City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) 2vote_10Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) 2votin10Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) 2vote_11 
Shurican
Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) 2vote_10Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) 2votin10Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) 2vote_11 
Cecillie
Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) 2vote_10Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) 2votin10Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) 2vote_11 
Zann
Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) 2vote_10Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) 2votin10Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) 2vote_11 
sakref morladin
Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) 2vote_10Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) 2votin10Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) 2vote_11 
Namine
Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) 2vote_10Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) 2votin10Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) 2vote_11 
Aiko
Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) 2vote_10Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) 2votin10Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) 2vote_11 
Amber
Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) 2vote_10Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) 2votin10Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) 2vote_11 
Haylin
Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) 2vote_10Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) 2votin10Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) 2vote_11 
Melody
Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) 2vote_10Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) 2votin10Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Is going to be a long day Haylin (haylin-privat)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) Empty
IndlægEmne: Is going to be a long day Haylin (haylin-privat)   Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) EmptyLør 14 Maj 2011, 18:58

S-Fæstning Veltroy.
T-18.00
O-ting og sager.
P-tøjet han plager og ha på inde under hans rustning så han er lidt beskyttet
V-regn


Jaster var på sin fæstning og gik lidt rundt og så på alle de stakkels mennesker som han havde i sit fange hul der var også noget elver som havde forrådt ham gennem hans tid som ond hersker i vida. Der var nu gået et godt stykke tid nu og han havde ikke haft en eneste værdig modstander der kunne havde stillet noget op mod ham han var jo en af de stærkeste i vida nu også var der hans bror Ryoko men ham havde han ikke set meget længe nu. Men lige nu ventede jaster på sin slave Haylin så han kunne komme til at snakke med hende.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Is going to be a long day Haylin (haylin-privat)   Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) EmptyLør 14 Maj 2011, 19:10

haylin havde det samme tøj på som altid, det samme som hun havde haft på den dag hun mødte sin herre, hun gik ind på hans fæstning, hun kom lige fra sin forlovede af. hun kiggede hvordan hun så ud. hun linede den smukke unge kvinde hun var. hun bankede på og gik ind. ''du ville tale med mig herre'' sagde hun stille med et smil på læben
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Is going to be a long day Haylin (haylin-privat)   Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) EmptyLør 14 Maj 2011, 19:23

Han kiggede på hende og slappede stille og roligt af "ja haylin det vil jeg sæt dig ned er der noget du vil ha en sodavand eller noget"sagde han og kiggede på hende for det var ikke være dag han så til sin slave mere og sådan noget.
Han kiggede på hende og viste ikke hvordan han skulle få det sagt til hende så det var han ved at tænke over lige nu.
Han kiggede på hende og ventede på at hun skulle sige noget om hun ville ha noget som helst og drikke.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Is going to be a long day Haylin (haylin-privat)   Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) EmptyLør 14 Maj 2011, 19:36

hun så på ham med et smil. ''en sodavand ville være rart'' sagde hun stille og så på ham hun havde sat sig ned og så sig om. ''har jeg gjort noget galt herre'' spurte hun ham stille. *sig ikke han har fndet ud af det mellem mig og zann*tænkte hun for si selv.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Is going to be a long day Haylin (haylin-privat)   Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) EmptyLør 14 Maj 2011, 19:46

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og fik fat i to sodavand og gav hende den ene og havde selv den anden "jeg kan forstå at du har dig en kæreste skråsteg forlovet eller sådan noget ikke har jeg ikke ret i det men jeg kan ikke lade dig gifte dig med ham"sagde han og kiggede på hende på en afslappet måde og var ligeglad med hvad hun ville sige til det for det var ham der bestemte over hende og selv byen også.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Is going to be a long day Haylin (haylin-privat)   Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) EmptyLør 14 Maj 2011, 19:55

hun så rasende på ham. ''det kan du ikke mene jeg vil ikke adlyde dig den her gang'' sagde hun smed sodavanden og gik mod udgang, hun ville hjem til Zann hun hadet Jaster for at forbyde hende at gifte sig med ham. ''jeg hader dig Jaster'' sagde hun stille.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Is going to be a long day Haylin (haylin-privat)   Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) EmptyLør 14 Maj 2011, 20:04

Han kiggede på hende og gik efter hende "den eneste grundt til jeg gør det er det noget du vil vide for det noget han har på mig og nu kan jeg også ramme ham"sagde han og kiggede på hende "han har selv en slave og det er en jeg holder af hun hedder Amber"sagde han og kiggede på hende "så hvis du går nu kan jeg nok godt finde på at dræbe din kæreste"sagde han og kiggede på hende for hun viste jo nok ikke helt hvad jaster kunne finde ud af og gøre.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Is going to be a long day Haylin (haylin-privat)   Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) EmptyLør 14 Maj 2011, 20:09

hun så bange på ham. ''nej alt andet end det jaster du må ikke skade ham'' sagde hun stille og så på ham. ''lov mig det'' sagde hun svagt. hun så bedene på ham. ''og jeg ved godt han har amber og jeg syns det forkert også for din side af'' sagde hun, ''men hvad forventer jeg af dig du er mørkets herre, jeg går op på mit værelse'' sagde hun og begyndte at gå der hen af. hun havde tåre i sine øjne fordi hun var så ked af det og sur og såret. hun havde aldrig regnet med at græde over hun ikke måtte være sammen med en fyr men det gør hun så nu.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Is going to be a long day Haylin (haylin-privat)   Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) EmptyLør 14 Maj 2011, 20:16

Han kiggede på hende "Haylin jeg gør endeligt bare det her til han slipper Amber fri så hun er det og håber hun kan blive min helt for tror hun føler at hun ikke er god nok til mig eller sådan noget"sagde han og kiggede på hende og ville endeligt ikke ødelægge noget for hende men hendes kæreste har hans dejlige amber så måtte han jo ramme ham på en eller anden måde selvom det gjorde ondt på dem.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Is going to be a long day Haylin (haylin-privat)   Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) EmptyMan 16 Maj 2011, 06:15

hun så på ham. ''lad mig være Jaster du vil ikke andet end at skade mig du har ikke gjort andet end det, og vil ikke gøre andet end det jeg forbyder dig at snakke til mig'' sagde hun og gik væk fra ham og op på sit værelse og græd hun så ud af viduet og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Is going to be a long day Haylin (haylin-privat)   Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) EmptyMan 16 Maj 2011, 17:37

Han kiggede rundt og slappede bare "Okay du komme ned når du engang er kølet ned igen"sagde han og gik væk derfra og ned i sin tron sal han viste ikke hvad han skulle give sig til at lave.
Han kiggede rundt og håbede på at hun snart ville falde ned i stedet for at forhaste sig sådan med tingene
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Is going to be a long day Haylin (haylin-privat)   Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) EmptyMan 16 Maj 2011, 17:46

hun så sig tilbage. ''jeg skrider'' sagde hun og tog en taske på ryggen og åbnede vinduet og sprang ud af det og begyndte at løbe væk der fra. hun så på mod fæstningen og smilte hun var endelig fri hun ville væk hjem til Zann hun hadet Jaster.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Is going to be a long day Haylin (haylin-privat)   Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) EmptyMan 16 Maj 2011, 18:04

Han kiggede rundt og kunne føle at hun var ved at tage væk derfra så han sendte nogen vagter efter hende for at få fat på hende igen og det tog ikke lang tid før det sådan fik fat i hende og slæbte hende med tilbage til fæstningen og satte hende foran jasters trone.
Han kiggede på hende og slappede bare af "hvad har du gang i"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Is going to be a long day Haylin (haylin-privat)   Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) EmptyMan 16 Maj 2011, 18:11

hun så på ham og var vred. ''jeg vil ikke være her mere jeg vil væk'' sagde hun bange hun kunne ikke rigtig gøre noget hun var et menneske de kan intet stille op hun var bange for han ville såre hende hun ville ikke skades hun ville bare væk, hvorfor skulle han også tage hende som slave.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Is going to be a long day Haylin (haylin-privat)   Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) EmptyLør 18 Jun 2011, 20:51

Han kiggede på hende og viste ikke hvad han skulle gøre sådan lige nu for han ville ikke skade hende nu eller måske aldrig for hun betød jo meget for en person som nu også havde en som han holdte af nemlig amber "så må du jo få dig en snak med ham der Zann var det ikke sådan han hed om hans slave som han har givet en eller anden gift og alt det"sagde han og kiggede på hende og var ikke sur bare meget alvorlig overfor hende lige nu
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Is going to be a long day Haylin (haylin-privat)   Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) EmptyLør 18 Jun 2011, 21:01

hun så på ham og var sur. ''bland dig for helvede uden om mit liv'' råbte hun højt, hun går forbi ham og væk fra ham. ''jeg skrider Jaster jeg gider ikke være her mere'' sagde hun stille og kiggede på ham inden hun gik vider, han blanede sig seriøst for meget i hendes liv.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Is going to be a long day Haylin (haylin-privat)   Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) EmptyLør 18 Jun 2011, 21:06

Han tog fat i hende enden hun var noget ret langt væk fra ham af "fatter du det ikke Zann din spade af en kæreste/det i nu er har den jeg elsker som slave og derfor har jeg dig til han indser hvad der endeligt forgår i han lille verden som han har i hovedet for det kan han viste ikke"sagde han og kiggede på hende "så var det ikke fordi han havde hende så var du ikke her vel kan du forstå det"sagde han og kiggede på hende med en meget sur udtryk i sit ansigt så man kunne se at han mente det her meget seriøst hende og Zann havde viste en verden for sig selv hvor der ikke skete ret meget udover deres lortede lykke.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Is going to be a long day Haylin (haylin-privat)   Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) EmptyLør 18 Jun 2011, 21:13

Haylin mærkede hans hånd på hans arm hun hørte det godt og viste det i forvejen. ''forhelvede Jaster jeg ved det godt det sku da ikke min skyld din åndssvage kæreste amber faldt for Zann før dig'' råbte hun vredt, hun var træt og sur og ked af det. hvorfor kunne ham ikke bare lade hende komme væk fra ham og bare være alene hun var godt træt af at jaster troede han viste mere end haylin, ''jeg ville ønske jeg fucking aldrig havde mødt dig'' tåbte hun vredt og så på ham. *jeg hader ham jeg vil bare væk* tænkte hun for sig selv. tårene faldt ned af hendes kinder, hvorfor var jaster altid sådan et svin hun hadet ham af hele sit hjerte og ville ønske han aldrig var blevet født.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Is going to be a long day Haylin (haylin-privat)   Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) EmptyLør 18 Jun 2011, 21:20

Han kiggede på hende "hun er ikke faldet for ham og det ved jeg han er nok det meste lortede møgdyr jeg har mødt så tag og luk din mund"sagde han og tog hende i kraven og førte hende ned mod hvor han holdt folk fanget som ikke havde gjort det de skulle så smed han hende ind i en celle så kunne hun tænke der for hun skulle ikke snakke sådan til ham han kendte amber bedre end nogen anden og zann havde bare brugt hende som et stykke lege tøj man køber i legetøjs handleren.
Han kiggede på hende og sagde ikke mere til hende og lukkede for celle så hun ikke kunne komme ud og satte sig så på en stol og gloede på hende med vrede øjne hun var jo ikke så lidt fræk lige nu.
Han kiggede på hende og gad bare ikke sige noget hun skulle ha lov til at tænke på hvad for et svin zann havde være før de havde mødt hinanden og alt det for det kunne jo være hun viste det eller også gjorde hun ikke.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Is going to be a long day Haylin (haylin-privat)   Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) EmptyLør 18 Jun 2011, 21:34

hun så vredt på ham. ''gider du holde din kæft Jaster det min forlovede du snakker om og det kan godt være han har lavet noget lort i sin fortid. og lige nu er den eneste grund til han holder amber fanget er fordi du holder mig fanget, dit lede svin jeg hader dig hvordan kan nogle elske en åndsbolle som dig. jeg ville ønske du var væk du blev dræbt jeg håber fandeme nogle giver dig tæsk en dag det ville være perfekt. det ville være en drøm'' råbte hun mod ham da hun blev smidt ind i cellen sad hun var og tænkte for sig selv selv hvor andsvag Jaster var.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Is going to be a long day Haylin (haylin-privat)   Is going to be a long day Haylin (haylin-privat) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Is going to be a long day Haylin (haylin-privat)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» en ny dag og nye venner ( Haylin=privat)
» lever som en gadetøs..(Haylin)
» Amber Jaster og Haylin kig her

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Cidade-byen :: Fæstning-Veltroy-
Gå til: