City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) 2vote_10hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) 2votin10hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) 2vote_11 
Shurican
hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) 2vote_10hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) 2votin10hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) 2vote_11 
Cecillie
hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) 2vote_10hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) 2votin10hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) 2vote_11 
Zann
hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) 2vote_10hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) 2votin10hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) 2vote_11 
sakref morladin
hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) 2vote_10hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) 2votin10hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) 2vote_11 
Namine
hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) 2vote_10hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) 2votin10hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) 2vote_11 
Aiko
hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) 2vote_10hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) 2votin10hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) 2vote_11 
Amber
hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) 2vote_10hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) 2votin10hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) 2vote_11 
Haylin
hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) 2vote_10hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) 2votin10hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) 2vote_11 
Melody
hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) 2vote_10hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) 2votin10hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico)

Go down 
ForfatterBesked
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) Empty
IndlægEmne: hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico)   hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) EmptyLør 07 Aug 2010, 22:27

S:Den mørke gyde
T:21:00
V:mørkt,kølligt og sne
O:ingen,tomt-
P: slidte tøj

Shurican var i den mørke gyde hvor hun sov i en mørkt hjørne,hun havde hørt at nogen mener at hvor end man er i gyden så sker der ting og sager.Hun viste ikke om det er sandt så hun lå bare stille på jorden og havde brugt sin kappe som tæppe,hun prøvede at sove igen men hver gang hun prøver at sove hører hun folks stemmer inde i hovedet.Hun kunne huske efter at have været i elementernestempel og på kamp areana hvordan hendes liv blev endnu værre så hun satte sig op af muren og tænkte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) Empty
IndlægEmne: Sv: hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico)   hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) EmptySøn 08 Aug 2010, 09:51

nico kikkede sig omkring. der var ikke et øje af se. ham gik stille vidre. man kunne høre sneen under hans sko. gadelygterne lyste svagt. og længere nede var der en gadelygte som var ved og gå i stykker.den blinkede som en gal.han kunne se sin ejen ånde som dampede ud af hans muind
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) Empty
IndlægEmne: Sv: hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico)   hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) EmptySøn 08 Aug 2010, 11:20

shurican lyttede og kunne hører nogen kom gående,hun viste ikke hvem det var og blev siddende for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) Empty
IndlægEmne: Sv: hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico)   hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) EmptySøn 08 Aug 2010, 20:33

nico sukkede og satte sig på en bænk
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) Empty
IndlægEmne: Sv: hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico)   hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) EmptySøn 08 Aug 2010, 20:41

hun hørte en sukke"hvem der "spurgte hun og lyttede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) Empty
IndlægEmne: Sv: hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico)   hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) EmptySøn 08 Aug 2010, 20:43

"nico" sagde han efter lidt tid. han kunne se dampen fra hans ånde
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) Empty
IndlægEmne: Sv: hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico)   hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) EmptySøn 08 Aug 2010, 20:47

"Nico hyggeligt at møde dig " sagde hun"mit navn er Shurican"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) Empty
IndlægEmne: Sv: hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico)   hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) EmptySøn 08 Aug 2010, 20:49

"hejsa" sagde han til den fremmede person..kommer du frem i lyset?"
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) Empty
IndlægEmne: Sv: hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico)   hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) EmptySøn 08 Aug 2010, 20:53

Shurican trådte frem i lyset,hun smillede "hvilken race er du "spurgte hun med hovedet på skrå. Hende hvide hår var hvid som sne og hendes øjne er røde som blod,hun havde skader på sin ligbleg krop.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) Empty
IndlægEmne: Sv: hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico)   hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) EmptySøn 08 Aug 2010, 20:57

"aspara" svarede han og kikkede på pigen so var en smugle skræmmende
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) Empty
IndlægEmne: Sv: hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico)   hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) EmptySøn 08 Aug 2010, 21:05

"okey"sagde hun og tænkte at han måtte være ny"jeg er blandet race,Halv demon og halv vampyr"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) Empty
IndlægEmne: Sv: hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico)   hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) EmptySøn 08 Aug 2010, 21:07

"sejt nok" sagde han lidt usikkert
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) Empty
IndlægEmne: Sv: hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico)   hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) EmptySøn 08 Aug 2010, 21:12

Shurican smillede "men sig mig hvor bor du henne "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) Empty
IndlægEmne: Sv: hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico)   hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) EmptySøn 08 Aug 2010, 21:14

"i en gammel lejlihed inde i centum" sagde han og smilte "hvad med dig?"
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) Empty
IndlægEmne: Sv: hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico)   hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) EmptySøn 08 Aug 2010, 21:17

"jeg bor godt nok på en Kirkegaard i Thailand,men her der bor jeg i undergrunden ellers holder jeg mig til på gader eller andre forladte steder"sagde hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) Empty
IndlægEmne: Sv: hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico)   hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) EmptySøn 08 Aug 2010, 21:18

"nøøj det lyder hyggeligt" sagde han en smugle skræmt
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) Empty
IndlægEmne: Sv: hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico)   hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) EmptySøn 08 Aug 2010, 21:22

"jep,det er det"sagde hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) Empty
IndlægEmne: Sv: hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico)   hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) EmptySøn 08 Aug 2010, 21:25

ilan nikkede og så på hende og tvang så et smil frem
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) Empty
IndlægEmne: Sv: hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico)   hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) EmptySøn 08 Aug 2010, 21:26

Shurican mærkede kulden mellem sine fødder,men hun stod bare stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) Empty
IndlægEmne: Sv: hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico)   hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) EmptySøn 08 Aug 2010, 21:30

nico kikkede væk
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) Empty
IndlægEmne: Sv: hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico)   hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) EmptySøn 08 Aug 2010, 21:34

hun sparkede lidt til det kolde sne for at få lidt jord frem men sneen blev ved med at dække jorden.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) Empty
IndlægEmne: Sv: hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico)   hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
hvor man end er så ved man aldrig hvad der sker(Nico)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» sker lidt ændringer
» Ohh no::Nico

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: becos da Vida-Mørke gyder-
Gå til: