City-of-life

Let the life begin in your fantasy

IndeksPortalCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Latest topics
» Aimée again (Privat)
Ons 28 aug 2013, 17:16 by Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Søn 09 sep 2012, 14:03 by Aimée

» Navneleg!!
Tirs 21 aug 2012, 10:19 by Hana

» Eileen søger plots
Tirs 21 aug 2012, 08:02 by Hana

» Hvad vil du-Hana
Man 20 aug 2012, 22:45 by Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Tirs 14 aug 2012, 17:28 by Nick

» Nu er det nu.
Tirs 26 jun 2012, 08:25 by Cerys

» Just a normal day?
Tirs 12 jun 2012, 14:54 by Eileen

» Den gule farve.
Tirs 08 maj 2012, 19:18 by Cerys

Top posters
jaster

Shurican

Cecillie

Zann

sakref morladin

Namine

Aiko

Amber

Haylin

Melody

Statistics
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg in 511 subjects
Nu er det nu.
Tirs 21 feb 2012, 13:26 by jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.

Hilsen Admin …

Comments: 1
Hey folkens
Ons 14 sep 2011, 19:39 by jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Comments: 1

Share | 

En typisk dag <> Aimée

Go down 
ForfatterBesked
Aimée

Antal indlæg : 81
Job/hobbies : Strip klubben, og nogle gange som prostueret /Tage stoffer og fucke mit liv op

IndlægEmne: En typisk dag <> Aimée   Søn 06 nov 2011, 16:07

Tid: 18:23
Sted: Cidade-byen
Vejr: Koldt, blæst og skyet
Omgivelser: By-agtige
Påklædning: Sort lang frakke strammet ind ved taljen, en sort lang nedringet bluse, små meget korte shorts og net strømper og stilet støvler

Aimée kom lige så stille gående ned af den svagt oplyste gade i Cidade. Gade lygterne var tydeligt gamle i denne del af byen, hvor hun var endt tidligere på dagen. Helt hvad der var sket var hun ikke sikker på. Hun havde taget noget heroin tidlig på dagen og nu var det ved at være ude af kroppen igen. Hun havde lyst til mere, men havde ikke fået taget noget med så hun var på vej hjem til den lille lejlighed hvor hun boede.
Hendes spinkle letpåklædte krop blev vist frem i den åbnede jakke. Selv om det var koldt var den ikke lukket. Hun var stripper og på en måde luder, selvom hun for nogle få dage siden havde ind gået en handel med byens narkohandler. Så kunne hun godt finde på at ligge med andre, for pengenes skyld og hvis hun var påvirket af stoffer, som hun oftes var.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Shurican

Antal indlæg : 2553
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

IndlægEmne: Re: En typisk dag <> Aimée   Søn 06 nov 2011, 16:28

Shurican gik for sig selv gennem byen,hun var ensomt og lyttede til hvad der var rundt omkring.Hun havde sin slidte kjole og en kappe der var lidt flænset,hun var lidt beskidt og trist til mode for hun kunne ikke finde sig et arbejde. Hun gik rundt og ledte videre efter et arbejde så hun kunne tjene penge,hun tænkte at hun ville være ligesom de andre mennesker men hun kunne ikke finde sig job.Hun følte sig fortabt selvom hun plejede at være en hård pige men hun kunne også være følsom,hun gik lidt hvor efter hun mærkede kulden på sine bare ben men det inorrede hun og gik hen til et hjørne hvor hun sad for sig selv.
Vis brugerens profil
Aimée

Job/hobbies : Strip klubben, og nogle gange som prostueret /Tage stoffer og fucke mit liv op

IndlægEmne: Re: En typisk dag <> Aimée   Søn 06 nov 2011, 16:39

Aimée fik øje på en pige der sad for sig selv. Den første tanke var bare at gå forbi hende, det var da ikke hendes problem at pigen sad der. Desuden havde hun stadig lidt heroin i kroppen så hun kunne ikke tænke fuldstændig klart, men var dog stadig i godt humør. Dog ville hun hurtigt kunne blive deprimeret hvis stoffet forlod hendes krop helt.
Men alligevel stoppede hun op da hun nåede hen til pigen. "Hej"Hendes stemme var blid, og kunne godt tilhøre en sangerinde. Men det var hun ikke, i hvert fald sang hun ikke længere. Alle hende drømme var forsvundet den dag alt for alvor var gået galt for hende og hun var kommet ud på et sidespor hvor hun ikke havde kunnet komme væk fra igen.
Vis brugerens profil
Shurican

IndlægEmne: Re: En typisk dag <> Aimée   Søn 06 nov 2011, 16:49

"hej "sagde hun til pigen der snakkede til hende,hun stirrede på pigen"hvem er du "spurgte hun stille og lod mærke til at der var et eller andet galt med hende men hun viste ikke rigtigt hvad"øhm er du okey " hun stirrede undrende på hende og viste ikke hvad hun ellers skulle sige.
Vis brugerens profil
Aimée

IndlægEmne: Re: En typisk dag <> Aimée   Søn 06 nov 2011, 16:53

Aimée stod bare helt stille og lyttede til hvad pigen sagde, mens trængen til en ny ladning stoffer langsomt begyndte at snige sig ind på hende.
"Jeg er okay. Aimée"svarede hun mens hun nev sig i højre arm i et forsøg på at holde hovedet klart. Men tankerne blev ved med at gå i den forkerte retning. Det var svært når man kørte på andet år med stoffer, hun tog hver eneste dag bare for at klare sig igennem den lange dag.
"Hvem er du selv?"Hun lagde hovedet på skrå så det lange mørke hår faldt ned over højre skulder.
Vis brugerens profil
Shurican

IndlægEmne: Re: En typisk dag <> Aimée   Søn 06 nov 2011, 17:15

"Shurican"sagde hun og tænkte at der måtte være et eller andet galdt,hun viste ikke helt hvad hun skulle sige men det kom nok ikke hende ved hvis der var noget galt med amee.Hun prøvede på at sige noget men holdt sig tilbage for hun viste ikke rigtigt hvad hun skulle sige som kunne holde samtalen igang.
Vis brugerens profil
Aimée

IndlægEmne: Re: En typisk dag <> Aimée   Søn 06 nov 2011, 17:23

Aimée ville gerne have venner, men det var svært med hendes tilstand. Hun var afhængig af stoffer og arbejdede som stripper og til tider som prostueret. Når folk opdagede det kaldte de hende ting, sendte hende blikke og gik deres vej. Det fik hende til at tage flere stoffer blive mere afhængig og ha mere brug for penge og derfor gøre alt for at få dem.

"Venter du på nogen?"Aimée vidste ikke hvad hun skulle sige, måske kunne hun finde på noget til en samtale, måske kunne en samtale få hende til at glemme længslen efter stofferne.
Vis brugerens profil
Shurican

IndlægEmne: Re: En typisk dag <> Aimée   Søn 06 nov 2011, 17:31

"nej det gør jeg ikke"sagde hun"jeg satte mig bare ned for at hvile mig lidt"hun tænkte lidt"hvor er du på vej hen "spurgte hun så nysgerrigt og havde ikke andet at sige men tænkte på ,oget mens hun stirrede ud i det blå luft.hun sad og vippede med sine bare fødder mens hun tænkte lidt.
Vis brugerens profil
Aimée

IndlægEmne: Re: En typisk dag <> Aimée   Søn 06 nov 2011, 17:41

"Hjem"svarede Aimée kort og nev lidt hårdere i armen, da tanken om hjem fik hende til at få endnu mere lyst til stofferne som lå hjemme i lejligheden. Hendes øjne flakkede lidt og hun kunne ikke koncentrere sig om Shurican, og sikkert ikke føre en samtale uden at få stoffer. Godt nok var hun ikke sig selv når hun var påvirket, men uden var hun heller ikke sig selv. Den lille pige var for længst forsvundet og erstattet af en psykisk svag pige, der kun tænkte på stoffer.
Vis brugerens profil
Shurican

IndlægEmne: Re: En typisk dag <> Aimée   Søn 06 nov 2011, 17:46

"okey"sagde hun"så bor du her i nærheden?? " hun stirrede på hende og tænkte lidt på hvad hun selv skulle lave,hun spakkede til en lille sten der lå i nærhede og viste ikke hvad hun skulle sige.Hun var ikke særeligt god til samtale for hver gang hun talte med nogen blev samtalerne kort eller er der ingen der ville snakke med hende.
Vis brugerens profil
Aimée

IndlægEmne: Re: En typisk dag <> Aimée   Søn 06 nov 2011, 18:09

"Ja, et par gader herfra"svarede Aimée og kunne ikke skulle at der var noget med hende, men hun ville ikke sige noget til pigen. Hun ville bare blive skræmt væk, hvis hun fortalte hvad der var med hende.
Hun trak vejret tungt og trippede med fødderne. Hun kom til at tænke på, at vis hun ikke havde været på vej hjem efter stoffer, havde hun sikkert inviteret hende med eller have mere lyst til at snakke. Men hun hendes lejlighed var nu heller ikke så rar at være i.
Vis brugerens profil
Shurican

IndlægEmne: Re: En typisk dag <> Aimée   Søn 06 nov 2011, 18:19

"jeg forstår ikke folk som ikke er blinde"sagde hun og stirrede ned "de er så heldigt at de kan arbejde ,tjene penge til at få et god sted at bo mens blinde folk bliver bare inorreret og behandlet dårligt,jeg mener kan de gøre for at man bliver blind elelr er født blind"hun begyndte snart at stresse op igen,hun ville gerne bo godt ligesom normale folk men hun syntes selv at hun hørte til naturen.Hun tænkte tilbage da hun var lille og boede på et børnehjem men blev aldrig adopteredet så hun stak af,hun syntes selv at hendes liv var rent hundeliv.
Vis brugerens profil
Aimée

IndlægEmne: Re: En typisk dag <> Aimée   Man 07 nov 2011, 18:19

Aimée lod sine flakkende øjne et par sekunder hvile på Shurican, mens hun snakkede om hvem der var heldige og hvem som ikke var. Det passede ikke, dem som ikke var blive var ikke altid heldige. Hun selv var narkoman, stripper og prostueret. Fået bank af hendes stedfar og moren som bare havde været ligeglad.
Nogen var heldige og andre var ikke, blinde eller ej.
"Når jeg er i dit humør, tager jeg heroin" Aimée så bare på hende og ventede på en reaktion.
Vis brugerens profil
Shurican

IndlægEmne: Re: En typisk dag <> Aimée   Man 07 nov 2011, 18:28

"hvad er Heroin"spurgte hun undrende og stirrede på hende,hun viste godt en del men der var også noget som hun ikke viste som eks. Heroin. hun viste ikke hvad hun skulle sige og tænkte lidt for sig selv"jeg har aldrig hørt om det før, er det noget der er fareligt"hun havde det så'n at hvis hun hører noget som hun ikke kendte til så begyndte hun at stille spørgsmål.Hun tænkte igen og mindede sig om engang hvor hun havde mødt en pige der spurgte hende om hvilke skole hun gik på og der viste hun ikke hvad skole men hun ved hvad ordet lærer er og er det heroin hun ville vide lidt om..
Vis brugerens profil
Aimée

IndlægEmne: Re: En typisk dag <> Aimée   Man 07 nov 2011, 18:30

Aimée så på hendes som om hun så på et uvidende barn. Vidste hun virkelig ikke hvad det var? Hun selv levede af det hver eneste dag og det ødelagde hende for hver gang hun tog det.
"Stoffer, noget du bliver afhængig af"ser på hende med flakkende øjne og en rystende stemme. Tankerne om heroin og det at snakke om det fik hende næsten til at gå i spåner, hun måtte snart have noget mere ellers ville hendes verden falde sammen om hende.
Vis brugerens profil
Shurican

IndlægEmne: Re: En typisk dag <> Aimée   Man 07 nov 2011, 18:39

hun laggede hovedet på skrå men hun var i hvertfald klog nok til ikke at tage noget som hun ikke ved hvad er og som kunne være fareligt"sig mig hvorfor går folk og tager sådan noget"spurgte hun så"jeg mener du virker ung og burde gå i det der læri sted hvad det nu hedder"hun begyndte at holde sig for hovedet for hun glemte nogle gange hvad tingene er og hvad de hedder selvom der var nogle ting hun viste men det tog hende tid at lære det men så var det også fordi at i Vidia har de noget som også er i Thailand men ellers har hun aldrig hørt om ordet skole,heroin eller noget andet.
Vis brugerens profil
Aimée

IndlægEmne: Re: En typisk dag <> Aimée   Man 07 nov 2011, 18:43

"Det hjælper med at tømme hovedet" Aimée trak på skulderne og gik to skridt tilbage. Hun ville gerne videre, hjem til lejligheden hvor hun gemte det heroin som hun havde tjent hos Nick. Hun trykkede sin højre hånd mod panden og svagede en smule, da det kort sortnede for hendes øjne. Hun røstede hovedet.
"Jeg må videre..."Hendes stemme skælvede og var blevet hæs og en snert af depression kunne høres på hendes ellers så blide stemme.
Vis brugerens profil
Shurican

IndlægEmne: Re: En typisk dag <> Aimée   Man 07 nov 2011, 18:49

"okey"sagde hun og tænkte lidt,hun viste ikke for hun tænkte at hun ikke ville prøve det heroin.Hun tænkte amee og håbede på at hun klare sig efter som hun kunne hører hvordan amee lød,det blev kun en lille samtale mellem hende og amee men hun tænkte at det var nok fordi at hun begyndte at blive en lille smulle irreterende over for amee"du må undskylde hvis jeg lød irreterende "sagde hun såog samlede sine fødder til sig.
Vis brugerens profil
Aimée

IndlægEmne: Re: En typisk dag <> Aimée   Man 07 nov 2011, 18:52

"Gjorde du ikke....Det er...det er bare...Jeg er afhængig...det er noget tid siden jeg tog noget sidst. Jeg skal hente det der hjemme" Hendes stemme skælvede og hun var tæt på et sammenbrud. Hun kæmpede for at finde ordene i et hoved som vrimlede med tanker om heroin og andre stoffer som hun havde prøvet at tage.
Hun ville gerne blive og snakke, få venner. Men heroinen styrrede hende for meget til at hun kunne være sig selv sammen med andre.
Vis brugerens profil
Shurican

IndlægEmne: Re: En typisk dag <> Aimée   Man 07 nov 2011, 19:02

Hun stirrede på pigen og tænkte lidt"det er okey"sagde hun til amee"du må heller se at komme hjem så"hun gav amee et smil selvom hun ikke viste hvad hun ellers skulle sige,hun er ligeglad med hvad for nogle venner hun har selvom hun syntes at nogen af dem kan være lidt onde men alligevel er hun glad for at lærer nogen at kende selvom hun ikke ser dem ofter-
Vis brugerens profil
Aimée

IndlægEmne: Re: En typisk dag <> Aimée   Man 07 nov 2011, 19:06

Aimée nikkede hurtigt "Vi ses..måske.."
Hun sænkede sine isblå øjne til jorden da hun drejede sig lidt begyndte at gå ned af gaden. Hun vidste at stofferne en dag ville blive hendes død, eller måske en utilfreds kunde. Hun var i hvert fald sikker på at nogle af de dumme ting hun lavede ville på en eller anden måde være skyld i hendes død. Om det skulle være i nat, i morgen eller om 10 år det skulle gå galt vidste hun ikke.
Hun så kort tilbage, hun ville sikkert ikke se Shurican igen. Hun ville i hvert fald blive i sin lejlighed efter hun havde taget stoffer, og hun kunne jo heller ikke invitere Shurican med.
Vis brugerens profil
Shurican

IndlægEmne: Re: En typisk dag <> Aimée   Man 07 nov 2011, 19:18

Shurican lukkede øjne mens hun mærkede amees vibrationer i jorden og kunne mærke at amee løb ned ad gaden*ja vi ses måske*tænkte hun, hun håbede på at amee passede på for shurican havde den dårlige fornemmelse på at det ville ende galt for amee*stakkel*hun viste ikke hvad hun skulle gøre og om hun kunne gøre noget for amee.Hun tog en dyb indåndning men tænkte så at amee ville nok leve med det.
Vis brugerens profil
Aimée

IndlægEmne: Re: En typisk dag <> Aimée   Man 07 nov 2011, 19:23

Aimée's skridt blev hurtigere hele tiden, til hun endte med at løbe i rask tempo. Hendes tanker var kun rettet mod heroinen og jo hurtigere alle længslerne kunne blive tilfredstillede, kunne hun ikke være sig selv. Selvom hun jo ikke var sig selv når hun tog stoffer, hun var heller ikke sig selv hvis hun ikke tog dem, så tænkte hun kun på at tage det. Hendes stedfar havde ødelagt hende for nogle år siden, han havde taget hende selv fra hende. Hun var ikke længere den lille pige, der drømte om feer og enhjørninger, mens hun gav hendes dukke en fin balkjole på.
Hun var en anden nu, en som hun ikke ville være men en som hun måtte affinde sig i at leve med.
Vis brugerens profil
Shurican

IndlægEmne: Re: En typisk dag <> Aimée   Man 07 nov 2011, 19:38

Shurcan følte sig træt og lagge sig ned,hun mærkede kulden mens hun tog kappen mere om sig for at holde varmen. Hun havde en lille skinpose som hun brugte til at tigge med og lagge den i nærheden,hun håbede på at hun kunne få nogle penge den her gang for alle de andre gange mislykkes det eller så fik hun ikke særeligt mange.Hun holdt fast i snoren på posen hvis der var nogen der skulle finde på at tage den fra hende.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: En typisk dag <> Aimée   

En typisk dag <> Aimée
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1