bosted : Et stykke udenfor Vida på et gammelt herregård
Job/hobbies : Chef i et stort firma som hedder Conner som laver mærketøj...

en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) Empty
IndlægEmne: Sv: en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew)   en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) EmptySøn 29 Aug 2010, 16:06

Matthew elskede at være ude når det regnede, det var som om hans humør altid var bedre når folk var triste i det. og det var de fleste mennesker jo når det regnede, men Matthew elskede regn og det var han ikke bange for at vise frem. hans lysehår var allerede vådt sammen med hans bukser, hans læderjakke gjorde så den sorte trøje ikke blev våd. han bevægede sig bare mellem de mange træet til han nået til et gammelt hus og begynde at grine kort, han havde hørt så mange historier om at der spøgede i det gamle hus. selv troet han ikke på sådan nået pjat og gik bare hen mod bagdøren, dog var den låst så han hoppede igennem et ødelagt vindue. han rystede kort sit hoved for at få vandet ud af sit hår, inden han begynde at gå rundt og kiggede sig omkring imens
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) Empty
IndlægEmne: Sv: en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew)   en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) EmptySøn 29 Aug 2010, 16:22

Shurican kunne hører noget,men hun tog det roligt.Hun sad og lyttede til regnen og blæsten,hun var stadigvæk våd.Hun lyttede lidt hvor efter hun gik lidt rundt i et rum,hun lod hænderne glide hen af væggende og tænkte lidt.Hun underede sig lidt over hvem det var der kom ind men det tog hun sig ikke af,hendes hvide hår var blevet mørkt og beskidt så der var kun nogle steder man kunne se at hendes hår var hvidt som sneen.Hun kunne ikke lade være med at tænke lidt så hun prøvede at synge lidt for at fjerne en tanke.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 56
Bosted : Et stykke udenfor Vida på et gammelt herregård
Job/hobbies : Chef i et stort firma som hedder Conner som laver mærketøj...

en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) Empty
IndlægEmne: Sv: en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew)   en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) EmptySøn 29 Aug 2010, 16:30

Matthew stoppede op da han hørte en sang stemme, han tænkte lidt over det inden han gik efter lyden. han stoppede op og lænede sig op af dørkarmen og så over på pigen som var der "de har en smuk stemme" sagde han og lag sine hænder ned i sine lommer på sin jakke, selv om han så ud til at fryse pågrund af den farve hans hud havde. så frøs han ikke en eneste lille smugle, han viste ikke hvordan det var at fryse og derfor kunne han heller ikke forstå når folk sagde de frøs
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) Empty
IndlægEmne: Sv: en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew)   en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) EmptySøn 29 Aug 2010, 16:33

"øh tak"sagde hun da hun hørte at vedkommen var kommet,hun kunne hører at det var en dreng"det er et godt vejr vi har i dag"hun kunne godt lide regnen og ser regnen som et godt vejr,for hende ser hun verden som dødens dans.Hun tænkte lidt"hvem er du egentligt " hun så ikke på ham men stirrede ude i det blå luft.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 56
Bosted : Et stykke udenfor Vida på et gammelt herregård
Job/hobbies : Chef i et stort firma som hedder Conner som laver mærketøj...

en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) Empty
IndlægEmne: Sv: en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew)   en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) EmptySøn 29 Aug 2010, 16:43

Matthew så bare over på hende og blev bare stående hvor han stod, han nikkede en enkel gang "det skal du jo ikke takke for" sagde han og kunne ikke forstå at folk kunne takke for sådan nået, det var jo nået man vel var født med. han så kort mod en vindue og nikkede "det bedste vejr nogensinde" sagde han og elskede jo selv regnen, han gik stille over mod hende og tog sine hænder op af sine lommer. han fangede hendes ene hånd i sin og kyssede hendes håndryg en enkel gang "Matthew Connery.. frøken?" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) Empty
IndlægEmne: Sv: en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew)   en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) EmptySøn 29 Aug 2010, 16:47

hun viste ikke om hun burde smille ell er ej så hun gav kun et lille smil"Shurican Pingchuan lee"sagde hun mens hun lyttede til regnen"hvilken race er du "hun lod hovedet sidde på skrå men hun lyttede til regnen og kunne føle at hendes hud er bleg og kold.Hun kunne komme på noget andet sige lige nu for hvis hun skulle holde samtalen i gang så måtte hun gemme lidt på spørgsmål.


Sidst rettet af Shurican Søn 29 Aug 2010, 16:59, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 56
Bosted : Et stykke udenfor Vida på et gammelt herregård
Job/hobbies : Chef i et stort firma som hedder Conner som laver mærketøj...

en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) Empty
IndlægEmne: Sv: en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew)   en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) EmptySøn 29 Aug 2010, 16:51

Matthew så på hende og smilte og bukkede en enkel gang "frøken Lee" sagde han for at vise at han var glad for at møde hende, hans blik røg hurtigt over på hendes da han hørte hendes spørgsmål "hvad vil du gætte på?" spurgte han om og lag sit hoved på skrå og blottede sine tænder i et smil
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) Empty
IndlægEmne: Sv: en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew)   en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) EmptySøn 29 Aug 2010, 17:02

"hmm lad mig se "sagde hun og lukkede øjne mens hun konsetret sig"en... Vampyr"gættede hun på og åbnede øjne igen.Hun lyttede videre til regnen der øssede ned på vinduet og blæsten som kunne hører gennem de ødlagte ruder. Hun sad med sit sang i hovedet den var på et andet sprog men alligevel kunne hun lide den,hun ventede på at Matthew skulle sige noget og hun holdt sig lidt tavgs.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 56
Bosted : Et stykke udenfor Vida på et gammelt herregård
Job/hobbies : Chef i et stort firma som hedder Conner som laver mærketøj...

en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) Empty
IndlægEmne: Sv: en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew)   en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) EmptySøn 29 Aug 2010, 17:11

Matthew så bare på hende og nikkede langsomt til det "ja du har gættet rigtigt.. men du får ikke nogen gave for det" sagde han og havde ikke engang nået på sig som kunne være en gave, han gik bare lydløst hen og satte sig på den gamle trappe som manglede nogle trappetrin
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) Empty
IndlægEmne: Sv: en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew)   en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) EmptySøn 29 Aug 2010, 17:15

"okey,jeg er blandet race"sagde hun"jeg er halv demon og Halv vampyr " hun tænkte lidt"og det er okey for jeg ikke vant til at få gaver selvom der to jeg kender som gav mig noget"hun mærkede lidt på gulvet og kunne mærke at det var koldt,hun havde lyst til at finde et stykke glasskår og skærer i sig selv"hvor bor du henne"hun sad bare og lyttede til vejret mens hun sad og stirrede ud i det blå luft.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 56
Bosted : Et stykke udenfor Vida på et gammelt herregård
Job/hobbies : Chef i et stort firma som hedder Conner som laver mærketøj...

en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) Empty
IndlægEmne: Sv: en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew)   en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) EmptySøn 29 Aug 2010, 17:18

Matthew så bare over på hende og tænkte slet ikke hvilke tanker den unge pige havde, og slet ikke i den retning som hun havde "når okay" sagde han bare og havde heller ikke tænkt sig at give en fremmede pige nogen gave, dog var der nået der røg igennem hans hoved hvorfor nogen var en blanding. det var ikke til at forstå i hans hoved, og folk skulle skamme sig over at lave en blanding "på en herregård udenfor Vida" sagde han og lukkede sine øjne kort i
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) Empty
IndlægEmne: Sv: en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew)   en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) EmptySøn 29 Aug 2010, 17:25

"okey"sagde hun og så lidt ned mens hun tog sine ben til sig,der var stadigvæk nogle skader på hendes krop men hun lod som om det ingen ting"jeg har ikke længer et hjem"hun stirrede ned mod jorden"jeg blev taget væk fra mit rigtigt hjem som er et Kirkegaard i Thailand,jeg skulle arbejde for en mand her i vida."hun lukkede øjne og tænkte tilbage"men det er fordi at jeg er blind og det hele gik galt så han mishandlede mig hvor efter jeg stak af,jeg havde prøvet at finde ud af hvordan jeg kan komme hjem til Thailand igen.Her i Vida boede jeg i undergrunden hvor jeg byggede en hule så i går aften blev den ødlagt,jeg viste ikke hvordan men der var mennesker"hun trak sig på skulderen for hun kunne ikke fortælle hvorfor eller hvordan.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 56
Bosted : Et stykke udenfor Vida på et gammelt herregård
Job/hobbies : Chef i et stort firma som hedder Conner som laver mærketøj...

en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) Empty
IndlægEmne: Sv: en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew)   en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) EmptySøn 29 Aug 2010, 17:32

Matthew hævede bare sit ene øjebryn "synd for dig" sagde han selv om han var ligeglad med det, han rejste sig bare stille op og vende sig om og begynde at gå op af trapperne. det var ikke lige det han ville bruge denne aften og nat på at høre på en pige der tuder, han ville heller undersøge om der virkelig fandes spøgelser i dette hus
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) Empty
IndlægEmne: Sv: en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew)   en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) EmptySøn 29 Aug 2010, 17:40

Hun græd ikke ,hun rejste sig og gik stille"jeg tror ikke at der findes spøgelser her"sagde hun så for hun kunne fornemme at han ville se om der var spøgelser til stede.Hun mærkede efter et stykke glasskår som hun ville bruge for hun tænker at han nok ikke er så meget snaksageligt lige nu,hun lyttede til regnen og det fik hende til at synge igen mens hun gik rundt.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 56
Bosted : Et stykke udenfor Vida på et gammelt herregård
Job/hobbies : Chef i et stort firma som hedder Conner som laver mærketøj...

en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) Empty
IndlægEmne: Sv: en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew)   en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) EmptySøn 29 Aug 2010, 22:15

Matthew træk bare på skulderne af hende, og var endelig ligeglad med hvad hun sagde. hvis han ville se om der fandes spøgelser så havde han godt nok også tænkt sig det, han åbnede en gammel dør der larmede meget. han så sig lidt omkring i værelset hvor der kun stod en gammel seng i det ene hjørne med en gammel bamse i, han gik bare stille hen og samlede bamsen op i sine hænder og så lidt på den inden han satte den ned igen
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) Empty
IndlægEmne: Sv: en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew)   en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) EmptyMan 30 Aug 2010, 04:23

Hun stod bare og tænkte*hvorfor er du ikke som de andre,snaksagligt*hun mærkede lidt efter og kunne mærke et pejs,stole og en reol.Hun satte sig ned og tog et stykke glasskår op til sig,hun tænkte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 56
Bosted : Et stykke udenfor Vida på et gammelt herregård
Job/hobbies : Chef i et stort firma som hedder Conner som laver mærketøj...

en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) Empty
IndlægEmne: Sv: en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew)   en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) EmptyMan 30 Aug 2010, 06:55

Matthew gik bare stille ud af værelset igen og så sig lidt omkring, han vende sig om og begynde at gå ned af trapperne igen da der ikke var andet spændende oppe ovenpå. han så sig lidt omkring efter hende og gik over til hende, han lag sine hænder nede i lommerne og lag sit hoved lidt på skrå
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) Empty
IndlægEmne: Sv: en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew)   en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) EmptyMan 30 Aug 2010, 13:41

Hun sagde ikke noget for hun viste ikke hvad hun skulle sige,hun sad med et stykke glasskår i hånden mens hun tænkte lidt.Hun mærkede kulden på hendes blege hud og hun frøs ikke,hun sad bare stillet mens hun lyttede til regnen.Hun kunne hører at der dryppede af skellige steder.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 56
Bosted : Et stykke udenfor Vida på et gammelt herregård
Job/hobbies : Chef i et stort firma som hedder Conner som laver mærketøj...

en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) Empty
IndlægEmne: Sv: en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew)   en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) EmptyMan 30 Aug 2010, 15:18

Matthew så stille på glasglasskåret med et underligt blik "hvad skal du med det?" spurgte han om og kunne ikke forstå hvad hun skulle med det, og derfor synes han at det var underligt at hun holde det. han blev bare stående hvor han stod og havde ikke tænkt sig at rykke sig, han legede dog bare lidt med sine nøgler i lommen
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) Empty
IndlægEmne: Sv: en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew)   en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) EmptyMan 30 Aug 2010, 15:22

"tja jeg hver gang jeg føler mig mig nedtrykt så finder jeg altid et stykke glasskår og skærer i mig selv "sagde hun"men det tager folk sig ikke af for de er bare ligeglade"hun mærkede på spidsen af den"jeg ved ogdt at det er lidt sindsygt,men jeg gør det alligevel og jeg vil gætte på at du også nok ville være ligeglad med det"
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 56
Bosted : Et stykke udenfor Vida på et gammelt herregård
Job/hobbies : Chef i et stort firma som hedder Conner som laver mærketøj...

en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) Empty
IndlægEmne: Sv: en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew)   en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) EmptyMan 30 Aug 2010, 15:51

Matthew tog sine hænder op af lommerne og snuppede hurtigt glasskåret ud af hendes hånd "det ville nok være en dårlig idé,.. hvis ikke du har lyst til at blive overfaldet" sagde han og havde ikke spist i et stykketid, og havde heller ikke lyst til at modstå hvis først duften af blod kom mod ham. selv om han virkelig kunne styre sig så havde han ikke lyst til at modstå det når der var blod tæt på
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) Empty
IndlægEmne: Sv: en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew)   en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) EmptyMan 30 Aug 2010, 16:10

"okey"sagde hun bare og lyttede"faktisk ville jeg bare være ligeglad for jeg har ikke noget at bruge mit liv til"
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 56
Bosted : Et stykke udenfor Vida på et gammelt herregård
Job/hobbies : Chef i et stort firma som hedder Conner som laver mærketøj...

en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) Empty
IndlægEmne: Sv: en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew)   en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) EmptyMan 30 Aug 2010, 20:22

Matthew rullede sine øjne af hende "nå" sagde han bare og kastede glasskåret ind i en væg så den satte sig fast, han vende sig om og lag sine hænder nede i lommerne igen "farveller" sagde han og gik bare mod det vindue han havde kommet ind af, han så dog ikke tilbage på hende og gik bare videre
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) Empty
IndlægEmne: Sv: en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew)   en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) EmptyMan 30 Aug 2010, 20:25

hun sukkede og tænkte hvad der var galt med ham,hun tænkte nok at han var lige som alle de andre,ikke særeligt snaksageligt eller noget men bare så'n ligeglad.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) Empty
IndlægEmne: Sv: en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew)   en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
en kold,hård nat i den hjemsøgte hus(Matthew)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Det hjemsøgte hus //Aimi//
» A Cold Night - Matthew

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Den gamle del af Vida :: A casa assombrada-hjemsøgte hus-
Gå til: