City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
diko musik. (Killer) - Page 3 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
diko musik. (Killer) - Page 3 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
diko musik. (Killer) - Page 3 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
diko musik. (Killer) - Page 3 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
diko musik. (Killer) - Page 3 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
diko musik. (Killer) - Page 3 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
diko musik. (Killer) - Page 3 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
diko musik. (Killer) - Page 3 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
diko musik. (Killer) - Page 3 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
diko musik. (Killer) - Page 3 2vote_10diko musik. (Killer) - Page 3 2votin10diko musik. (Killer) - Page 3 2vote_11 
Shurican
diko musik. (Killer) - Page 3 2vote_10diko musik. (Killer) - Page 3 2votin10diko musik. (Killer) - Page 3 2vote_11 
Cecillie
diko musik. (Killer) - Page 3 2vote_10diko musik. (Killer) - Page 3 2votin10diko musik. (Killer) - Page 3 2vote_11 
Zann
diko musik. (Killer) - Page 3 2vote_10diko musik. (Killer) - Page 3 2votin10diko musik. (Killer) - Page 3 2vote_11 
sakref morladin
diko musik. (Killer) - Page 3 2vote_10diko musik. (Killer) - Page 3 2votin10diko musik. (Killer) - Page 3 2vote_11 
Namine
diko musik. (Killer) - Page 3 2vote_10diko musik. (Killer) - Page 3 2votin10diko musik. (Killer) - Page 3 2vote_11 
Aiko
diko musik. (Killer) - Page 3 2vote_10diko musik. (Killer) - Page 3 2votin10diko musik. (Killer) - Page 3 2vote_11 
Amber
diko musik. (Killer) - Page 3 2vote_10diko musik. (Killer) - Page 3 2votin10diko musik. (Killer) - Page 3 2vote_11 
Haylin
diko musik. (Killer) - Page 3 2vote_10diko musik. (Killer) - Page 3 2votin10diko musik. (Killer) - Page 3 2vote_11 
Melody
diko musik. (Killer) - Page 3 2vote_10diko musik. (Killer) - Page 3 2votin10diko musik. (Killer) - Page 3 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
diko musik. (Killer) - Page 3 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
diko musik. (Killer) - Page 3 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 diko musik. (Killer)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

diko musik. (Killer) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) - Page 3 EmptyTirs 28 Jun 2011, 18:48

hun så på ham med et smil på sine læber og lagde ham ned og krammede ham. ''tak skat og ja gerne med du må heller styre det for jeg er jo for langsom'' sagde hun og så ned og viste ikke hvad hun skulle gøre.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

diko musik. (Killer) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) - Page 3 EmptyTirs 28 Jun 2011, 18:50

Han så på hende roligt "skat slap nu af det var dejligt selv det du gjorde det var ikke langsomt desuden ridde stillingen kan man heller ikke gøre specielt hurtigt" sagde han roligt men smilede frækt "har du noget gaffatape" spurgte han roligt
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

diko musik. (Killer) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) - Page 3 EmptyTirs 28 Jun 2011, 18:56

hun så på ham og viste ikke hvorfor han ville ha gaffatæpe, men hentede det alligevelle. ''her'' sagde hun stille med et smil.

//kreasvigt//
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

diko musik. (Killer) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) - Page 3 EmptyTirs 28 Jun 2011, 18:58

Han smilede roligt og lukkede øjnene og fremsagde en besværgelse hvorefter sorte kæder kom frem og satte hendes hænder sammen og i loftet så hun kun kunne bukke sig en smule frem mens tapen satte sig for hendes mund før han gik om bag hende og smækkede hende hårdt
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

diko musik. (Killer) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) - Page 3 EmptyTirs 28 Jun 2011, 19:01

hun skreg og vred sig. hun rystede på hovede mod ham. *hvorfor gør han nu det her jeg troede han elskede mig* tænkte hun for sig selv og så væk fra ham da en tåre rande ned af hendes kind ad det gjorder lidt ondt på hende hun så bange på ham.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

diko musik. (Killer) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) - Page 3 EmptyTirs 28 Jun 2011, 19:04

Han så på hende smilende og gik om foran hende "rolig skat rolig" hviskede han og løftede hendes hoved blidt op så de så på hinanden "skat rolig" hviskede han og aede hendes kind blidt "nyd det prøv at nyd det skat jeg elsker dig og det her er min seksuelle lyst" hviskede han blidt
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

diko musik. (Killer) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) - Page 3 EmptyTirs 28 Jun 2011, 19:11

hun så på ham også væk. hun kunne jo intet sige men alligevelle tåre ned af hendes kinder og så væk fra ham.

//kreasvigt//
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

diko musik. (Killer) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) - Page 3 EmptyTirs 28 Jun 2011, 19:14

Killer så på hende lidt før han sukkede og knipsede hvorefter kæderne forsvandt og han satte sig hen på sengen og så ned i gulvet svagt og sukkede dybere
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

diko musik. (Killer) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) - Page 3 EmptyTirs 28 Jun 2011, 19:19

hun tog tapen af og så på ham. ''du skulle bare hurtigt tage tapen af min mund og kysse mig så ville jeg blive mere rolig'' sagde hu stille og så på ham med et smil på sine læber og kyssede ham og bandt ham til sengen og gav sig til at ridde ham.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

diko musik. (Killer) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) - Page 3 EmptyTirs 28 Jun 2011, 19:31

Han nød det meget mens han prøvede at komme fri mens han lukkede øjnene nydende "årh det godt" hviskede han smilende lidt før han lukkede øjnene og mumlede en besværgelse så hendes hænder blev lænket fast i en kæde i loftet så hun kun kunne ridde ham og ikk andet
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

diko musik. (Killer) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) - Page 3 EmptyTirs 28 Jun 2011, 19:38

hun så på ham og mærkede lænkerne igen og red vider på ham og nød at mærke hans lem inde i hendes underliv, hun nød det og stønnede over det de havde gang i. ''ÅH killer det er skønt'' sagde hun stille og elskede hver en bevægelse de lavede.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

diko musik. (Killer) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) - Page 3 EmptyOns 29 Jun 2011, 07:03

Killer nød det bare meget mens han kæmpede for at prøve at komme fri men besluttede sig for at opgive og begyndte at hoppe med sit underliv så hans lem røg dybere i hende og hårdere mens han bare nød det før han mumlede en besværgelse mere og der blev hevet i hendes hår af en magisk hånd der var kommet frem og smækket på hendes røv med en anden
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

diko musik. (Killer) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) - Page 3 EmptyOns 29 Jun 2011, 12:28

hun elskede det og forsøgte selv og komme fri men kunne ikke og hun mærkede en hev i hendes hår. ''av!!'' skreg hun men nød og bliver klasket hår i røven hun så på ham og smilede hun nød da han pumpede sin lem op i hende.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

diko musik. (Killer) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) - Page 3 EmptyOns 29 Jun 2011, 12:40

Han nød det fortsat mens han smilede før han lukkede øjnene "jeg kommer" hviskede han blidt før han pumpede den så hårdt som overhovedet muligt for ham op i hende og kom i hende hårdt "arrrrrhhhh" hviskede han blidt mens han havde lukkede øjne kort før han så på hende roligt
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

diko musik. (Killer) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) - Page 3 EmptyOns 29 Jun 2011, 12:46

Kia mærkede det og kom lige bag efter og hang livløst i lænkerne og så på ham. ''Åh det var skøt skat'' sagde hun stille og så på ham med et smil på sine læber og viste ikke om han ville ikke eller hvad han ville. ''må jeg komme fri'' spurte hun ham stille og rolig.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

diko musik. (Killer) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) - Page 3 EmptyOns 29 Jun 2011, 13:01

Han smilede roligt og lå helt flad på sengen lidt før han mumlede men i stedet for hun kom fri blev hun tvunget ned og ligge ovenpå ham med armene om ham og ligge med hovedet på hans bryst og en dyne som lagde sig over dem "nej" sagde han smilende "jeg vil ha du lænket her sammen med mig til imorgen" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

diko musik. (Killer) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) - Page 3 EmptyOns 29 Jun 2011, 13:17

hun så på ham og lå dejligt hos ham. ''jeg elsker dig killer'' sagde hun stille og lå glad på hans bryst med et smil og kysser hans bryst da hun ikke kunne nå hans læber og lå stille på hans dejlige bryst og smilede glad op mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

diko musik. (Killer) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) - Page 3 EmptyOns 29 Jun 2011, 13:27

Han så ned på hende blidt med et kærligt smil før han pludselig lagde armene om hende han havde fået sig fri det var længe siden men han ville ikke gøre noget før nu "jeg elsker osse dig Kia" hviskede han roligt og lå stille og slappede helt af
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

diko musik. (Killer) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) - Page 3 EmptyOns 29 Jun 2011, 13:52

hun så på ham og smilede. ''kan du ikke lysne dem bare en lille smule de gør lidt ondt'' sagde hun stille med et smil pån sine læber og smilede stille og rørte ved hans kind med sin tunge med en smil.

//kreasvigt//
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

diko musik. (Killer) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) - Page 3 EmptyOns 29 Jun 2011, 14:02

Han smilede roligt og løsnede dem en smule og lukkede øjnene igen før han åbnede dem igen "så jeg klar igen" sagde han og grinte men lukkede øjnene igen "men du vil sikkert gerne slappe af" hviskede han og slappede helt af og smilede bare imens
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

diko musik. (Killer) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) - Page 3 EmptyOns 29 Jun 2011, 14:22

hun så på ham og rødmede. ''ja hvis du kan vente så længe'' sagde hun og så på ham og kyssede ham på kinden. ''jeg er glad for du er min'' sagde hun stille med et smil. hun tog hans hænder på hendes røv og smilede stille af at have ham så tæt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

diko musik. (Killer) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) - Page 3 EmptyOns 29 Jun 2011, 14:37

Han smilede roligt og så på hende fortsat "nej det jeg ikke sikker på jeg kan" sagde han og mumlede igen før hun fløj op og stå og hendes arme blev lænket fast mod loftet igen han rejste sig og og gaffatapen "skal vi prøve igen skat" spurgte han roligt
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

diko musik. (Killer) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) - Page 3 EmptyOns 29 Jun 2011, 14:39

hun så på ham og spilede. ''hvis du lige lader mig komme fri og jeg kan snave dig'' sagde hun stille og rrinede og så på ham med et smil på sine læber og lod sig prøve at komme fri og så på ham og forsøgte stadig og komme fri.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

diko musik. (Killer) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) - Page 3 EmptyOns 29 Jun 2011, 14:46

Han gik hen til hende og kyssede hende heftigt mens han lagde armene om hende og tog hende på røven før han blidt pressede sin tunge ind i munden på hende og snavede hende heftigt før han rev et stykke af tapen af og satte det for hendes mund og rev et stykke af og bandt det for hendes øjne
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

diko musik. (Killer) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) - Page 3 EmptyOns 29 Jun 2011, 14:49

hun nød at han var så tæt på hende og snavede igen men mærkede tapen for munden også for sine øjne og vetede på hvad han ville gøre og hvor han ville give hende den. hun rykkede på sine håndleds.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





diko musik. (Killer) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) - Page 3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
diko musik. (Killer)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Ved skolen - Killer
» Killer er ankommet (Rosa=privat)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Discoteca-Diskotek-
Gå til: