City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Alene (Nick) EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Alene (Nick) EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Alene (Nick) EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Alene (Nick) EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Alene (Nick) EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Alene (Nick) EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Alene (Nick) EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Alene (Nick) EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Alene (Nick) EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Alene (Nick) 2vote_10Alene (Nick) 2votin10Alene (Nick) 2vote_11 
Shurican
Alene (Nick) 2vote_10Alene (Nick) 2votin10Alene (Nick) 2vote_11 
Cecillie
Alene (Nick) 2vote_10Alene (Nick) 2votin10Alene (Nick) 2vote_11 
Zann
Alene (Nick) 2vote_10Alene (Nick) 2votin10Alene (Nick) 2vote_11 
sakref morladin
Alene (Nick) 2vote_10Alene (Nick) 2votin10Alene (Nick) 2vote_11 
Namine
Alene (Nick) 2vote_10Alene (Nick) 2votin10Alene (Nick) 2vote_11 
Aiko
Alene (Nick) 2vote_10Alene (Nick) 2votin10Alene (Nick) 2vote_11 
Amber
Alene (Nick) 2vote_10Alene (Nick) 2votin10Alene (Nick) 2vote_11 
Haylin
Alene (Nick) 2vote_10Alene (Nick) 2votin10Alene (Nick) 2vote_11 
Melody
Alene (Nick) 2vote_10Alene (Nick) 2votin10Alene (Nick) 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Alene (Nick) EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Alene (Nick) EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Alene (Nick)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

Alene (Nick) Empty
IndlægEmne: Alene (Nick)   Alene (Nick) EmptyTors 17 Nov 2011, 19:18

sted. den nedlagte bar
tid. 22.13
omgivelser. ingen
påklædning. løs sort kjole der går til knæene.

Cecillie sad på en barstol. Der var ingen andre end hende. hun brugte tit sin tid hernede. følelsen af at være alene... at være gemt væk for alle de grimme ting der skete udenfor. efter hendes mening var det kun hende der måtte lave onde ting og sager. *jaster* tænkte hun ondt. hans ansigts udtryk viste afsky. *den falske....falske..* hun kunne ikke finde ord for det han var. Den mand hun engang elskede hende så højt... faren til det dødfødte barn.. hun kunne dræbe ham. hun tog sit glas og smadrede den ned i gulvet så det splintrede.
Tilbage til toppen Go down
Nick

Nick


Antal indlæg : 91
Bosted : En lejlighed i den indre by
Job/hobbies : Han arbejder i en kiosk

Alene (Nick) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene (Nick)   Alene (Nick) EmptyTors 17 Nov 2011, 20:06

Nick kom roligt ind på bare og pludselig fløj der nogle splinter imod ham han lavede med det samme en mur af ild så varm at glasset blev til sand og sandet brændte ihjel. Derefter forsvandt muren og han rettede blikket mod hvor glasset kom fra og så en ung kvinde "Tag dog lige at styr dig mand" sagde han vredt og knyttede sin næve så den blev rød som om han var ved at gå i flammer og det var han osse
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

Alene (Nick) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene (Nick)   Alene (Nick) EmptyTors 17 Nov 2011, 20:10

hun kiggede forskrækket op og studerede hans ansigt uden at kigge ham i øjnene "hvem er du?" sagde hun og kneb øjnene sammen og kiggede små irriteret over på ham. "Og hvad sker der for din atityde.. hvad fanden har jeg gjort dig?" sagde hun vredt. men kunne ikke lade hver med at smile lidt efter. hun rettede ryggen og kiggede på hans hånd
Tilbage til toppen Go down
Nick

Nick


Antal indlæg : 91
Bosted : En lejlighed i den indre by
Job/hobbies : Han arbejder i en kiosk

Alene (Nick) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene (Nick)   Alene (Nick) EmptyTors 17 Nov 2011, 20:12

Hånden begyndte at slå knister "hold dog kæft mand jeg kommer her fredeligt og er lige ved at få splinter i ansigtet på grund af du er sur så du tager dig en slapper og det er lige nu" sagde han hårdt og så på hende fortsat dog studerede han hende hvorfor vidste han ikke
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

Alene (Nick) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene (Nick)   Alene (Nick) EmptyTors 17 Nov 2011, 20:16

hun begyndte at fnise. dog en smugle hånende "Der kommer aldrig nogle her! hvordan fanden skulle jeg vide at du kom?" sagde hun tøsefornærmet og trak på skulderen "og det er vidst dig der skal tage en slapper" sagde hun og nikkede over mod hans hånd. hun løftede det ene øjenbryn. *jeg er ikke bange for ham... hvad skulle man være bange for når man kan styre alle elementerne?* tænkte hun kækt
Tilbage til toppen Go down
Nick

Nick


Antal indlæg : 91
Bosted : En lejlighed i den indre by
Job/hobbies : Han arbejder i en kiosk

Alene (Nick) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene (Nick)   Alene (Nick) EmptyTors 17 Nov 2011, 20:23

Pludselig gik hans arm i flammer men ikke en normal flamme denne var mere gul som solflammer som man kaldte det før han knyttede hånden og slog den mod hende vis hun ikke undgik ville den ramme hende på skulderen hvor der ville komme en kæmpe brændemærke hans energi var for kraftig til at blive kunne styres hans energi var overnaturlige og han kunne ikke engang selv styre den
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

Alene (Nick) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene (Nick)   Alene (Nick) EmptyTors 17 Nov 2011, 20:27

hun fik et lag af vand over hendes ene hånd "take a chill pill" sagde hun og rynkede panden "man må ikke slå på piger.. især ikke piger der er stærkere end en selv" hun vidste hun var stærkere. hendes kræfter var stærkere end de fleste. At hun så aldrig rigtig brugte dem var noget andet. hun var jo ikke bare en normal elver. hun var kongelig. hun rejste sig op. hun var tynd at se på. hun gik et par skridt væk fra ham
Tilbage til toppen Go down
Nick

Nick


Antal indlæg : 91
Bosted : En lejlighed i den indre by
Job/hobbies : Han arbejder i en kiosk

Alene (Nick) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene (Nick)   Alene (Nick) EmptyTors 17 Nov 2011, 20:30

Langsomt begyndte flammerne at brede sig til resten af hans krop og glas sprang fordi det begyndte at blive voldsomt varmt derinde hun skulle ikke pisse ham af som hun gjorde lige nu han var stærkere vis først han slap sin vrede løs ville hele bygningen mangle efter få sekunder han var stærkere han havde skjulte kræfter som var stærkere end Jaster ja selv hende ingen kunne klare ham vis først han slap dem løs ville ingen kunne besejre ham men han gjorde alt hvad han kunne for at holde den nede
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

Alene (Nick) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene (Nick)   Alene (Nick) EmptyTors 17 Nov 2011, 20:33

hun begyndte at grine. hun slukkede vandet og tændte selv op for varmen. Hun var en stor flamme. hendes lange blonde hår farede rundt. som om en storm var begyndt. men ikke e eneste vindue var åbent. "hvad er der galt med dig?" spurgte hun og prøvede at lyder seriøst. hun syntes et eller andet sted at det var ret nuttet at han blev så sur over ingenting. hun bøjede sig let fremover
Tilbage til toppen Go down
Nick

Nick


Antal indlæg : 91
Bosted : En lejlighed i den indre by
Job/hobbies : Han arbejder i en kiosk

Alene (Nick) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene (Nick)   Alene (Nick) EmptyTors 17 Nov 2011, 20:42

Efter lidt tid slappede han mere af hvorefter han fyrede et slag direkte mod hendes ansigt men lige før han ramte forsvandt han sporløst og kom frem stående udenfor og så rundt lænede sig op af væggen roligt tænkte sig om hvad skulle han nu lave han havde fået sine kræfter under kontrol i sidste øjeblik så der var intet sket
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

Alene (Nick) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene (Nick)   Alene (Nick) EmptyTors 17 Nov 2011, 20:45

hun begyndte at fnise lidt "*hva så, vil du have noget at drikke?*" hun sendte sine tanker ind til hans. hun smilte skævt til ham og trak på skulderen. Hun var blevet normal igen. hun stilte sig om bag i baren og kiggede på hvad de havde. hun kunne ikke tage det der lige var sket seriøst. der var ikke bange ting hun var bange for.
Tilbage til toppen Go down
Nick

Nick


Antal indlæg : 91
Bosted : En lejlighed i den indre by
Job/hobbies : Han arbejder i en kiosk

Alene (Nick) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene (Nick)   Alene (Nick) EmptyFre 18 Nov 2011, 14:16

Nick kunne ikke lade være med at grine før han roligt kom indenfor igen og gik hen bag baren og så på tingene "jo det kunne jeg godt overveje" sagde han og tog hende på røven før han tog en flaske med vodka og åbnede den og tog en god stor slurk af den og stillede den på barbordet og og satte sig på en af barstolene
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

Alene (Nick) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene (Nick)   Alene (Nick) EmptySøn 20 Nov 2011, 20:28

hun hoppede op og kiggede forbavset på ham. og begyndte derefter at grine. hun tog flasken fra ham og tog selv en slurk af dem hvorefter hun satte flasken på bordet. derefter gik hun over for at tænde anlægget. hun satte noget partymusik på. men musikken var ikke overdrevet høj. hun grinte igen og hoppede over til bordet. hun satte sig på barbordet.
Tilbage til toppen Go down
Nick

Nick


Antal indlæg : 91
Bosted : En lejlighed i den indre by
Job/hobbies : Han arbejder i en kiosk

Alene (Nick) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene (Nick)   Alene (Nick) EmptySøn 20 Nov 2011, 21:13

Nick smilede roligt mens han så på hende lidt før han gik hen og satte sig på en barstol foran hende før han roligt rejste sig op så de havde samme hovedhøjde før han langsomt bukkede sig frem "luk dine øjne lyt il min stem ta med og få en aften du aldrig vil glemme" hviskede han i hendes øre før hans hånd lagde sig på hendes lår og han nappede hende forførende i øret med et roligt smil
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

Alene (Nick) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene (Nick)   Alene (Nick) EmptySøn 20 Nov 2011, 21:35

hun kiggede underligt på hende. med en rolig hovedbevægelse fik hun sit hår bag ved hendes skuldre "øhm okay" sagde hun grinende og en smugle nervøst. hun havde ikke rigtig nogen ide om hvordan hun skulle reagere. så hun lukkede bare øjnene. hun var ret forvirret ligenu. denne aften var allerede blevet meget mærkelig. hun vidste ikke hvad hun skulle regne med. så hun var klar på det hele.. om det så var en kamp
Tilbage til toppen Go down
Nick

Nick


Antal indlæg : 91
Bosted : En lejlighed i den indre by
Job/hobbies : Han arbejder i en kiosk

Alene (Nick) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene (Nick)   Alene (Nick) EmptyMan 21 Nov 2011, 09:56

Han smilede roligt og nappede hende i øret "jeg kan li at forføre ved at hviske dig i øret så du høre hvad jeg tænder på og tænker på at gøre" hviskede han og nappede hendes øre lidt igen "Jeg er så fuckin tændt at jeg har sved på panden når jeg stiger på din krop bliver jeg liderlig ligesom fanden" hviskede han i hendes øre med en forførende stemme mens han nussede hendes lår roligt langsomt op af hendes ben mens han begyndte at kysse hendes hals roligt og hans frie hånd gled rundt om hende så hun følte sig lidt fanget mens han aede hendes ryg forførende

//BTW Hvad for noget tøj har hun på? Altså alt fra yderst til inderst:D Så jeg kan bruge det til mine indlæg:D Løs sort kjole tjek men du ved BH eller Trusser eller bar indenunder eller???:D
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

Alene (Nick) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene (Nick)   Alene (Nick) EmptyMan 21 Nov 2011, 11:00

hun lagde sin ene hånd ved hans nakke og den anden på bordet for at hjælpe med hendes balance. selvom hun et eller andet sted slet ikke behøvede at prøve. hendes balance var fantastisk. men det var altid rart med lidt støtte. hun aede ham på benet med hendes ene fod. hun pressede ham ind til sig....

//Normal blonde undertøj i rødt (; //
Tilbage til toppen Go down
Nick

Nick


Antal indlæg : 91
Bosted : En lejlighed i den indre by
Job/hobbies : Han arbejder i en kiosk

Alene (Nick) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene (Nick)   Alene (Nick) EmptyMan 21 Nov 2011, 14:24

Langsomt tog han fat i hendes kjole og løftede hende op mens han hev hendes kjole op så hendes trusser kom frem mens han kyssede lige ovenover hendes bryst og langsomt gled hans hånd længere op før den blidt rørte ved hendes underliv "du ved du vil" hviskede han i hendes øre "men hvor meget vil du" hviskede han blidt med et roligt smil før han kyssede hende videre over brystet før han blidt kørte en finger på hendes underliv udvendigt på hendes trusser og hans frie hånd langsomt gled ind under kjolen så kjolen røg mere op mens han langsomt åbnede hendes BH
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

Alene (Nick) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene (Nick)   Alene (Nick) EmptyMan 21 Nov 2011, 15:16

hun åbnede øjnene lidt og begyndte at kysse ham på panden. hun begyndte at nusse hans overkrop. hun lod hver med at sige noget. hun brugte kun sit kropsprog. det gjorde hun for det meste i situationer som disse. med den frie hånd tog hun flasken med vodka og tog en ordenlig slurk. hvorefter hun stilte den hårdt ned i bordet. hun tog sin hånd ned i hans bukser. hun grinte let og pressede sig ind til ham
Tilbage til toppen Go down
Nick

Nick


Antal indlæg : 91
Bosted : En lejlighed i den indre by
Job/hobbies : Han arbejder i en kiosk

Alene (Nick) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene (Nick)   Alene (Nick) EmptyTirs 22 Nov 2011, 08:26

Langsomt tog Nick flasken og drak det sidste før han kastede den ned på gulvet så det knuste hvorefter han langsomt hev hendes kjole helt af hende og fik hendes BH op hvorefter han løftede hende op og lagde hende nede på gulvet og lagde sig selv over og langsomt tog hende på brystet lod sin tunge røre hendes bryst på hendes nips for at tænde hende
Tilbage til toppen Go down
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

Alene (Nick) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene (Nick)   Alene (Nick) EmptyTirs 22 Nov 2011, 09:39

hun begyndte at åbne hans bukser med den ene hånd. mens hun holdte ham i håret med den anden. hun kunne høre en masse stemmer.... ånder... hun kiggede forvirret rundt. men prøvede at ignorere det. hun lukkede øjnene igen. tog en dyp indånding. og prøvede at glemme stemmerne. hendes vejrtrækning blev tungere og kraftigere.

/Kreativitets svigt//
Tilbage til toppen Go down
Nick

Nick


Antal indlæg : 91
Bosted : En lejlighed i den indre by
Job/hobbies : Han arbejder i en kiosk

Alene (Nick) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene (Nick)   Alene (Nick) EmptyTirs 22 Nov 2011, 11:48

Han fortsatte og nød det meget da han så langsomt nussede hende lidt hårdere på underlivet og suttede hendes bryst videre mens han nød det meget før han stille og roligt begyndte at kysse hende op af halsen til hendes øre "jeg har ikke hørt dig sige jeg skal ta dig" hviskede han blidt og kyssede hendes hals
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alene (Nick) Empty
IndlægEmne: Sv: Alene (Nick)   Alene (Nick) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Alene (Nick)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» de mystiske mænd..(Nick)
» alene med tankerne
» Meget alene!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Den gamle del af Vida :: O Bar interrompido-Nedlagte Bar-
Gå til: