City-of-life

Let the life begin in your fantasy

IndeksPortalCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Latest topics
» Aimée again (Privat)
Ons 28 aug 2013, 17:16 by Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Søn 09 sep 2012, 14:03 by Aimée

» Navneleg!!
Tirs 21 aug 2012, 10:19 by Hana

» Eileen søger plots
Tirs 21 aug 2012, 08:02 by Hana

» Hvad vil du-Hana
Man 20 aug 2012, 22:45 by Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Tirs 14 aug 2012, 17:28 by Nick

» Nu er det nu.
Tirs 26 jun 2012, 08:25 by Cerys

» Just a normal day?
Tirs 12 jun 2012, 14:54 by Eileen

» Den gule farve.
Tirs 08 maj 2012, 19:18 by Cerys

Top posters
jaster

Shurican

Cecillie

Zann

sakref morladin

Namine

Aiko

Amber

Haylin

Melody

Statistics
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg in 511 subjects
Nu er det nu.
Tirs 21 feb 2012, 13:26 by jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.

Hilsen Admin …

Comments: 1
Hey folkens
Ons 14 sep 2011, 19:39 by jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Comments: 1

Share | 

toget til skyggerne - aimi

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
ForfatterBesked
sakref morladin

Antal indlæg : 910
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Søn 31 okt 2010, 13:03

"ja de allesammen findes både gode elver og onde elver, gode engle og onde engle, venlige varulve og agressive varulve, venlige dæmoner og brutale dæmoner de allesammen findes i både god og i ond form" sagde han forklarende.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Aimi

Antal indlæg : 105
Bosted : bor for det meste på Estación-banegården i vida, hvor hun sidder i et lille hjørne.
Job/hobbies : går rundt på gaden.

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Søn 31 okt 2010, 13:27

"men er jeg så en af de slags væsner?" Spurgte Aimi naivt, fordi hun meget gerne ville finde ud af om hun rent faktisk var et væsen,som også var i Eventyr.
"Hvad med kræfter hvor kommer de fra, og hvad er det for nogle?" spurgte hun også meget naivt og nysgerrigt after, for hun skulle jo gerne have det hele med inden det var forsent.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Søn 31 okt 2010, 13:31

"ja du er en af væsnerne og hvad jeg kan mærke og af det du har fortalt så tror jeg du er halv dæmon, halv vampyr" sagde han smilende til hende.
Vis brugerens profil
Aimi

Bosted : bor for det meste på Estación-banegården i vida, hvor hun sidder i et lille hjørne.

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Søn 31 okt 2010, 13:42

"Kan man være flere væsener på engang? men drikker vampyrer ikke blod, jeg har aldrig drukket blod." Sagde Aimi forvirret over svaret hun lige havde fået. Men på den anden side var hun glad, for nu var der en der havde givet hende svar, men der var stadig et spørgsmål der stadig trængte sig på inderst inde.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Søn 31 okt 2010, 13:45

"jeg ved ikke hvor mange væsner man kan være på en gang men jeg tror det mest normale er at man er 2 højst men der er nogle vampyre der ikke drikker blod og det kan også være at din dæmon halvdel dominere din vampyr halvdel så du spiser ligesom en normal dæmon men det ved jeg ikke der er skam spørgsmål jeg ikke selv har fået svar på" sagde han med et smil.
Vis brugerens profil
Aimi

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Søn 31 okt 2010, 16:15

"Men hvordan, og hvad spiser en Dæmon?" spugte Aimi undrende. Aimi over vejede omm hun skulle spørge om det angående drømme, men var ikke sikker på det var fornuftigt, han kunne jo tro hun var skør så. Hun ville helst ikke have at han skulle tro hun var skør, nu havde han jo lige været så flink mod hende, og hvad nu hvis, han så ville, smide hende væk, eller slå hende. "Hvad hedder du egentlig?" spurgte hun istedet, for ikke at tænke alle de triste og dumme tanker.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Søn 31 okt 2010, 16:42

"en det gælder hvad for en slags dæmon det er der er mange dæmoner men de fleste spiser bare det samme mad som mennesker men blod dæmoner og sjæle dæmoner spiser noget andet de spiser kød og blod og sjæle" sagde han smilende til hende "mit navn er sakref morladin hvad er dit navn entenlig?" spurgte han undrene.
Vis brugerens profil
Aimi

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Søn 31 okt 2010, 16:49

Hun kiggede forfærdet over det svar han havde givet hende. "E er jeg en af dem der æder menneske kød eller det andet forfærdelige?" spurgte hun bange for at hører sanheden. "Jeg mener jeg hedder Aimi, det tror jeg. Men det er fordi jeg har haft de her drømme, jeg drømte jeg legede med en baby, jeg var selv en baby,og så senere drømmer jeg noget med en masse ild og lyn, de kommer altid igen, betyder de noget? Og det er i drømmene jeg har hørt navnt Aimi, og jeg tror det var mig" sagde hun lidt genert og nervøst, og sendte et lille usikkert smil.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Søn 31 okt 2010, 16:55

"tage det roligt du lyder ikke til at være en af dem du lyder til at du er en af dem der spiser normalt mad og det der med drømmene kan være noget af din fortid som du måske kun viste i din underbevisthed" sagde han smilende til hende.
Vis brugerens profil
Aimi

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Søn 31 okt 2010, 16:59

"Tror du?" Sagde hun naivt og glad, mens der kom et stort gab frem. *Han er så flink mod mig ham Sakref, men hvorfor mon, jeg kunne spørge, men det ville måske virke dumt, men jeg vil jo så gerne vide det, jep jeg tror jeg spørg* diskuterede hun inde i hovedet på sig selv. "Hvorfor er du egentlig så flink mod mig?" spurgte hun lavt og meget genert, for ikke at virke uhøflig, og lidt efter sendte Aimi ham et blidt smil, hvor man kunne se hendes hvide tænder.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Søn 31 okt 2010, 17:02

"hmmm tja jeg er venlig imod dig fordi jeg synes det er synd at se dig være alene og faktisk ikke vide noget som helst om din nytid, fortid og fremtid og jeg kunne se at alle de ting du ville vide mere om som du ikke ville få svar på hvis jeg ikke havde været venlig" sagde han og smilte blidt til hende han syndes virkelig det var synd for hende at hun var alene.
Vis brugerens profil
Aimi

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Søn 31 okt 2010, 17:22

Hun var nu glad for at have mødt denne mystiske dreng der vidste så meget om mystiske væsner og racer, der sådan bare havde komme og været venlig over for hende, uden at vide det mindste om hende til at starte med. "Me men hvor ved du egentlig alt det fra, om væsner og det?" spurgte hun meget usikkert for, om det var alt for personligt og kom så med et alt for højlydt gab.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Søn 31 okt 2010, 17:39

"fordi jeg selv er en af dem jeg er halv skygge dæmon halv menneske" sagde han og smilte til hende.
Vis brugerens profil
Aimi

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Søn 31 okt 2010, 18:15

"Er du virkelig, men du æder da ikke mennesker, eller dræber dem vel?" spurgte hun måbende, mens hun ansrngte sig en del for ikke at falde i søvn nu. Aimi havde anstrengt sig den aften og fået mange store nyheder, og svar på en masse, og de havde efter hånden taget det meste af hendes energi, men hun ville ikke sove, der var så meget mere hun kunne spørge om jo.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Søn 31 okt 2010, 18:20

"jeg dræber kun mennesker hvis det er nødvendigt og nej jeg æder ikke mennesker jeg spiser helt normalt menneske mad" sagde han smilende til hende "du ser træt ud og du vil sikkert gerne have et bad har jeg ret?" spurgte han hende blidt.
Vis brugerens profil
Aimi

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Søn 31 okt 2010, 18:49

"Et bad, det lyder rart." sagde Aimi glad og roligt, over at være hos en hvor hun følte sig tryg og glad. Hun havde det som om hendes drøm lige var gået i opfyldelse, eller en af dem var. Det varmåske ikke de flestes drømme, men en som havde det Aimi ville føle sig i himlen, over en andes omsorg over for en.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Søn 31 okt 2010, 19:06

"kom så vil jeg vise dig til badeværelset eller skal jeg bære dig hvis du stadig har ondt i foden?" spurgte han hende på en blid måde.
Vis brugerens profil
Aimi

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Søn 31 okt 2010, 19:30

"Jeg tror godt jeg kan gå nu" sagde hun roligt med en lille blid stemme, og sendte et smil. Aimi kunne mærke at det havde hjulpet på foden, at sidde at hvile sig lidt i sofaen. Og nu glædede hun sog egentlig bare til, at få et dejligt varmt bad, hvad Aimi også virkelig trængte til.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Søn 31 okt 2010, 19:55

"okay men kom" sagde han og rejste sig op og gik hen til den første dør til højre for døren til trappen og den åbnede han og fremviste et kæmpe stor badeværelse den har simpelhen alt den havde et toilet, en håndvask, en brusekabine, et badekar og en masse hylder og skuffer fyldt med sæbe af alle slags og shampo og andre ting.
Vis brugerens profil
Aimi

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Søn 31 okt 2010, 20:10

Aimi skyndte sig at følge efter Sakref, og da hun kom ind i rummet, blinkede hun ikke i flere minutter, for at få alle detaljer helt ned til den mindste med. "Wow, hvad er alt det der står på hylderne?" spurgte hun med en stemme man kunne høre lød helt forundret. Aimi havde aldrig set sådan et stort badeværelse (hun havde godt nok også kun set det på banegården før). Aimi kiggede på Sakref og sendte ham et kæmpe tand smil, så man kunne se de eller meget hvide tænder, hvilket var mystisk.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Søn 31 okt 2010, 20:11

"det er shampo og sæbe ved du hvad det er?" spurgte han forsigtigt.
Vis brugerens profil
Aimi

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Søn 31 okt 2010, 20:23

"Ja, jeg tror jeg har hørt om det" sagde hun lidt mere genert end før, og sandte ham et lille usikkert smil. Hun håbede virkelig han ville smile igen, for hun kunne så godt lide hans smil, det virkede så beroligende på hende, hun følte sig mere tryg når han smilt. Sakrefs øjne kunne Aimi også virkelig godt lide, hun syntes de var så kønne, fordi de var så strækt lysende grønne, men aligevel, virkede helt afsindigt rolige.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Søn 31 okt 2010, 20:26

"så vil jeg sige hvad det er sæbe og shampo er det der får en til at dufte godt og gøre en ren" sagde han smilende til hende "men man skal også bruge vand selvfølgelig" sagde han stadig smilende til hende.
Vis brugerens profil
Aimi

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Søn 31 okt 2010, 20:44

"Nåhh det er det, det er" sagde hun, og smilte lidt for sig selv. Lige pludselig, kom en ubehahelig føelse, ind over hende og i et split sekund, var hun helt væk, alt var sort, og hunne kunne ikke hører noget. Aimi vågnede med en lille smerte i baghovedet, og så sig om, for at finde ud af hvad der var sket.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Søn 31 okt 2010, 20:58

hun lå i en seng nu med en dyne over sig det var en kæmpe stor seng der var mindst plads til 3 fuldvoksne personer i den og rundt i rummet var der gamle møbler og et tv på væggen og pludslig bankede det på.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   

toget til skyggerne - aimi
Tilbage til toppen 
Side 3 af 6Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next