City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Endelig ro (Daniella) - Page 2 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Endelig ro (Daniella) - Page 2 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Endelig ro (Daniella) - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Endelig ro (Daniella) - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Endelig ro (Daniella) - Page 2 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Endelig ro (Daniella) - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Endelig ro (Daniella) - Page 2 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Endelig ro (Daniella) - Page 2 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Endelig ro (Daniella) - Page 2 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Endelig ro (Daniella) - Page 2 2vote_10Endelig ro (Daniella) - Page 2 2votin10Endelig ro (Daniella) - Page 2 2vote_11 
Shurican
Endelig ro (Daniella) - Page 2 2vote_10Endelig ro (Daniella) - Page 2 2votin10Endelig ro (Daniella) - Page 2 2vote_11 
Cecillie
Endelig ro (Daniella) - Page 2 2vote_10Endelig ro (Daniella) - Page 2 2votin10Endelig ro (Daniella) - Page 2 2vote_11 
Zann
Endelig ro (Daniella) - Page 2 2vote_10Endelig ro (Daniella) - Page 2 2votin10Endelig ro (Daniella) - Page 2 2vote_11 
sakref morladin
Endelig ro (Daniella) - Page 2 2vote_10Endelig ro (Daniella) - Page 2 2votin10Endelig ro (Daniella) - Page 2 2vote_11 
Namine
Endelig ro (Daniella) - Page 2 2vote_10Endelig ro (Daniella) - Page 2 2votin10Endelig ro (Daniella) - Page 2 2vote_11 
Aiko
Endelig ro (Daniella) - Page 2 2vote_10Endelig ro (Daniella) - Page 2 2votin10Endelig ro (Daniella) - Page 2 2vote_11 
Amber
Endelig ro (Daniella) - Page 2 2vote_10Endelig ro (Daniella) - Page 2 2votin10Endelig ro (Daniella) - Page 2 2vote_11 
Haylin
Endelig ro (Daniella) - Page 2 2vote_10Endelig ro (Daniella) - Page 2 2votin10Endelig ro (Daniella) - Page 2 2vote_11 
Melody
Endelig ro (Daniella) - Page 2 2vote_10Endelig ro (Daniella) - Page 2 2votin10Endelig ro (Daniella) - Page 2 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Endelig ro (Daniella) - Page 2 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Endelig ro (Daniella) - Page 2 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Endelig ro (Daniella)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

Endelig ro (Daniella) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig ro (Daniella)   Endelig ro (Daniella) - Page 2 EmptyFre 07 Jan 2011, 21:09

Daniella smilte muntert og åbnede døren da hun nåede den. Hun stillede sig så hun var dørstopper, så Mackenzie bare kunne gå ud.
"Så lidt"sagde hun med et muntert grin. Den sorte motorcykel stod ved kantstenen lige ude foran indgangen til biblioteket. Den var sort, ligesom hjelmen, men lignede ikke de moderne motorcykler, men det var fordi den havde tilført hendes far, og derfor var noget gammel.
Tilbage til toppen Go down
Mackenzie

Mackenzie


Antal indlæg : 52
Bosted : ved sin mor.
Job/hobbies : Hun går i folkeskole

Endelig ro (Daniella) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig ro (Daniella)   Endelig ro (Daniella) - Page 2 EmptyTirs 25 Jan 2011, 19:39

Hendes blik stift rettet imod motorcyklen, hun turdte ikke kiggede andre steder hen fordi hjelmen var så tung og hun bange for falde " Wauw" mumlede hun. Mackenzie syntes ikke at den så gammel hun syntes den meget flot. hun vendte sig en smule besværet imod Daniella.
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

Endelig ro (Daniella) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig ro (Daniella)   Endelig ro (Daniella) - Page 2 EmptyTors 27 Jan 2011, 14:05

"Vil sidde bag på eller vil du sidde foran?"spurgte Daniella med et muntert smil, hun kunne ikke lade være med at smile af Mackenzie, hun så jo noget sjov ud med den hjelm på hovedet. Daniella gik forbi hende og hen til motorcyklen. Hun satte sig op på den og så igen på Mackenzie.
Tilbage til toppen Go down
Mackenzie

Mackenzie


Antal indlæg : 52
Bosted : ved sin mor.
Job/hobbies : Hun går i folkeskole

Endelig ro (Daniella) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig ro (Daniella)   Endelig ro (Daniella) - Page 2 EmptySøn 30 Jan 2011, 13:50

" jeg er ligeglad du bestemmer bare hvor jeg skal sidde" sagde hun smilede kort, hjelmen føltes som en tung byrde, men hun var nu alligevel glad for havde den på, men hun var ikke sikker på om den ville hjælpe når den var så stor tilforhold til hendes hoved. Hun tog nogle skridt hen imod den før stoppede igen.
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

Endelig ro (Daniella) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig ro (Daniella)   Endelig ro (Daniella) - Page 2 EmptyOns 02 Feb 2011, 15:43

Daniella smilede venligt "Så hop op bag på"sagde hun smilende og kastede en smule med hovedet som tegn på at hun skulle hoppe op. Daniella smilede muntert over at hjelmen var for stor til Mackenzie, men den var bedre end ingenting jo.
Daniella stak sine nøgler i tændningen.
Tilbage til toppen Go down
Mackenzie

Mackenzie


Antal indlæg : 52
Bosted : ved sin mor.
Job/hobbies : Hun går i folkeskole

Endelig ro (Daniella) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig ro (Daniella)   Endelig ro (Daniella) - Page 2 EmptySøn 06 Feb 2011, 21:52

Da danniella sagde hun skulle hoppe op bag på gjorde hun det hun havde drog noget besvær med at komme op, men til sidst lykkdes det hende og hun var stolt over at hun selv kommet op. hun lagde armene om daniella så hun ikke ville falde af.
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

Endelig ro (Daniella) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig ro (Daniella)   Endelig ro (Daniella) - Page 2 EmptyTors 10 Feb 2011, 20:58

Daniella drejede hovedet en smule, da Mackenzie var kommet op "Hvor bor du?"spurgte hun med et smil og fik startet motorcyklen med et mindre brøl, mens hun ventede på svar så hun vidste hvilken vej hun skulle køre.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Endelig ro (Daniella) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig ro (Daniella)   Endelig ro (Daniella) - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Endelig ro (Daniella)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» the disco //daniella//
» andkommelse /daniella//
» Morgenmad [Daniella=privat]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Biblioteca-Bibliotek-
Gå til: