City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
You wonna dance? (Jaster) EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
You wonna dance? (Jaster) EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
You wonna dance? (Jaster) EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
You wonna dance? (Jaster) EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
You wonna dance? (Jaster) EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
You wonna dance? (Jaster) EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
You wonna dance? (Jaster) EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
You wonna dance? (Jaster) EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
You wonna dance? (Jaster) EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
You wonna dance? (Jaster) 2vote_10You wonna dance? (Jaster) 2votin10You wonna dance? (Jaster) 2vote_11 
Shurican
You wonna dance? (Jaster) 2vote_10You wonna dance? (Jaster) 2votin10You wonna dance? (Jaster) 2vote_11 
Cecillie
You wonna dance? (Jaster) 2vote_10You wonna dance? (Jaster) 2votin10You wonna dance? (Jaster) 2vote_11 
Zann
You wonna dance? (Jaster) 2vote_10You wonna dance? (Jaster) 2votin10You wonna dance? (Jaster) 2vote_11 
sakref morladin
You wonna dance? (Jaster) 2vote_10You wonna dance? (Jaster) 2votin10You wonna dance? (Jaster) 2vote_11 
Namine
You wonna dance? (Jaster) 2vote_10You wonna dance? (Jaster) 2votin10You wonna dance? (Jaster) 2vote_11 
Aiko
You wonna dance? (Jaster) 2vote_10You wonna dance? (Jaster) 2votin10You wonna dance? (Jaster) 2vote_11 
Amber
You wonna dance? (Jaster) 2vote_10You wonna dance? (Jaster) 2votin10You wonna dance? (Jaster) 2vote_11 
Haylin
You wonna dance? (Jaster) 2vote_10You wonna dance? (Jaster) 2votin10You wonna dance? (Jaster) 2vote_11 
Melody
You wonna dance? (Jaster) 2vote_10You wonna dance? (Jaster) 2votin10You wonna dance? (Jaster) 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
You wonna dance? (Jaster) EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
You wonna dance? (Jaster) EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 You wonna dance? (Jaster)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Valicia

Valicia


Antal indlæg : 18
Bosted : Vida
Job/hobbies : Arbejder i fitness centeret

You wonna dance? (Jaster) Empty
IndlægEmne: You wonna dance? (Jaster)   You wonna dance? (Jaster) EmptySøn 10 Apr 2011, 09:37

Tid:24:56
Sted:Diskoteket
Vejr: Mørkt, køligt, tørt
Omgivelser:Folk der fester
Påklædning: http://thefashionreporter.com/blog/wp-content/uploads/2010/09/ALDO_SS2010_Jessica_Stam_TR_10.jpg


Eliza sad på en af bar stolene inde på diskoteket. Hun sad for sig selv og fik sig en drink, hun var næsten lige kommet og havde allerede afvist tre unge mænd. Hun havde ikke den største lyst til at danse med drenge som rent faktisk ikke kunne finde ud af at danse på andre måder end at hoppe så højt de kan i takt med musikken. Hun havde lagt det ene ben over det andet og vippede med den farvestrålende stillet. Hendes lyseblå øjne vandrede langsomt rundt på de unge mænd, dem der var noget værd så ud til at være blevet fanget inden hun kom. Eliza trak svagt på skulderne og vendte sin opmærksomhed mod bartjeneren som var kommet med en drink til hende.

Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

You wonna dance? (Jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: You wonna dance? (Jaster)   You wonna dance? (Jaster) EmptySøn 10 Apr 2011, 17:55

Jaster en stærk og dog meget frygtet mand eller rette ja han var af han kønnet og en mand men en over naturlig mand rent ud sagt en elver men det kunne man ikke se da han altid gik med en kappe på med hætten over sit hovede.
Han var kommet ind på diskoteket og viste ikke hvad han endelig lavede der viste han ikke endnu men det skulle man nok snart finde ud af han satte sig op i baren og fik sig bestilt en drik som han så også fik efter ikke så lang tid og kiggede sig rundt omkring *hvad laver jeg her*tænkte han for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Valicia

Valicia


Antal indlæg : 18
Bosted : Vida
Job/hobbies : Arbejder i fitness centeret

You wonna dance? (Jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: You wonna dance? (Jaster)   You wonna dance? (Jaster) EmptySøn 10 Apr 2011, 18:04

Eliza kendte endnu ikke så meget til byen og dens beboere. Hun pressede sine håndflader mod glasset og så på det gennemsigtige væske der i. Hun anede egentlig ikke hvad hun drak, hun bestilte aldrig noget bestemt bare den der blev slgt mest af eller hvad bartjeneren lige mente var den bedste. Hun drejede hovedet lidt for at se rundt på folk igen, og endte med at se på en lidt skummel mand. Han havde en kappe på, ikke noget hun var van til at se. Måske var han en af dem der der var til rollespil?
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

You wonna dance? (Jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: You wonna dance? (Jaster)   You wonna dance? (Jaster) EmptySøn 10 Apr 2011, 18:14

Han kiggede rundt og viste ikke hvad han skulle give sig til at lave og mærkede at der var en som kiggede på ham men hvad ville denne person ham mon noget det måtte han finde ud af.
Han drejede sit hovede hen mod en kvinde der ikke sad så langt væk fra ham men hvorfor havde kvinden kigget på ham var han mærkelig og kigge på eller hvad var han mon.
Han slappede af og drak lidt af sin drink og smilte stille for sig selv det var den eneste tid han slappede af på var lige nu og her
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Valicia

Valicia


Antal indlæg : 18
Bosted : Vida
Job/hobbies : Arbejder i fitness centeret

You wonna dance? (Jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: You wonna dance? (Jaster)   You wonna dance? (Jaster) EmptySøn 10 Apr 2011, 18:19

Eliza sukkede, men blev overdøvet af den høje musik. Hun overvejede at gå, det lod ikke til at der var noget som ville feste med hende ud over de hoppende fyre, som vidst havde fundet andre piger som var blevet desperate og lidt for fulde til at kunne bruge deres dømmekraft. Hun drak lidt af sin drink og så igen rundt, det lod ikke til at manden havde den største interesse for hende og hvorfor skull han også have det? Hun lod sig glide ned på stilleterne og rettede lidt på sit tøj nu hvor hun havde rejst sig. Hun overvejede kort om hun skulle stjæle ens dansepartner eller om hun bare skulle gå hjem til sin hund.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





You wonna dance? (Jaster) Empty
IndlægEmne: Sv: You wonna dance? (Jaster)   You wonna dance? (Jaster) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
You wonna dance? (Jaster)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» På job (Jaster!)
» Min flamme -Jaster
» taget //jaster//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Discoteca-Diskotek-
Gå til: