City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Lonly gone-Jaster EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Lonly gone-Jaster EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Lonly gone-Jaster EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Lonly gone-Jaster EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Lonly gone-Jaster EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Lonly gone-Jaster EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Lonly gone-Jaster EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Lonly gone-Jaster EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Lonly gone-Jaster EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Lonly gone-Jaster 2vote_10Lonly gone-Jaster 2votin10Lonly gone-Jaster 2vote_11 
Shurican
Lonly gone-Jaster 2vote_10Lonly gone-Jaster 2votin10Lonly gone-Jaster 2vote_11 
Cecillie
Lonly gone-Jaster 2vote_10Lonly gone-Jaster 2votin10Lonly gone-Jaster 2vote_11 
Zann
Lonly gone-Jaster 2vote_10Lonly gone-Jaster 2votin10Lonly gone-Jaster 2vote_11 
sakref morladin
Lonly gone-Jaster 2vote_10Lonly gone-Jaster 2votin10Lonly gone-Jaster 2vote_11 
Namine
Lonly gone-Jaster 2vote_10Lonly gone-Jaster 2votin10Lonly gone-Jaster 2vote_11 
Aiko
Lonly gone-Jaster 2vote_10Lonly gone-Jaster 2votin10Lonly gone-Jaster 2vote_11 
Amber
Lonly gone-Jaster 2vote_10Lonly gone-Jaster 2votin10Lonly gone-Jaster 2vote_11 
Haylin
Lonly gone-Jaster 2vote_10Lonly gone-Jaster 2votin10Lonly gone-Jaster 2vote_11 
Melody
Lonly gone-Jaster 2vote_10Lonly gone-Jaster 2votin10Lonly gone-Jaster 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Lonly gone-Jaster EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Lonly gone-Jaster EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Lonly gone-Jaster

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Lonly gone-Jaster Empty
IndlægEmne: Lonly gone-Jaster   Lonly gone-Jaster EmptyTirs 12 Okt 2010, 12:26

T:Midnat ca
S:Det hjemsøgte hus
O:Huseet, nogle ødelagte møbler, stole, lagner og en hel masse andre ting, få spindelvæv rundt omkring, og self Namine
V:Lidt regn udenfor
P:En lyseblå lårkort kjole, et par sorte ballerina sko, håret hængene løs

______________________________________________________________

Namine gik rundt inde i dette hjemsøgte hus hun havde aldrig været her før, og var lige pludselog kommet herhen
hun stoppede op midt inde i et rum hvor der var en hel masse møbler ødelagte møbler, spindelvæv overalt næsten hun gøs lidt over hele kroppen og tænkte ikke på meget. Månene skinnede smukt ind ad vinduet det var et smukt og glinsende syn Namine s havblå øjne lyste lidt op ved månelyste. Hun gik op ad en trappe der var i huseet ovenpå hvor der nogle rum dørerne stod åbent hun gik ind ad en dør og der var en seng hun lagde sig ned på den"Hvor er den dejlig den her seng"sagde hun stille og med et smil hun havde ikke hørt nogen følge efter hende men man kunne aldrig vide.

//Jaster vil du ikke svare savner at skrive med dig:)//
Tilbage til toppen Go down
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Lonly gone-Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Lonly gone-Jaster   Lonly gone-Jaster EmptyMan 18 Okt 2010, 20:56

//Jaster svare du ikke?//
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Lonly gone-Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Lonly gone-Jaster   Lonly gone-Jaster EmptyTirs 19 Okt 2010, 03:15

Jaster kom gående stille og roligt han var så van til dette sted det havde lagt der temmelig længe jo og sådan og han gik vider og så det gamle hjemsøgte hus og hvorfor det blev kaldt det viste han ikke rigtig endnu men det ville jo nok blive fundet af det endnu men hvad kunne det være der hjemsøgte det hus.
Han kiggede på med et stille smil
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Lonly gone-Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Lonly gone-Jaster   Lonly gone-Jaster EmptyTirs 19 Okt 2010, 09:09

Namine havde rejst sig lidt fra sengen hun satte sig på kanten og så lidt rundt i det rum hun var i der var lidt støvet her, få edderkoppespind over det hele det var ikke sådan uhyggeligt for hende men derimod meget facirende for hende. Hun hørte nogle fodtrin inde i huseet der var hvist kommet nogle. Hun åbnede døren til rummet hun var i og gik lidt rundt udenfor rummet"Er her nogen!"råbte hun med en venlig stemme
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Lonly gone-Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Lonly gone-Jaster   Lonly gone-Jaster EmptyTirs 19 Okt 2010, 10:03

Han kiggede rundt og hørte nogen der snakkede men hvem var det "ja det er der"sagde han og kiggede rundt og viste ikke hvem det var snakkede til ham men hvor var denne person og han gik bare stille og roligt rundt for at finde den person men det var svært lige nu
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Lonly gone-Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Lonly gone-Jaster   Lonly gone-Jaster EmptyTirs 19 Okt 2010, 16:55

Namine kunne godt genkende stemmen og gik efter lyden af den. Hun gik rundt omkring for at se om hun kunne finde denne person."Hmm"sagde hun stille og nåede hen til den trappe der gik nedenunder hun så så personen"Jaster"spurgte hun for at være sikker på det var ham.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Lonly gone-Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Lonly gone-Jaster   Lonly gone-Jaster EmptyTors 21 Okt 2010, 02:03

Han kiggede rundt og syns han kunne høre en eller anden en som var meget bekendt "namine er det dig"sagde han og kiggede bare rundt det var længe siden han havde set sin gravide veninde og det var hans barn hun gik rundt med.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Lonly gone-Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Lonly gone-Jaster   Lonly gone-Jaster EmptyTors 21 Okt 2010, 12:16

Namine kiggede på ham med et lille smil´"Ja det er mig jaster hej"sagde hun hun var jo stadig gravid med hans barn men hendes mave bulede ikke endnu der ville nok også gå et par dage, selvom de to ikke var sammen som kæretser så gik det fint nok.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Lonly gone-Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Lonly gone-Jaster   Lonly gone-Jaster EmptyTors 21 Okt 2010, 12:18

han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "hvad laver du her søde"spurgte han og kiggede på hende med et smil på sine læber.
Han gik hen til hende og smilte til hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Lonly gone-Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Lonly gone-Jaster   Lonly gone-Jaster EmptyTors 21 Okt 2010, 12:20

Namine kiggede på ham og lidt rundt"Hmm jeg ved det ikke jeg gik mig en tur omkring huseet udenfor og gik så derind og nu er jeg her"sagde hun nikkende. Hun vendte lidt rundt"Her er meget spindelvæv inde og ødelagte ting, men hvad laver du her Jaster"spurgte hun undren
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Lonly gone-Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Lonly gone-Jaster   Lonly gone-Jaster EmptyTors 21 Okt 2010, 12:23

han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "når ja okay og den eneste grund til at jeg er her var fordi jeg havde en fornemmelse at der var en der var velkendt altså dig"sagde han med et smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Lonly gone-Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Lonly gone-Jaster   Lonly gone-Jaster EmptyTors 21 Okt 2010, 12:26

Namine så på ham med et venligt blik"Ja jeg er her jeg hørte nogle fodtrin så det måtte være dig og der havde jeg jo ret"sagde hun med et smil "Det lang tid siden vi sidst har set hinanden har du nydt nattelivet så meget"spurgte hun med et lille puf til ham
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Lonly gone-Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Lonly gone-Jaster   Lonly gone-Jaster EmptyTors 21 Okt 2010, 12:28

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "ja men det er ikke det sammen uden dig"sagde han med et smil på sine læber og gik hen om bag hende og lagde sine arme om hende "hvordan har maven det"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og nussede hende på maven
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Lonly gone-Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Lonly gone-Jaster   Lonly gone-Jaster EmptyTors 21 Okt 2010, 12:31

Namine stod lidt overasket da han sagde det det svar havde hun ikke set komme fra ham"Tak natten er lang og smuk i mine øjne"sagde hun og nikkede lidt. Hun vendte sit blik ned på hendes mave"den har det fint"sagde hun smillende mens hun kiggede lidt op på ham"Hvordan har du det"spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Lonly gone-Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Lonly gone-Jaster   Lonly gone-Jaster EmptyTors 21 Okt 2010, 12:33

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "jeg har det fint"sagde han med et stille smil på sine læber
"det er da godt at du jar det godt"sagde han med et stille smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Lonly gone-Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Lonly gone-Jaster   Lonly gone-Jaster EmptyTors 21 Okt 2010, 12:37

Namine kiggede rundt og fik hevet ham med ind i en stue hvor der var flere ødelagte møbler"Du gider da ikke stå op vil du"sagde hun med et lille grin et sødt grin."Det er da også godt at du ahr det godt har du været bekymret for mig for så undskylder jeg du burde ikke gå rundt med bekymringer"sagde hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Lonly gone-Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Lonly gone-Jaster   Lonly gone-Jaster EmptyFre 22 Okt 2010, 13:05

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "lidt bekymret er man vel altid for dem man holder af ikke"sagde han med et stille smil på sine læber og nussede hende stille på maven og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Lonly gone-Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Lonly gone-Jaster   Lonly gone-Jaster EmptyFre 22 Okt 2010, 20:03

Namine smillede"Ja det har du da ret i men vil Jaster kender du det her hus"spurgte hun undren mens hun så lidt rundt. Hun mærkede han nussede hendepå maven og smillede lidt
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Lonly gone-Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Lonly gone-Jaster   Lonly gone-Jaster EmptyLør 23 Okt 2010, 01:31

"huset er noget af det første der blev bygget her i byen det bliver kaldt for den gamle del af vida men det er ikke så godt som den nye del eller der hvor vi plejer og være"sagde han med et stille smil på sine læber og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Lonly gone-Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Lonly gone-Jaster   Lonly gone-Jaster EmptyLør 23 Okt 2010, 13:29

Namine kiggede lidt rundt hun gik hen til et spejl der hang på væggen der så lidt ødelagt ud"wow men det er da godt det står her stadig så man kan gå herind og kigge lidt rundt"sagde hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Lonly gone-Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Lonly gone-Jaster   Lonly gone-Jaster EmptyLør 23 Okt 2010, 13:37

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "ja men hvad skal man bruge den til"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber "hvad har du så gået og lavet det sidst stykke tid"sagde han og kiggede på hende med et stille smil

//hvad syns du om siden?//
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Lonly gone-Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Lonly gone-Jaster   Lonly gone-Jaster EmptyLør 23 Okt 2010, 18:09

Namine tækte lidt"Ikke rigtigt meget har mødt nogle nye mennesker, og været lidt rundt omkring hvad med dig Jaster"spurgte hun og smillede mens hun fandt sig en stol at sidde i

//Den er god mangler måske flere brugere men ellers så er den god der kunne måske også være en chatboks måske;)//
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Lonly gone-Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Lonly gone-Jaster   Lonly gone-Jaster EmptyMan 25 Okt 2010, 14:53

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "ikke rigtig noget"sagde han med et stille smil på sine læber

//okay :)//
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Namine

Namine


Antal indlæg : 617
Bosted : Ikke boget bestemt sted endnu
Job/hobbies : Udforsking af naturen, mennesker, og møde nye mennesker

Lonly gone-Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Lonly gone-Jaster   Lonly gone-Jaster EmptyMan 25 Okt 2010, 16:03

Namine kiggede rundt lidt rundt mens hun så på Jaster"Tror du at dette hus har mange genveje"spurgte hun nysgerigt med et lille smil
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Lonly gone-Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Lonly gone-Jaster   Lonly gone-Jaster EmptyMan 25 Okt 2010, 16:05

Han kiggede på hende "ja men de fleste føre til et tortur kammer som både er alvorligt og seksuelt"sagde han og kiggede på hende "hva da"sagde han med et stille smil
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Lonly gone-Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Lonly gone-Jaster   Lonly gone-Jaster Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Lonly gone-Jaster
Tilbage til toppen 
Side 1 af 6Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» På job (Jaster!)
» Min flamme -Jaster
» taget //jaster//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Den gamle del af Vida :: A casa assombrada-hjemsøgte hus-
Gå til: