City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
    Seneste emner
    » Aimée again (Privat)
    Rat-race! EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

    » Camp Halfblood - Nordisk
    Rat-race! EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

    » Navneleg!!
    Rat-race! EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

    » Eileen søger plots
    Rat-race! EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

    » Hvad vil du-Hana
    Rat-race! EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

    » de mystiske mænd..(Nick)
    Rat-race! EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

    » Nu er det nu.
    Rat-race! EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

    » Just a normal day?
    Rat-race! EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

    » Den gule farve.
    Rat-race! EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

    Mest aktive brugere
    jaster
    Rat-race! 2vote_10Rat-race! 2votin10Rat-race! 2vote_11 
    Shurican
    Rat-race! 2vote_10Rat-race! 2votin10Rat-race! 2vote_11 
    Cecillie
    Rat-race! 2vote_10Rat-race! 2votin10Rat-race! 2vote_11 
    Zann
    Rat-race! 2vote_10Rat-race! 2votin10Rat-race! 2vote_11 
    sakref morladin
    Rat-race! 2vote_10Rat-race! 2votin10Rat-race! 2vote_11 
    Namine
    Rat-race! 2vote_10Rat-race! 2votin10Rat-race! 2vote_11 
    Aiko
    Rat-race! 2vote_10Rat-race! 2votin10Rat-race! 2vote_11 
    Amber
    Rat-race! 2vote_10Rat-race! 2votin10Rat-race! 2vote_11 
    Haylin
    Rat-race! 2vote_10Rat-race! 2votin10Rat-race! 2vote_11 
    Melody
    Rat-race! 2vote_10Rat-race! 2votin10Rat-race! 2vote_11 
    Statistik
    Der er i alt 92 tilmeldte brugere
    Den sidst registrerede bruger er jace6740

    Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
    Nu er det nu.
    Rat-race! EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
    Hej alle sammen

    Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
    syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
    til at få et nyt udseende.

    Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


    Hilsen Admin …

    Kommentarer: 1
    Hey folkens
    Rat-race! EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
    Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

    Med Venlig hilsen Admin Jaster.

    Kommentarer: 1

     

     Rat-race!

    Go down 
    ForfatterBesked
    Gæst
    Gæst




    Rat-race! Empty
    IndlægEmne: Rat-race!   Rat-race! EmptyFre 25 Jun 2010, 12:14

    Tid: Formiddag
    Sted: I byen, på tilfældige gader
    Vejr: Det er fint vejr, solen skinner men det er ikke for varmt
    Omgivelser: Folk der går rundt i butikker og bare går ture



    Den store hovedgade myldrede med folk, der var ude og kigge på butikker, enten med deres venner og veninder eller med deres forældre, måske nogen gik alene eller med deres partner, der var i hvert fald en del folk, og butikkerne vrimlede også. Nede ad en sidegade var der dog mindre befolket. Der lå kun få beskidte forretninger, en med heksekunstner og en med tryllestøv og andet fup, samt en voodoo butik. De blev ikke besøgt ligeså ofte, som dem på hovedgaden, men her var det så også stamkunder.
    Pludselig blev stilheden på gaden brudt af et vildt skrig, dog hverken af frygt eller af smerte, men af glæde. Det var blandet med et grin, og to sekunder efter kom Silista til syne, løbende på muren i fuld fart. Lidt bag hende kom en mindre pige, dog løbende nede på vejen. "Vendt på mig Sili!" råbte hun forpustet. Silista sprang ned på vejen foran hende, så hun løb lige ind i hende. Hun gik hende til brystet cirka. "Du må bare være lidt hurtigere, Nil" sagde hun med et drillende grin og aede hende på hovedet. Hun opførte sig som en storesøster overfor pigen, men hun var bare barn til et voksent par i truppen, som hun ofte havde små konkurrencer med, som hvem der hurtigst kunne komme til hovedgaden


    (Beregnet til Jaster, men byder da andre velkomne xD)
    Tilbage til toppen Go down
    jaster
    Admin
    jaster


    Antal indlæg : 3995
    Bosted : På sin fæstning-veltroy
    Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

    Rat-race! Empty
    IndlægEmne: Sv: Rat-race!   Rat-race! EmptyFre 25 Jun 2010, 12:46

    Jaster kom gående op gennem gaden som der ikke var ret mange mennesker og fik øje på et par piger der stod der men stilte sig bare og kiggede på dem med et stille smil og kiggede så lidt rundt og tog sig sammen og gik hen til dem "hey"sagde han med et venligt smil og kiggede på dem "mit navn er jaster"sagde han med et smil på sine læber og ventede på deres svar *jeg er lidt bange*tænkte han og kiggede på dem
    Tilbage til toppen Go down
    https://city-of-life.danskforum.net
    Gæst
    Gæst




    Rat-race! Empty
    IndlægEmne: Sv: Rat-race!   Rat-race! EmptyFre 25 Jun 2010, 13:13

    Silista kiggede undrende på fyren, der pludselig var kommet over. Hun satte en hånd i siden og skød hoften ud, med overkroppen lænet den modsatte vej, så hendes hofte så dobbelt så bred ud som den egentlig var. Det fik hende næsten til at se fornærmet ud. "Jeg er Silista og det her er Nilan" præsenterede hun dem begge, hvorefter Nil kiggede surt op på hende. "Jeg kan godt tale selv!" klagede hun og smilede så.
    Silista havde en lang, løs nederdel på, sådan en man bandt om livet, som var åben i den ene side og var lidt halvgennemsigtig, da den var sammensat af flere lag stof der kunne ses lidt igennem. Dertil havde hun en top på med nogle frynser der hang fra den, begge delene i lyseblå. Nilan havde en lilla kjole på, også med nogle gennemsigtige lag stof udover. Begge havde de bare fødder.
    "Kommer du tit hen til fremmede piger og præsenterer dig?" spurgte hun med et lille drillende smil og blinkede med det ene øje. Hun svingede sit hår over skulderen, så det hang løst ned langs hendes ryg
    Tilbage til toppen Go down
    jaster
    Admin
    jaster


    Antal indlæg : 3995
    Bosted : På sin fæstning-veltroy
    Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

    Rat-race! Empty
    IndlægEmne: Sv: Rat-race!   Rat-race! EmptyFre 25 Jun 2010, 13:18

    Han kiggede på dem med et smil "hyggeligt at møde jer"sagde han med et sødt smil på sine læber "hmm har gjordt det en-tre gange tror jeg nok"sagde han med et smil og kiggede på hende "hvor gamle er i jeg er 25 år"sagde han med et smil og kiggede på dem *de ser søde ud men den ene er vist ung*tænkte han med et smil og kiggede på hende der så ældst ud(silista)
    Tilbage til toppen Go down
    https://city-of-life.danskforum.net
    Gæst
    Gæst




    Rat-race! Empty
    IndlægEmne: Sv: Rat-race!   Rat-race! EmptyFre 25 Jun 2010, 13:37

    "Jeg er 17" svarede Silista, hvorefter hun nærmest brutalt blev overrumplet af Nilan, der højt svarede, "Og jeg er 12!" inden Silista kunne nå at svare for hende. Hun rakte tunge op til hende og grinede. "Hvad laver du så her, helt alene?" spurgte hun undrende og kiggede op på ham igen, efter hun havde lavet nogle ansigter af Nilan. Igen stillede hun sig med hoften skudt ud til siden, så det fremhævede hendes tidligt modnede kvindelige former. Linjerne på hendes mave blev også mere tydelige, når hun stod sådan. Hun havde knap noget fedt på sin krop, det var nok på grund af al den dansen, hun havde gjort hele sit liv. Hun var blevet fortalt før, at hun havde en pæn krop, men gik ikke selv så meget op i det. Hun ville gerne bare nyde uden at skulle tænke på udseendet. Det var det gode ved at leve i en sigøjnertrup, de brugte knap nok spejle, og gik ikke op i al sådan noget
    Tilbage til toppen Go down
    jaster
    Admin
    jaster


    Antal indlæg : 3995
    Bosted : På sin fæstning-veltroy
    Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

    Rat-race! Empty
    IndlægEmne: Sv: Rat-race!   Rat-race! EmptyFre 25 Jun 2010, 14:05

    "hmm jeg går bare lidt rundt i byen og slapper af og hyggeligt at møde jer to"sagde han med et sødt smil på sine læber og kiggede sig lidt rundt det var ikke være dag han mødte nogen som dem


    //krea svigt XD//
    Tilbage til toppen Go down
    https://city-of-life.danskforum.net
    Gæst
    Gæst




    Rat-race! Empty
    IndlægEmne: Sv: Rat-race!   Rat-race! EmptyFre 25 Jun 2010, 14:14

    Silista smålo og smilede frækt til ham, på den drillende måde selvfølgelig. "Jeg ved nu ikke, om det er hyggeligt at møde dig, når jeg ikke kender dig endnu" sagde hun mistænksomt og hævede et øjenbryn til ham. Hun rakte drillende tunge og kiggede ned på Nilan. "Tror du ikke din mor savner dig?" spurgte hun med et grin, hvorefter Nilan så ud til, at hun pludselig havde husket noget, som hun ellers havde glemt. "Jeg må gå!" sagde hun hurtigt, vinkede til dem begge, og spænede så i fuld fart tilbage ned ad vejen. "Så slap vi for hende, hun er ikke til at have med at gøre, når man møder nye mennesker, jeg kan ikke have en samtale med dem alene" smålo hun. Hun vidste dog egentlig ikke, hvilken samtale hun skulle have med ham her, men de kunne nok finde på noget, sikkert et eller andet der ikke var egnet for en 12-årig, hvilke ting der så end var over den grænse


    //Det går nok x3
    Tilbage til toppen Go down
    jaster
    Admin
    jaster


    Antal indlæg : 3995
    Bosted : På sin fæstning-veltroy
    Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

    Rat-race! Empty
    IndlægEmne: Sv: Rat-race!   Rat-race! EmptyFre 25 Jun 2010, 14:21

    Han grinte stille af dem med et smilt "må man spørge om du ville med ud at spise"spurgte han venligt og på en høflig måde og kiggede på hende med et smil det var jo ikke være dag han inviterede nogen ud eller noget



    //lyder godt//
    Tilbage til toppen Go down
    https://city-of-life.danskforum.net
    Gæst
    Gæst




    Rat-race! Empty
    IndlægEmne: Sv: Rat-race!   Rat-race! EmptyFre 25 Jun 2010, 14:25

    Silista lod ansigtet glide ned på skrå, krydsede armene under brystet. Et lille skævt smil lagde sig over hendes læber, og hun så lettere tænksom ud i nogen tid. "Hmm, det kommer jo så pludseligt, men.. Okay" sagde hun med et smil til ham. Hun tog aldrig 'ud' og spise, da truppen altid spiste sammen. De gemte alle deres penge til vigtige ting, og når de havde flere erfarne jægere iblandt dem, behøvede de ikke købe ting hele tiden. Det var nu en meget god måde at leve på. "Hvornår så, nu eller?" spurgte hun undrende og stod og trippede lidt på fødderne. Hun var vant til at danse nogle gange i timen, men den dag havde hun haft gang i konkurrencerne med Nilan, så hendes hofter og fødder var blevet noget, utålmodige, efter at komme i bevægelse igen. Hun var heller ikke meget for at stå stille i for lang tid. Sidde var okay, men ikke stå!
    Tilbage til toppen Go down
    jaster
    Admin
    jaster


    Antal indlæg : 3995
    Bosted : På sin fæstning-veltroy
    Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

    Rat-race! Empty
    IndlægEmne: Sv: Rat-race!   Rat-race! EmptyFre 25 Jun 2010, 14:28

    "lyder godt hm det bestemmer du så helt selv for det dig der skal med"sagde han med et stille grin på sine læber og kiggede på hende "skal du ha andet tøj på eller noget"sagde han og kiggede på hende
    Tilbage til toppen Go down
    https://city-of-life.danskforum.net
    Gæst
    Gæst




    Rat-race! Empty
    IndlægEmne: Sv: Rat-race!   Rat-race! EmptyFre 25 Jun 2010, 14:35

    Silista kiggede ned over sig selv og trak på skuldrene, da hun ikke kunne se, hvad der skulle være i vejen med det tøj, hun havde på nu. Hun kiggede op på ham igen. "Næh, hvorfor skulle jeg det?" spurgte hun undrende og smilede så igen. "Og jeg har fint tid nu, så lad os da bare komme afsted. Regner ikke med noget fint, bare rolig" sagde hun og blinkede en gang drillende til ham. "Hvor skal vi så hen?" spurgte hun nysgerrigt og hoppede lidt op og ned foran ham. Hun tog fat i hans hånd og begyndte at trække ham med sig i en tilfældig retning på storgaden, da hun simpelthen bare ikke kunne stå stille mere
    Tilbage til toppen Go down
    jaster
    Admin
    jaster


    Antal indlæg : 3995
    Bosted : På sin fæstning-veltroy
    Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

    Rat-race! Empty
    IndlægEmne: Sv: Rat-race!   Rat-race! EmptyFre 25 Jun 2010, 14:37

    Han fuldte med hende og grinte stille "bare finde et sted"sagde han med et smil og kiggede på hende det var da pudsigt hun kunne ikke stå stille han grinte stille
    Tilbage til toppen Go down
    https://city-of-life.danskforum.net
    Gæst
    Gæst




    Rat-race! Empty
    IndlægEmne: Sv: Rat-race!   Rat-race! EmptyFre 25 Jun 2010, 14:40

    Silista stoppede pludseligt igen og vendte sig brat om mod ham. Hun holdt i begge hans hænder, lænede ansigt helt frem mod hans og stirrede ham i øjnene. "Men jeg kender ingen steder" sagde hun og lod ansigtet glide ned på skrå. Hun virkede lidt som en lille pige, der havde fået for meget sukker, hun havde så meget energi! "Sig et sted, peg en retning, så tager vi det første sted med mad på menuen" foreslog hun og kiggede i begge vejens retninger, vendte hurtigt ansigtet fra den ene side til den anden imens, hvorefter hendes blik gled tilbage på ham igen, og hun slap hans hænder
    Tilbage til toppen Go down
    jaster
    Admin
    jaster


    Antal indlæg : 3995
    Bosted : På sin fæstning-veltroy
    Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

    Rat-race! Empty
    IndlægEmne: Sv: Rat-race!   Rat-race! EmptyFre 25 Jun 2010, 14:43

    "der er en risteuran den vej der"sagde han og pegede en vej "er det godt nok"spurgte han
    Tilbage til toppen Go down
    https://city-of-life.danskforum.net
    Gæst
    Gæst




    Rat-race! Empty
    IndlægEmne: Sv: Rat-race!   Rat-race! EmptyFre 25 Jun 2010, 14:46

    "Ja det fint" sagde hun hurtigt, med stemmen fuld af energi. Hun tog fat i hans hånd igen, og gik med ham ned ad vejen, den vej han havde peget, skubbede lidt til folk der var i vejen, der var jo en del! Det tog lidt tid før de nåede dertil, og da de stod udenfor stoppede hun igen og slap hans hånd. "Tror du man skal have bestilt plads eller noget?" spurgte hun og lagde ansigtet på skrå igen, kiggede lidt indenfor og kiggede så hen på ham. Han måtte have mere forstand på den slags end hende
    Tilbage til toppen Go down
    jaster
    Admin
    jaster


    Antal indlæg : 3995
    Bosted : På sin fæstning-veltroy
    Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

    Rat-race! Empty
    IndlægEmne: Sv: Rat-race!   Rat-race! EmptyFre 25 Jun 2010, 14:55

    "nej det ser ikke ud til for der er ikke mange på denne tid"sagde han med et smil og kiggede på hende og gik ind i risteuran og fik dem et bord og gik hen og satte sig ved det "se vi fik et bord når der ikke er så mange her"sagde han med et smil og kiggede på hende med et sødt smil på sine læber


    //sådan//


    Sidst rettet af jaster Lør 26 Jun 2010, 12:16, rettet 1 gang
    Tilbage til toppen Go down
    https://city-of-life.danskforum.net
    Gæst
    Gæst




    Rat-race! Empty
    IndlægEmne: Sv: Rat-race!   Rat-race! EmptyFre 25 Jun 2010, 17:14

    //Kunne jeg få dig til at skrive noget mere, for du er meget svær at svare på med kun det der o__O' //
    Tilbage til toppen Go down
    jaster
    Admin
    jaster


    Antal indlæg : 3995
    Bosted : På sin fæstning-veltroy
    Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

    Rat-race! Empty
    IndlægEmne: Sv: Rat-race!   Rat-race! EmptyLør 26 Jun 2010, 14:41

    //sådan//
    Tilbage til toppen Go down
    https://city-of-life.danskforum.net
    Gæst
    Gæst




    Rat-race! Empty
    IndlægEmne: Sv: Rat-race!   Rat-race! EmptyLør 26 Jun 2010, 14:46

    Silista, frøken let-på-tå, vimsede efter ham ind på restauranten, gående på sine bare tæer. Hun vidste ikke, om stedet her var så fint, så man behøvede at have sko på, men hun var egentlig også lidt ligeglad. Hun ejede ikke sko, så hun kunne ikke gøre noget ved det. Hun satte sig i en lille dansende bevægelse ned på stolen overfor ham, satte albuerne i bordet, hvilede hagen mod hænderne og smilede til ham. "Der var vi heldig hva" sagde hun og blinkede et par gange med øjnene
    Tilbage til toppen Go down
    jaster
    Admin
    jaster


    Antal indlæg : 3995
    Bosted : På sin fæstning-veltroy
    Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

    Rat-race! Empty
    IndlægEmne: Sv: Rat-race!   Rat-race! EmptyLør 26 Jun 2010, 17:52

    Han kiggede på hende med et smil "ja det var vi da"sagde han og kiggede lidt rundt med et smil "hvad skal du ha"sagde han og tog menukortne og gav hende et og kiggede i den "hm"sagde han og kiggede i det
    Tilbage til toppen Go down
    https://city-of-life.danskforum.net
    Gæst
    Gæst




    Rat-race! Empty
    IndlægEmne: Sv: Rat-race!   Rat-race! EmptyLør 26 Jun 2010, 21:33

    Silista gled et par fingre henover sin kind, da hun rakte hånden frem efter menukortet. Hun tog det i en blid hånd og trak det i en fin bevægelse hen til sig. Hendes humør var vist meget skiftende den dag, for nu havde hun lyst til at lege fin og charmerende, en rigtig pæn dame fra en fin familie. Hun åbnede menukortet med et lille, mystisk smil på læben. Hendes øjne gled ned over siderne, langsomt og roligt. Hun betragtede navnene på hver ret, men læste egentlig ikke, hvad retterne indeholdt. I hvert fald ikke lige i starten.. Hun lagde efter lidt tid menukortet ned på bordet i endnu en fin bevægelse med sin slanke hånd, hævede den så op til sin kind, og støttede ansigtet i hånden. "Jeg har bestemt mig" sagde hun med et lille blidt smil om læberne og betragtede ham med blide øjne, ventede på, at han også havde valgt, og selvfølgelig til at en tjener ville komme ned til dem
    Tilbage til toppen Go down
    jaster
    Admin
    jaster


    Antal indlæg : 3995
    Bosted : På sin fæstning-veltroy
    Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

    Rat-race! Empty
    IndlægEmne: Sv: Rat-race!   Rat-race! EmptyLør 26 Jun 2010, 21:42

    "okay jeg tror jeg sidder over der er ikke noget jeg kan lide her men jeg gir stadig det her"sagde han med et stille smil og kiggede på hende med et "hvad skal de da have"sagde han med et smil på sine læber han var lidt kræsen og der var kun ting han ikke kunne lide "men dette er ikke for at være uhøflig der er bare stadig ting jeg ikke kan lide"sagde han med et stille sødt smil på sine læber og kiggede på hende
    Tilbage til toppen Go down
    https://city-of-life.danskforum.net
    Gæst
    Gæst




    Rat-race! Empty
    IndlægEmne: Sv: Rat-race!   Rat-race! EmptyLør 26 Jun 2010, 22:14

    Silista lod ansigtet glide ned på skrå, hvorefter hun lænede sig tilbage i sit sæde. "Bøf, beom, med noget frugtsaft ved siden af" sagde hun med et lille smil og vippede lidt med sin ene fod. Hun havde lagt benene over kryds, så hendes ene bare fod stak lidt ud fra siden af bordet, den hun sad og vippede med. "Du er da kedelig, at du ikke skal have noget" sagde hun drillende og grinede lidt til ham, hvorefter hun blot sendte ham et smil, lænede ansigtet langt tilbage, og betragtede stedet på hovedet
    Tilbage til toppen Go down
    jaster
    Admin
    jaster


    Antal indlæg : 3995
    Bosted : På sin fæstning-veltroy
    Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

    Rat-race! Empty
    IndlægEmne: Sv: Rat-race!   Rat-race! EmptyLør 26 Jun 2010, 22:37

    Han smilte til hende "ja det kan godt være men sådan er det jo når der er noget man ikke kan lide ikke"sagde han med et smil og kiggede på hende det var ikke altid han var sulten og alt det og lige nu var der noget han ikke kunne lige og var ikke sulten men han fik da et glas vand.
    Tilbage til toppen Go down
    https://city-of-life.danskforum.net
    Sponsoreret inhold





    Rat-race! Empty
    IndlægEmne: Sv: Rat-race!   Rat-race! Empty

    Tilbage til toppen Go down
     
    Rat-race!
    Tilbage til toppen 
    Side 1 af 1
     Lignende emner
    -
    » ny race.

    Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
    City-of-life :: Vida :: Cidade-byen-
    Gå til: