City-of-life

Let the life begin in your fantasy

IndeksPortalCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Latest topics
» Aimée again (Privat)
Ons 28 aug 2013, 17:16 by Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Søn 09 sep 2012, 14:03 by Aimée

» Navneleg!!
Tirs 21 aug 2012, 10:19 by Hana

» Eileen søger plots
Tirs 21 aug 2012, 08:02 by Hana

» Hvad vil du-Hana
Man 20 aug 2012, 22:45 by Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Tirs 14 aug 2012, 17:28 by Nick

» Nu er det nu.
Tirs 26 jun 2012, 08:25 by Cerys

» Just a normal day?
Tirs 12 jun 2012, 14:54 by Eileen

» Den gule farve.
Tirs 08 maj 2012, 19:18 by Cerys

Top posters
jaster

Shurican

Cecillie

Zann

sakref morladin

Namine

Aiko

Amber

Haylin

Melody

Statistics
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg in 511 subjects
Nu er det nu.
Tirs 21 feb 2012, 13:26 by jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.

Hilsen Admin …

Comments: 1
Hey folkens
Ons 14 sep 2011, 19:39 by jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Comments: 1

Share | 

mødet mellem to skygger - Melody

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
ForfatterBesked
Melody

Antal indlæg : 398
Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

IndlægEmne: Re: mødet mellem to skygger - Melody   Fre 21 jan 2011, 21:58

Melody kiggede på ham og nikkede"Jeg vil ikke have du dør"sagde hun og kiggede lidt rundt så"Hmm jeg kan godt lugte noget"sagde Melody mens hun lukkede øjnene halvt for at få styr på tankerne og lugten"Hmm der er mange tanker, en stærk lugt"sagde hun og kiggede på Sakref"Du vinder over ham det er jeg sikker på"nikkede hun så.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
sakref morladin

Antal indlæg : 910
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

IndlægEmne: Re: mødet mellem to skygger - Melody   Fre 28 jan 2011, 19:21

"selvfølgelig vinder jeg. Han har ikke banket mig endnu i nogle af vores kampe" sagde han med et venligt smil. Længere hen af vejen kom der nu en skikkelse frem. Det var en høj og flot mand. Han så ud til at være på de 30-40 år hvis ikke lidt mere. Han havde en stor gylden og skindende rustning på med en guld kant på. På hans ryg var der en lang flot kappe med den mest reneste og flotteste blå farve man kunne finde. På kanten af kappen var der også en gylden farve som hvis det var en ramme til et billed. Hans ansigt var voksent med et stort og mandigt skæg der dækkede rundt om hans mund. Hans hår var meget kort og var mørkegråt som skægget var også. Men dog havde han de flotteste og mest vidunderlige blå øjne man ville kunne finde. I hans hånd holdte han et sindssygt stort sværd, der måtte være 2 meter langt. Han lænde sværdet stille og roligt op af sin skulder som var beskyttet af sin rustning.
Vis brugerens profil
Melody

Job/hobbies : drikke blod fra livløse kroppe, og folk og væsner. Vandre rundt inde i byen, klare missoner fra min herre, og være ved hans side

IndlægEmne: Re: mødet mellem to skygger - Melody   Tirs 01 feb 2011, 22:42

Melody kiggede på manden hans øjne fange hendes blik og hun glemte alt om sakref i det øjeblik. Hun gik langsomt hen imod ham mens hun lod hendes lange hår flagre lidt. Hun nåede hen til ham og stod nu foran ham hun så stadig mod hans øjne, hvem kunne han være det var som om at hans blik havde fanget hende i en trance."Hvem er de"spurget hun høfligt og havde set hans sværd lidt.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: mødet mellem to skygger - Melody   Ons 02 feb 2011, 01:37

"mit navn er makkadin morladin også kaldt lysbringeren makkadin" sagde Han med en meget voksen stemme. "det ville være en god ide at du nu gemte dig bag et træ eller noget i den stil melody" sagde Sakref til hende.
Vis brugerens profil
Melody

IndlægEmne: Re: mødet mellem to skygger - Melody   Ons 02 feb 2011, 15:40

Melody prøvede at løsrive sig fra hans blik mens hun kiggede tilbage på sakref"Åh hvad..Åh hmm men jeg ønsker ikke at gemme mig"sagde hun til ham og kiggede tilbage på manden"lysbringeren"sagde hun
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: mødet mellem to skygger - Melody   Ons 02 feb 2011, 18:11

"nå men så må du hellere passe på" sagde Sakref til melody
Vis brugerens profil
Melody

IndlægEmne: Re: mødet mellem to skygger - Melody   Ons 02 feb 2011, 20:33

Hun kiggede hen imod sakref"Jeg skal nok passe på jeg er jo en vampyr jeg har hurtige raflekser men hvad vil han "spurgte hun og kiggede på manden.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: mødet mellem to skygger - Melody   Tors 03 feb 2011, 22:48

"mig og min bror skal bare have en omgang super kamp imod hinanden" sagde Sakref med et smil. "ligesom i de gamle dage" sagde Makkadin bagefter med et smil også.
Vis brugerens profil
Melody

IndlægEmne: Re: mødet mellem to skygger - Melody   Tors 03 feb 2011, 23:14

Melody nikkede og gik væk fra ham og gik hen bagved Sakref"Jeg bliver bagved dig så du kan nyde kampen mod din bror"sagde hun med et smil
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: mødet mellem to skygger - Melody   Fre 11 feb 2011, 13:14

"tak" sagde han lavt. "lad os begyndte kampe min bror" sagde Sakref bagefter og smed sin kappe til siden så han stod kun i sin jakke. Han drejede sine hænder og en sort røg fløj fra hænder og ligeud og pludslig havde han to store sværd i hænderne. Sværdet var pyntet med mærkelige runer og flotte tegn af dæmoner og andre mystiske væsner. Pludslig var de begge to løbet i lynet hast imod hinanden og da de slog deres våben ind i hinanden, så rystede hele jorden og selve jorden rundt om dem ca en meter i diameter gik lige pludslig i revner og gik lidt ned af.
Vis brugerens profil
Melody

IndlægEmne: Re: mødet mellem to skygger - Melody   Lør 12 feb 2011, 23:14

Melody smillede til ham"Det var så lidt "svarede hun og så på Sakref og hans bror hun ville se hvad der ville ske mellem dem, men det måtte være meget dejligt for sakref at møde hans bror igen for måske havde de savnet hinanden. Melody fandt et træ ved hende og klatrede hurtigt op i det hun satte sig ned på en gren og så på kampen.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: mødet mellem to skygger - Melody   Ons 16 feb 2011, 19:01

Sakref og Makkadin begyndte derefter at hoppe frem og tilbage imod hinanden og hver gang de slog deres våben ind i hinanden oppe i luften så kom der et stort vindtryk der rystede træerne kraftigt. Efter lidt tid så slog sakref sine våben ud i luften og pludslig var de lange skarpe kæder med en spids der var virkelig skarp men så ud til at være noget andet også men end til videre viste man det ikke. Han begyndte at kaste rundt med kæderne så de fløj med spidsen imod makkadin. Makkadin parerede angrebene med lidt besvær og løb imod sakref og de kæmpede videre med kraftigere angreb.
Vis brugerens profil
Melody

IndlægEmne: Re: mødet mellem to skygger - Melody   Lør 19 feb 2011, 01:42

Melody kiggede på dem oppe fra træet hun begyndte at blvie lidt svag på grund af blodtabet men hun overlevede. Hun smillede bredt og syntes at det var en meget god kamp indtil videre.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: mødet mellem to skygger - Melody   Søn 27 feb 2011, 03:43

makkadin svingede sit sværd med et kraftigt svig. Sværdet lyste kraftigt og forvandlede sig. Nu var det faktisk næsten formet som et kæmpe stort kors sværd. Den eneste forskel var at, ved det stykke hvor korset blev delt var der en cirkel bygget istedet så det lignede et kors med en cirkel inde i. Nu lyste sværdet men det var ikke hvilken som helst lys det var et hvidt lys. Sakref lavede et pisk med sine kæder og rundt om kæden var der pludslig grønne flammer der lyste kraftigt grønt. De løb imod hinanden i en lyn hurtig fart og slog ind i hinanden med deres våben så hårdt at alt rundt om dem for 25 meters afstand gik i stykker. Selv jorden de stod på flækkede og sprang til alle sider i kæmpe stykker.
Vis brugerens profil
Melody

IndlægEmne: Re: mødet mellem to skygger - Melody   Man 28 feb 2011, 20:45

Melody sad overasket på grene og så på de to kæmpede mod hinanden det var virkelig noget stærkt noget hun så, men også noget vildt sejt noget, at to brødre kunne kæmpe mod hinanden.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: mødet mellem to skygger - Melody   Tors 03 mar 2011, 03:40

efter lidt tid så begyndte der at flyve en masse sort røg rundt om sakref så man ikke kunne se ham og da røgen var væk igen så havde han pludslig et tykt lag mørkerødt noget der så ud til at virke som en rustning for sakref. Hans øjne var ikke grønne mere men røde og hans hår var dækket af den rustning men dog var der en slags giga manke istedet. det var den samme farve som resten af rustningen men dog så det lidt specielt ud. Det lignede næsten lange sværd der hang ned af baghovedet af rustningen og det gik bare hele vejen ned til beltestedet. Det samme gælder rundt om bene som en kilt det samme var nemlig der også. Makkadin begyndte pludslig at lyse kraftigt og han stod nu i den mest skinde og mest gyldne rustning man nogensinde ville se i sit liv. inde under hjelmen af den skindene rustning lyste hans øjne op som 2 flotte lyse blå stjerner der så ud til at faktisk at ryge.
Vis brugerens profil
Melody

IndlægEmne: Re: mødet mellem to skygger - Melody   Tors 03 mar 2011, 23:32

Melody kiggede på Sakref mens hun var lige ved at falde ned fra træet, men hun holdte sig oppe på grene"Sakref"sagde hun stille og betragtede ham, der gik så ikke lang tid før hun fik et prik ind i sit bryst og faldt ned mod jorden mens hun lukkede øjnene"Sakref..."sagde hun stille det var hendes tørst hun havde glemt alt om blodet. Hun kunne ikke gøre noget det var midt i en kamp, og hun vidste ikke om han ville bemærke hende eller kæmpe videre.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: mødet mellem to skygger - Melody   Fre 04 mar 2011, 00:47

sakref havde intet hørt han kunne ikke høre noget for bragende fra hans og hans brors våben slå imod hinanden og jordens knuses under deres fødder. Han var mere focuseret på kampen end verden rundt om sig.
Vis brugerens profil
Melody

IndlægEmne: Re: mødet mellem to skygger - Melody   Fre 04 mar 2011, 00:54

Melody lå stille på jorden mens hun hørte nogle kling mod hinanden hun prøvede at se Sakfref men det kunne hun ikke hendes tørst var blevet for slem, hun vidste ikke at hun kunne glemme blod det var underligt.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: mødet mellem to skygger - Melody   Fre 04 mar 2011, 14:34

kampen var vild og masser af flammer og lys blev skudt til alle sidderne og ødelagde alt hvad de rørte.
Vis brugerens profil
Melody

IndlægEmne: Re: mødet mellem to skygger - Melody   Lør 05 mar 2011, 22:23

Melody lå stille men hun kunne godt hører noget hun var ikke besvimet men tæt på, hun holdte lidt rundt om hendes hals og havde mest lyst til at drikke af Sakrefs bror.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: mødet mellem to skygger - Melody   

mødet mellem to skygger - Melody
Tilbage til toppen 
Side 13 af 13Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... 11, 12, 13