City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 2vote_10et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 2votin10et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 2vote_11 
Shurican
et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 2vote_10et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 2votin10et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 2vote_11 
Cecillie
et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 2vote_10et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 2votin10et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 2vote_11 
Zann
et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 2vote_10et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 2votin10et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 2vote_11 
sakref morladin
et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 2vote_10et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 2votin10et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 2vote_11 
Namine
et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 2vote_10et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 2votin10et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 2vote_11 
Aiko
et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 2vote_10et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 2votin10et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 2vote_11 
Amber
et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 2vote_10et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 2votin10et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 2vote_11 
Haylin
et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 2vote_10et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 2votin10et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 2vote_11 
Melody
et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 2vote_10et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 2votin10et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 et møde mellem to vampyre. //killer//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to vampyre. //killer//   et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 EmptySøn 27 Mar 2011, 19:32

Han blev helt overrasket over den måde hun fik føringen og kyssede ham? Han stod måbende lidt før han kyssede hende tilbage før han satte sig op "dit indre jeg hvad mener du" spurgte han roligt og for en gang skyld lød han venlig mens han snakkede
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to vampyre. //killer//   et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 EmptySøn 27 Mar 2011, 19:45

hun så på ham også væk igen, ''normalt må jeg gemme mit indre h´mit søde jeg fordi jeg bliver jaget af mange fordi min far var en stor tumpe og nu prøver folk at få ramt på ham gennem mig'' sagde hun stille og sukkede hun kiggede på ham hun så væk igen fik frem præssede nogle tåre.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to vampyre. //killer//   et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 EmptySøn 27 Mar 2011, 19:53

Han satte sig bag hende "jeg er ikke efter dig" sagde han blidt og lagde armene om hendes mave blidt "og en så dejlig person som dig burde ikke være ubeskyttet" sagde han og tørte hendes tåre væk før han smilede og hviskede "Posse revocare adalligari adiutorium" pludselig kom en amulet frem rundt om hendes hals "sig mit navn og jeg kommer forresten jeg hedder Killer"
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to vampyre. //killer//   et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 EmptySøn 27 Mar 2011, 19:58

hun så på ham og smilte mod ham og så ham i øjnene. ''hehe nej det tror jeg heller ikke men jeg var nød til at være sikker'' sagde hun stille og vendte hovede mod ham, hun så ham ind i øjnene med et smil på sine læber. hun så på den amulet. ''hvorfor skal jeg ha den'' spurte hun ham stille og så på ham. ''rart at møde dig mit navn er kia'' sagde hun stille med et smil på sine læber,
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to vampyre. //killer//   et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 EmptySøn 27 Mar 2011, 20:03

Han smilede "fordi vis du siger mit navn kan jeg mærke du er i fare" sagde han roligt med et smil "Sødt navn" sagde han smilende før han kyssede hende på munden kort "jeg er her for dig" hviskede han blidt mens han smilende så hende i øjnene
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to vampyre. //killer//   et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 EmptySøn 27 Mar 2011, 20:09

hun kiggede på ham med et smil på sine læber. hun tog hans hænder og så på ham. ''lover du at du vil være der for mig'' spurte hun ham stille med et smil på sine læber og kyssede ham på kinden stille og rolig med et sødt smil. hendes læbe var smukke og yndige.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to vampyre. //killer//   et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 EmptySøn 27 Mar 2011, 20:20

"ja det vil jeg" hviskede han roligt og nussede hendes mave blidt med et smil "og mere til" han drejede hovedet imod hende og kyssede hende på munden blidt "jeg vil gå til jordens ende for dig" hviskede han blidt mens han fortsat så på hende smilende
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to vampyre. //killer//   et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 EmptySøn 27 Mar 2011, 20:27

hun så på ham med et smil på sine læber, hun lænede sig ind til ham. ''tak'' sagde hun stille hun lod sin hånd køre ned over hans brystkasse ikke fordi hun prøvede på noget men det var sådan hun viste hun var tryg, hun så op i hans øjne med et smil mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to vampyre. //killer//   et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 EmptySøn 27 Mar 2011, 22:39

Han smilede roligt før han løftede hende op samlede sine ben og satte hende ned på hans skød med et ben på hver side af ham mens han smilede "så lidt" hviskede han og kyssede hendes kind blidt og roligt mens han nussede hendes ryg roligt og så på hende smilende
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to vampyre. //killer//   et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 EmptyMan 28 Mar 2011, 09:54

hun så på ham hun smilte mod ham med et smil på sine læber hun kiggede på ham med et smil på sine læber, ''hvor du sød'' sagde hun stille med et smil på sine læber og kyssede ham blidt på kinden og grinede stille og rolig. hun sukkede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to vampyre. //killer//   et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 EmptyMan 28 Mar 2011, 15:48

Han nussede hende blidt på maven lidt før han hev hende ned og ligge og lagde sig ind til hende i ske og lagde en arm om hendes mave blidt og lod hendes hoved ligge på hans arm og smilede mens han hviskede hende i øret "du er osse sød" hviskede han blidt ind i hendes øre og smilede stort
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to vampyre. //killer//   et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 EmptyMan 28 Mar 2011, 15:54

hun kiggede på ham med et smil på sine læber, ''killer vil du ikke nok fjerne det pentergram. jeg vil være sammen med dig til den dag jeg forsvinder fra denne verden'' sagde hun stille med et smil på sine læber og kysser ham på munden.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to vampyre. //killer//   et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 EmptyMan 28 Mar 2011, 16:02

Han sukkede og så ned lidt "jeg kan ikke Kia ikke inden jeg sætter den på en anden kun en af gangen og altid en" hviskede han roligt og så på hende blidt igen "men så snart jeg sætter det på en anden forsvinder dit fra din mave" hviskede han blidt og smilende
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to vampyre. //killer//   et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 EmptyMan 28 Mar 2011, 16:06

hun så på ham med et smil og kyssede ham stille på munden, ''jeg tror jeg er forelsket killer'' sagde hun stille og kiggede på ham med et lille smil og så ham i øjnene og lod sin hånd glide ned af hans kind stille og roligt smilende.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to vampyre. //killer//   et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 EmptyMan 28 Mar 2011, 17:37

Han så helt overrasket på hende "på hvem?" spurgte han undrende mens han så tænkende på hende dog smilede han osse en smule mens han fortsat så hende i øjnene og ventede på hendes svar han ventede spændt på at høre lidt sladder mens han smilede
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to vampyre. //killer//   et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 EmptyMan 28 Mar 2011, 17:40

hun smilte stille og kyssede ham. ''dig'' sagde hun sstille og lænede sig ind til ham og holdte om ham hun smilte sødt mod ham men viste ikke om han var forelsket i hende hun så ned i jorden og sukkede stille og rolig.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to vampyre. //killer//   et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 EmptyTirs 29 Mar 2011, 15:06

Han så ned på hende roligt "Kia jeg er osse forelsket i dig men det vil ikke gå" hviskede han og sukkede "jeg er en vampyr en drabelig vampyr ridder jeg er efter at komme under tjeneste hos Jaster og det mit højeste mål og vis jeg kommer sammen med dig officielt så vil oprørene angribe dig for at få fat i mig" hviskede han roligt
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to vampyre. //killer//   et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 EmptyTirs 29 Mar 2011, 15:17

hun væltede ham ned og ligge og satte sig oven på ham. ''jeg er ligeglad jeg er selv vampyr jeg kan passe på mig selv'' sagde hun stile og kyssede ham på munden stille og rolig, hendes øjne viste at hun talte sandt, hun kunne ikke lade hver med at komme med et lille grin,
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to vampyre. //killer//   et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 EmptyTirs 29 Mar 2011, 15:44

Han sukkede og så lidt væk "hvorfor lyver jeg altid når det gælder kærester" han sukkede "det ikke helt løgn jeg skal med Jaster og du vil komme i fare vis vi kom sammen men Kia jeg er ikke klar til at binde mig til en person endnu" hviskede han trist "jeg har kun prøvet at være ung i 2 år nu
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to vampyre. //killer//   et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 EmptyTirs 29 Mar 2011, 16:04

hun så såret på ham. ''jeg, jeg,'' sagde hun og fik ikke mere frem og gemte sig bag en sten og så ikke på ham hun var trist men ville ikke fortælle ham det. ''gå bare med ham, men det er ikke sikkert jeg elsker dig når du kommer tilbage'' sagde hun med en svag stemme.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to vampyre. //killer//   et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 EmptyTirs 29 Mar 2011, 16:22

Han gik hen til hende og satte sig ved siden af hende lidt væk fra ham "Kia jeg har levet i 100 år fra by til by uden at kunne styre min trang jeg gik glip af min ungdom fordi min far var alkoholiker min mor var på stoffer og jeg havde en lillesøster" han så ned "som 5 årig måtte jeg købe alkohol narkotika og passe min lillesøster jeg gik glip af min barndom fuldstændig og den dag jeg så endelig slipper for det hele min lillesøster var 18 og kunne flytte hjemmefra jeg var 20 og kunne osse flytte hjemmefra så kommer denne åndssvage vampyrer og bider mig og efterlader mig forvandlende og i min allerede skadede tilstand ud for vold og kriminelittet så kunne jeg ikke stoppe jeg havde virkelig svær ved at stoppe mig selv for 2 år siden fik jeg endelig mit eget sind tilbage efter næsten at have dræbt en pige på 4 år som lignede min søster Kia" han så på hende roligt "jeg har aldrig haft en barndom jeg har aldrig bare kunne være mig selv og så vil du ha jeg binder mig til en" han så ned og sukkede "Kia jeg elsker dig men jeg kan ikke binde mig ikke nu ikke lige når jeg har fået mit liv tilbage jeg skal først finde ud af hvem jeg selv er" han så på hende og kyssede hendes kind "undskyld" hviskede han før han rejste sig op og gik ud af grotten efter at have åbnet den
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to vampyre. //killer//   et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 EmptyTirs 29 Mar 2011, 16:32

Kia så efter ham, ''jeg vil heller dø end at miste dig'' hviskede hun for sig selv og håbede han hørte det. hun blev siddene og ville ikke gå der fra, der var hende hjem nu, for det ville altid minde hende om hendes første ægte kærlighed. hun sukkede og holdte om amuletten,
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to vampyre. //killer//   et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 EmptyTirs 29 Mar 2011, 18:12

Han så på hende "jeg vil altid være nær vis du har brug for mig" hviskede han roligt og smilede før han svang sin hånd mod døren hvorefter døren forseglede sig med mekaniske og falske sten pludselig kom en fjernbetjening frem i hendes hånd det var for at åbne den mekaniske dør han havde lavet
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to vampyre. //killer//   et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 EmptyTirs 29 Mar 2011, 18:15

hun var ulykkelig hun var trist hele tiden uden hun ville hun ville bare forsøge at glemme ham og komme vider men det var letter sagt end gjort hun græd hun så ned og viste ikke hvad hun skulle gøre hun var så trist af at være alene hun overvejede selvmord op til flere gange.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to vampyre. //killer//   et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 EmptyTirs 29 Mar 2011, 18:20

Hver gang hun tænkte på selvmord brændte pentagrammet på hendes mave sådanne handlinger som selvmord skulle man have tilladelse af sin mester for og det var jo Killer og det ville han aldrig gøre han ville bare more sig have sin ungdom i en måned eller 2 så ville han komme tilbage
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et møde mellem to vampyre. //killer//   et møde mellem to vampyre. //killer// - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
et møde mellem to vampyre. //killer//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» det første møde
» diko musik. (Killer)
» et møde med en .... //Jaster-privat//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Discoteca-Diskotek-
Gå til: