City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Blowing off steam.(Åbent emne) EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Blowing off steam.(Åbent emne) EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Blowing off steam.(Åbent emne) EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Blowing off steam.(Åbent emne) EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Blowing off steam.(Åbent emne) EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Blowing off steam.(Åbent emne) EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Blowing off steam.(Åbent emne) EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Blowing off steam.(Åbent emne) EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Blowing off steam.(Åbent emne) EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Blowing off steam.(Åbent emne) 2vote_10Blowing off steam.(Åbent emne) 2votin10Blowing off steam.(Åbent emne) 2vote_11 
Shurican
Blowing off steam.(Åbent emne) 2vote_10Blowing off steam.(Åbent emne) 2votin10Blowing off steam.(Åbent emne) 2vote_11 
Cecillie
Blowing off steam.(Åbent emne) 2vote_10Blowing off steam.(Åbent emne) 2votin10Blowing off steam.(Åbent emne) 2vote_11 
Zann
Blowing off steam.(Åbent emne) 2vote_10Blowing off steam.(Åbent emne) 2votin10Blowing off steam.(Åbent emne) 2vote_11 
sakref morladin
Blowing off steam.(Åbent emne) 2vote_10Blowing off steam.(Åbent emne) 2votin10Blowing off steam.(Åbent emne) 2vote_11 
Namine
Blowing off steam.(Åbent emne) 2vote_10Blowing off steam.(Åbent emne) 2votin10Blowing off steam.(Åbent emne) 2vote_11 
Aiko
Blowing off steam.(Åbent emne) 2vote_10Blowing off steam.(Åbent emne) 2votin10Blowing off steam.(Åbent emne) 2vote_11 
Amber
Blowing off steam.(Åbent emne) 2vote_10Blowing off steam.(Åbent emne) 2votin10Blowing off steam.(Åbent emne) 2vote_11 
Haylin
Blowing off steam.(Åbent emne) 2vote_10Blowing off steam.(Åbent emne) 2votin10Blowing off steam.(Åbent emne) 2vote_11 
Melody
Blowing off steam.(Åbent emne) 2vote_10Blowing off steam.(Åbent emne) 2votin10Blowing off steam.(Åbent emne) 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Blowing off steam.(Åbent emne) EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Blowing off steam.(Åbent emne) EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Blowing off steam.(Åbent emne)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Misty

Misty


Antal indlæg : 108
Bosted : En lille anonym lejlighed.
Job/hobbies : At hjælpe de svage

Blowing off steam.(Åbent emne) Empty
IndlægEmne: Blowing off steam.(Åbent emne)   Blowing off steam.(Åbent emne) EmptyFre 25 Mar 2011, 15:00

S. Et lokale i træningscentret.
T. Sen eftermiddag.
V. truende sorte skyer.
O. Et halvfyldt center, men i Mistys lokale er ikke andre.

En klar lille perle af sved trillede langsomt ned af hendes pande..
Den stoppede ved hendes øje, lagde sig tilrette i de lange mørke vipper, men Misty gav den intet af sin opmærksomhed.
Hun kiggede på sit eget spejlbilled, sparkede ud med venstre for efter sit eget hoved, derjede omkring med et let hop, og landede uden usikkerhed på den højre.
Hun forsatte med at udføre en serie af små angreb og forsvarsøvelser.
Hendes muskler var små men hun var meget smidig og stærk.

Efter noget tid, stoppede Misty op.
"Fandes oz" ..talte hun til luftpartiklerne i rummet.
"Intet hjælper i dag" forsatte hun mumlende.
Misty tog sit håndklæde, duppede sveden af panden og skulede til sin taske.
Måske noget at drikke ville hjælpe på hendes dårlige humør.
Hun satte sig på hug og åbnede tasken.
"Det bare for meget " snerrede hun da hun så hun havde tømt hendes flaske.
Hun hørte en lyd ved døren...
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Blowing off steam.(Åbent emne) Empty
IndlægEmne: Sv: Blowing off steam.(Åbent emne)   Blowing off steam.(Åbent emne) EmptyLør 26 Mar 2011, 19:00

En mand som så unormal ung ud kom ind af døren og så der var tomt han smilede for sig selv lidt før han så en pige han smilede bare og nikkede til hende som en gestus før han gik hen til en boksepude og tog sin vest af før han forvandt sin hånd og uden at putte de handsker på som der stod man skulle ha på begyndte at slå på puden selvom den var fuld af sand kunne man se den bugge en hel del indad når han slog før han lavede en baglæns salto og sparkede den to gange imens før han svang rundt og lavede et perfekt slag mod puden hvorefter boksepuden fløj af sted ramte loftet og gik i stykker så sandet flød ud af den før han stilte sig normalt med nogle få svedperler på panden han havde trænet hårdt han havde engang en far som havde lært ham at bruge meget lidt energi selv på nogle af de kraftigste slag så han ikke blev hurtig udmattet
Tilbage til toppen Go down
Misty

Misty


Antal indlæg : 108
Bosted : En lille anonym lejlighed.
Job/hobbies : At hjælpe de svage

Blowing off steam.(Åbent emne) Empty
IndlægEmne: Sv: Blowing off steam.(Åbent emne)   Blowing off steam.(Åbent emne) EmptyLør 26 Mar 2011, 21:54

Misty kunne ikke tage blikket fra fyren.
Han virkede så selvsikker og målrettet.
Hun sad på hug så til alt imens han trænede og da boksepuden fløj gennem rummet
kastede hun sin tomme vand flaske op i luften, greb den og sagde "Damn".
Hun tænkte at med den styrke kunne han ikke være helt menneskelig, hvad var han mon?Misty rejste sig op ,hun håbede han ville være hende venlig stemt så hun sendte ham et smil og sagde "Nice punch" .
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Blowing off steam.(Åbent emne) Empty
IndlægEmne: Sv: Blowing off steam.(Åbent emne)   Blowing off steam.(Åbent emne) EmptySøn 27 Mar 2011, 18:26

Han vendte sig langsomt imod hende "tak" sagde han roligt før han gik hen og lagde sig på en bænk og tog vægten og begyndte at løfte den op og ned langsomt og længe "sådan er det når man træner meget" sagde han roligt før han satte vægten på plads igen og satte sig op "Zero er mit navn jeg gør aldrig gavn" sagde han roligt og smilede
Tilbage til toppen Go down
Misty

Misty


Antal indlæg : 108
Bosted : En lille anonym lejlighed.
Job/hobbies : At hjælpe de svage

Blowing off steam.(Åbent emne) Empty
IndlægEmne: Sv: Blowing off steam.(Åbent emne)   Blowing off steam.(Åbent emne) EmptyMan 28 Mar 2011, 08:58

"Aldrig ? ...Det er godt nok en heftig påstand ! " Misty kom til at grine.
"Jeg er Misty Allbright " præsenterede hun sig og slyngede et håndklæde rund om sin nakke så det hang løst over hendes blottede skuldre.
"Ehh.. tager jeg felj hvis det der var mere end almindelig muskeltræning ?"
hun nikkede med hovedet i retning af den nu smadret boksebold.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Blowing off steam.(Åbent emne) Empty
IndlægEmne: Sv: Blowing off steam.(Åbent emne)   Blowing off steam.(Åbent emne) EmptyTirs 05 Apr 2011, 11:21

Han så på hende lidt roligt og smilede lidt før han svarede hende "faktisk så er jeg lige så stærk som et ordenlig trænet menneske" sagde han roligt og så på hende "hvorfor? Hvad mener du med ikke almindelig?" spurgte han roligt mens han så på hende fortsat
Tilbage til toppen Go down
Misty

Misty


Antal indlæg : 108
Bosted : En lille anonym lejlighed.
Job/hobbies : At hjælpe de svage

Blowing off steam.(Åbent emne) Empty
IndlægEmne: Sv: Blowing off steam.(Åbent emne)   Blowing off steam.(Åbent emne) EmptyTirs 05 Apr 2011, 13:06

Misty smilede og svarede " Det så bare ud til at være lidt mere end almindelig menneskelig styrke".
Hun duppede panden lidt, og spurgte har i tuneringer her somme tider ?, du ved cagefight ?"
det var hun interesseret i at vide, men havde endnu ikke fundet nogen der kunne oplyse hende.
Hun kiggede på Zero.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Blowing off steam.(Åbent emne) Empty
IndlægEmne: Sv: Blowing off steam.(Åbent emne)   Blowing off steam.(Åbent emne) EmptyFre 08 Apr 2011, 06:25

Han så på hende "ingen tænker på turneringer i tider som dette" sagde han før han gik hen og startede løbebåndet og løbede på det roligt "ikke med Jaster som konge" sagde han roligt mens han løb hurtigere videre mens han smilede roligt og ud af vinduet
Tilbage til toppen Go down
Misty

Misty


Antal indlæg : 108
Bosted : En lille anonym lejlighed.
Job/hobbies : At hjælpe de svage

Blowing off steam.(Åbent emne) Empty
IndlægEmne: Sv: Blowing off steam.(Åbent emne)   Blowing off steam.(Åbent emne) EmptyFre 08 Apr 2011, 09:43

Misty der var ved slutningen af hendes træning, begyndte at strække ud.
Hun var lige så smidig, som hun var hurtig med et sværd og dets lige, og hun vidste hun fik de vanskelige stillinger, til at se ud som en leg.

Jaster ! tænkte hun ved sig selv.
Det var anden gang hans navn var kommet på bane.
" Sig mig Zero, Hvad er din mening om ham og hvorfor frygter alle ham så meget?"
Hun kiggede over på ham med spørgsmålstegn i hendes krystal blå øjne.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Blowing off steam.(Åbent emne) Empty
IndlægEmne: Sv: Blowing off steam.(Åbent emne)   Blowing off steam.(Åbent emne) EmptyFre 08 Apr 2011, 13:48

"Jaster er ikke en ham Jaster er et monster ingen tør være i nærheden af ham fordi han elsker smerte han elsker at give andre smerte" sagde han og løb videre "Hele byen ville være bedre stillet uden ham og det ved næsten alle der er kun nogle få som ikke gør som fx Amber" sagde han roligt "hans lydige hund" sagde han og spyttede ned i en spand "hans lydige kælling"
Tilbage til toppen Go down
Misty

Misty


Antal indlæg : 108
Bosted : En lille anonym lejlighed.
Job/hobbies : At hjælpe de svage

Blowing off steam.(Åbent emne) Empty
IndlægEmne: Sv: Blowing off steam.(Åbent emne)   Blowing off steam.(Åbent emne) EmptySøn 10 Apr 2011, 06:38

Mistys øjne blev store.
Hun kendte ikke denne Amber, men med den beskrivelse Zero gav, lød det ikke for godt.
Hun rystede på hovedet, sådan noget med underkastelse og smerte var bestemt ikke hendes game.
"Men vil man opnå noget, så er det ham der har magten til at få ting til at ske, er det korrekt Zero ?" spurgte hun med stille stemme og i et kort sekundt kunne man ane smerte i hendes blik,men så var det væk igen.
Hun så på zero.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Blowing off steam.(Åbent emne) Empty
IndlægEmne: Sv: Blowing off steam.(Åbent emne)   Blowing off steam.(Åbent emne) EmptyMan 11 Apr 2011, 14:18

Han så på hende "i teorien ja men han har kun magt over folk han har ikke magt til at ændre livets historie hvorfor" spurgte han mens han fortsat så på hende "hvorfor skulle du ville opsøge verdens ondeste herre som snart vis det står til mig ikke eksistere" spurgte han roligt mens han så på hende
Tilbage til toppen Go down
Misty

Misty


Antal indlæg : 108
Bosted : En lille anonym lejlighed.
Job/hobbies : At hjælpe de svage

Blowing off steam.(Åbent emne) Empty
IndlægEmne: Sv: Blowing off steam.(Åbent emne)   Blowing off steam.(Åbent emne) EmptyTirs 12 Apr 2011, 07:30

Misty så forlegent ned i gulvet.
" Hvad handler det næsten altid om , penge ! " svarede hun uden at møde hans blik.
"Jeg har haft vanskeligt ved at finde et ordenligt job, og rygtet har det at han kan få mig ind og undervise børnene på skolen " forklarede hun og kiggede nu på Zero.

Misty forsøgta at hæve stemningen lidt " Og jeg er jo ikke helt forsvarsløs, vel " smilede hun og lavede et par slag ud i luften, hvilket fik hende til at ligne en lille killing der kejtet ville lege.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Blowing off steam.(Åbent emne) Empty
IndlægEmne: Sv: Blowing off steam.(Åbent emne)   Blowing off steam.(Åbent emne) EmptyTirs 12 Apr 2011, 16:44

Zero smilede roligt lidt "penge siger du" sagde han før han så op og ned af hende "Jeg har et par kontakter i byen som nok kan skaffe dig noget" sagde han roligt og smilede "vis det er okay med en special skole" sagde han roligt
Tilbage til toppen Go down
Misty

Misty


Antal indlæg : 108
Bosted : En lille anonym lejlighed.
Job/hobbies : At hjælpe de svage

Blowing off steam.(Åbent emne) Empty
IndlægEmne: Sv: Blowing off steam.(Åbent emne)   Blowing off steam.(Åbent emne) EmptyOns 13 Apr 2011, 06:45

Som et levende lys julenat, lyste Misty op.
"Hvis du kan hælpe mig, måske ligge et godt ord ind for mig, ville det være helt vidunderligt " sagde hun og så virkelig glad ud.
Misty forsøgte ikke at lade sig rive alt for meget med, man skulle jo ikke sælge skindet før bjørnen var skudt, men det var svært da det indtil nu var hendes bedste shot for et ordenligt job.
"Speciel skole siger du..... er det udviklingshæmmet børn eller mere en mutantskole?" spurgte hun nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Blowing off steam.(Åbent emne) Empty
IndlægEmne: Sv: Blowing off steam.(Åbent emne)   Blowing off steam.(Åbent emne) EmptyFre 15 Apr 2011, 19:34

Han grinte "udviklingshæmmede børn med adfærs problemer eller bare meget bagud i skolen" sagde han smilende og så på hende roligt "du siger bare til så ringer jeg med det samme" sagde han roligt og tog sin mobil frem og begyndte at indtaste nummeret
Tilbage til toppen Go down
Misty

Misty


Antal indlæg : 108
Bosted : En lille anonym lejlighed.
Job/hobbies : At hjælpe de svage

Blowing off steam.(Åbent emne) Empty
IndlægEmne: Sv: Blowing off steam.(Åbent emne)   Blowing off steam.(Åbent emne) EmptyLør 16 Apr 2011, 04:59

"Perfekt " udbrød Misty.
hendes hjerte galoperede og hun nikkede bekræftende til ham " Bare ring og hør nu " hviske hun og mærkede lidt uro i hendes krop.
Måske Zero virkelig ville hjælpe hende, det ville jo være fantastisk og hun elskede jo at arbejde med udsatte børn, mere end noget andet.
De havde ofte oplevet så mange svigt og kæmpet så mange urimelige kampe, at de trængte til kærlighed, støtte og opmuntring.Det var 100 gange bedre end at arbejde på hospitalet som sygeplejerske
.Det havde Misty gjort før, og det blev lidt trælst med al det blod og machofyre der skulle prale med deres flænger.
Men børnene, de behøvede virkelig en som hende..STOP ....tænkte hun ved sig selv, lad vær med at glæd dig ...det stadig for tidlig til jubel.råbte Mi
Hun så afventende på Zero.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Blowing off steam.(Åbent emne) Empty
IndlægEmne: Sv: Blowing off steam.(Åbent emne)   Blowing off steam.(Åbent emne) EmptyFre 29 Apr 2011, 15:54

Zero ringede roligt op og begyndte at snakke roligt det underlige var at det ikke var på normalt sprog det var på fransk ""Salut, j'ai une chienne délicieux ici qui veulent travailler dans une école spéciale est la vacance reste ouverte ... Ah .. Oui ... Je vous remercie" han så på hende efter at have lagt på "tja..." sagde han og kløede sig i nakken og så lidt nede ud før han smilede "du begynder første mandag i næste måned" sagde han smilende
Tilbage til toppen Go down
Misty

Misty


Antal indlæg : 108
Bosted : En lille anonym lejlighed.
Job/hobbies : At hjælpe de svage

Blowing off steam.(Åbent emne) Empty
IndlægEmne: Sv: Blowing off steam.(Åbent emne)   Blowing off steam.(Åbent emne) EmptyLør 30 Apr 2011, 12:43

Misty strålede og udbrød "Yes " og uden at hun fik tænkt yderliger over det fløj hun om halsen på Zero og gav ham et kæmpe knus. Muligvis var hun så begejstret at knuset kom til at vare bare et sekund længere end det var ment, hun trak sig forlegent tilbage efter at have haft kinden mod hans hals og skulder og registreret at han lugtede godt.
"Det er næsten for godt til at være sandt" mumlede hun til ham og med et blik der funklede som brillianter takkede hun ham endnu engang" Det er virkelig ...virkelig meget sødt af dig "
"Må jeg ik ha lov at gi´en kop kaffe eller hvad du måtte have lyst til at drikke?....Altsår når du er færdig med din træning? forslog Misty.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Blowing off steam.(Åbent emne) Empty
IndlægEmne: Sv: Blowing off steam.(Åbent emne)   Blowing off steam.(Åbent emne) EmptyOns 04 Maj 2011, 12:39

Han rystede på hovedet "nej det må du ikke men jeg vil gerne have æren på at invitere dig med ud og spise her om en times tid" sagde han smilende mens han så på hende roligt "altså vis du vil" sagde han roligt og så på hende fortsat med venlige øjne
Tilbage til toppen Go down
Misty

Misty


Antal indlæg : 108
Bosted : En lille anonym lejlighed.
Job/hobbies : At hjælpe de svage

Blowing off steam.(Åbent emne) Empty
IndlægEmne: Sv: Blowing off steam.(Åbent emne)   Blowing off steam.(Åbent emne) EmptyOns 04 Maj 2011, 15:48

Misty kiggede lidt på ham imens hun hurtigt tog bestik af situationen.hun havde jo gerne ville vise ham sin taknemmelighed, men det så ud til st Zero var en vask ægte gentleman!
Misty kunne og ville ikke skjule hendes glæde over udsigten til et ønskejob og også over st have fået en ny ven.....ovrnikøbet en spændende, venlig ,galant og......rimelig hot en af slagsen.
" jo, det kan du da tro " svarede hun og hendes øjne viste hun var glad.hvor skal vi mødes ,jeg må lige i noget andet tøj og et hurtigt brusebad også, sagde hun og lod sin hånd glide op og ned a træningstøjet.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Blowing off steam.(Åbent emne) Empty
IndlægEmne: Sv: Blowing off steam.(Åbent emne)   Blowing off steam.(Åbent emne) EmptyLør 14 Maj 2011, 18:32

Han smilede roligt og så på hende lidt "okay vis du prøver at forføre mig så virker det" sagde han roligt med et smil mens han så på hende roligt lidt "det bestemmer du en bar eller en stripbar" spurgte han venligt mens han ventede på hendes svar
Tilbage til toppen Go down
Misty

Misty


Antal indlæg : 108
Bosted : En lille anonym lejlighed.
Job/hobbies : At hjælpe de svage

Blowing off steam.(Åbent emne) Empty
IndlægEmne: Sv: Blowing off steam.(Åbent emne)   Blowing off steam.(Åbent emne) EmptySøn 15 Maj 2011, 06:42

Misty kunne ikke lade vær med at grine og drille ham lidt, så med et ansigt så alvorlig som graven sagde hun " min hobby er at forføre , fange forsvarsløse mænd ind og tvinge dem til at aflyde, kun ved hjælp a min voldsomme charme " hun strålede og knuste så illusionen med et stort smil.
" eh..stripklub..vist nok ik noget for mig...har aldrig været sådan et sted" hun kiggede lidt væk og følte sig pludselig som en lille pige i selskab med en mand.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Blowing off steam.(Åbent emne) Empty
IndlægEmne: Sv: Blowing off steam.(Åbent emne)   Blowing off steam.(Åbent emne) EmptySøn 15 Maj 2011, 08:29

Han grinte roligt og så på hende roligt og grinte "jeg er ikke forsvarsløs" sagde han og lænede sig hen mod hende før han rejste sig op "jeg har en styrke nok til at kunne gøre det her" sagde han og tog fat i hendes håndled og løftede hende op og fordi han var højere end hende løftede han hende en smule over jorden som var hun papir "vi skal helt klart på stripklub vi ses ude foran Le-stripies om en time" sagde han og slap hende igen
Tilbage til toppen Go down
Misty

Misty


Antal indlæg : 108
Bosted : En lille anonym lejlighed.
Job/hobbies : At hjælpe de svage

Blowing off steam.(Åbent emne) Empty
IndlægEmne: Sv: Blowing off steam.(Åbent emne)   Blowing off steam.(Åbent emne) EmptySøn 15 Maj 2011, 14:33

Misty bare kiggede på hans styrke show, hun vidste med sikkerhed at han kunne passe på både sig selv og hende,i enhver situation...hvis han ville.Hun vidste ikke hvorfor hun følte sig tryk og havde tillid til ham, det plejede hun være længere om at få, men det var den eneste grund til hun ville føje ham og møde ham på stripklubben, fordi hun ikke troede han ville gøre hende ondt.
Hun smilede og sagde " ok, alt skal prøves en gang før eller siden, så vi ses der" og så gik hun ud a døren og følte den stod 1 - 1 mellem dem.

/ forsætter vi bare her,eller starter vi et nyt emne ved klubben ? /
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Blowing off steam.(Åbent emne) Empty
IndlægEmne: Sv: Blowing off steam.(Åbent emne)   Blowing off steam.(Åbent emne) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Blowing off steam.(Åbent emne)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» try me out! (åbent emne)
» darkness over vida//åbent emne//
» Hallo Hallo emne her emne her kom og får et emne lige her

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Aptitude-Fitness center :: Træningshal-
Gå til: