City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 2vote_10Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 2votin10Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 2vote_11 
Shurican
Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 2vote_10Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 2votin10Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 2vote_11 
Cecillie
Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 2vote_10Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 2votin10Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 2vote_11 
Zann
Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 2vote_10Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 2votin10Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 2vote_11 
sakref morladin
Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 2vote_10Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 2votin10Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 2vote_11 
Namine
Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 2vote_10Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 2votin10Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 2vote_11 
Aiko
Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 2vote_10Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 2votin10Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 2vote_11 
Amber
Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 2vote_10Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 2votin10Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 2vote_11 
Haylin
Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 2vote_10Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 2votin10Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 2vote_11 
Melody
Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 2vote_10Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 2votin10Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Næste
ForfatterBesked
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)   Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 EmptyLør 11 Dec 2010, 15:53

"Det sagde jeg ikke." sagde Rosa og betragtede ham.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)   Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 EmptyLør 11 Dec 2010, 15:57

Han havde fået sine underbukser på og så på hende lidt "jo du gjorde" sagde han roligt
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)   Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 EmptyLør 11 Dec 2010, 15:59

"Nej. Jeg sagde at jeg ikke ville bestemmes over." sagde Rosa og rejste sig op.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)   Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 EmptyLør 11 Dec 2010, 16:01

"ja det er det samme i mine øre fordi jeg er en slags mester jeg kan ikke holde ud lighed jeg kan bedst li domination"
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)   Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 EmptyLør 11 Dec 2010, 16:03

"Ja, det er nu en skam." sagde Rosa og trak på skulderne. Man skulle kende hende godt, før hun lod andre bestemme over sig.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)   Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 EmptyLør 11 Dec 2010, 16:08

Han nikkede og fik sine bukser på
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)   Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 EmptyLør 11 Dec 2010, 16:09

Rosa tog sit tøj på, undtagen sin jakke. Hun foldede sine vinger ud og slog et par gange med dem, for at få dem tørre.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)   Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 EmptyLør 11 Dec 2010, 16:10

Zann begyndte at gå rundt om søen alene det var en meget stor sø så det ville tage noget tid at komme hele vejen rundt om
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)   Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 EmptyLør 11 Dec 2010, 16:11

Rosa satte sig ned op af et af træerne og fulgte ham med øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)   Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 EmptyLør 11 Dec 2010, 16:12

Efter 5 minutter var han tilbage og satte sig ved vandbreden
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)   Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 EmptyLør 11 Dec 2010, 16:13

"Hvor længe har du været Varulv?" spurgte Rosa nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)   Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 EmptyLør 11 Dec 2010, 16:38

Han så på hende "jeg ved det ikke siden jeg blev bidt for nogle år siden dog er det som om selv før det er det hver fuldmåne jeg intet kan huske" sagde han roligt
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)   Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 EmptyLør 11 Dec 2010, 16:39

"Så du har aldrig oplevet andet?" Rosa fik ret hurtigt medlidenhed med andre. Der skulle faktisk ingen ting til.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)   Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 EmptyLør 11 Dec 2010, 18:50

Han nikkede og så ud over søen "det værste er at alle varulve har lyster efter sex konstant"
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)   Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 EmptyLør 11 Dec 2010, 19:58

"Det må være svært at modstå de lystre." sagde Rosa og rettede blikket mod himlen.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)   Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 EmptyLør 11 Dec 2010, 21:37

"Ja og det værste ved de lyster er det er dominans jeg vil have" sagde han trist
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)   Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 EmptyLør 11 Dec 2010, 21:53

Rosa rejste sig op og satte sig hen ved siden af ham. "Hvorfor lige dominas?" spurgte hun og så på ham. "Hvad er der så godt ved det?"
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)   Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 EmptyLør 11 Dec 2010, 21:58

"Jeg er noget der hedder en kontrol varulv jeg kan bide andre med en speciel skikkelse og på den måde kan jeg faktisk få dem til at gøre hvad jeg siger" sagde han roligt
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)   Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 EmptyLør 11 Dec 2010, 22:07

Rosa rynkede panden og så ud over søen. Det lød i hendes ører lidt som om at han var vant til at have kontrollen med alle og enhver, og det vidste hun ikke rigtigt hvordan hun skulle forholde sig til.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)   Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 EmptySøn 12 Dec 2010, 08:59

Han sukkede "men jeg hader det jeg kunne bare bide hvem jeg end havde lyst til men jeg gider ikke jeg kan ikke li at skade andre" sagde han trist
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)   Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 EmptySøn 12 Dec 2010, 09:09

Rosa smilede lidt og så på ham. "Det gør mig ondt, at dit liv er sådan." sagde hun trist.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)   Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 EmptySøn 12 Dec 2010, 09:13

Han trak på skulderen "dog kan jeg ind imellem finde nogen som gerne vil være min slave og så bider jeg dem for at være sikker på andre ikke gøre dem til slaver" sagde han roligt
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)   Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 EmptySøn 12 Dec 2010, 09:15

"Hvorfor vil de være din slave? Hvad får de ud af det?" spurgte Rosa undrende. Hun havde ikke noget imod det, så længe det ikke skete mod deres vilje, men det virkede underligt.
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)   Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 EmptySøn 12 Dec 2010, 11:02

Han så på hende "3 ting de vil aldrig kunne tvinges til at blive nogen andens slave de har fri virkelig meget og jeg er venlig over for dem når jeg ikke vil have sex med dem" sagde han roligt og så på hende stadig "det er nu et meget godt tilbud efter min smag"
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)   Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 EmptySøn 12 Dec 2010, 11:05

Rosa trak på skulderne. "Ja, det lyder ikke så slemt." sagde hun og rettede blikket mod søen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)   Træne træne træne og atter træne (Rose=privat) - Page 3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Træne træne træne og atter træne (Rose=privat)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 11Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Næste
 Lignende emner
-
» See you again-Jaster(privat)
» My Master-Jaster(Privat)
» Look at that that's sexy (Zaku=privat)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Aptitude-Fitness center :: Træningshal-
Gå til: