City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Aveira! - ny historie EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Aveira! - ny historie EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Aveira! - ny historie EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Aveira! - ny historie EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Aveira! - ny historie EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Aveira! - ny historie EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Aveira! - ny historie EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Aveira! - ny historie EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Aveira! - ny historie EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Aveira! - ny historie 2vote_10Aveira! - ny historie 2votin10Aveira! - ny historie 2vote_11 
Shurican
Aveira! - ny historie 2vote_10Aveira! - ny historie 2votin10Aveira! - ny historie 2vote_11 
Cecillie
Aveira! - ny historie 2vote_10Aveira! - ny historie 2votin10Aveira! - ny historie 2vote_11 
Zann
Aveira! - ny historie 2vote_10Aveira! - ny historie 2votin10Aveira! - ny historie 2vote_11 
sakref morladin
Aveira! - ny historie 2vote_10Aveira! - ny historie 2votin10Aveira! - ny historie 2vote_11 
Namine
Aveira! - ny historie 2vote_10Aveira! - ny historie 2votin10Aveira! - ny historie 2vote_11 
Aiko
Aveira! - ny historie 2vote_10Aveira! - ny historie 2votin10Aveira! - ny historie 2vote_11 
Amber
Aveira! - ny historie 2vote_10Aveira! - ny historie 2votin10Aveira! - ny historie 2vote_11 
Haylin
Aveira! - ny historie 2vote_10Aveira! - ny historie 2votin10Aveira! - ny historie 2vote_11 
Melody
Aveira! - ny historie 2vote_10Aveira! - ny historie 2votin10Aveira! - ny historie 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Aveira! - ny historie EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Aveira! - ny historie EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Aveira! - ny historie

Go down 
ForfatterBesked
Selene

Selene


Antal indlæg : 19
Job/hobbies : dans, sang, at læse, spille instrumenter

Aveira! - ny historie Empty
IndlægEmne: Aveira! - ny historie   Aveira! - ny historie EmptyTirs 26 Jul 2011, 10:27

Aveira er en side hvor i har en mulighed for at have en indflydelse. Jeg tager gerne imod forslag til racer, steder osv. Slut dig til os og bliv en del af et af de mest aktive forum sider i danmark. Vi har snart 50 medlemmer og over 3000 indlæg. Siden blev grundlagt d. 22 Juni så det er sket hurtigt og siden er meget populær.

Dette er den nye historie som lige er kommet op da plottet før var en smule kort. Jeg har spurgt de medlemmer som allerede var på siden hvad de syntes, da jeg ikke vil lave ændringer som medlemmerne kommer til at hade.

Aveira Historie:

By: Aveira

Land: Danmark

År: 2011

(fun fact: Aveira betyder sin/synd og er hebraisk)

Historie:

Verden havde været hærge af mystiske, mørke væsner i nogle år. Væsenerne havde levet i flere millioner af år i skjul og nogle væsner besluttede at nu kunne det være nok. Ingen af de væsner som tog beslutningen var flere millioner af år gamle, men nogle af dem var ganske gamle og erfarne.
Væsenerne ville dog være sikre på at de fremstod som frygtindgydende for menneske. Dette gjorde de ved at terrorisere og slagte en hel by ved navn Aveira.
Nogle af væsenerne besluttede sig for at rejse videre til en ny by og sikkert endnu en by efter den. De andre af væsenerne besluttede sig dog for at bosætte sig i byen.

Dette var for 2 år siden.

I dag lever de sidste væsner som valgte at blive, i bedste velgående. De væsner som derimod valgte at rejse er døde. Menneskene er begyndt at kæmpe tilbage efter byens ødelæggelse og de mange mennesker som døde.
Menneskene er begyndt at fange væsner og eksperimentere på dem for at finde ud af hvad de kan holde til og hvordan man dræber dem. Indtil videre har de været yderst succesfulde, hvilket ikke er gode nyheder for væsenerne.

Mange væsner som har muligheden lever i dag i blandt menneskene og nogle mennesker har ikke noget imod dem, da nogle væsner har allieret sig med menneske. Mens andre har formet grupper som jagter dem og dræber dem. Dem som jagter og dræber væsenerne kalder sig hunters, som betyder Jægere på dansk. De har journaler med indhold som taler om hvordan man skader og dræber væsner af alle slags.

Væsner og hunters jagter begge, men de jagter modsætninger. Væsninger jagter oftest mennesker eller andre væsner og mennesker jagter væsner.

Nogle våbenhandlere er endda begyndt at fremstille og sælge våben lavet specielt til det formål at afskaffe væsen. Våben som de fleste mennesker kan bruge da selvforsvar imod væsner er vigtigt for menneskerne.

Det at hunters skulle ske var bestemt ikke en del af væsenernes plan da de gjorde deres eksistens officiel. Men det er ikke kun menneskene som har formet grupper for at bekæmpe de onde væsner. Nogle gode væsner har formet en gruppe ved navn Creatures United! som arbejder sammen, mørke som lyse væsner om at ændre væseners image til noget positivt og afskaffe dem som synes de kan dræbe som de har lyst.

Indbyggerne i Aveira lever nu åbenlyst samen med væsenerne og der er selvfølgelig stadig de tilfældige angreb eller drab, men ikke så mange som før. Mange af de væsner som lever i Aveira i dag har endda almindelige jobs for at blende ind med menneskene. Selv dem som ikke kan ligne mennesker på samme måde som f.eks. vampyrer og varulve lever også iblandt menneskene. Dem har mennesker dog ikke helt vænnet sig til endnu da de stadig er bange for hvad de ikke kender. Det er for det meste kun hunters som ved ret meget om væsner og hvordan de fungere.. men vigtigts.. hvordan man dræber dem.

Hunters startede med en mand ved navn Balthazar Hunt. Hans kone og søn blev dræbt af en flok varulve som slagtede dem fuldstændigt. Balthazar Hunt blev også såret, men han overlevede og han blev ikke bidt så han blev ikke en varulv. Han besluttede kort efter i vrede at han ville jagte dem og dræbe dem. Det lykkedes for ham, men han havde sagt sit arbejde op for at gøre det så han besluttede sig for at fortsætte med at være det han kaldte en hunter, som ellers også passede fint med hans efternavn.
Senere hen kom flere og flere menneskerne til og blev hunters ligesom Balthazar Hunt. Det blev hurtigt et samfund hvor folk delte informationer og metoder med hinanden.
Tilbage til toppen Go down
http://aveira.danskforum.net/
 
Aveira! - ny historie
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Aveira!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Om city-of-life :: Reklame stedet-
Gå til: