City-of-life

Let the life begin in your fantasy

IndeksPortalCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Latest topics
» Aimée again (Privat)
Ons 28 aug 2013, 17:16 by Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Søn 09 sep 2012, 14:03 by Aimée

» Navneleg!!
Tirs 21 aug 2012, 10:19 by Hana

» Eileen søger plots
Tirs 21 aug 2012, 08:02 by Hana

» Hvad vil du-Hana
Man 20 aug 2012, 22:45 by Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Tirs 14 aug 2012, 17:28 by Nick

» Nu er det nu.
Tirs 26 jun 2012, 08:25 by Cerys

» Just a normal day?
Tirs 12 jun 2012, 14:54 by Eileen

» Den gule farve.
Tirs 08 maj 2012, 19:18 by Cerys

Top posters
jaster

Shurican

Cecillie

Zann

sakref morladin

Namine

Aiko

Amber

Haylin

Melody

Statistics
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg in 511 subjects
Nu er det nu.
Tirs 21 feb 2012, 13:26 by jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.

Hilsen Admin …

Comments: 1
Hey folkens
Ons 14 sep 2011, 19:39 by jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Comments: 1

Share | 

toget til skyggerne - aimi

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
ForfatterBesked
sakref morladin

Antal indlæg : 910
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Ons 03 nov 2010, 20:07

i det hun begyndte at hulke gik han hen til hende og gav hende et kram "tage det roligt jeg er her nu" sagde han med et trøstene smil.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Aimi

Antal indlæg : 105
Bosted : bor for det meste på Estación-banegården i vida, hvor hun sidder i et lille hjørne.
Job/hobbies : går rundt på gaden.

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Tors 04 nov 2010, 19:20

"Er det dig Sakref?" snøftede og mærkede den lune krop omfavne hende, hun puttede sig stille inde til hans bryst "Hvor er vi?" spurgte hun med en grådfyldt stemme, der hakkede en del. Aimi var mere tryg nu men stadig også meget bange for hvad er kunne ske især hvad der kunne ske Sakref. " Sakref, du må passe på, jeg vil ikke have der sker der noget" sagde hun bestemt men også lidt forsigtigt.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Fre 05 nov 2010, 00:27

"tage det roligt der vil ikke ske os noget her så længe jeg er her og vi er inde i din underbevisthed" sagde han trøstene imens han krammede hende.
Vis brugerens profil
Aimi

Bosted : bor for det meste på Estación-banegården i vida, hvor hun sidder i et lille hjørne.

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Lør 06 nov 2010, 00:49

"Hvordan kommer jeg ud fra min underbevidsthed, og hvordan kom du ind?" spurgte Aimi snøftende og meget undrende. Aimi prøvede selv til ast starte med at komme ud, men det var svært for hende, hun havde ikke den fjerneste anelse om hvordan hun skulle gøre *hjælp mig dog lidt hjerne* tænkte hun irriteret over hun ikk vidste det til sidst.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Lør 06 nov 2010, 14:44

"jeg kom ind ved at meditere men du kan komme ud ved at du kæmper for at vågne" sagde han smilende til hende.
Vis brugerens profil
Aimi

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Man 08 nov 2010, 19:41

Aimi lyttede meget intenst til hvad han forklarede om hvoran hun kom ud og vågnede fra denne verden og dette marrridt. "Det er så svært" sagde hun irriteret men også koncentreret. Efter hård koncentretion og meget lang tid, kom Aimi endelig til bage til virkeligheden. Hun lå sveddryppene i sengen med høj feber mens hun vred sigi ubehag.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Ons 10 nov 2010, 10:57

sakref rejste sig helt normalt som om han bare havde været taget en normal lille lur og kiggede på hende "hvordan har du det?" spurgte han omsorgsfuld.
Vis brugerens profil
Aimi

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Tors 11 nov 2010, 15:01

Aimi hostede let "J-ja jeg har det fint" sagde hun med lidt hæs stemme, men forstod stadig ikke meget af hvad der lige var sket. Aimi følte sig svedig men stadig meget kold, og hun begyndte at hoste mere og mere, hun hostede så meget at der kom blod ud af hendes mund og der kom også små væsner ud der mindede om skygger "Jeg må hen til toget Sakref, det stopper aldrig ellers" sagde hun desperat og halv kvælt af alt blodet og de underlige væsner. *Hvad nu hvis han ikke vil lade mig tage afsted, hvad gør jeg så jeg må væk herfra hurtigt ellers er der mange der dør.* tænkte hun trist, og håbede at han ville lade hende gå, da hun simpelthen ikke ville kunne holde ud at se ham og så mange andre dø, for til selv at blive et monster.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Tors 11 nov 2010, 15:58

"du har ingen grund til at tage tilbage du kan blive her og hvis du har lyst så kan jeg lære dig alt hvad du har brug for at vide og sågar lære dig hvordan du kontrollere dine kræfter" sagde han med et venligt smil.
Vis brugerens profil
Aimi

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Tors 11 nov 2010, 16:16

"Jamen, de vil dræbe alle, hvis jeg ikke er der, de bruger mig til toget, og hvis de ikke har mig så dræber de folk. Du må hører på mig jeg beder dig" sagde Aimi grædefærdig med en bedene stemme. Aimi blev mere og mere fortvivlet, hvorfor forstod han ikke hun ville jo gerne blive men kunne ikke, da det jo bare ville dræbe en masse folk.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Tors 11 nov 2010, 19:23

sakref sukkede lidt "fint vi tager der hen igen men på en betingelse og det er at når vi kommer derhen så blander du dig uden om når jeg får løst det her en gang for alle okay?" sagde han bagefter.
Vis brugerens profil
Aimi

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Tors 11 nov 2010, 19:30

" Så slår de dig bare ihjel, jeg har set det for mange gange alt for mange gange" hulkede hun nu, da hun holdt så meget af ham at der ikke måtte ske ham noget. "Hvad nu hvis der sker dig noget? Må jeg så heller ikke gøre noget" skreg hun halvt mens hun nu stor tudede. "Jeg vil ikke have dig sker dig noget, jeg holder af dig!"sagde hun nu meget direkte så han ville forstå det.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Tors 11 nov 2010, 19:32

"har du noglesinde hørt om skyggernes mester?" spurgte han pludsligt.
Vis brugerens profil
Aimi

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Tors 11 nov 2010, 19:47

"N-nej, den person har jeg aldrig mødt før, hvem er det" sagde hun nu med en lettere hulkende stemme, men også lidt skræmt over det navn han lige havde sagt. Hvem end skyggernes mester var måtte den person være meget magtfuld og fatlig. *gad vide om det er skyggernes mester der gør det her mod mig, det er det nok* tænkte hun nu lidt forvirret.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Tors 11 nov 2010, 19:49

"jeg er skyggernes mester" sagde han stille og det var som om vejret ville bare skræmme hende fordi et lyn trøj over himlen og lyste det hele op da han lige havde sagt det.
Vis brugerens profil
Aimi

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Tors 11 nov 2010, 20:11

"E-er d-du skyggernes mester" sagde hun meget skræmt, så skræmt at hendes kræfter begyndte at komme der skød lyn nu, og hun vidste det var hendes kræfter der gjorde det. "D-du ikke ond vel, nej ondskyld selfølgelig er du ikke det" sagde hun med en alvorlig og lidt trist stemme.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Tors 11 nov 2010, 20:17

"jeg er kun ond imod dem der fortjener at blive behandlet ondt imod" sagde han med et venligt smil.
Vis brugerens profil
Aimi

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Tors 11 nov 2010, 20:22

" Men kan du så få skyggernes tog og deres leder til at forsvinde?" sagde hun med et lille håb i stemmen, men hun ville ikke håbe for meget for hvad nu hvis det bare skuffede, det gjorde ting jo så tit, så hun måtte ikke håbe for meget det ville bare gøre hende ked af det.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Tors 11 nov 2010, 20:24

"få dem til at forsvinde?. jeg vil få dem til at ønske at de aldrig var blevet født" sagde han med et venligt smil.
Vis brugerens profil
Aimi

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Fre 12 nov 2010, 15:54

Aimi undrede sig og var skræmt på en gang "Er deblevet født?" spurgte hun lidt tilbageholden og bange, men var sikker på at han nok skulle svarer, og ikke gøre hende noget for det havde han jo lovet hende. Aimi mærkede nu en ubehag rumle opi sig ved tanken om at han løj over for hende, hun blev mere og mere vred ude grund og til sidst så vred hendes kræfter blev aktiveret, hun mærkede energi strømme i sig, så lyn komme alle steder, også inde i huset. "Undskyld" sagde han med en stemme der lød som var hun i trance eller under en andens magt.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Fre 12 nov 2010, 19:12

han stod stille og det var som om at han var uberørt af den energi der kom ud af hende og så svarede han let "der findes ikke et væsen i verden der ikke har en skaber".
Vis brugerens profil
Aimi

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Fre 12 nov 2010, 19:47

"Gør der virkelig, d-det tænkte jeg ikke over hee"sagde hun lidt flovt over igen at sige de ting der åbenbart ikke var så ligegyldigemen faktisk lidt vigtige. Aimi tænkte bare ikke så meget over hvad der kunne være og hvorfor det var der, men hun vidste jo heller ikke så meget om denne verden, den var jo så ny for hende.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Fre 12 nov 2010, 21:49

"men når vi har fået løst det her problem vil du så være min lærling?" spurgte han med et venligt og betrykkende smil.
Vis brugerens profil
Aimi

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Lør 13 nov 2010, 10:47

"J-ja det vil jeg meget gerne, d-det ville være en stor ære" sagde hun med helt forbavset stemme og lavede store runde øjne af bare henrykkelse. Aimi var nu ved at føle sig som den lykkeligste person i hele verden, en der ville lære hende at styre kræfterne, en der ville lade hende bo i et hus, hvad mere kunne hun nu ønske sig?
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Lør 13 nov 2010, 13:09

"men kom lad os få ordnet det her så hurtigt som muligt" sagde han med et venligt smil og rakte sin hånd hen imod hende.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   

toget til skyggerne - aimi
Tilbage til toppen 
Side 5 af 6Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next