City-of-life

Let the life begin in your fantasy

IndeksPortalCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Latest topics
» Aimée again (Privat)
Ons 28 aug 2013, 17:16 by Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Søn 09 sep 2012, 14:03 by Aimée

» Navneleg!!
Tirs 21 aug 2012, 10:19 by Hana

» Eileen søger plots
Tirs 21 aug 2012, 08:02 by Hana

» Hvad vil du-Hana
Man 20 aug 2012, 22:45 by Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Tirs 14 aug 2012, 17:28 by Nick

» Nu er det nu.
Tirs 26 jun 2012, 08:25 by Cerys

» Just a normal day?
Tirs 12 jun 2012, 14:54 by Eileen

» Den gule farve.
Tirs 08 maj 2012, 19:18 by Cerys

Top posters
jaster

Shurican

Cecillie

Zann

sakref morladin

Namine

Aiko

Amber

Haylin

Melody

Statistics
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg in 511 subjects
Nu er det nu.
Tirs 21 feb 2012, 13:26 by jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.

Hilsen Admin …

Comments: 1
Hey folkens
Ons 14 sep 2011, 19:39 by jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Comments: 1

Share | 

"Husk nu toget..!" [Zann.]

Go down 
ForfatterBesked
Clary

Antal indlæg : 59
Job/hobbies : Servitrice på en lille bar, ikke en af disse voldsomme nogle.

IndlægEmne: "Husk nu toget..!" [Zann.]   Søn 12 dec 2010, 22:18

.Tid:: Midnat-julenat.
Omgivelser:: menneskefrit, ikke mange. Et par indimellem.
Vejr:: Stjerneklart, med næsten fuldmåne.
Sted: Estación-banegården
Påklædning:: Se ava^^

Stjernerne lyste klart på himlen, og månen stod i klar kontrast til den mørke himmel. Der var en pige der løb, hun skulle nå et tog. Hun løb op af en trappe, okay hun var ellers hurtigere end et menneske, men åbenbart ikke hurtig nok. Hendes smukke blå hår spandt nærmest, i de falske lys. Hun så at toget lukkede sine døre nu, så hun begyndte at løbe hen til toget. Men lige da hun kom derhen, gik dørene helt i. Og hun kom ikke med "Åh nej... Hvad skal jeg gøre, så kommer jeg jo ikke hjem til.." Toget begyndte at køre, og hun løb med. Men hun nåede ikke op til togchafføren, for pludselig var der en væg i vejen. Og hun løb direkte ind i den, ligesom i tegnefilm, gled hun ned på paronens gulv. Hun faldt bagover, så hun lå på ryggen. Og holdt sig for næsen, hun nåede lige at hviske :"Pis" Og så mørkes det for hendes øjne. Hendes bue og pile havde det stadig godt, men de kunne jo blive stjålet? I hendes underbevidsthed greb hun om dem. Og ville beskytte dem med sit liv, som var det hendes barn eksempel. Hendes blå øjne var skjult under de let brune øjenlåg, samt hendes blå og hvide kjole lå lige præcis så den dækkede det den lige skulle dække.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Zann

Antal indlæg : 1151
Job/hobbies : intet

IndlægEmne: Re: "Husk nu toget..!" [Zann.]   Man 13 dec 2010, 16:58

Zann havde skulle med samme tog men han havde heller ikke nået den selvom han var mega hurtig kunne han ikke være så hurtig her så skulle han have sin halve ulve skikkelse og det ville være risikabelt dog opdagede han en pige som løb ind i en væg og ned og ligge han gik hen til hende og sikrede sig hun var besvimet før han løftede hende op og bar hende med ind på et af de mange klassiske tog stations toiletter og hængte et skilt op hvor der stod 'i uorden' og tog sin egen jakke af og lagde hende på gulvet med hans jakke under hendes hoved
Vis brugerens profil
Clary

IndlægEmne: Re: "Husk nu toget..!" [Zann.]   Man 13 dec 2010, 17:48

Hun mærkede ikke noget i den tid, at han tog hende op og lagde hende ud på et toilet. Men vis hun havde vågnet, så ville hun med garanti have skræppet op. Hun kunne ikke lide, at der var nogle fremmede der tog på hende. Selv vis personen gjorde det for hendes eget bedste, så skulle ingen røre hendes krop sådan.
Efter lidt tid, mærkede hun at det svimelede for hende. Men noget trykt var over hende, hun vidste bare ikke rigtigt hvad det var. Hun tænkte at det var fordi at hun havde hendes bue og pile hos sig, men det var noget andet da hendes øjne begyndte at vibrere. Hun tog sig hurtigt til hovedet, da det gav et jag i det da hun rystede lidt på hovedet. Hun havde ikke åbnet øjnene helt endnu, hun kunne jo høre noget. Som o at der var en, der trak vejret? Hun tog en dyb indånding, og så ind i et par øjne. "Waow.." Hviskede hun, men meget svagt.
Vis brugerens profil
Zann

IndlægEmne: Re: "Husk nu toget..!" [Zann.]   Man 13 dec 2010, 17:54

Zann smilede roligt til hende før han rettede sig op "du har sovet i en halv time nu" sagde han i den tid havde han fundet et brandmands tæppe som man brugte til at slukke flammer og lagt over hende så hun kunne ligge varmt
Vis brugerens profil
Clary

IndlægEmne: Re: "Husk nu toget..!" [Zann.]   Ons 15 dec 2010, 15:53

Hun så lidt ned af sig selv, og så op på ham. Hvad havde han gjordt? Eller rettere, hvad havde han ikke gjordt? Hun mærkede paniken brede sig i hendes krop, og krep fat i hendes bue og pile. Hvad nu vis han havde taget dem, så var hun for alvorg ude at skide på åbent vand! Hun sukkede, da hun mærkede dem ved hendes side. Hun så smilende op på ham, og blinkede sødt til ham. Hun vidste ikke hvorfo, det skulle bare gøres? "Tak.. Det var pænt af dig, at bruge tiden på mig.. Og ikke disse ting fu skullle, nu da vi sidder på en banegård?"
Vis brugerens profil
Zann

IndlægEmne: Re: "Husk nu toget..!" [Zann.]   Ons 15 dec 2010, 16:06

Han grinte "jeg løb lige bag dig det meste af stykket bortset for at jeg ikke var så dum at løbe ind i en væg" sagde han og satte sig ned og flyttede en smule af hendes hår "er det ikke elverøre" spurgte han roligt og så på dem roligt
Vis brugerens profil
Clary

IndlægEmne: Re: "Husk nu toget..!" [Zann.]   Ons 15 dec 2010, 19:30

Hun fnæs, da han rent faktisk havde vurderet hendes finmotorik til at være rimelig dårlig. Men det var den da ikke, det var da kun når hun var i panik? Som eksempel i denne situartion, hvor der nærmest hang en fremmed mand over hende. Hun kunne med lethed bedømme hvad han var, og hvad han ikke var for den sags syld. Hans kropsalder var godt nok ældre end hendes, men hun ville væde med at når han først fandt ud af hvor gammel hun praktisk talt var så ville han løbe skrigende bort. Ikke af frygt, men fordi han syntees det var klamt. Det syntes mæd bare om måske lidt ældre kvinder nu til dags, men sadheden var jo at hun var pænt ung af sin alder? Hun sukkede, da hun kom i tanke om hendes forældre. Der for nygelig, havde besluttet sig for at nu skulle Clary blive gift. Det var ikke fordi at der var nogle der stod i kø for hende, sådan i flere hunderede metervæk fra hendes hus som med hendes mor. Altså den gang at hendes forældre skulle vælge en hun skulle giftes med, for hendes jor var jo så bedårende smuk. Men desværre havde Clary fået hendes ynde til at fremføre sig selv, og den smukke krop. Men hendes fars ligeglade atityde med hendes krop. Ikke klædte sig i kjoler der var alt for fine, det var mere denne ene kjole hun kunne lide. Den var perfekt madig, sdan som hun ville fremføres og vises. Hun havde på en måde en lidt voldig side, som ikke altid var det bedste at have. Men det var ikke sådan noget med at hun slog alle ihjel, hun elskede dem jo! Det var mere at hun blev let sur, og tændte derfor et af på nogle. Hun sukkede endnu engang, da manden eller drengen? Strøj noget af hendes hår væk, hun havde aldrig blevet rørt sådsn. Vis det skulle ligne lidt af det, så var det i hendes tætte kampe. Som it var med mænd, men sjovt nok så vandt hun for det meste? Hun bed sig i læben, og nikkede svagt. "Det.. Er desværre sandt nok." Sandheden var at hun faktisk gerne ville være noget lavere i hirakiet, en der i hvert fald ikke lå øverst. Hun følte at hun havde en magt som slet ikke fantes, at hun kunne gøre det der passede hende, med folk.
Vis brugerens profil
Zann

IndlægEmne: Re: "Husk nu toget..!" [Zann.]   Fre 07 jan 2011, 09:54

Zann smilede roligt og lagde sig ned ved siden af hende for bedre at kunne se på hende og for at fremvise han kun ville være på ligefod med hende "hvad laver en ung elver som dig her" spurgte han roligt mens han fortsat så på hende "og hvor gammel er du? Jeg ved elvere kan blive meget gamle og stadig se unge ud du ligner en på 17 måske" han smilede roligt og så fortsat på hende
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: "Husk nu toget..!" [Zann.]   

"Husk nu toget..!" [Zann.]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1