City-of-life

Let the life begin in your fantasy

IndeksPortalCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Latest topics
» Aimée again (Privat)
Ons 28 aug 2013, 17:16 by Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Søn 09 sep 2012, 14:03 by Aimée

» Navneleg!!
Tirs 21 aug 2012, 10:19 by Hana

» Eileen søger plots
Tirs 21 aug 2012, 08:02 by Hana

» Hvad vil du-Hana
Man 20 aug 2012, 22:45 by Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Tirs 14 aug 2012, 17:28 by Nick

» Nu er det nu.
Tirs 26 jun 2012, 08:25 by Cerys

» Just a normal day?
Tirs 12 jun 2012, 14:54 by Eileen

» Den gule farve.
Tirs 08 maj 2012, 19:18 by Cerys

Top posters
jaster

Shurican

Cecillie

Zann

sakref morladin

Namine

Aiko

Amber

Haylin

Melody

Statistics
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg in 511 subjects
Nu er det nu.
Tirs 21 feb 2012, 13:26 by jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.

Hilsen Admin …

Comments: 1
Hey folkens
Ons 14 sep 2011, 19:39 by jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Comments: 1

Share | 

Blowing off steam.(Åbent emne)

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2
ForfatterBesked
Zero

Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

IndlægEmne: Re: Blowing off steam.(Åbent emne)   Søn 15 maj 2011, 15:24

//Fortsætter her;-)

Han smilede roligt og lod hende gå før han selv gik ud på herreomdelingen og begyndte at tørre sig og gik i bad og skyndte sig hjem for at finde en flot skjorte og et par smarte Jeans før han sukkede og rystede på hovedet og lagde jeansene tilbage og tog skjorten på samt et par letsidende cowboy bukser
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Misty

Antal indlæg : 108
Job/hobbies : At hjælpe de svage

IndlægEmne: Re: Blowing off steam.(Åbent emne)   Søn 15 maj 2011, 17:31

Misty susede direkte hjem under bruseren.
Hun nød badet og glædede sig til at se ham.....Zero!
Det var vel en date ? Jo,det måtte det være, men det kunne jo også bare være som venner.det ville blive en interessant aften, det var sikkert.
Hun prøvede forskellige kjoler men valgte en tæt siddende stram sort kjole med en flot og ikke sluddy udskæring.hun vidste hendes kurver var fine så hun behøvede ingen prangende kjoler for at ligne en million.
Hun spekulerede over hvordan det ville være på klubben, men besluttede hun bare ville gøre det til en kort aften hvis ikke hun kunne lide det.
Hendes hår sad løst og klædeligt og hun stak fødderne i nogle høje sko i pink og snuppede sin lille taske og satte kurs mod klubben.
Vis brugerens profil
Zero

IndlægEmne: Re: Blowing off steam.(Åbent emne)   Søn 15 maj 2011, 20:37

Zero stod ude foran stripklubben og ventede han håbede hun forstod hans hentydning til at det var en date men vis hun ikke havde opfanget det og det blev pinligt ville han bare gå han kunne høre musikken bag ham og smilede der var freeway i aften dvs stripperne dansede nede ved de andre det hele var som en fest og ikke bare en stripbar der var gang i den med diskotek musik og folk der svedte og det hele det var derfor han havde valgt det sted idag i stedet for et diskotek
Vis brugerens profil
Misty

IndlægEmne: Re: Blowing off steam.(Åbent emne)   Man 16 maj 2011, 07:22

Misty kiggede på hendes smykkeur der hang løst om hendes håndled da hun nærmede sig klubben.. *perfekt ...lige til tiden * .
Hun kunne se ham fra afstand, da hun nærmede sig...han skilte sig lidt ud i mængden, høj ,flot og meget ... interessant.
Hun følte sig godt tilpas og glædede sig til at se hvordan aftenen ville forløbe, omend hun var lidt nervøs ved selve stedet...nu troede han vel ikke hun var en billig dulle ?
Hun skubbede tanken væk...hun mente ikke hun havde opført sig så det kunne give anledning til det , og Zero selv .. jaa han havde jo kun vist sig som en gentelman.
Med et smil på læberne gik hun hen til ham ..." Hej igen " sagde hun og kiggede på ham.
Vis brugerens profil
Zero

IndlægEmne: Re: Blowing off steam.(Åbent emne)   Man 16 maj 2011, 07:43

Han smilede roligt og så på hende roligt og smilede blidt "hej" sagde han roligt og krammede hende lidt før han førte hende med blide og rolige bevægelser hen til VIP'køen og førte hende blidt indenfor dørmanden åbnede med det samme for dem og han skubbede hende blidt indenfor "du ser smuk ud" hviskede han før støjen fra den høje musik ramte dem hårdt og der var virkelig gang i den det lignede helt en College fest
Vis brugerens profil
Misty

IndlægEmne: Re: Blowing off steam.(Åbent emne)   Man 16 maj 2011, 10:55

Misty følte sig godt tilpas i hans arme og gengældte knuset.
*Wuhu vip... det må jeg nok sige* tænkte hun og lod sig guide med.
Hun strålede som en midnats sommersol ved hans kompliment og sagde " Tak ".
En klog mand havde engang skældt hende ud over hun ikke var god til at tage imod ros og altid svarede " årh ,det da ingenting...eller skyndte sig at sige ilige måde..." så nu øvede hun sig bravt i den simple men meget svære kunst, det var for hende bare at sige Tak.
Hun holdt om hans arm og da de trådte ind, strammede hun grebet lidt da hun var lidt usikker på hvilke syn der ville møde hende.
Misty kiggede sig omkring og så den fest der var igang i rummet " Her er jo fantastisk " sagde hun og krammede hans arm lidt.'Hun følte sig lidt som askepot til bal med prinsen.
Vis brugerens profil
Zero

IndlægEmne: Re: Blowing off steam.(Åbent emne)   Ons 15 jun 2011, 09:47

Han smilede roligt og så på hende kort "skal jeg hente en drink" hviskede han roligt mens han så på hende lidt før han førte hende med hen til baren hvor bartenderen lavede en Champagnebrus til ham fordi han var rimelig kendt han var stamkunde her så de kendte ham næsten alle sammen "hvad vil du ha" råbte han igennem støjen fordi de var kommet tæt på scenen hvor et band spillede
Vis brugerens profil
Misty

IndlægEmne: Re: Blowing off steam.(Åbent emne)   Ons 15 jun 2011, 12:29

Hun lod sig føre afsted af ham og nød faktisk lidt at lade en anden tage kontrollen.
Misty var altid så ansvarlig og i kontrol...og det var ...belastende, nogen gange var det befriende at give lidt slip.
Hun smilede til ham og lagde en hånd på hans skulder og trak sig lidt tættere på hans øre hvor hun svarede " En Havanna club , tak".
Hun bemærkede at hans drink var kommet uden han behøvede at sige noget og det kostede hende et lille smil og hun tænkte på han sikkert var en rigtig "damernes ven" og noterede sig at hun måske skulle passe lidt på med ham.
Vis brugerens profil
Zero

IndlægEmne: Re: Blowing off steam.(Åbent emne)   Søn 03 jul 2011, 07:41

Han smilede "en drink" sagde han i hendes øre "sådan noget stads har de ikke her" han tænkte sig lidt om og tog sit sugerør i sin drink og blandede den godt sammen og gav hende den "smag det smager ligesom de der champagnebrus is bare med en smule bismag af alkohol" sagde han smilende i hendes øre "vil du med ud og danse bagefter" spurgte han roligt
Vis brugerens profil
Misty

IndlægEmne: Re: Blowing off steam.(Åbent emne)   Søn 03 jul 2011, 09:33

Misty greb om sugerøret med to fingre, sætte munden til og tog en tår.
Hun smilede og lænede sig ind mod ham ,så han kunne høre hende for musikken

"Du har ret....som champagnebrus " sagde hun og havde en hånd på hans skulder.
Hun lyttede til musikken, da han spurgte om en dans , for hun ville normalt helst danse til musik hun kendte. Ikke fordi hun ingen rytme havde, det havde hun masser af, sikkert fordi hun var så god til kampsport og var i besiddelse af en god kropsfornemmelse....hun syntes bare det var fedest at danse til noget hun kendte. Aha....de spillede " smack that " med eminem , hun tænkte det var okay og smilede lidt genert til Zero og svarede " ja, lad os bare danse lidt ".
Vis brugerens profil
Zero

IndlægEmne: Re: Blowing off steam.(Åbent emne)   Tirs 05 jul 2011, 09:05

Zero smilede roligt og førte hende ud på dansegulvet og dansede godt efter sangen med et roligt smil før han svang hende roligt med ryggen til ham og lod sine arme svinge om ham og hans hænder lagde sig på hendes hofter og kørte langsomt og forførende op på hendes skuldre og så ned igen men lige før han nåede hendes røv var sangen begyndt på "smack that all on the floor" før han smækkede hende hårdt på røven med et smil og smækkede hende hver gang de sagde "smack that" i sangen
Vis brugerens profil
Misty

IndlægEmne: Re: Blowing off steam.(Åbent emne)   Ons 06 jul 2011, 14:47

Misty bevægede sig lækkert og stilfuldt i takt med musikken. Ikke alle forstod den balance og kom efter hendes mening til at se billig ud Istedet for sexet og kvindeligt.
Hun fik varmen...ikke bare grundet de mange mennesker på dansegulvet, nej...men fordi det var tydeligt at mærke at Zero vidste hvad han lavede... Da han med et smil fulgte musikken og dens tekst og gav hende nogle klask i tøven, var der naturligvis en del humor i det...men hun kunne ikke lade vær og undre sig om der også var mere.
Hun nød at danse med ham, uanset hvad...hun stod med ryggen til ham og dansede og lod fra tid til anden hendes hænder løbe op ad hans lår og siden af dem, men ikke mere.
Da dansen endte, drejede hun omkring så hun stod i und favn tæt...meget tæt da hun jo havde haft ryggen op a ham og nu fronten...."tak ...for dansen "sagde hun med lidt forlegen stemme og naturligt lyserøde kinder.
Vis brugerens profil
Zero

IndlægEmne: Re: Blowing off steam.(Åbent emne)   Fre 08 jul 2011, 12:09

Zero så bare på hende med et smil der gik ikke lang tid før han ikke kunne dy sig og han tog blidt fat i hendes nakke og med forelskede øjne rettet mod hende lod han svagt og langsomt deres læber mødes i et lidenskabeligt og vidunderligt kys. Han ville ikke ha det skulle ende så da den næste sang begyndte lagde han armene om hendes liv blidt og dansede igen med hende en stille dans mens han bare kyssede hende videre. Han ville gøre alt for at kysset ikke skulle ende. Han havde ikke følt sig så forelsket siden. Ja siden Vivian som nu var forsvundet
Vis brugerens profil
Misty

IndlægEmne: Re: Blowing off steam.(Åbent emne)   Lør 09 jul 2011, 11:55

Misty så i hans øjne og følte sig begejstret, som et barn der fandt sig forelsket i søsrerens ældre ven. Men Misty var ikke et barn og følelserne var ved at løbe vildt da hans hånd tog fat i nakken på hende og han satte sin mund til hendes.Hun slog armene om ham og kyssede ham en gang til imens hendes krop fulgte hans. Hun bemærkede at adskellige a de piger der var tilstede, sendte dem blikke men hun kunne ikke lige tyde hvad de betød.
En smuk rødhåret kvinde, afbrød uhøflugt ved at gribe i Zeros arm.
"Zero ....darling....ling time no see ...jeg tror minsanten den dans er min" .Hun smilede til ham og gled stille ind foran Misty, der blot stirrede måbende på kvinden.
Normalt ville hun have givet kvinder med den opførelse en ordenligt overhaling, men situationen var den...hun smede ikke hvad optrinet betød og hvem kvinden var.
Vis brugerens profil
Zero

IndlægEmne: Re: Blowing off steam.(Åbent emne)   Lør 09 jul 2011, 14:37

//Rødhåret kvinde? Nu jeg forvirret? Vivian? Jeg er ikke helt med?
Vis brugerens profil
Misty

IndlægEmne: Re: Blowing off steam.(Åbent emne)   Lør 09 jul 2011, 15:49

// LOL Vivian er rødhåret ? Et tilfælde , det anede jeg altså ikke...du må bestemme selv hvem det er og hvad du gør...det var blot et lille indslag " just for the gym of it " //
Vis brugerens profil
Zero

IndlægEmne: Re: Blowing off steam.(Åbent emne)   Lør 09 jul 2011, 19:48

//Ja det er hun:D

Zero så på Misty kort "undskyld frøken det sikkert jeg har knaldet dig engang før men det var et engangsknald så lad mig være" sagde han pludselig gik kvinden ned på knæ og prøvede at åbne hans bælte men Zero skubbede hende væk "LAD MIG VÆRE KVINDEMENNESKE" råbte han vredt "jeg er her med en pige en pige jeg er forelsket i ikke en engangsknald så lad mig være" sagde han hårdt før han spærrede øjnene op og rettede ansigtet mod Misty kort han havde lige sagt han var forelsket i hende det var ikke meningen folk rundt omkring dem kiggede undrende på Zero Zero skubbede dem til siden og løb ud af døren
Vis brugerens profil
Misty

IndlægEmne: Re: Blowing off steam.(Åbent emne)   Søn 10 jul 2011, 06:41

Misty kiggede fra Zero til kvinden....
Hun var glad for han afviste hende, et kort øjeblik havde hun frygtet hendes tid med Zero denne aften ville slutte dér. Men hvorfor havde han talt så....grovt ?Da kvinden gik på knæ, fik Misty blussende kinder og følte sig utilpas...hvor var det vulgært og totalt over grænsen at gøre det...foran Misty og alle de andre der interesseret fulgte med.Misty var tæt på at vende om og løbe ud, men blev overhalet af Zero der lige have råbt af kvinden og bagefter sagt at han var....forelsket? I Misty? Arh, det var nok mere for at få kvinden væk inden hun sprang på ham midt på gulvet.
Misty turde slet ikke være hér uden Zero, så hun satte hurtigt efter ham og måtte skubbe et par stykker, lidt hårdhåndet, til side for at få plads.
Hun kunne ikke se ham da hun kom ud a clubben.
"Zero " kaldte hun ængsteligt ud i luften.
Vis brugerens profil
Zero

IndlægEmne: Re: Blowing off steam.(Åbent emne)   Ons 05 okt 2011, 11:25

Zero stoppede op ikke langt væk derfra og så tilbage han stod ved en lygtepæl så vis man kiggede i hans retning kunne man se ham han sukkede svagt før han satte sig ned op af lygtepælen og så ned i jorden ned i mørket som hans ben skabte på jorden og bare sad der stille og lukkede svagt øjnene
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Blowing off steam.(Åbent emne)   

Blowing off steam.(Åbent emne)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Previous  1, 2