City-of-life

Let the life begin in your fantasy

IndeksPortalCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Latest topics
» Aimée again (Privat)
Ons 28 aug 2013, 17:16 by Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Søn 09 sep 2012, 14:03 by Aimée

» Navneleg!!
Tirs 21 aug 2012, 10:19 by Hana

» Eileen søger plots
Tirs 21 aug 2012, 08:02 by Hana

» Hvad vil du-Hana
Man 20 aug 2012, 22:45 by Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Tirs 14 aug 2012, 17:28 by Nick

» Nu er det nu.
Tirs 26 jun 2012, 08:25 by Cerys

» Just a normal day?
Tirs 12 jun 2012, 14:54 by Eileen

» Den gule farve.
Tirs 08 maj 2012, 19:18 by Cerys

Top posters
jaster

Shurican

Cecillie

Zann

sakref morladin

Namine

Aiko

Amber

Haylin

Melody

Statistics
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg in 511 subjects
Nu er det nu.
Tirs 21 feb 2012, 13:26 by jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.

Hilsen Admin …

Comments: 1
Hey folkens
Ons 14 sep 2011, 19:39 by jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Comments: 1

Share | 

toget til skyggerne - aimi

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
ForfatterBesked
Aimi

Antal indlæg : 105
Bosted : bor for det meste på Estación-banegården i vida, hvor hun sidder i et lille hjørne.
Job/hobbies : går rundt på gaden.

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Søn 31 okt 2010, 21:13

Aimi hørte den svage lyd af en banken og sagde hæst med en lille stemme "kom ind" og begyndte derefter at hoste slemt. Hun satte sig op i sengen og kikkede rundt, hun syntes at det føltes rart at ligge i den kæmpe sttore bløde seng på de rare puder man sank ned i, og den varme dyne over sig. Aimi undrede sig bare staig ver hvad der var sket på badeværelset, det sidste hun kunne huske var at hun var faldet om.
Personen som havde banket på hørte åbenbart hendes stemme for ind ad døren kom Sakref, Aimi sendte et lille usikkert smil.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
sakref morladin

Antal indlæg : 910
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Søn 31 okt 2010, 21:14

"hej hvordan har du det nu du besvimede bare lige pludsligt og du havde høj feber" sagde han med et bekymret smil.
Vis brugerens profil
Aimi

Bosted : bor for det meste på Estación-banegården i vida, hvor hun sidder i et lille hjørne.

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Søn 31 okt 2010, 21:39

"Men hvorfor 'Host..host' besvimede jeg" spurgte hun undrende og sendte et lille smil tilbage. Hendes blik , begyndte at blive sløret igen, men hun faldt heldigvis ikke hen i en besvimelse denne gang, " Hvor længe har jeg været besvimet?" spurgte hun lidt efter med en lille stemme.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Søn 31 okt 2010, 21:45

"du har været besvimet i 3 timer men jeg tror du besvimede fordi du ikke havde flere kræfter og at du har været ude i det kolde vejr" sagde han og satte sig henne ved hende.
Vis brugerens profil
Aimi

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Man 01 nov 2010, 15:27

Aimi vidste egentlig, godt helt indesrt inde hvorfor hun var bbesvimet, men hun ignorerede, den del da den var forr usansynlig." 3 Timer, me men hvad med klokken, jeg må jo tilbage" sagde hun forfærdet, over at have været væk i så lang tid.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Man 01 nov 2010, 15:55

"du behøver ikke at tage tilbage til stationen du kan blive her hvis du har lyst" sagde han med et venligt smil og omsorgsfulde øjne.
Vis brugerens profil
Aimi

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Man 01 nov 2010, 17:28

" Må jeg, me men hvorfor" sagde hun forundret, hun kunne slet ikke lade være med at være vildt begejstret, over at der lige var en der havde tilbudt hende et sted at være, hun var helt forvirret men meget glad. *Kan jeg mon tillade mig at presse på, hvad nu hvis han finder ud af at jeg er et monster* tænkte hun nu lidt bekymret, men sendte et lille smil.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Man 01 nov 2010, 17:38

"fordi jeg synes det er synd for dig at du er ude i kulden og jeg synes du fortjener et sted at kalde et hjem" sagde han med et smil det var et venligt smil.
Vis brugerens profil
Aimi

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Man 01 nov 2010, 18:18

"Du er så flink, jeg ville ikke kunne forstå hvis der var nogle der ikke kunne lide dig." Sagde hun genert, og smilede usikkert. Aimi's mave gav en lille lyd fra sig, som den gjorde hver dag, men hun tog sig ikke af det, da det var en vane for hende at hører den liller umlen, der kom nede fra maven.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Man 01 nov 2010, 18:40

"der er faktisk folk der hader mig men det er en anden historie men det lyder som om du er sulten" sagde han smilende til hende "så var det godt jeg kom med noget suppe til dig for dit helbred" sagde han bagefter og fremviste den tallerken han havde i hånden det var en dyb tallerken fyldt med en varm lækker kyllinge suppe med brød ved siden af.
Vis brugerens profil
Aimi

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Man 01 nov 2010, 19:50

Aimi lugtede stille til suppen, og syntes det var en rar føelse at få dampen ind i næse. Hun tog en lille skefuld og slugte den forsigtigt. Aimi syntes det føltes så rart at få fyldt det tumrum, som havde væet i maven i så lang tig. "Den smager fantatisk, det er utroligt så god den er" sagde hun med en glad og rolig stemme, og sendte et smil til Sakref.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Man 01 nov 2010, 19:51

"det er jeg glad for at høre men bare tage for dig" sagde han med et blidt smil han kunne godt lide hende hun var meget sød og nutted.
Vis brugerens profil
Aimi

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Man 01 nov 2010, 20:36

Lige pludselig, kom hun i tanke om toget, det tog der altid, vrikede som en skygge, eller tåge, det kom altid kl. 04.00 om natten.
"Toget!" Udbrød Aimi, og blev, helt forskrækket, over sit høje udbrud. "Toget Sakref, kender du skygge toget+" spurgte hun uroligt, og blev helt bange.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Man 01 nov 2010, 20:38

"ja hvad er der med det?" spurgte han lidt chokkeret da han fik et chok af hende's pludslig udbrød.
Vis brugerens profil
Aimi

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Man 01 nov 2010, 20:41

"Det kommer, de venter på mig" sagde hun i halv trance med en meget skræmt stemme. Aimi var og havde længe været bange for det, for hun havde det som om, de væsner, eller hvad man nu kunne kalde det, ville gøre noget slemt ved hende hvis hun blev væk.
Aimi sad nu med hænderene, rundt om knæene mens, hun rokkede frem og tilbage, i en let hulken men hun mumlede noget om at de ville komme, og dræbe hende.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Man 01 nov 2010, 20:59

"tage det roligt du behøver ikke at være bange" sagde han og krammede hende med et trøstende og beskyttende blik.
Vis brugerens profil
Aimi

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Tirs 02 nov 2010, 20:39

"ME men kender du dem, kender du skygge toget? Ve ved du hvad de gør ved folK, je jeg er forbandet, de har forbandet mig" hulkede hun stadig meget fortvivlet over at hun ikke kunne gøre noget og at Sakref ikke vidste hele historien om hvorfor, det var farligt for hende.
Aimi var for 2 år siden da hun havde siddet skræmt i hjørnet og igen betragtet de hjælpeløse folk der gik ind i toget, blevet mærket med tegnet.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Tirs 02 nov 2010, 23:05

"bare roligt intet vil skade dig så længe jeg lever det lover jeg dig" sagde han med et venligt smil.
Vis brugerens profil
Aimi

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Ons 03 nov 2010, 13:08

"Er du sikker på du kan? lover du det virkelig?" Sagde Aimi lidt mere roligt,men stadig rædesels slagen, for hvad der kunne ske. *Hvad nu hvis de gør Sakref noget, det må de ikke, hvad kan jeg gøre* tænkte hun desperat, men hendes stanker blev afbrudt af en forfærdelig sviden og krampe hun fik maven(der hvor mærket var. Aimi lå nu i store kramper, mens hun hulkede og tiggede om nåde. "Hjælp" bad hun hviskende ud i luften, mens det blev værre og værre, Nu så Aimi de sorte skygger og toget komme, de var kommet efter hende. "Hvad vil i?Hvorfor har jeg fået mærket?" Skreg hun til sidst o store kramper.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Ons 03 nov 2010, 14:30

sakref så det med det samme at hun havde kramper og med det samme kunne se det mærke hun havde og han tog noget udstyr han havde i sin lomme det udstyr bestod af en pensel og noget mærkelige farve som lyste på en måde og ikke andet. han fjernede hurtigt det stykke af hende's tøj der dækkede hende's mave og malede nogle slags runer på hende's mave og han hviskede nogle mærkelige ord og med det samme da han stoppede med at hviske så lyste runerne og de begyndte at på en måde ætse det der mærke hun havde på maven men det ætsede ikke hende's hud og lidt efter havde det fjernet mærket.
Vis brugerens profil
Aimi

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Ons 03 nov 2010, 16:37

Efter de malede runer som Sakref havde lavet stoppede kramperne, men Aimi var på en måde et helt andet sted. Aimi var frygteligt bange, hun var omgivet af en masse skygger, det eneste man kunne se ved dem var noget der lignede store hvide hugtænder. Hvad end Sakref havde gjort havde det hjulpet Aimi en del, for nu var der mindre flugt og det var lettere at slippe væk for hende.
(Drøm, eller i anden verden samtidig med hun ligger hos Sakref)
Aimi løb gennem den store lange sorte skov med regnen der piskede mod hende, de store sorte skygger var efter hende men hun havde ingen stede at tage hen, hun løb og løb, endte denne skov mon aldrig. Aimi faldt lige pludselig på stien og mærkede en smerte i maven. Hun sadte sig stille op og så var smerten væk, men hvordan?
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Ons 03 nov 2010, 18:28

sakref ventede lidt for at se om hun ville vågne af det for hvis hun ikke snart vågnede af det så var han nød til at bruge sine kræfter til at trænge ind i hende's sind og hjælpe der.
Vis brugerens profil
Aimi

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Ons 03 nov 2010, 18:39

Aimi kiggede op, der var intet bare stille i skoven, med den tunge regn, den var bare ikke så tung mere. "Sakref!" råbte hun hen ad vejen, men den eneste lyd der kom var ekkoet. Aimi mærkede den hårde vind kærtegne hende som en mor ville gøre på sin nye baby, to kærester ville gøre på hinanden. Hun mærkede regnen komme let mod sin hud og stille løbe ned af den så det kildede lidt på huden. Hun mærkede bladene komme og gå mod sig, som hvis ens venner gav en et skulderklap eller hvis gik, og så lidt efter sagde farvel. *Er jeg død* Tænkte Aimi, men ikke trist, for hun kunne ikke være trist. Alle de triste ting der var, var på samme tid så smukke at man aldrig ville tro det var virkeligt. Så var det virkeligt?
Aimi syntes endelig at hører en lyd, det var fodskridt. "Hallo...allo...llo..lo..o Hvem...em Der...er...e...r" lød det som langtukne ord ud i et, der kom intet svar men skridtene kom nærmere.
Vis brugerens profil
sakref morladin

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Ons 03 nov 2010, 19:06

sakref blev bekymret da hun ikke vågnede og satte sig ned med bene over kors og mediteret og hans skygge og sjæl gled langsomt ind i hende's verden og han fandt sig inde i den samme skov nu som hun gjorde men han var i skyggerne.
Vis brugerens profil
Aimi

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   Ons 03 nov 2010, 19:11

" Hallo... Hvem er du" spurgte hun nu mere og mere nervøst og bange, hvis hun ikke var alene ville hun ikke være så bange. *Bare sakref var her* tænkte hun trist, og brød så ud i hulken fordi hun følte hun havde mistet alt " NEJ!" skreg hun fortvivlet i en høj hulken, hun ville ikke miste en hun holdt så meget af skønt hun lige havde mødt ham, men Sakref havde taget sig af hende som var hun hans søster, der var slemt syg og var ved at dø. Aimi måtte inderst inde indrømme at hun følte at Sakref var hendes egen bror men vidste godt han ikke var det, så hun gad ikke lade den tanke røre sig men den ville frem nu.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: toget til skyggerne - aimi   

toget til skyggerne - aimi
Tilbage til toppen 
Side 4 af 6Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next