City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
    Seneste emner
    » Aimée again (Privat)
    Bag bogreolerne - Haley EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

    » Camp Halfblood - Nordisk
    Bag bogreolerne - Haley EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

    » Navneleg!!
    Bag bogreolerne - Haley EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

    » Eileen søger plots
    Bag bogreolerne - Haley EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

    » Hvad vil du-Hana
    Bag bogreolerne - Haley EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

    » de mystiske mænd..(Nick)
    Bag bogreolerne - Haley EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

    » Nu er det nu.
    Bag bogreolerne - Haley EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

    » Just a normal day?
    Bag bogreolerne - Haley EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

    » Den gule farve.
    Bag bogreolerne - Haley EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

    Mest aktive brugere
    jaster
    Bag bogreolerne - Haley 2vote_10Bag bogreolerne - Haley 2votin10Bag bogreolerne - Haley 2vote_11 
    Shurican
    Bag bogreolerne - Haley 2vote_10Bag bogreolerne - Haley 2votin10Bag bogreolerne - Haley 2vote_11 
    Cecillie
    Bag bogreolerne - Haley 2vote_10Bag bogreolerne - Haley 2votin10Bag bogreolerne - Haley 2vote_11 
    Zann
    Bag bogreolerne - Haley 2vote_10Bag bogreolerne - Haley 2votin10Bag bogreolerne - Haley 2vote_11 
    sakref morladin
    Bag bogreolerne - Haley 2vote_10Bag bogreolerne - Haley 2votin10Bag bogreolerne - Haley 2vote_11 
    Namine
    Bag bogreolerne - Haley 2vote_10Bag bogreolerne - Haley 2votin10Bag bogreolerne - Haley 2vote_11 
    Aiko
    Bag bogreolerne - Haley 2vote_10Bag bogreolerne - Haley 2votin10Bag bogreolerne - Haley 2vote_11 
    Amber
    Bag bogreolerne - Haley 2vote_10Bag bogreolerne - Haley 2votin10Bag bogreolerne - Haley 2vote_11 
    Haylin
    Bag bogreolerne - Haley 2vote_10Bag bogreolerne - Haley 2votin10Bag bogreolerne - Haley 2vote_11 
    Melody
    Bag bogreolerne - Haley 2vote_10Bag bogreolerne - Haley 2votin10Bag bogreolerne - Haley 2vote_11 
    Statistik
    Der er i alt 92 tilmeldte brugere
    Den sidst registrerede bruger er jace6740

    Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
    Nu er det nu.
    Bag bogreolerne - Haley EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
    Hej alle sammen

    Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
    syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
    til at få et nyt udseende.

    Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


    Hilsen Admin …

    Kommentarer: 1
    Hey folkens
    Bag bogreolerne - Haley EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
    Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

    Med Venlig hilsen Admin Jaster.

    Kommentarer: 1

     

     Bag bogreolerne - Haley

    Go down 
    2 deltagere
    ForfatterBesked
    Kiyomi

    Kiyomi


    Antal indlæg : 82
    Bosted : Hun boede i Vida, men da hun blev vampyr flyttede hun op i bjergene. Hvor hun bor i en klippehule. Men har et hus i Vida, som hun ikke bruger.
    Job/hobbies : Laver det hun vil.

    Bag bogreolerne - Haley Empty
    IndlægEmne: Bag bogreolerne - Haley   Bag bogreolerne - Haley EmptyLør 30 Okt 2010, 20:32

    T:19.20
    S:biblioteket
    O:nogle få mennesker
    V: skyet og blæser lidt.
    D:4/10 Onsdag

    Kiyomi sad ligeså stille og læste en bog på biblioteket. Bogen var sådan set en lidt tilfældig en. Hun havde bare taget den fra hylden. Hun ville hurtigst muligt have fundet noget, at lave. For han kiggede på hende. Det var en dreng på hendes egen alder. Måske ældre. Men han kiggede altid på hende når hun var på biblioteket.
    Kiyomi kiggede op fra bogen, som var en krimi havde hun fundet ud af, og kiggede op i drengens ansigt. Det var egentlig ikke særlig pænt. Men da han skulle til, at sige noget kiggede Kiyomi atter ned i bogen og ignorede han fuldstændigt. Han gik slukøret og trist tilbage til det sted han havde stået før. *Ha, sÅ kan du lære ikke, at stirre* hun smilede ondt.
    Tilbage til toppen Go down
    Haley

    Haley


    Antal indlæg : 47
    Bosted : unknown.

    Bag bogreolerne - Haley Empty
    IndlægEmne: Sv: Bag bogreolerne - Haley   Bag bogreolerne - Haley EmptyLør 30 Okt 2010, 20:41

    Haley gik inde mellem reolerne på biblioteket. Hvorfor hun var der viste hun ikke, hun plejede at holde sig fra offentlige steder, da almindelige mennesker hurtigt lagde mærke til at hun ikke var normal. Det første tegn var at hende tøj og mørkebrune, sorte hår altid bevægede sig somom at det blæste en smule, selv om der ikke rørte sig en vind. Og det gjorde det ikke bedre at hun ikke engang var udendør nu. Men det var kun fordi der hele tiden var en strøm af luft der snorede sig om hendes, ben, arme, overkrop og hoved, en grund til at hun sjældten rørte ved folk, men til tider tænkte hun sig ikke om, og glemte luften. Noget der gjorde hende en smule mere skør, var at det så ud somom hun spillede klaver i luften, med sin højre hånd som lå ind mod hendes krops side.
    Men det var en vane hun havde fået, at lege med luften.

    P: Kjole(kig billede) bare i sort.
    Tilbage til toppen Go down
    Kiyomi

    Kiyomi


    Antal indlæg : 82
    Bosted : Hun boede i Vida, men da hun blev vampyr flyttede hun op i bjergene. Hvor hun bor i en klippehule. Men har et hus i Vida, som hun ikke bruger.
    Job/hobbies : Laver det hun vil.

    Bag bogreolerne - Haley Empty
    IndlægEmne: Sv: Bag bogreolerne - Haley   Bag bogreolerne - Haley EmptyLør 30 Okt 2010, 20:59

    Kiyomi sad stadig og læste den krimi bog. Som faktisk var meget god. Da hun smækkede bogen sammen sad der en meget selvsikket udseende dreng foran hende. Denne dreng var også på hendes alder. Med lystige grønne øjne. "Kunne du ikke tænke dig, at komme med mig?" spurgte han. "Ok" svarede hun frejdigt og promte. "Men jeg viser vej" "Ok smukke" svarede han. *Når han finder ud af at han er min aftensmad siger han ikke 'smukke' mere nogensinde*
    De gik uden for og Kiyomi tog ham med ud i en gyde. "Nå tøsen. Hvad skal vi så lave?" spurgte han lidt for frækt. Hun stod med ryggen til ham og sagde: "Hvad med, at spise aftensmad?" spurgte hun med en stemme, som fik ham til at ryste. Hun vendte sig om og greb hans skulder. Derefter satte hun hugtænderne i hans hals og drak. Den vidunderlige væske flød ned på jorden, og ind i hendes mund. Lidt af den løb enda ned af hendes hage. Kiyomi slikkede det væk, mæt og tilfreds.
    Tilbage til toppen Go down
    Haley

    Haley


    Antal indlæg : 47
    Bosted : unknown.

    Bag bogreolerne - Haley Empty
    IndlægEmne: Sv: Bag bogreolerne - Haley   Bag bogreolerne - Haley EmptySøn 31 Okt 2010, 15:04

    Haley gik langsomt rundt mellem reolerne, med sine underlige langsomme elegante bevægelser. Hendes øjner, der aldrig afslørede hendes humør eller nogen andre form for følelser, gled langsom over titlerne på ryggene af bøgerne der stod tæt på hylderne. Bøgerne så ud til at være rimelig gamle, eller også bare meget slidte. Hun lod en finger glide over dem lige mellem titlen og forfatterens navn.
    Hun så skøvt til siden da hun lod mærke til en pige der ikke kun kunne være menneske, en dreng havde sat sig ved hende og de snakkede kort sammen inden de gik. Haley havde sendt en tynd strøm af luft hen til dem for at opfange deres samtale. Hun havde altid været nysgerrig og nogle informationer kunne blive nyttig en gang.
    Tilbage til toppen Go down
    Kiyomi

    Kiyomi


    Antal indlæg : 82
    Bosted : Hun boede i Vida, men da hun blev vampyr flyttede hun op i bjergene. Hvor hun bor i en klippehule. Men har et hus i Vida, som hun ikke bruger.
    Job/hobbies : Laver det hun vil.

    Bag bogreolerne - Haley Empty
    IndlægEmne: Sv: Bag bogreolerne - Haley   Bag bogreolerne - Haley EmptySøn 31 Okt 2010, 17:25

    Kiyomi efterlod drengen i gyden, hun havde gemt ham i en skrældespand. Da hun ikke synes, at det var en god ide, at gå ind på biblioteket igen. Gik hun ned af gaden. Hun havde altid godt kune lide, at gå rundt når det blæste. Men den lugt kom igen. En lugt hun altid kunne lugte når hun kom ind på biblioteket. Lugten var ikke bøger eller mennesker. Det lugede som et væsen. Et væsen som hende.
    Kiyomi snurrede rundt på hælen. Bag hende stod, den dreng som altid havde kigget på hende, når hun var på biblioteket. *Hvorfor har jeg ikke lugtet det før, det er ham der lugter sådan. Gad vide hvad han er? Skal jeg spørge?* Mens hendes tænker fløj gennem hovedt på hende, havde hun ikke lagt mærke til, at han havde taget et skridt nærmere hende.
    Tilbage til toppen Go down
    Sponsoreret inhold





    Bag bogreolerne - Haley Empty
    IndlægEmne: Sv: Bag bogreolerne - Haley   Bag bogreolerne - Haley Empty

    Tilbage til toppen Go down
     
    Bag bogreolerne - Haley
    Tilbage til toppen 
    Side 1 af 1
     Lignende emner
    -
    » mødet med skyggen - haley

    Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
    City-of-life :: Vida :: Biblioteca-Bibliotek-
    Gå til: