City-of-life

Let the life begin in your fantasy

IndeksPortalCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Latest topics
» Aimée again (Privat)
Ons 28 aug 2013, 17:16 by Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Søn 09 sep 2012, 14:03 by Aimée

» Navneleg!!
Tirs 21 aug 2012, 10:19 by Hana

» Eileen søger plots
Tirs 21 aug 2012, 08:02 by Hana

» Hvad vil du-Hana
Man 20 aug 2012, 22:45 by Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Tirs 14 aug 2012, 17:28 by Nick

» Nu er det nu.
Tirs 26 jun 2012, 08:25 by Cerys

» Just a normal day?
Tirs 12 jun 2012, 14:54 by Eileen

» Den gule farve.
Tirs 08 maj 2012, 19:18 by Cerys

Top posters
jaster

Shurican

Cecillie

Zann

sakref morladin

Namine

Aiko

Amber

Haylin

Melody

Statistics
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg in 511 subjects
Nu er det nu.
Tirs 21 feb 2012, 13:26 by jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.

Hilsen Admin …

Comments: 1
Hey folkens
Ons 14 sep 2011, 19:39 by jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Comments: 1

Share | 

en mørk dag i byen ~ Shurican

Go down 
ForfatterBesked
Raven

Antal indlæg : 24

IndlægEmne: en mørk dag i byen ~ Shurican   Lør 18 feb 2012, 17:05

S: byen ~ gågaden
T: 12:26
O få mennesker og nogen andre væsner
V: mange sky og kun ligt sol

Julie gik ad gaden hun stoppede ad vejen delte sig hun viste ikke hvad vej hun skulle gå. Så der for lænte sig op ad et hus. hun lukkede sine øjne og så noget fra da hun var lille*en lille pigen sad og så ud ad et vindue hendes, dag efter stod der en gruppe drenge og slå på hende, hendes bror kom og hjælp hende væk fra dem mens hun græd." nu gør du som jeg siger ting, du må ikke græde mere nogen sinde." sagde han og vendet ryggen til sin søster." okay jeg lover jeg ikke vil græde mere." sagde hun g tørte sine øjnen* det var fra sidst gang hun havde græt hun viste ikke hvorfor hun så det igen men hun viste at hun skulle finde en der kunne hjælp hende med at for hendes bror af vejen.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Shurican

Antal indlæg : 2553
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

IndlægEmne: Re: en mørk dag i byen ~ Shurican   Lør 18 feb 2012, 21:21

Shurican gik for sig selv og nynnede stille,hun lyttede folk der skændtes og råbte til hinanden.Hun lyttede også til folk der snakkede helt stille og roligt og kunne mærke at hun blev buffet lidt,hun kunne mærke det svage varme under hendes fødder.Hun stirrede rundt omkring mens hun legede lidt med sine besværgelser,hun fik adskellige reb til at glide under et mands fod så han hang med hovedet ned af og smadre adskellige skraldespande. Hun satte sig på et bænk og stirrede ud i det blå luft mens hun sad i sine egen tanker,hun mærkede vibrationerne i jorden under hendes bare fødder. Hun var ligeglad med at folk kiggede på hende og syntes at hendes tøj var lidt beskidt og lidt flænset, hun tog sig ikke af det og sad stillemens hun nød vejret.
Vis brugerens profil
Raven

IndlægEmne: Re: en mørk dag i byen ~ Shurican   Lør 18 feb 2012, 23:25

Julie så en det smadre adskellige skraldespande og hang en mand op i foden, hun gik han til manden der hang med hoved ned ad og så på ham, hun tog sit svær og skar ham fri så han faldt ned på jorden. Hun satte sværet på plas og så på de smadrede skraldespande, hun gjorde en bevægelse med sin hånd og de blev samlet lidt efter lidt." sådan." sagde hun til sig selv og så rundt dem der så på hende sank deres blik da de så hendes isblå øjne.
Vis brugerens profil
Shurican

IndlægEmne: Re: en mørk dag i byen ~ Shurican   Søn 19 feb 2012, 10:10

Hun rejste sig igen og gik videre mes hun stirrede ud i det blå luft,hun blev irreteret da hun gik forbi nogle teenage drengedet stod henne ved et musikforretning og da de så hende sagde en af dem"hvad så smukke har man været en tur i skoven" hun startede med at inorrer ham men han spærede vejen for hende"lad mig være "sagde hun så til ham lidt sur"oh der er godt nok en der fået det forkerte ben ud af sengen "sagde han så og lo sammen med sine venner. Shurican blev sur og forvandlede ham til en vaskebjørn og der efter venede hun sig mod fyrens venner og forvandlede dem til en vaskebjørne,hun kom med et skævt smil"så kan i lærer at i ikke skal stå i vejen for mig eller irretere mig"sagde hun og gik videre.
Vis brugerens profil
Raven

IndlægEmne: Re: en mørk dag i byen ~ Shurican   Søn 19 feb 2012, 20:42

julie så hvad hun gjorte og rystede på hoved og gik efter hende." jeg ved ikke hvem du er eller hvad du er men du kan ikke gå og forvandle andre til hjælpløse dyr fordi de snakke til dig." sagde hun og så på hende, hun for vendtede at hun ville gå på hende eller forvandle hende til et dyr." jeg vil ikke blande mig da jeg er ny her men jeg vil heller ikke bar stå og se på at laver andre om til dyr eller hænger dem med hoved ned ad og smader ting." sagde hun og så på hende med de isblå øjnen.
Vis brugerens profil
Shurican

IndlægEmne: Re: en mørk dag i byen ~ Shurican   Man 20 feb 2012, 10:59

Hun inorrede pigen og gik videre op ad gaden,hun stirrede rundt mens hun prøvede at finde vej tilbage til skoven mens hun nynnede for sig selv. Hun viste ikke selv hvem hun var længer for før der var hun venligt og god person og angreb kun mennesker der angreb hende eller uskyldig folk men nu var hendes liv forandret sig selvom hun også havde noget godt i sig noget af sin gamle liv.
Vis brugerens profil
Raven

IndlægEmne: Re: en mørk dag i byen ~ Shurican   Man 20 feb 2012, 15:55

Julie så efter hende og gik, der efter den samme vej som hende efter da hun ville ved mere om hende og hvorfor hun gjore som hun gjore. Julie så sig om, da hun troede at der var nogen mænd er råbte efter hende fordi at hendes bror havde sends dem efter hende, hun stoppede og tog sit svære og så på dem
Vis brugerens profil
Shurican

IndlægEmne: Re: en mørk dag i byen ~ Shurican   Man 20 feb 2012, 22:29

Hun havde en overvejelse om at hjælpe pigen men hun tænkte også at pigen nok ikkede havde brug for hjælp,hun lyttede efter mens hun stirrede ud i det blå luft. Hun vendtede lidt men alligevel bevægede hun sine hænder og fik nogle rødder til at sno sig omkring mændes fødder og da hun gav et knips så vendte de på hovedet. Hun gik videre op af gaden mens hun nynede for sig selv,hun ville ikke blande sig i andre folks ting men nogle gange så gør hun.
Vis brugerens profil
Raven

IndlægEmne: Re: en mørk dag i byen ~ Shurican   Tirs 21 feb 2012, 10:30

Julie så på hende og der efter på mænden, hun skar dem fri og så dem løbe væk, hun gik mod hende." tak for hjælpen." sagde hun og satte sit svær på plas og så rundt der var noget hun ikke kunne li ved det her sted men hvad det var kunne hun ikke finde ud ad.
Vis brugerens profil
Shurican

IndlægEmne: Re: en mørk dag i byen ~ Shurican   Tirs 21 feb 2012, 16:01

"det var så lidt" sagde hun lidt væk fra pigen og gik videre op ad gaden,hun syntes ikke selv at hun havde tralvt men alligevel gik hun lidt hurtigt. Hun nynnede vdiere på en sang og viste ikke om hun skulle blive hos pigen eller ej,hun kunne kunne mærke at der ikke var meget liv i blomsterne nær hendes så hun gjore en håndbevægelse igen og så var visne blomster blevet til smukke og fine blomster.
Vis brugerens profil
Raven

IndlægEmne: Re: en mørk dag i byen ~ Shurican   Tirs 21 feb 2012, 19:40

Julie så på hende og der efter på de blomster hun fik til at blomster igen, en snehvid ugle landen på hendes skulder, den havde et brev med til hende." det kan ikke passe." sagde hun stille og så på uglen, julie tog noget op ad sin taske og begyndte at skrive, hun gav det til sin ugle." sne find silas og giv det til ham og nap ham og kras ham han skal ikke tro jeg giver op så læt." sagde hun og så efter uglen der den fløj sin vej.
Vis brugerens profil
Shurican

IndlægEmne: Re: en mørk dag i byen ~ Shurican   Tirs 21 feb 2012, 22:09

Shurican blandede sig ikke medmindre det blev nødvendigt,hun stoppede op ved et vej krys*okey nu skal jeg lige huske*tænkte hun og stirrede fra den en vej til den anden vej*nå ja den vej*hun smilte lidt og drejede til venstre ud mod en skov der lå ved byen, hun gik ind i skoven og lyttede til den. Hun kunne hører træerne synge i det gode vejr og fik selv lysten til at synge,men det gjore hun ikke for hun satte sig ned i det bløde græs og nød vejret.
Vis brugerens profil
Raven

IndlægEmne: Re: en mørk dag i byen ~ Shurican   Ons 22 feb 2012, 09:27

Julie gik den samme vej som hende ikke fordi hun ville følde efter hende men fordi hendes bror ville komme og det første sted han ville lede efter hende var i byen. julie satte sig ved et træ lidt væk fra hun da hun ikke ville have hende til at tro, at hun var gået efter hende fordi hun ville gå hende på nerven.
Vis brugerens profil
Shurican

IndlægEmne: Re: en mørk dag i byen ~ Shurican   Ons 22 feb 2012, 10:59

Hun viste godt at pigen var gået efter hende og viste også godt at pigen ikke fulgte efter hende ,Shurican lod pigen selv bestemme hvad hun gjore og sagde ikke noget selvom hun ikke viste hvad der foregik ved pigen men det var noget hun ikke ville blande sig i for hvis det er noget personligt så acceptere hun det som personligt og blande sig ikke i tingene med mindre vedkommen gerne ville tale om det eller have hjælp"du må gerne komme og sidde ned ved mig"sagde hun så til pigen"hvis du vil"hun stirrede ikke på pigen men på blomsterne omkring sig.
Vis brugerens profil
Raven

IndlægEmne: Re: en mørk dag i byen ~ Shurican   Fre 24 feb 2012, 11:51

julie så på hende." okay." sagde hun og kom hen til hende og satte sig ned." jeg hedder Julie." sagde hun og ville give hende hånden. Julie begyndte at tænke på at hendes bror var kommet til øen så hun viste ikke hvad hun skulle gør hvis hun mødte ham det var længe siden hun var stukket af hjemme fra men han var tage efter hende og var nu her på øen for at finde hende og tage hende med hjem eller drabe hende.
Vis brugerens profil
Shurican

IndlægEmne: Re: en mørk dag i byen ~ Shurican   Søn 26 feb 2012, 18:46

"Shurican"sagde hun stille men gav ikke hånd,hun stirrede ud i det blå luft mens hun sad og tænkte lidt for sig selv. Hun viste ikke hvad hun ellers skulle sige for nogle gange er det hende der plejede at starte samtalen op men andre gange er det omvendt,hun sad og plukke blomsterne og begyndte at flette med dem"så du har det vel okey med at folk irretere dig mens du er i lidt dårligt humør"spurgte hun så mens hun flettede med blomsterne.
Vis brugerens profil
Raven

IndlægEmne: Re: en mørk dag i byen ~ Shurican   Ons 29 feb 2012, 21:54

" for det meste lade jeg dem være men hvis de så bliver ved får de en på frakken selv om det nok ikke virker så godt." sagde hun og så på hende mens hun flettede blomster." hvad med dig?"spurgte hun. Julie så lidt rundt." hvad er du for så vidt jeg kunne se var du ikke et menneske, jeg er selv en elementora." sagde hun og så på hende lidt hvorefter hun så op i et træ
Vis brugerens profil
Shurican

IndlægEmne: Re: en mørk dag i byen ~ Shurican   Ons 29 feb 2012, 22:07

"mig"sagde hun og fniste lidt"jeg er halv demon og halv varmpyr" hun flettede videre mens hun nynnede lidt"er du her fra byen af"spurgte hun for noget måtte hun sige for at holde samtalen i gang hun stirrede op mod himlen mens hun flettede så det blev lidt langt som en slags pynt.
Vis brugerens profil
Raven

IndlægEmne: Re: en mørk dag i byen ~ Shurican   Tors 01 mar 2012, 21:41

hun så stadig op." nej jeg er fra en lille by Wall meget langet her fra." sagde hun og så på det hun flettede samme." det lyder spænden." sagde hun og så på hende lidt tide før hun så op igen. En hvid ugle kom ned mod dem og landende på Julies venstre skulder, Julie tog detbrev den havde med." hvad med dig er du her fra byen?" spurgte hun mens hun læste brevet
Vis brugerens profil
Shurican

IndlægEmne: Re: en mørk dag i byen ~ Shurican   Fre 02 mar 2012, 13:39

"nej "sagde hun og bemærkede uglen men flettede bare videre"jeg bor i bangkok men er flygtet der fra " hun holdt stille med sin fletning og tænkte tilbage fra den gang hun var lille. Hun stirrede op mod himlen igen"jeg flygtede til irak også var der en mand der tog mig med hertil for at arbejde for ham men det gad jeg ikke så jeg lod som om jeg er ubrugeligt så han smed mig på gaden"hun gav et lille skævt smi.l
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: en mørk dag i byen ~ Shurican   

en mørk dag i byen ~ Shurican
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1