City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
My Master-Jaster(Privat) EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
My Master-Jaster(Privat) EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
My Master-Jaster(Privat) EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
My Master-Jaster(Privat) EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
My Master-Jaster(Privat) EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
My Master-Jaster(Privat) EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
My Master-Jaster(Privat) EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
My Master-Jaster(Privat) EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
My Master-Jaster(Privat) EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
My Master-Jaster(Privat) 2vote_10My Master-Jaster(Privat) 2votin10My Master-Jaster(Privat) 2vote_11 
Shurican
My Master-Jaster(Privat) 2vote_10My Master-Jaster(Privat) 2votin10My Master-Jaster(Privat) 2vote_11 
Cecillie
My Master-Jaster(Privat) 2vote_10My Master-Jaster(Privat) 2votin10My Master-Jaster(Privat) 2vote_11 
Zann
My Master-Jaster(Privat) 2vote_10My Master-Jaster(Privat) 2votin10My Master-Jaster(Privat) 2vote_11 
sakref morladin
My Master-Jaster(Privat) 2vote_10My Master-Jaster(Privat) 2votin10My Master-Jaster(Privat) 2vote_11 
Namine
My Master-Jaster(Privat) 2vote_10My Master-Jaster(Privat) 2votin10My Master-Jaster(Privat) 2vote_11 
Aiko
My Master-Jaster(Privat) 2vote_10My Master-Jaster(Privat) 2votin10My Master-Jaster(Privat) 2vote_11 
Amber
My Master-Jaster(Privat) 2vote_10My Master-Jaster(Privat) 2votin10My Master-Jaster(Privat) 2vote_11 
Haylin
My Master-Jaster(Privat) 2vote_10My Master-Jaster(Privat) 2votin10My Master-Jaster(Privat) 2vote_11 
Melody
My Master-Jaster(Privat) 2vote_10My Master-Jaster(Privat) 2votin10My Master-Jaster(Privat) 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
My Master-Jaster(Privat) EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
My Master-Jaster(Privat) EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 My Master-Jaster(Privat)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

My Master-Jaster(Privat) Empty
IndlægEmne: My Master-Jaster(Privat)   My Master-Jaster(Privat) EmptyTirs 26 Okt 2010, 15:23

T-Aften ca
O-Huse, og nogle cafeer, nogle bygninger og noget vej, og træer.
V-Koldt, lidt skyet med mørke skyer
S-Byen

_________________________________________________

Melody var lige ankommet til Vida og var gået lidt rundt inde i byen hun savnede nogle
at drikkeb lod fra hun havde ikke drukke ti lang tid. Hun så en mand ved hendes ene side der var ved at stjæle noget fra en lille pige hun smillede koldt og gik hen mod ham og slæbte ham med hen under et træ hvor ingen kunne se dem. Hun satte de sylespidse tænder ned i hans usle hals og sugede blodet ind i sig.

Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

My Master-Jaster(Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: My Master-Jaster(Privat)   My Master-Jaster(Privat) EmptyTirs 26 Okt 2010, 16:39

En kutteklædt person kom gående hen af gaderne det så ud til at han ledte efter en eller anden men det gjorde han nok også men man kunne ikke se han fik øje på en der stod og gjorde et eller andet ved en han var tættere på dem end man skulle tro.
Han kiggede på dem "hvad laver i"sagde han og kiggede på denne person og den anden som ikke så for godt ud men han var ligeglad.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

My Master-Jaster(Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: My Master-Jaster(Privat)   My Master-Jaster(Privat) EmptyTirs 26 Okt 2010, 16:42

Melody hørte noget og kiggede lidt rundt var det en person hun smillede koldt lidt og gav slip på grebet det greb om manden hun havde så godt fast i. "Dig er jeg færdig med dit blod er varmt"sagde hun og tog nogle skridt frem mange mennekser kunne ses og en stemme høres. Var de tmon til hende eller ikke. Hendes røde lange kjole løftede hun lidt op i, halskæden med skæbnes perlenr e havde hun omkring halsen. Hudne var kridhvis og vampyr tænderne gemt lidt væk inden i hendes mund.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

My Master-Jaster(Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: My Master-Jaster(Privat)   My Master-Jaster(Privat) EmptyTirs 26 Okt 2010, 16:49

Han kiggede på denne røde kjole denne kvinde havde på "det dig jeg taler til"sagde han og kiggede på denne kvinde der havde den røde kjole på "hvad laver du her"sagde han og kiggede på hende.
Han havde sit sværd med sig som var skrapt og men normalt i det
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

My Master-Jaster(Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: My Master-Jaster(Privat)   My Master-Jaster(Privat) EmptyTirs 26 Okt 2010, 16:53

Melody vendte lidt rund tog kiggede på ham med sit normale røde blik"Går rundt efter blod og møder nye folk"sagde hun og kiggede rundt"Hvad laver du her,og nu hvor jeg er igang hvem er du"spurgte hun ikke koldt men sådan normalt . Hun slap hånden der havde fat i hendes kjole og stirrede lidt rundt"Jeg er ny her i byen"tilføjede hun med et koldt bredt smil
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

My Master-Jaster(Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: My Master-Jaster(Privat)   My Master-Jaster(Privat) EmptyTirs 26 Okt 2010, 16:56

Han kiggede på hende "så du er ny her er du god til ting og sager"sagde han og kiggede på hende "og jeg er jaster"sagde han og kiggede på hende man kunne ikke se hans ansigt selvom han kiggede på hende.
Han gik nærmere "for ellers vil jeg se hvad du kan"sagde han med et stille koldt smil.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

My Master-Jaster(Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: My Master-Jaster(Privat)   My Master-Jaster(Privat) EmptyTirs 26 Okt 2010, 16:58

Melody kiggede ned på manden hun havde tappet blod fra"svækling"sagde hun stille med et bredt smil og kiggede på ham"Hmm jeg kan lidt af hvert hvad emd dig selv"spurgte hun undren. Hun studerede ham med hendes røde øjne der i følge hende selv glødede lit."Jeg hedder Melody Nightsky"sagde hun som en kort præsention
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

My Master-Jaster(Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: My Master-Jaster(Privat)   My Master-Jaster(Privat) EmptyTirs 26 Okt 2010, 17:09

Han kiggede på hende med et stille koldt smil "lad os få en lille snak måske"sagde han og kiggede på hende med det samme stille kolde smil på sine læber og ventede på hendes svar hun kunne være nyttig for ham måske.
han ventede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

My Master-Jaster(Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: My Master-Jaster(Privat)   My Master-Jaster(Privat) EmptyTirs 26 Okt 2010, 17:11

Meldy nikkede og hev i hans ene hånd"Fint men skal vi så ikke gå et andet sted hen her er alt for mange folk eg let kan tappe blod fra og bruge som mine livløse dukker"sagde hun med et gengældt koldt smil"Måske kan være meget nyttig måske kan jeg ikke det vil jeg alde dig om at afgøre"sagde hun og kiggede på hendes ene hånd hvor der var en blodplet.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

My Master-Jaster(Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: My Master-Jaster(Privat)   My Master-Jaster(Privat) EmptyTirs 26 Okt 2010, 17:19

Han kiggede på hende med et stille koldt smil på sine læber "jo lad os det"sagde han og gik med hende og var glad for det her var en der ville snakke om det.
Han kiggede på hende med det kolde smil "hvor skal vi gå hen"sagde han og kiggede på hende.
Han smilte til stille og koldt
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

My Master-Jaster(Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: My Master-Jaster(Privat)   My Master-Jaster(Privat) EmptyTirs 26 Okt 2010, 17:23

Melody kiggede på ham mens hun tænkte lidt"Hmm hvad med hjemme hos dig bor du tæt her ellers kan vi godt gå hjem til mig jeg bor her i byen"sagde hun med et lille koldt bredt smil. Hun duftede af vanilje og en blanding af roser. Hun kiggede på ham"jaster hvad er du så"sagde hun undren selvom hans duft afslørede det en smule
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

My Master-Jaster(Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: My Master-Jaster(Privat)   My Master-Jaster(Privat) EmptyTirs 26 Okt 2010, 17:28

Han kiggede på hende "vi kan godt tage hjem til dig"sagde han og kiggede på hende "skal vi ikke det så kan vi snakke"sagde han og kiggede bare på hende det var jo ikke noget med frække ting og gøre eller noget de skulle bare snakke medmindre det kom på banen men det ville han ikke tro "jeg er mørk elver"sagde han og kiggede på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

My Master-Jaster(Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: My Master-Jaster(Privat)   My Master-Jaster(Privat) EmptyTirs 26 Okt 2010, 17:33

Melody kiggede på ham og nikkede"Javel ja lad os gøre det"sagde hun og gik hen ad en lille sti med ham ved hendes side bare for at han fulgte med hende. Hun kiggede på ham og nåede så hendes hus hun gik op ad trappen og huskede at sørge for at han var med"Så her bor jeg"sagde hun hun havde et helt hus for sig selv kunne man godt sige det arvede hun efter hendes afdøde mor. "lad som om du er hjemme så kommer jeg med noget at drikke"sagd ehun og hang sit røde sjal på en stol inde i stuen.Alt var fint og i mange flotte farver.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

My Master-Jaster(Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: My Master-Jaster(Privat)   My Master-Jaster(Privat) EmptyTirs 26 Okt 2010, 17:38

Han gik med hende og fik så sin kappe af sig og man kunne se hans hvide hår og mørke hud der endeligt var flot men mørk.
Han gik hen og satte sig ned på en sofa og ventede på hende han havde bar overkrop og et par sorte bukser på
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

My Master-Jaster(Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: My Master-Jaster(Privat)   My Master-Jaster(Privat) EmptyTirs 26 Okt 2010, 17:41

Melody kiggede op i det ene skab hun lige havde åbnet"Hmm to glas"sagde hun og stak hovedet ud til ham"Champagne eller vand eller noget du har lyst til"spurgte hun med et koldt smil på hendes læber. Hendes hud var glat og kridhvis det var alle vampyres hud vel.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

My Master-Jaster(Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: My Master-Jaster(Privat)   My Master-Jaster(Privat) EmptyTirs 26 Okt 2010, 17:46

Han kiggede på hende "bare noget vand hvis det er fint"sagde han og kiggede på hende "hvad skal du selv have da"sagde han med et stille smil.
Han kiggede på hende og ventede bare på hendes svar han havde lagt sit sværd på bordet "gør det noget at det ligger der"spurgte han og kiggede bare på hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

My Master-Jaster(Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: My Master-Jaster(Privat)   My Master-Jaster(Privat) EmptyTirs 26 Okt 2010, 17:49

Melody havde hovedet lidt ude fra døren til køkkenet"Nejnej det skam helt iorden"sagde hun og vendte så tilbage til to to glad hun hældte vand i det ene og lidt champagne i det andet"Jeg skal have champagne elsker det bare sådan en stærk smag"sagde hun smillende og gemte det kolde smil af vejen lidt. Hun kom gående ind i stuen med de tog lad hun satte sig ned mens hun rækte det ene hen til ham"Værsgo"sagde hun med en normal stemme.Og lagde det ene ven over det andet.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

My Master-Jaster(Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: My Master-Jaster(Privat)   My Master-Jaster(Privat) EmptyTirs 26 Okt 2010, 17:53

Han kiggede på hende med et stille smil "når okay der kan man bare se"sagde han med et smil dette kolde smil var væk lidt der var vist ikke nogen grund til at det skulle være på line nu.
"hvad er du god til"sagde han og kiggede på hende med et stille smil
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

My Master-Jaster(Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: My Master-Jaster(Privat)   My Master-Jaster(Privat) EmptyTirs 26 Okt 2010, 17:57

Melody tog en tår af glasset mens hun kigged epå ham og lænede sig lidt tilbage"Hmm jeg er god til at luske rundt i gaderne og krogene holde rmest til ved natten når de rmørkt, at drikke blod fra andre og smnige sig ind på folk. Jeg bruger skæbnes perler til at gøre onde ting, og så har jeg noget med tråde på folk så jeg kan styre dem"sagde hun med et lille koldt smil"Jeg elsker når folk lider"sagde hun til ham"Hvorfor spørger du"spurgte hun med et lille bredt smil de rogså var koldt
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

My Master-Jaster(Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: My Master-Jaster(Privat)   My Master-Jaster(Privat) EmptyTirs 26 Okt 2010, 18:07

Han kiggede på hende "du lyder som en der er ond men du kan nok også være rar dig kan jeg lide"sagde han med et stille smil på sine læber "og dine evner er sikkert også gode"sagde han og kiggede på hende.
Han smilte til hende stille og roligt
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

My Master-Jaster(Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: My Master-Jaster(Privat)   My Master-Jaster(Privat) EmptyTirs 26 Okt 2010, 18:09

Melody kiggede ned i sit glad hun havde i den ene hånd og nikked emens hun lagde en finger under hans hage"Jeg kan være dit værste maridt men også din drømmmepige alt efter hvad du søger efter"sagde hun og gav slip på hans hage med et lille koldt smil og tog en tår af hendes glas. Hun kiggede på ham"Du kan sikkert også være venlig og sød"tilføjede hun så.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

My Master-Jaster(Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: My Master-Jaster(Privat)   My Master-Jaster(Privat) EmptyTirs 26 Okt 2010, 18:44

Han kiggede på hende "du kan sikkert mange ting og det er også godt"sagde han med et stille smil og drak noget af sit vand "hvis du vil så kan du hjælpe mig være min højre hånd har tænkte mig at overtage stedet her"sagde han med et stille smil på sine læber "ja det kan jeg vel nok"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

My Master-Jaster(Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: My Master-Jaster(Privat)   My Master-Jaster(Privat) EmptyTirs 26 Okt 2010, 20:08

Melody kiggede hen på ham"Overtage stedet hmm jeg kan godt lig det jeg er på"sagde hun og nikkede"elelr mener det vil være mig en glæde at være din højre hånd"sagde hun så og tog en tår af sit glas og satte det på bordet. Hun vendte hovedte lidt ud mod vinduet der var tættest på dem"Gad vide om der er flere gode folk med noget varmt blod inden i sig"sagde hun og med et koldt smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

My Master-Jaster(Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: My Master-Jaster(Privat)   My Master-Jaster(Privat) EmptyTirs 26 Okt 2010, 20:11

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "det er jeg da glad for at høre at du er med på den"sagde han med et stille smil på sine læber og drak lidt af sit vand.
Han kiggede på hende "hvad skal vi lave nu"spurgte han og kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Melody

Melody


Antal indlæg : 398
Bosted : Ingen steder nu
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

My Master-Jaster(Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: My Master-Jaster(Privat)   My Master-Jaster(Privat) EmptyTirs 26 Okt 2010, 20:14

Melody kiggede på ham"Jeg vil gerne vide noget om dig hvis du ikke ar noget imod det hvor du kommer fra hvem du stoler på hvem dine fjender er"sagde hun og havde lagt det ene ben over det andet så de to krydsede lid. Hendes røde sjal hang lidt over en stol der stod lidt ved siden af hende på gulvtæppet det lyseblå gulvtæppe."Har du noget du gerne vil lave"spugrte hun måske havde han nogle ideer.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





My Master-Jaster(Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: My Master-Jaster(Privat)   My Master-Jaster(Privat) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
My Master-Jaster(Privat)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 6Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Aimée again (Privat)
» En legeplads (Abigail=privat)
» Møkets mysterier-Jaster,Alexia,Shurican(privat)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Cidade-byen-
Gå til: