City-of-life

Let the life begin in your fantasy

IndeksPortalCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Latest topics
» Aimée again (Privat)
Ons 28 aug 2013, 17:16 by Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Søn 09 sep 2012, 14:03 by Aimée

» Navneleg!!
Tirs 21 aug 2012, 10:19 by Hana

» Eileen søger plots
Tirs 21 aug 2012, 08:02 by Hana

» Hvad vil du-Hana
Man 20 aug 2012, 22:45 by Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Tirs 14 aug 2012, 17:28 by Nick

» Nu er det nu.
Tirs 26 jun 2012, 08:25 by Cerys

» Just a normal day?
Tirs 12 jun 2012, 14:54 by Eileen

» Den gule farve.
Tirs 08 maj 2012, 19:18 by Cerys

Top posters
jaster

Shurican

Cecillie

Zann

sakref morladin

Namine

Aiko

Amber

Haylin

Melody

Statistics
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg in 511 subjects
Nu er det nu.
Tirs 21 feb 2012, 13:26 by jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.

Hilsen Admin …

Comments: 1
Hey folkens
Ons 14 sep 2011, 19:39 by jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Comments: 1

Share | 

alene i den gamel undergrundsbane

Go down 
ForfatterBesked
Shurican

Antal indlæg : 2553
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

IndlægEmne: alene i den gamel undergrundsbane   Lør 17 jul 2010, 18:44

S:banegård
T:5:00
V:kølligt,regn og fugtigt
O:ingen,rotter og mus
P:slidt og flænset tøj

Shurican gik for sig selv nede i den gamel undergrundsbane,hun kunne hører både rotter og musse løbe rundt.Hun kunne hører regndråberne falde ned i vandpyttene og kunne mærke at det er koldt,hun kunne mærke at hendes hud var iskoldt og hendes fødder var skalde efter som hun havde trådt på noget skap som sten og glasskår.Hun kunne ikke rigtigt se efter som hendes fødder er skadet og ikke kan nærmest føle virbrationer i jorden med jordbetvingelse,hun fældte sig rundt for at ikke at støde alt for hårdt ind i væggene osv.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Shurican

IndlægEmne: Re: alene i den gamel undergrundsbane   Lør 31 jul 2010, 20:34

...ingen?Hallo...HALLO...
Vis brugerens profil
eapiien

Antal indlæg : 29
Job/hobbies : Det kommer an på hvor jeg opholder mig

IndlægEmne: Re: alene i den gamel undergrundsbane   Tors 23 feb 2012, 13:42

Ea Kommer gående ned ad trappen. Hun skal hjem til sin farmor, hun glæder sig rigtig meget til at se hende, for det er længe siden sidst! Hun skal lige til at sætte sig på en bænk, i det hun lægger mærke til en pige i den anden ende af banegården. Det lignede at hun var ved at falde, så Ea skyndte sig at løbe over til hende. Da hun nåede der over, tog hun fat i pigens arm og sagde "Sker der noget, er du OK?" Ea kiggede bekymret på hende.
Vis brugerens profil
Shurican

IndlægEmne: Re: alene i den gamel undergrundsbane   Tors 23 feb 2012, 16:35

hun hører en pige stemme og stirrede ud i det blå luft"jeg er okey "sagde hun stille til pigen men hun mærkede det kolde regnvand glide ned af hendes ben,hun var stille lige i nogle få minuter hvor efter hun så spurgte"hvem er du " hun lyttede til rotter der flygter i skuld for regnen og holdt sig tavs,hun viste ikke hvem pigen var og kendte hende ikke. Hun stirrede op mod skyen og fik lysten til at sove ude i regnen som hun gjore tit,hun følte sig som en del af naturen og levede som et dyr selvom hun kunne forvandle sig til et men hun levede også som et dyr i menneskeskikkelsen.
Vis brugerens profil
eapiien

IndlægEmne: Re: alene i den gamel undergrundsbane   Tors 23 feb 2012, 17:19

"Jeg hedder Ea. Jeg så dig famle rundt herovre, og troede at du var ved at falde." Ea kiggede forvirret på pigen, hun kunne ikke finde ud af om pigen var glad eller sur over hjælpen "Hvem er du så?" Spurgte Ea.
Vis brugerens profil
Shurican

IndlægEmne: Re: alene i den gamel undergrundsbane   Tors 23 feb 2012, 22:56

Hun stirrede ud i det blå lufteog fjernede armen fra pigen"det er venligt af dig "sagde hun stille"men jeg havde ikke brug for hjælp"hun stirrede op mod himlen og var stille i et secund"jeg hedder Shurican" hun stirrede hen mod pigen"forstår du jeg er blind så hvis jeg fakler rundt så er det fordi at jeg føler" hun stirrede op mod himlen igen.
Vis brugerens profil
eapiien

IndlægEmne: Re: alene i den gamel undergrundsbane   Tors 23 feb 2012, 23:09

Ea så, lidt flov, ned i det hårde betongulv "Undskyld, håber ikke jeg er til besvær? Mit navn er Ea. Hvorfor føler du?" Ea så undrende på Shurican, og begyndte at tænke på, hvorfor pigen 'følte' sig frem på den måde. *Måske hun er blind, hvorfor skulle hun ellers føle sig frem sådan?* Men hun vidste ikke om hendes tanke talte sandt.
Vis brugerens profil
Shurican

IndlægEmne: Re: alene i den gamel undergrundsbane   Fre 24 feb 2012, 09:59

"det er sådan jeg kan se men ellers bruger jeg vibrationerne i jorden til at se med men når der er noget der dækker jorden så er det lidt svært at se"forklarede hun og stirrede på Ea men tænkte på hvorfor hun sagde sit navn igen"du er ikke til besvær men hvor siger du egentligt dit navn to gange"hun undrede sig lidt og tænkte på at Ea kunne have fået et hukomelsestab siden at hun gentog sit navn.
Vis brugerens profil
eapiien

IndlægEmne: Re: alene i den gamel undergrundsbane   Fre 24 feb 2012, 10:13

Ea kom i tanke om at hun havde nævnt sit navn to gannge, over for Shurican "Hov, hvor er jeg dum altså! Nogen gange glemmer jeg hvad jeg har sagt, og i det her tilfælde gik det ud over mit navn, selvfølgelig. Min familie har altid været meget glemsomme, og det er uheldigvis også smittet af på mig!" Eas blik svævede rundt over gulvet, *Ej, hvor er det pinligt, jeg gør' det hele tiden!* tænkte hun men et strajf af skuffelse over sig selv. "Men hvad laver du egentlig her nede Shurican?" Ea var igen blevet nysgerrig.
Vis brugerens profil
Becie

Antal indlæg : 50
Job/hobbies : intet at foretage sig.

IndlægEmne: Re: alene i den gamel undergrundsbane   Lør 25 feb 2012, 19:06

Becie kom gående ned ad trappen. Hun var iført nogle pinke gennemblødte trusser og en hvid top, som var våd for oven, så man kunne se hendes sorte bh igennem. Hun gik med hastige skridt hen ad undergrundsbanens lange gang. Hun var sur. Så rasende. Ingen skulle opføre sig på den måde. mens hun gik i sine egne tanker, kom hun til at støde ind i nogen. Hun faldt ned på det hårde beton, og fik en skramme på knæet. En lille skarp sten skar en flænge i underbenet på hende. Hun forbandede det hele langt væk og blev siddene i et stykke tid. Hun kiggede op og fik øje på de to personer hun var stødt ind i. Da det gik op for hende hvem det var udbrød hun: "Hej med jer! Ea og Shurican. Kender i hinanden?" spurgte hun. Hun kom pludselig i tanke om at hun ingen bukser havde på og blev lidt rød i kinderne. *så støder jeg ind i de eneste jeg kender uden bukser på. Kan det blive mere pinligt?* tænkte hun.
Vis brugerens profil
Shurican

IndlægEmne: Re: alene i den gamel undergrundsbane   Søn 26 feb 2012, 18:40

Shurican hørte endnu en pigestemme"nej vi har lige mødt hinanden"sagde hun og stirrede over på becie og der efter på Ea hvor hun så sagde til Ea"tag det roligt det kan ske for en hver" hun tænkte lidt " jeg går bare rundt selvfølgeligt det er det jeg laver her "hun lagede hovedet på skrå. Hun drejet hovedet mod becie"hvad så becie" hun mærkede regndråberne glide ned af kinderne på hende.
Vis brugerens profil
eapiien

IndlægEmne: Re: alene i den gamel undergrundsbane   Man 27 feb 2012, 12:18

"Kender I to så hinanden?" Siger Ea men et lille smil. Hun tænkte, at nu når de genkendte hinanden på den måtte de jo kende hinanden. *Hvor er jeg dum.....* Tænkte Ea. Hun kiggede skiftevis på Shurican og Becie, den nye pige havde lagt sort hår og så meget venlig ud. "Hej, Becie!" Sagde Ea med en smil, bare for at være venlig?.
Vis brugerens profil
Becie

IndlægEmne: Re: alene i den gamel undergrundsbane   Man 27 feb 2012, 15:20

"Hej! har du først set det er mig nu eller..?" Becie begyndte at grine. Det var dejligt at der ikke var nogen der kommenterede at hun ikke havde nogle bukser på.
Vis brugerens profil
Shurican

IndlægEmne: Re: alene i den gamel undergrundsbane   Man 27 feb 2012, 16:14

"nej viste godt at det var dig"sagde hun lidt smillende "og øhm hvorfor har du ingen bukser på"hun gik lidt rundt omkring og stirrede op mod himlen,hun lyttede til vinden der blæste både papir og tomme poser rundt på banegaarden.Hun stirrede på dem begge "forresten øh hvad laver i egentlig her"hun lagge hovedet på skrå,hun satte sig ned lidt mens hun mærkede regnen i ansigtet.
Vis brugerens profil
Becie

IndlægEmne: Re: alene i den gamel undergrundsbane   Fre 02 mar 2012, 09:09

Becies blev lidt flov. "Jooe øøh.. Der var nogen der stjal dem. Hvordan kan du egentlig vide at jeg ikke har nogen på? Og det var nu mere Ea jeg spurgte om hun først havde opdaget at det var mig nu," sagde hun. Hvor var det pinligt. Selv en blind bemærkede at hun kun rente rundt i trusser.
Vis brugerens profil
Shurican

IndlægEmne: Re: alene i den gamel undergrundsbane   Fre 02 mar 2012, 13:28

hun bgyndte at grine lidt"nå undskyld jeg troede at det var til os begge"sagde hun "men hvorfor vil nogen stjæle din bukser "hun stirrede hen på Becie og der efter stirrede hun op mod himlen igen uden at sige noget.

(hov vi har glemt Ea)
Vis brugerens profil
Becie

IndlægEmne: Re: alene i den gamel undergrundsbane   Fre 02 mar 2012, 20:32

//Ea må hoppe på igen for der kan gå uger før hun kommer på... XD//

"Jeg ved ikke... drenge kan være rimelig strenge engang imellem. jeg var igang med at bade i søen og så var der bare nogle drenge der kom forbi og syntes det kunne være sjovt at tage dem og løbe væk," sagde hun. "Men hvordan kan du vide at jeg ikke har nogle bukser på?"
Vis brugerens profil
Shurican

IndlægEmne: Re: alene i den gamel undergrundsbane   Tirs 06 mar 2012, 15:28

"bare et gæt"sagde hun lidt smillende og fnisete lidt,hun stirrede rundt omkring,men hun mærkede regne silede ned af kroppen"jeg har mine metoder at se og i har jeres"hun vendte sig om og smilte "men det var tavelligt gjort af dem,men ved du hvad så gøre du bare det samme mod dem når du engang ser dem bade ved søen så bare gør gengæld"
Vis brugerens profil
Becie

IndlægEmne: Re: alene i den gamel undergrundsbane   Ons 07 mar 2012, 15:23

Becie smilte. "Ja, det kunne jeg jo godt," sagde hun
Vis brugerens profil
Shurican

IndlægEmne: Re: alene i den gamel undergrundsbane   Ons 07 mar 2012, 15:30

hun smillede og kiggede ud af ind gang,hun holdt sig tav.
Vis brugerens profil
Becie

IndlægEmne: Re: alene i den gamel undergrundsbane   Tors 08 mar 2012, 10:41

Becie samlede sine fødder og lagde sine hænder omkring dem. Hun kiggede på dem og vippede frem og tilbage, mens hun nynnede en melodi.
Vis brugerens profil
Shurican

IndlægEmne: Re: alene i den gamel undergrundsbane   Tors 08 mar 2012, 18:30

hun satte sig ned llidt og kiggede op,hun havde inegn ide om hvad hun skulle sige..
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: alene i den gamel undergrundsbane   

alene i den gamel undergrundsbane
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1