City-of-life

Let the life begin in your fantasy

IndeksPortalCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Latest topics
» Aimée again (Privat)
Ons 28 aug 2013, 17:16 by Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Søn 09 sep 2012, 14:03 by Aimée

» Navneleg!!
Tirs 21 aug 2012, 10:19 by Hana

» Eileen søger plots
Tirs 21 aug 2012, 08:02 by Hana

» Hvad vil du-Hana
Man 20 aug 2012, 22:45 by Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Tirs 14 aug 2012, 17:28 by Nick

» Nu er det nu.
Tirs 26 jun 2012, 08:25 by Cerys

» Just a normal day?
Tirs 12 jun 2012, 14:54 by Eileen

» Den gule farve.
Tirs 08 maj 2012, 19:18 by Cerys

Top posters
jaster

Shurican

Cecillie

Zann

sakref morladin

Namine

Aiko

Amber

Haylin

Melody

Statistics
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg in 511 subjects
Nu er det nu.
Tirs 21 feb 2012, 13:26 by jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.

Hilsen Admin …

Comments: 1
Hey folkens
Ons 14 sep 2011, 19:39 by jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Comments: 1

Share | 

En gåtur - Rosa

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next
ForfatterBesked
Rosa

Antal indlæg : 366

IndlægEmne: Re: En gåtur - Rosa   Tors 14 apr 2011, 12:33

Det var først, da Aoi nævnte at han ikke helt forstod hende, at hun fandt ud af at hun havde vrøvlet. Det skete af og til, når hun ikke rigtigt fik tænkt sine ord igennem. Tøvende trådte hun et skridt frem og lagde en hånd på hans bryst, for at forklare sig tydeligere. "Kender du følelsen af at dit hjerte vil dig en anden vej, end dit hoved vil?" Hun så på ham, med sine store uskyldige brune øjne. "Det er det, jeg er nødt til at følge... Hvis jeg ikke gør det, føltes det som om at jeg mister grunden til at jeg er her." Hun trådte tilbage igen, bevidst om at mellemrummet imellem dem havde formindsket sig gevaldigt, så hun for bare et kort øjeblik siden, havde stået klods op af ham.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Aoi

Antal indlæg : 71
Job/hobbies : Spionage

IndlægEmne: Re: En gåtur - Rosa   Tors 14 apr 2011, 20:24

Hvis det ikke var fordi Aoi var blevet en smugle træt ville han nok være gået helt amok og hoppede op, som om hun var gift, men han havde slet ikke nok energi til det, og lod hende ævle hendes engle halløj. "Tjooo, tjaaaa.... " Han vidste ikke helt hvad han skulle svare. "Har det ikke på samme måde." Kom han så frem til. Han ånde lettet op, da hun gik et skridt tilbage. Godt, det gjorde ham mere rolig. Fremfarende kvinder var ikke hans kop te. det skulle gå langsomt, og så ... ja, var han jo bare ikke den store kvinde jager. Han kunne lide dem, men ville helst bare se på dem.
Vis brugerens profil
Rosa

IndlægEmne: Re: En gåtur - Rosa   Fre 15 apr 2011, 07:22

Rosa var normalt ikke så fremfarende, og ville heller ikke mene at hun havde været det der. Hun havde trods alt kun ønsket at gøre sig forståelig, selvom at det nok ikke lige var sket på den bedste måde. "Jeg er nok bare lidt skør..." Hun trak på skulderne og lænede sig op af gelæneret, i det hendes blik gled ud på den mørke himmel. "For at gøre en lang historie kort, så var der bare noget, der sagde mig, at jeg skulle herhen." Hun smilede stille og så hen på ham.
Vis brugerens profil
Aoi

IndlægEmne: Re: En gåtur - Rosa   Fre 15 apr 2011, 13:39

Han kiggede undrende på hende med en konstatering. "Nu er vi alle jo skøre på ver sin måde." Han vendte sig om og kiggede ned på vandet. "Lang?" Han vidste ikke helt om han skulle fylde op på det han havde sagt, men valgte at lade det ligge. Det betød ikke noget, så en smugle irealevandt at snakke om.
Var der noget egentligt at snakke om? Ikke noget han lige kunne komme i tanke om.
Vis brugerens profil
Rosa

IndlægEmne: Re: En gåtur - Rosa   Lør 16 apr 2011, 06:49

Hun smilede svagt og nikkede bare, til hans 'undring' om den var lang. Der var ikke rigtigt noget at sige til det, så hun lod være. I stedet lagde hun hovedet let på skrå og så på ham. "Hvad laver du selv her?" Den gamle bro var et underligt sted at befinde sig om natten. Den var blevet lukket af på grund af truslen om at den kunne falde sammen og ned i åen. Det var endnu ikke sket, men det kunne ikke vare længe.
Vis brugerens profil
Aoi

IndlægEmne: Re: En gåtur - Rosa   Lør 16 apr 2011, 10:59

Han kiggede lidt ned af sig selv og smilede. "Jeg havde tænkt mig at finde et sted jeg kunne sove." Han kiggede op på hende. Han plejede ikke at være kræsen når han skulle finde et sted, bare man lå godt, og der ikke var for mange rovdyr, de genrede ham tit. Han ville jo helst gerne sove natten ud, og ikke vækkes om natten. Flere gange sov han om dagen, da der nogle steder var mere ro om dagen.
Vis brugerens profil
Rosa

IndlægEmne: Re: En gåtur - Rosa   Man 18 apr 2011, 12:59

"Undskyld, hvis jeg forhindre dig i at få sovet." skyndte Rosa sig at sige, da hun hørte at han egentligt bare ledte efter et sted at sove. Selv foretrak hun ikke at sove om natten, en time eller to om formiddagen plejede at være nok, ellers var der nogengange nogen, der var så venlige at stille en seng til rådighed. Andet var alt for farligt.
Vis brugerens profil
Aoi

IndlægEmne: Re: En gåtur - Rosa   Tirs 19 apr 2011, 11:02

Han trak let på skuldrene. "Det gør ikke noget, om jeg får sovet nu eller sener spiller ingen roller." Han støg fandt en lille knast i træet som han begyndte at lege med. "Jeg sover når jeg kan, og er træt." han var ikke den store sovetryne, men havde slet ikke noget imod at bruge en dag i 'sengen'.
Vis brugerens profil
Rosa

IndlægEmne: Re: En gåtur - Rosa   Tirs 19 apr 2011, 16:16

Rosa prøvede at skjule et smil med sin hånd, selvom at det var åndssvagt. Hun havde det på fuldkommen samme måde, og det morede hende egentligt lidt. Der gik dog ikke lang tid, før hun tog sig sammen og nikkede svagt. "Jeg har det på fuldkommen samme måde." sagde hun, overrasket over at det var tilfældet.
Vis brugerens profil
Aoi

IndlægEmne: Re: En gåtur - Rosa   Ons 20 apr 2011, 12:36

Han kiggede på hende og smilede. "Dejligt at høre jeg da ikke er den eneste der har det på den måde!" Udbrød han, og smillet blev bredere. "Men hvor sover du så henne? Nu vi jo alligevel er ved emnet?" Hun begyndte at virke mere og mere intressandt.
Vis brugerens profil
Rosa

IndlægEmne: Re: En gåtur - Rosa   Ons 20 apr 2011, 13:21

Rosa kunne ikke lade være med at grine lidt, over hans udbrød. Det var sødt. Grinet blev afstattet af et smil, da han spurgte ind til hende. "Jeg sover lidt over alt. For det meste på et gadehjørne, eller hjemme hos nogen, hvis de da er så venlige at åbne deres hjem for mig..." sagde hun stille, dog med et lille smil. "Men sjældent om natten. Det er for farligt." Det var nok det, der irriterede hende allermest. At hun ikke kunne sove om natten udenfor, uden at blive angrebet.
Vis brugerens profil
Aoi

IndlægEmne: Re: En gåtur - Rosa   Ons 20 apr 2011, 20:29

Han nikkede kort, og skulle til at vende sig om, for at stirre igen, da han kom på en bedre ide. "Jamen hvis du gerne vil sove nu, skal jeg da nok holde vagt over dig." Det lød fjollet i hans øre, men så længe de kunne forståes. "Du skal ikke tænke over at du holder mig vågen, for jeg skal nok sove, sover meget let." Utroligt hvor meget han kunne snakke! Det skræmte han lidt.
Vis brugerens profil
Rosa

IndlægEmne: Re: En gåtur - Rosa   Tors 21 apr 2011, 14:24

Hun så overrasket på ham, ude af stand til at forstå hans ord. Ville han beskytte hende, så hun kunne få sovet? Det lød lidt underligt, men alligevel kunne hun ikke lade være med at være glad, for muligheden. Ingen havde nogensinde tilbudt noget så sødt... og dumt. "Er du sikker?" Hun var bare nødt til at vide, at han virkelig mente det. At det ikke bare var en joke, ikke at hun troede at det var det.
Vis brugerens profil
Aoi

IndlægEmne: Re: En gåtur - Rosa   Tors 21 apr 2011, 16:35

han kiggede på hende og smilede. "Selvfølgelig, jeg plejer ikke at lyve." Svarede han. "Bare sig hvor du vil sove." Han kunne vel ligeså godt give hende lidt hjælp, han havde jo ikke andet at lave, og hun virkede sød.
Vis brugerens profil
Rosa

IndlægEmne: Re: En gåtur - Rosa   Tors 21 apr 2011, 19:56

Rosa kunne ikke lade være med at smile. Det var simpelthen umuligt. "Bare et eller andet sted. Jeg er ikke så kræsen, når det kommer til sovesteder." sagde hun og kiggede sig omkring. Hun kendte ikke rigtigt denne del af byen, så det var svært at udpege et sted at kunne sove. "Kender du et godt sted?" Hun kiggede tilbage på Aoi.
Vis brugerens profil
Aoi

IndlægEmne: Re: En gåtur - Rosa   Fre 22 apr 2011, 10:00

"Ikke for et menneske, eller en person i menneske form." Han sov altid som et dyr, og brugte for det meste mindre plas. Han fulgte hendes blik omkring. "Men du bestemmer, jeg er ligeglad, jeg forvandler mig så det passer til stedet." han kiggede ned på hende igen, og fattede ikke hvordan hun kunne sove med de vinger, men det måtte hun vel selv om.
Vis brugerens profil
Rosa

IndlægEmne: Re: En gåtur - Rosa   Lør 23 apr 2011, 12:42

Rosa kiggede rundt igen, prøvede at finde et sted at sove. Hun havde sovet de mærkeligste steder. Op af sten, træer, bygninger, langs åer... Ja, de fleste steder. Det var aldrig særligt behageligt, men en time eller to søvn fik hun da på den måde. Da hun ikke lige kunne få øje på et sted, bed hun sig let i underlæben og så på Aoi, igen. "Jeg kender ikke rigtigt denne del af byen." sagde hun lettere undskyldende.
Vis brugerens profil
Aoi

IndlægEmne: Re: En gåtur - Rosa   Søn 24 apr 2011, 16:57

Han fulgte hendes blik rundt, og ventede spændt på hvad der skulle komme ud af det, men hendes svar var skuffende. "Vælg bare." Han ville ikke selv vælge, da han ikke vidste hvor man sov godt i menneske form, da han aldrig, eller næsten aldrig havde prøvet det, og Rosa jo helst gerne skulle sove godt.
Vis brugerens profil
Rosa

IndlægEmne: Re: En gåtur - Rosa   Søn 24 apr 2011, 19:42

Hun havde mest lyst til bare at ryste på hovedet, men lod være. Aoi virkede som en flink fyr og han var ikke skyld i, at hun hverken kendte området eller kunne se længere end lige forbi dem begge. Selvom at trætheden var ved at overtage hende og svækkede både hende, og hendes kræfter, så tog hun jakken af, foldede sine vinger ud og holdte hænderne lige frem for sig, uden at røre ved noget som helst. Hun lukkede øjnene i og koncenterede sig om at danne en lyscirkel, der kunne oplyse det nærmeste område. Et enkelt slag med vingerne og fra hendes fingrespidser og ud, dannede sig en lys cirkel som udviede sig langsomt, indtil den dækkede det meste af broen, der i blandt hende selv og Aoi. Lyset fra cirklen nåede dog længere ud og ramte det yderst af den gamle bydel og en stor del af skovområdet på den anden side. Langsomt åbnede hun øjnene og kiggede sig omkring, nu hvor hun kunne se noget.
Vis brugerens profil
Aoi

IndlægEmne: Re: En gåtur - Rosa   Tirs 26 apr 2011, 09:24

Han kiggede betaget på hendes lille lys show. Han smilede lidt for sig selv, og betragtede hendes flotte vinger. Sådan nogle havde han aldrig haft, det ville blive sjovt at have nogle, men han var ikke engel, så det måtte han leve med, ingen vinger til ham i menneske form, dem måtte han få som fulg eller sådan noget.

//Undskyld det blev lidt kort//
Vis brugerens profil
Rosa

IndlægEmne: Re: En gåtur - Rosa   Tirs 26 apr 2011, 13:33

Rosa pegede over mod nogen træer, der dækkede for den gamle forlystelsespark. "Derovre." sagde hun stille, inden lyset trak sig ind i hende igen og hun faldt sammen.
Vis brugerens profil
Aoi

IndlægEmne: Re: En gåtur - Rosa   Tors 28 apr 2011, 08:20

Han nikkede, og fik lige armne ind under hende inden hun ramte broen. Han plejede ikke at have en sådan kropskontakt med folk, så han fik hende bare på bene, og prøvede langsomt at slippe hende. "Er du okay?" Spurgte han.
Vis brugerens profil
Rosa

IndlægEmne: Re: En gåtur - Rosa   Tors 28 apr 2011, 14:01

Rosa greb fat i gelændret og nikkede svagt, da han havde hjulpet hende på benene. "Ja." sagde hun stille og kiggede på ham. "Jeg bliver bare svag, hvis jeg bruger for meget lys." Hun var ikke sikker på hun ville være i stand til at stå op, hvis hun ikke holdt fat i gelændret, men da Aoi ikke virkede som typen, der brød sig om nærkontakt, ville hun bare blive nødt til at prøve.
Vis brugerens profil
Aoi

IndlægEmne: Re: En gåtur - Rosa   Fre 29 apr 2011, 08:24

Han tøvede, og nikkede. Han begyndte at gå ned af broen med langsomme skridt. Han vendte sig om og kiggede på ham, og tøvede. "Sig hvis jeg skal hjælpe dig." Han havde bemærket hvordan hun næsten klamrede sig til gelænderet. Tanken om det var ikke ligefrem noget han tænkte 'year' men han blev jo nød til det, og hun virkede jo ikke frastødende, så det kunne han vel overleve.
Vis brugerens profil
Rosa

IndlægEmne: Re: En gåtur - Rosa   Fre 29 apr 2011, 10:43

Hun begyndte langsomt at gå hen af broen efter ham, mens hun holdt om gelænderet, så hun ikke faldt. Da han kom med sit tilbud om at hjælpe, nikkede hun og smilede. "Tak. Men jeg tror ikke at det bliver nødvendigt." Det var løgn. Hun ville helt sikkert have brug for hjælp, ligeså snart hun ikke længere kunne holde fast, men det havde hun ikke tænkt sig at indrømme.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: En gåtur - Rosa   

En gåtur - Rosa
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next