City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 2vote_10et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 2votin10et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 2vote_11 
Shurican
et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 2vote_10et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 2votin10et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 2vote_11 
Cecillie
et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 2vote_10et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 2votin10et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 2vote_11 
Zann
et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 2vote_10et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 2votin10et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 2vote_11 
sakref morladin
et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 2vote_10et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 2votin10et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 2vote_11 
Namine
et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 2vote_10et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 2votin10et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 2vote_11 
Aiko
et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 2vote_10et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 2votin10et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 2vote_11 
Amber
et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 2vote_10et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 2votin10et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 2vote_11 
Haylin
et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 2vote_10et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 2votin10et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 2vote_11 
Melody
et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 2vote_10et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 2votin10et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 et underligt sted~sakref privat~

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
ForfatterBesked
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 EmptyMan 17 Jan 2011, 09:30

"jeg prøver og ser om jeg klare den, men du går alt for hurtigt"sagde hun og havde ret, han gik for hurtigt, hun kunne ikke følge med ham
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 EmptyMan 17 Jan 2011, 12:59

"undskyld jeg skal nok gå lidt langsomere nu" sagde han med et venligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 EmptyMan 17 Jan 2011, 18:19

"du har osse så pokkers lange ben, du er jo højre end mig"sagde hun og kom op og stå igen, hun var lidt usikker
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 EmptyMan 17 Jan 2011, 23:10

"jeg kan ikke gøre så meget ved det. men jeg tror det ligger hos min fars side af familien. Min far er nemlig meget høj. hvis man altså tænker på hvor gammel han entenlig er nu" sagde han med et venligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 EmptyTirs 18 Jan 2011, 09:46

"okay"sagde hun bare, hun ville helst ikke høre om andres familie, da hendes blev slået ihjel af orkere, men hun nåde at slippe væk fra inden turen kom til hende selv, hun kiggede lidt ned i gulvet da hun tænkte på det igen, hun blev altid så ked af det når hun tænkte på det
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 EmptyTors 20 Jan 2011, 08:13

....//
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 EmptyTors 20 Jan 2011, 19:22

"er du okay?" spurgte han hedne lidt undrene.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 EmptyFre 21 Jan 2011, 12:23

hun sagde ikke noget for hun var ikke okay, hun havde ikke nogle familie og heller ikke noget sted at bo overhovedet, han havde jo dette store hus for sig selv, imens hun skulle til at finde et nyt sted at bo, hun sukkede lidt, men hun lagede ikke mærke til det var højt nok til at han kunne høre det


Sidst rettet af Ahngel Man 14 Feb 2011, 12:24, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 EmptyFre 28 Jan 2011, 19:14

// jeg ved ikke hvad jeg skal svare :S sker næsten aldrig for mig //
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 EmptyLør 29 Jan 2011, 16:44

//okay//
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 EmptyFre 11 Feb 2011, 13:05

// det betyder at du må godt skrive lidt mere. måske lidt mere detaljeret //
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 EmptyMan 14 Feb 2011, 12:24

//sådan der//
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 EmptyFre 18 Feb 2011, 22:16

han vendte sig stille blikket hen imod hende "noget galt?" spurgte han venligt med et undrende blik. Han viste at folk ikke sukkede lige pludslig uden grund. "nå men det hele skal ikke handle kun om mig. fortæl lidt om dig selv" sagde han bagefter rigtig venligt.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 EmptyLør 19 Feb 2011, 15:20

hun kiggede op på ham"hmm lad mig se, jeg er opdraget som en dreng siden jeg blev født, vi blev angrebet af orkere og min mor og far blev slået i ihjel og jeg nåde at flygte der fra og de leder stadigvæk efter mig, og jeg har boet alene siden og tjent penge på egen hånd og mødt dig"sagde hun
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 EmptyLør 19 Feb 2011, 22:55

"det er trist at høre om det jeg er ked af det på dine vejne. men jeg kan hjælpe dig hvis du vil med at lære at forsvare dig selv hvis der nogensinde skulle ske noget" sagde han venligt.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 EmptySøn 20 Feb 2011, 07:59

"nejj det behøver du ikke, jeg har klaret mig alene fint nok indtil nu"sagde hun og kiggede op på ham, hun var lav af sin alder, men det var jo ikke noget hun kunne gøre for overhovedet, det var bare sådan hun var
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 EmptySøn 27 Feb 2011, 03:33

"du så ellers ikke ud til at klare dig særligt godt imod den fyr der slog dig i jorden" sagde han fast dog stadig venlig. Han ønskede ikke at være ondt dog vise hende at hun ikke vil kunne klare sig særlig godt uden de materialer hun skulle bruge for at beskytte sig.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 EmptySøn 27 Feb 2011, 22:22

hun sukkede og så ned i gulvet"du har nok ret, men når det kommer til at løbe er jeg en mester"sagde hun og kiggede op på ham"vil du se?"spurgte hun, hun ville gerne vise ham hvad hun kunne gøre og ikke bare være en af dem som ikke kan noget som helst og så har hun jo osse sine evner, som hun ikke ved hvad er for nogle
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 EmptyTors 03 Mar 2011, 03:32

"tja du kan jo vise det på gangen men stadig så vil man aldrig kunne løbe fra problemerne. fordi problemerne vil altid indhente dig før eller senere" sagde han stille dog stadig lidt venlig.
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 EmptyFre 04 Mar 2011, 19:45

hun sukkede lidt og kiggede ned i gulvet, hun gik bare med ham
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: et underligt sted~sakref privat~   et underligt sted~sakref privat~ - Page 7 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
et underligt sted~sakref privat~
Tilbage til toppen 
Side 7 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 Lignende emner
-
» Feel my body-Sakref morladin(privat)
» com om boys //sakref//
» emne et sted..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Den gamle del af Vida :: A ponte vella-gamle bro-
Gå til: