City-of-life

Let the life begin in your fantasy

IndeksPortalCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Latest topics
» Aimée again (Privat)
Ons 28 aug 2013, 17:16 by Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Søn 09 sep 2012, 14:03 by Aimée

» Navneleg!!
Tirs 21 aug 2012, 10:19 by Hana

» Eileen søger plots
Tirs 21 aug 2012, 08:02 by Hana

» Hvad vil du-Hana
Man 20 aug 2012, 22:45 by Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Tirs 14 aug 2012, 17:28 by Nick

» Nu er det nu.
Tirs 26 jun 2012, 08:25 by Cerys

» Just a normal day?
Tirs 12 jun 2012, 14:54 by Eileen

» Den gule farve.
Tirs 08 maj 2012, 19:18 by Cerys

Top posters
jaster

Shurican

Cecillie

Zann

sakref morladin

Namine

Aiko

Amber

Haylin

Melody

Statistics
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg in 511 subjects
Nu er det nu.
Tirs 21 feb 2012, 13:26 by jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.

Hilsen Admin …

Comments: 1
Hey folkens
Ons 14 sep 2011, 19:39 by jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Comments: 1

Share | 

hvem gemme sig i mørket ~ jaster

Go down 
ForfatterBesked
Raven

Antal indlæg : 24

IndlægEmne: hvem gemme sig i mørket ~ jaster   Tors 16 feb 2012, 20:35

Tid; 23.00.
Sted; vida ~ Gågaden.
Vejr; Små regner.
Omgivelser; Ingen.

Julie gik stille gennem vidas gader, hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle give sig til, så hun var endt med at vandre rundt, uden noget sted rigtig at tage hen, hun kunne ikke engang gå hjem... for hun havde intet, hun var lige kommet til byen, og havde ingen mødt eller noget endnu, hun følte sig en smule ensom, men hvad skulle man kunne gøre når man ikke havde set nogen endnu? hun sukkede stille og satte sig på en bænk i gågaden, hun sad og overvejede lidt hvad hun skulle give sig til, om hun måske skulle til at finde et sted at sove i nat? hun kunne bare finde en kælder eller sådan noget, det var der nok ingen der havde noget imod. En sne hvid ulge kom og satte sig ved hende, den så på hende og hoppede på hendes skulder, den nappede hende i øret." sne det kilder, stop det. "sagde hun og så på den.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
jaster
Admin

Antal indlæg : 3995
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

IndlægEmne: Re: hvem gemme sig i mørket ~ jaster   Tors 16 feb 2012, 20:46

Jaster kom stille og roligt gående for sig selv han havde ikke sit vagt med i dag, da han ikke følte for at ha nogen med sig på denne her gåtur. Han så rundt og slappede bare af mens han gik der i byen, han havde en kappe med hætte på hvor hætten var over hans hovede så man ikke kunne se hans ansigt eller noget som helst.
Han gik der og tænkte lidt på hvad han skulle gøre for at folk ville tage ham mere seriøst og sådan noget for han havde ikke følt sig respekteret i et godt stykke tid og sådan noget.
Han kiggede rundt og så en der sad på en bænk og snakkede med en ugle *okay så har jeg set det med*tænkte han for sig selv og viste ikke hvad han sådan ellers lige skulle tænke om det.
Vis brugerens profil http://city-of-life.danskforum.net
Raven

IndlægEmne: Re: hvem gemme sig i mørket ~ jaster   Fre 17 feb 2012, 08:14

Julie rejste sig da hun hørte stemmer, hun slå sin ejen hætte op og gik væk fra lyset, ulge satte at og fløj op på et af tagen og så ned, julie havde lukket sin øjnene da de bar ville afsløre hende da de lyste op i mørket. nogen kom gående op af gaden." hvor er den lille tøs henne nu?" spurgte den ene og så på de to andre. " Hvis vi viste det ville vi ikke gå og lede efter hende vel." svarede den anden." når vi finder hende tage vi livet ad hende som vi har lovet hendes bror." sagde den sidste. julie ståd helt op and en mur og prøvede at holde vejret.
Vis brugerens profil
jaster
Admin

Antal indlæg : 3995
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

IndlægEmne: Re: hvem gemme sig i mørket ~ jaster   Fre 17 feb 2012, 14:33

Han kiggede på hende kvinden der kvinden som forsvandt ind i skyggerne, og hørte så nogen andre der snakkede om hende og at de vist ville tage livet af hende eller sådan noget. Han gik lige i mod dem da han havde hørt det "ingen tager nogens liv udover mig"sagde han og gav den ene et spark i maven og lige efter fik den samme person hans anden fod på siden af ansigtet. Han kiggede på den anden og viste om personene ville gøre noget eller bare løbe sin vej det håbede han nu på for den anden kunne vist ikke gøre ret meget lige nu for at hjælpe.
Vis brugerens profil http://city-of-life.danskforum.net
Raven

IndlægEmne: Re: hvem gemme sig i mørket ~ jaster   Fre 17 feb 2012, 15:09

De så på ham og derefter på hinanden hvorefter de vendte sig om for at gå, ham der havde hans fod på sit hoved så på ham så godt han kunne. Julie åbnede sine øjne og så på ham da hun ikke viste hvem han var, julie kom frem da de var gået hun havde en hånd på sit svær mens hun så fra manden til ham." slip ham fri, han har ikke gjorte dig noget også selv om han ville tage livet af mig hvis han kan komme til det." sagde hun og så på ham med sine isblå øjnene
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: hvem gemme sig i mørket ~ jaster   

hvem gemme sig i mørket ~ jaster
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1