City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
dj party //alle skal komme// EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
dj party //alle skal komme// EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
dj party //alle skal komme// EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
dj party //alle skal komme// EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
dj party //alle skal komme// EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
dj party //alle skal komme// EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
dj party //alle skal komme// EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
dj party //alle skal komme// EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
dj party //alle skal komme// EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
dj party //alle skal komme// 2vote_10dj party //alle skal komme// 2votin10dj party //alle skal komme// 2vote_11 
Shurican
dj party //alle skal komme// 2vote_10dj party //alle skal komme// 2votin10dj party //alle skal komme// 2vote_11 
Cecillie
dj party //alle skal komme// 2vote_10dj party //alle skal komme// 2votin10dj party //alle skal komme// 2vote_11 
Zann
dj party //alle skal komme// 2vote_10dj party //alle skal komme// 2votin10dj party //alle skal komme// 2vote_11 
sakref morladin
dj party //alle skal komme// 2vote_10dj party //alle skal komme// 2votin10dj party //alle skal komme// 2vote_11 
Namine
dj party //alle skal komme// 2vote_10dj party //alle skal komme// 2votin10dj party //alle skal komme// 2vote_11 
Aiko
dj party //alle skal komme// 2vote_10dj party //alle skal komme// 2votin10dj party //alle skal komme// 2vote_11 
Amber
dj party //alle skal komme// 2vote_10dj party //alle skal komme// 2votin10dj party //alle skal komme// 2vote_11 
Haylin
dj party //alle skal komme// 2vote_10dj party //alle skal komme// 2votin10dj party //alle skal komme// 2vote_11 
Melody
dj party //alle skal komme// 2vote_10dj party //alle skal komme// 2votin10dj party //alle skal komme// 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
dj party //alle skal komme// EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
dj party //alle skal komme// EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 dj party //alle skal komme//

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

dj party //alle skal komme// Empty
IndlægEmne: dj party //alle skal komme//   dj party //alle skal komme// EmptyMan 30 Aug 2010, 18:30

sted.diskoteket
omgivelser.ret mange mennesker
vejr. Koldt
tid.23
påklædning. En guddommelig smuk sort kjole og bare tær

cecillie stod ved indgangen for og få noget frisk luft. Hun havde været insw på diskoteket i godt en time. Så hun havde brug for og få noget frisk luft. Hun kikkede ned i jorden og gik så et par skridt fremad. Hun stødte ind i en anden person og var så ved af falde bagover af forskrækkelse
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

dj party //alle skal komme// Empty
IndlægEmne: Sv: dj party //alle skal komme//   dj party //alle skal komme// EmptyMan 30 Aug 2010, 18:41

Alexia kom langsomt gående. Hun havde en lyserød top på der sad stramt om hende. Og et par mørke jeans. Det hvide hår var sat op i en knold.
De hvide vinger var foldet ned og var skjult bag hendes ryg.
Hun stoppede op lige udenfor diskoteket. Der så ud til at være gang i den.
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

dj party //alle skal komme// Empty
IndlægEmne: Sv: dj party //alle skal komme//   dj party //alle skal komme// EmptyMan 30 Aug 2010, 18:47

cecillie faldt ned på jorden . Hun kunne ikke se hvem der havde gået ind i nogen da ingen stod stille. Hun rejste sig op men kunne godt mærke hun ikke skulle støtte 0. Hørje fod lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

dj party //alle skal komme// Empty
IndlægEmne: Sv: dj party //alle skal komme//   dj party //alle skal komme// EmptyMan 30 Aug 2010, 18:54

Alexia fik øje på en pige, da hun nærmede sig indgangen.
"Hej, Har du brug for hjælp?"spurgte hun pigen, der vist havde slået sin fod.
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

dj party //alle skal komme// Empty
IndlægEmne: Sv: dj party //alle skal komme//   dj party //alle skal komme// EmptyMan 30 Aug 2010, 18:56


"jeg tror jeg klarer den. Jeg skal bare hen til bænken derovre" sagde hun og pegede mod en bæmk der var skjult af mennesker. Men ingen sad der.
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

dj party //alle skal komme// Empty
IndlægEmne: Sv: dj party //alle skal komme//   dj party //alle skal komme// EmptyMan 30 Aug 2010, 18:58

"Jeg kan godt ordne det for dig"sagde Alexia og smilte.
"Skal jeg hjælpe dig der over?"spurgte hun og så mod den skjulte bænk
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

dj party //alle skal komme// Empty
IndlægEmne: Sv: dj party //alle skal komme//   dj party //alle skal komme// EmptyMan 30 Aug 2010, 19:10

"det kan du godt" sagde hun og smilte til hende "jeg skal bare derover så kan jeg heale min fod" sagde hun og haltede langsomt derover. "jeg er forasten cecillie"
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

dj party //alle skal komme// Empty
IndlægEmne: Sv: dj party //alle skal komme//   dj party //alle skal komme// EmptyMan 30 Aug 2010, 19:15

Aelxia gik op ved siden af hende og lagde en arm om hende for at støtte hende.
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

dj party //alle skal komme// Empty
IndlægEmne: Sv: dj party //alle skal komme//   dj party //alle skal komme// EmptyMan 30 Aug 2010, 19:25

"mange tak" sagde hun og smilte venligt til pigen. Hun satte sig ned ligeså snart de var henne ved bænken. Hun lagde hånden på foden der hvor det gjorde ondt. Hun lukkede l*nene og og lys kom ud ved hendes hånd.
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

dj party //alle skal komme// Empty
IndlægEmne: Sv: dj party //alle skal komme//   dj party //alle skal komme// EmptyMan 30 Aug 2010, 19:27

Alexia smilte "så lidt"sagde hun og satte sig ved siden af hende.
"Alexia, men kald mig Alex"tilføjede Alexia da hun kom i tanke om at hun ikke havde præsenteret sig, da Cecilie havde gjort det.
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

dj party //alle skal komme// Empty
IndlægEmne: Sv: dj party //alle skal komme//   dj party //alle skal komme// EmptyMan 30 Aug 2010, 19:33


Cecillie åbnede øjnene og smilte så blidt. " hej" sagde hun med en venlig glød i øjnene
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

dj party //alle skal komme// Empty
IndlægEmne: Sv: dj party //alle skal komme//   dj party //alle skal komme// EmptyMan 30 Aug 2010, 19:34

Alexia smilte venligt og så rundt på de mange mennersker
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

dj party //alle skal komme// Empty
IndlægEmne: Sv: dj party //alle skal komme//   dj party //alle skal komme// EmptyMan 30 Aug 2010, 19:43

cecillie rejste sig op "vil du med ind og feste" spurte hun og smilte venligt til hende
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

dj party //alle skal komme// Empty
IndlægEmne: Sv: dj party //alle skal komme//   dj party //alle skal komme// EmptyMan 30 Aug 2010, 19:44

"Ja"svarede Alexia smilende og rejste sig op
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

dj party //alle skal komme// Empty
IndlægEmne: Sv: dj party //alle skal komme//   dj party //alle skal komme// EmptyMan 30 Aug 2010, 19:51

hun smilte og gik ind på diskoteket og hen mod baren "noget og drikke?" spurte hhun alex
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

dj party //alle skal komme// Empty
IndlægEmne: Sv: dj party //alle skal komme//   dj party //alle skal komme// EmptyMan 30 Aug 2010, 19:53

Alexia fulgte efter hende.
"Ja tak"svarede hun venligt og så smilende rundt
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

dj party //alle skal komme// Empty
IndlægEmne: Sv: dj party //alle skal komme//   dj party //alle skal komme// EmptyMan 30 Aug 2010, 19:56

du råber bare hvad du vil have.. Så kommer de med det" sagde hun og smilte til hende "husets drink" råbte hun. Og lidt efter stod hun med en fin drink i hånden
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

dj party //alle skal komme// Empty
IndlægEmne: Sv: dj party //alle skal komme//   dj party //alle skal komme// EmptyMan 30 Aug 2010, 19:57

Alexia nikkede og så på hende "Okay"sagde hun og havde travlt med at se på folk
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

dj party //alle skal komme// Empty
IndlægEmne: Sv: dj party //alle skal komme//   dj party //alle skal komme// EmptyMan 30 Aug 2010, 20:01

cecillie fik hurtigt drukket ud og blev så lidt rundt på gulvet da hun kun havde smagt alcohol 1 gang før
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

dj party //alle skal komme// Empty
IndlægEmne: Sv: dj party //alle skal komme//   dj party //alle skal komme// EmptyMan 30 Aug 2010, 20:03

Alexia så muntert på Cecilie "Det er du vist ikke van til"sagde hun med et grin
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

dj party //alle skal komme// Empty
IndlægEmne: Sv: dj party //alle skal komme//   dj party //alle skal komme// EmptyMan 30 Aug 2010, 20:06


Cecillie skulle lige have styr på sig selv " nej.. Overhovet ikke fakttisk" sagde hun og smilte venligt til alex
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

dj party //alle skal komme// Empty
IndlægEmne: Sv: dj party //alle skal komme//   dj party //alle skal komme// EmptyMan 30 Aug 2010, 20:12

Alexia smilte muntert af hende "SÅ pas hellere på"
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

dj party //alle skal komme// Empty
IndlægEmne: Sv: dj party //alle skal komme//   dj party //alle skal komme// EmptyMan 30 Aug 2010, 20:23

"god ide" sagde hun og smilte. "skal vi danse?" spurte hun og tog et skridt ind mod den dansende flok
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

dj party //alle skal komme// Empty
IndlægEmne: Sv: dj party //alle skal komme//   dj party //alle skal komme// EmptyTirs 31 Aug 2010, 11:36

"Ja, hvorfor ikk"Alexia smilte og fulgte efter hende
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

dj party //alle skal komme// Empty
IndlægEmne: Sv: dj party //alle skal komme//   dj party //alle skal komme// EmptyTirs 31 Aug 2010, 11:53

hun gik ind i midten af danseflokken. der var meget fugtigt og alle dansede. hun svingede hofterne en lille smugle
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





dj party //alle skal komme// Empty
IndlægEmne: Sv: dj party //alle skal komme//   dj party //alle skal komme// Empty

Tilbage til toppen Go down
 
dj party //alle skal komme//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» bal //alle SKAL komme xD//
» Well.. Et sted skal man jo begynde..? [Emnesøgning]
» en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Discoteca-Diskotek-
Gå til: