City-of-life

Let the life begin in your fantasy

IndeksPortalCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Latest topics
» Aimée again (Privat)
Ons 28 aug 2013, 17:16 by Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Søn 09 sep 2012, 14:03 by Aimée

» Navneleg!!
Tirs 21 aug 2012, 10:19 by Hana

» Eileen søger plots
Tirs 21 aug 2012, 08:02 by Hana

» Hvad vil du-Hana
Man 20 aug 2012, 22:45 by Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Tirs 14 aug 2012, 17:28 by Nick

» Nu er det nu.
Tirs 26 jun 2012, 08:25 by Cerys

» Just a normal day?
Tirs 12 jun 2012, 14:54 by Eileen

» Den gule farve.
Tirs 08 maj 2012, 19:18 by Cerys

Top posters
jaster

Shurican

Cecillie

Zann

sakref morladin

Namine

Aiko

Amber

Haylin

Melody

Statistics
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg in 511 subjects
Nu er det nu.
Tirs 21 feb 2012, 13:26 by jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.

Hilsen Admin …

Comments: 1
Hey folkens
Ons 14 sep 2011, 19:39 by jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Comments: 1

Share | 

toget til skyggerne - aimi

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6
ForfatterBesked
Aimi

Antal indlæg : 105
Bosted : bor for det meste på Estación-banegården i vida, hvor hun sidder i et lille hjørne.
Job/hobbies : går rundt på gaden.

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Lør 13 nov 2010, 16:39

Aimi tog glad imod hånden og kom så op og stå. Hun ville gerne oplæres af Sakref da hun syntes han virkede som en af de mest ærefulde man kunne blive oplært af i hele verden. "Tak" hviskede Aimi nu meget stille og håbede lidt han ville hører det, men på den anden side ville hun gerne have at han ikke hørte det.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
sakref morladin

Antal indlæg : 910
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Lør 13 nov 2010, 18:23

"bare rolig vi vil få løst det hurtigt for vi er her allerede" sagde han og først nu opdagede man at de stod på stationen allerede som om de var blevet gået igennem en dør hen der til.
Vis brugerens profil
Aimi

Bosted : bor for det meste på Estación-banegården i vida, hvor hun sidder i et lille hjørne.

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Lør 13 nov 2010, 22:42

Aimi så nu at de var her og var på en måde i chok, men ville på den anden side gerne ville det overstået lige nu. "Hv-hvad har du så tænkt nu...?" Spurgte hun Sakref lidt tøvende og sendte så et smil der hurtigt ændrede sig til et usikkert smil. Aimi blev nu meget bange da hun så nogle sorte skygger komme svævende hen mod hende.
Aimi fik nu en smerte i maven som begyndte at brede sig i hele kroppen, efter et par minutter lå hun nede på jorden i store smerter og skreg om hjælp og nåde.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Søn 14 nov 2010, 09:16

"det her slutter nu" sagde han og så var det som om hans øjne spræng i luften af grønne flammer og pludslig kom der en slags røg bag på han ryg den røg var så tyk og så mørk om en skygge der kunne opsluge en i mørke og ud af den røg sprang der 2 kæmpe store drageagtige vinger ud.
Vis brugerens profil
Aimi

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Søn 14 nov 2010, 18:23

Aimi så Sakref forvandle sig, i bitte små glimt mens hun vred sig i store smerter. "Sa-Sakref vær venlig mod dem, vil du ikke nok" sagde Aimi i en lille hvisken, da smerten var så stor hun snart ikke kunne mere. Aimi lå nu bare der og vred sig lydløst, uden at kunne gøre det mindste. "J-jeg kan ikke mere" begyndte hun nu at hulke ud i den stille nat, mens hunlå og rullede frem og tilbage i smerte. Så var hun væk, ikke sådan man ikke kunne se hende men bare væk....
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Søn 14 nov 2010, 22:30

"din tid er ikke kommet endnu mine skygger vil vise dig vej tilbage" sagde han da hun blev stille og pludslig noget af røgen fra hans ryg kravlede hen imod hende og holdte hende nede som om den holdte hende's sjæl nede "og så til jer i vil nu føle smerte fordi i gik imod jeres mester" sagde han og lavede et ryk i sine arme og pludslig var der 2 lange kæder i hans hænder der kunne ligne et sværd men bare slap som en pisk og den glødede svart grønt og med det samme begyndte han at svinge rundt med de skarpe kæder rigtig smidigt og ramte dem let som ingenting og den skar igennem dem som om de var lavet af blød smør.
Vis brugerens profil
Aimi

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Tirs 16 nov 2010, 21:08

Aimi hørte hvordan han begyndte at sige noget, men det virkede så sært fjernt. Hun syntes ikke at kunne huske noget, men det eneste hun vidste var at der måtte være noget galt, da hun ikke kunne mærke sit åndedræt og følte sig så underligt fri. Aimi var på grænsen til at dø, men vidste ikke helt hvorfor hun kunne dø af at der kom nogle skygger. For at finde svaret på hvorfor hun havde det sådan med skygger, skulle man kende til hele hendes fortid. Hvis man kendte til Aimis fortid ville man vide hvorfor hun kunne dø på grund af de to skygger, det var fordi hun havde en sygdom. Den sygdom Aimi havde var ikke normal, det var sikkert en sygdom de fleste slet ikke kendte.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Tirs 16 nov 2010, 21:39

sakref fik dræbt dem meget hurtigt og uden at få en enkel sveddråbe på sig. med det samme løb han hen til hende han satte sig på knæ og kiggede på hende han viste at han ikke havde så meget tid så han bevægede sine hænder i stille bevægelser og hviskede noget på et andet sprog som man ville tro var noget et eller andet molapyk men med det samme kom 3 store pæle af en slags gennemsigtig marteriale op af jorden så der var en over hende's hovede og en ved hver side af hende og pludslig skød de en slags lilla stråle på hende som fik hende's krop faktisk til at svæge og den stråle gjorde på en måde noget på hende så hende's sjæl faktisk blev mere og mere låst fast til hende igen.
Vis brugerens profil
Aimi

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Tirs 16 nov 2010, 21:47

Aimi mærkede hvordan hun stille begyndte at svæve mere og mere, mens hun følte sig mere og mere fanget end nogensinde. Aimi ville lige nu bare være i fred så hun kunne være fri, uden at skade en eneste person. Hun syntes alt var så godt lige før men nu var det som om hun var helt famget og så oven i det følte hun sig så tung "Nej sliå mig fri jeg vil ikke være fanget!" skreg, men det lød kun som en mumlen for dem der ville være omkring hendes krop. Aimi havde nu store sved perler over det hele i hovedet og vendte og drejede sig mens hun havde store smerter. Hvis man ikke var i den "virkelige verden" ville man kunne se en kæmpe kamp mellem en masse monstre og en lille pige, men den kamp forgik inde i Aimis hoved og Aimi var den lille pige.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Tirs 16 nov 2010, 22:35

sakref konsentrede sig rigtig meget med sit ritual for at få hende tilbage til de levende's verden og da han begyndte at svede rigtig meget så tog han en lille flaske frem og hældte det ud over sit ansigt og med det samme var det som om der kom et slags stort tryk i luften og hans øjne skiftede fra grønne store flammer til røde flammer og ud af hans hud kravlede et slags tæppe af en art rundt om hans krop den var meget tyk og den var mørkerød som blod og efter noget tid dækkede dt hele hans krop og det eneste man kunne se var nu de 2 røde prikker der skulle forstille hans øjne og pludslig sprang noget slags hår ud af hans hovede da hans normale hår var dækket af den mærkelige tæppe så kom der nu nogle mærkelige slags lange pigge som var lige så lange som sværd og til sidst var der så mange at man skulle tro at det var en slags kæmpe bunke sværd på hans hovede og ved hans ben kom der også sådan nogle pigge som der istedet formede sig så det lignede en slags kilt og den gik helt ned til hans fødder som nu lignede nogle dæmon fødder men hans vinger var stadig på ryggen. pludslig da han forsatte med rituallet nu var det som om strålerne sprang af energi og det hurtigere og hurtigere nu end før
Vis brugerens profil
Aimi

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Man 17 jan 2011, 19:48

Aimi svævede bare der i luften mens hun slog ud med armene og mumlede.
Der kom bare flere og flere store monstre og Den lille pige, som var Aimi var lige ved at skrige så bange var hun. * skulle hun nu bare dø, men på den anden side hvad var der egentligt at leve for* tænkte hun. "Lad mig gå jeg vil ikke mere slip mig fri! Lad min ven være vil i ikke nok" Skreg Aimi bedene med store tårer i øjnene til de store mørke skygger i hendes sind. Men der skete intet, slet ingen ting. De stod bare stille og kiggede på den lille bange pige med store tårer i øjnene.
I den virkelige verden var Aimi nu mere og mere i livsfarer, for hvem kunne hjælpe hende inde i hendes eget sind når det galt om liv og død! Det hele var helt håbløst. Der hang hun lille og mager, fulstændig terpet for energi og med store svedperler over det hele på kroppen. Aimi vred sig nu i kramper, for inde i kampen kom skyggerne så tæt på at det føltes som tusinde iskrystaller der blev knust mod hende, hunrede piskeslag over den bare hud. Fulstændig forsvarsløs og i store smerter måtte Aimi til sidst give op, og lade de sorte skygger overtage hendes sind.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Man 17 jan 2011, 23:16

"kæmp aimi. kæmp for dit liv. Det er ikke for sent for dig at få et godt liv. Det er ikke for sent at vende tilbage til en god verden hvor du kan lære at vide hvem og hvad du er. Kæmp for dit liv. Du vil kunne klare det. Bare tro på dig selv. Tro på dig selv og du vil kunne besejre hver eneste forhindring du møder" råbte sakref på en måde til hende. Han viste godt at det ville være hårdt for hende men han havde en følelse at hun ville kunne klare det.
Vis brugerens profil
Aimi

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Ons 19 jan 2011, 16:54

Aimi hørte en svag stemme og begyndte at kunne høre ordene lidt efter lidt. *Jeg skal kæmpe, jeg må kæmpe, kan ikke dø* tænkte Aimi desperat. Lidt efter eksploderede hun og hun mærkede energien strømme til hende, og de store sorte mørke skygger faldt stille væk en efter en. Det tog lang tid og selvom Aimi Havde haft meget energi i starten var der ikke meget tilbage, for skyggernes energi kunne hun ikke bruge ligsom menneskernes. Til sidst havde hun så lidt energi at hun nu fik høj feber og merkede en brændene smerte i hele kroppen.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Ons 19 jan 2011, 23:15

Sakref ruskede stille i hende "vågn op. du kan godt klare det" sagde han. Han kunne se at hun var drænet for energi. Men han viste at der var kun en måde at hun vil kunne få virkelig meget energi på en gang. Han var nød til at give lidt af sit blod til hende.
Vis brugerens profil
Aimi

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Fre 04 feb 2011, 16:03

Aimi hørte et svagt råb som kom langt væk fra, hun forstod ikke ordene hvad ville denne person hende!
Hun råbte tilbage til den lille mumlende stemme i hendes hoved " Hva...hvad?!" men de ord der kom ud af hendes mund var med en meget hviskene stemme. Aimi opdagede at næsten alle de store sorte skygger ar væk men der var stadig for mange til at hun kunne bekæmpe dem, hendes energi var nu så lav at hvis hun brugte meget mere af den kunne hun dø.

Sidst rettet af Aimi Tors 10 feb 2011, 09:26, rettet 1 gang
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Søn 06 feb 2011, 00:29

"okay der er vist kun en ting jeg kan gøre nu og jeg kommer til at have det dårligt imorgen" sagde han til sig selv. Han tog en lille kniv frem og skar sig selv på armen så han blødte. Hans blod var ikke rødt eller mørkerødt nej det var kul sort med en svag lilla glød i sig. Han satte sin arm hen imod hende's mund og pressede en masse blod ned i hende's mund. Han løftede hende's hovede så hun fik slugt det. Han viste at det ville hjælpe fordi hans blod var en del af hans kræfter og bare en enkelt dråbe af hans blod var nok til at kunne få et normalt menneske til at have så meget magisk energi at de ville kunne løfte biler med lethed og ville kunne skyde med magi.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   

toget til skyggerne - aimi
Tilbage til toppen 
Side 6 af 6Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6