City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
    Seneste emner
    » Aimée again (Privat)
    flygtet til himalayabjerget ...  EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

    » Camp Halfblood - Nordisk
    flygtet til himalayabjerget ...  EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

    » Navneleg!!
    flygtet til himalayabjerget ...  EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

    » Eileen søger plots
    flygtet til himalayabjerget ...  EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

    » Hvad vil du-Hana
    flygtet til himalayabjerget ...  EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

    » de mystiske mænd..(Nick)
    flygtet til himalayabjerget ...  EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

    » Nu er det nu.
    flygtet til himalayabjerget ...  EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

    » Just a normal day?
    flygtet til himalayabjerget ...  EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

    » Den gule farve.
    flygtet til himalayabjerget ...  EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

    Mest aktive brugere
    jaster
    flygtet til himalayabjerget ...  2vote_10flygtet til himalayabjerget ...  2votin10flygtet til himalayabjerget ...  2vote_11 
    Shurican
    flygtet til himalayabjerget ...  2vote_10flygtet til himalayabjerget ...  2votin10flygtet til himalayabjerget ...  2vote_11 
    Cecillie
    flygtet til himalayabjerget ...  2vote_10flygtet til himalayabjerget ...  2votin10flygtet til himalayabjerget ...  2vote_11 
    Zann
    flygtet til himalayabjerget ...  2vote_10flygtet til himalayabjerget ...  2votin10flygtet til himalayabjerget ...  2vote_11 
    sakref morladin
    flygtet til himalayabjerget ...  2vote_10flygtet til himalayabjerget ...  2votin10flygtet til himalayabjerget ...  2vote_11 
    Namine
    flygtet til himalayabjerget ...  2vote_10flygtet til himalayabjerget ...  2votin10flygtet til himalayabjerget ...  2vote_11 
    Aiko
    flygtet til himalayabjerget ...  2vote_10flygtet til himalayabjerget ...  2votin10flygtet til himalayabjerget ...  2vote_11 
    Amber
    flygtet til himalayabjerget ...  2vote_10flygtet til himalayabjerget ...  2votin10flygtet til himalayabjerget ...  2vote_11 
    Haylin
    flygtet til himalayabjerget ...  2vote_10flygtet til himalayabjerget ...  2votin10flygtet til himalayabjerget ...  2vote_11 
    Melody
    flygtet til himalayabjerget ...  2vote_10flygtet til himalayabjerget ...  2votin10flygtet til himalayabjerget ...  2vote_11 
    Statistik
    Der er i alt 92 tilmeldte brugere
    Den sidst registrerede bruger er jace6740

    Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
    Nu er det nu.
    flygtet til himalayabjerget ...  EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
    Hej alle sammen

    Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
    syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
    til at få et nyt udseende.

    Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


    Hilsen Admin …

    Kommentarer: 1
    Hey folkens
    flygtet til himalayabjerget ...  EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
    Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

    Med Venlig hilsen Admin Jaster.

    Kommentarer: 1

     

     flygtet til himalayabjerget ...

    Go down 
    2 deltagere
    Gå til side : 1, 2  Næste
    ForfatterBesked
    Shurican

    Shurican


    Antal indlæg : 2553
    Bosted : gammel kirkegaard
    Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

    flygtet til himalayabjerget ...  Empty
    IndlægEmne: flygtet til himalayabjerget ...    flygtet til himalayabjerget ...  EmptySøn 26 Sep 2010, 11:54

    S:Himalayabjerget
    V:sne,frost og kulde
    T:19:00
    O:ingen
    P:det slidte tøj som altid.

    Shurican var rejst til himalaya bjerget for hun var stukket af da Kineserne angreb Bangkok.Hun var sårede da hun var inde i byen for at tjekke hvad der skette hvor hun så at soldaterne fra Beijing angreb dem. Shurican følte at hun ikke var stærk nok og så var de så'n efter hende efter hun havde angrebet nogen af soldaterne.Hun sad for sig selv i sneen og kunne mærke at hun var træt,hun var kold og viste ikke hvor langt oppe hun var men hun ved at hun ikke var særeligt højt oppe.
    Tilbage til toppen Go down
    Becie

    Becie


    Antal indlæg : 50
    Bosted : Ingen steder
    Job/hobbies : intet at foretage sig.

    flygtet til himalayabjerget ...  Empty
    IndlægEmne: Sv: flygtet til himalayabjerget ...    flygtet til himalayabjerget ...  EmptyTirs 21 Feb 2012, 14:37

    Becie løb sig en tur oppe i bjergene. Hun havde en hvid top, sine stramme sorte jeans og sine slidte hvide sneakers på. Hun havde også en taske på ryggen. Vejret var perfekt heroppe. Hun satte sig ned og tog sine sko og strømper af. Hun strakte sig og så rundt. Hun så en pige lidt længere henne. Hun rejste sig og gik der hen med sine sko i hånden. Hun satte sig ved siden af pigen. "Fryser du?" spurgte hun og tog sin taske af.
    Tilbage til toppen Go down
    Shurican

    Shurican


    Antal indlæg : 2553
    Bosted : gammel kirkegaard
    Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

    flygtet til himalayabjerget ...  Empty
    IndlægEmne: Sv: flygtet til himalayabjerget ...    flygtet til himalayabjerget ...  EmptyTirs 21 Feb 2012, 15:54

    hun stirrede mod pigen"nej"sagde hun stille og fik lyst til at sove lidt i kulden mens hun lyttede efter råb eller lyden af hellikopter fra det kinesiske hær så hun ved om de fulgte efter hende eller ej,hun stirrede den anden vej mens hun mærkede kulden i hendes arm og ben. Hun sagde ikke noget i et stykke tid og hun viste heller ikke hvad hun skulle sig,hun sad tavs og stiirede ud i det blå luft. Da hun kunen hører stemmer sagde hun hviskene"de kommer"og begyndte at rejse sig for at komme videre.Hun stirrede på pigen "du må heller komme væk"Shurican gik svagt af sted mesn hun mærkede smerterne i benet.
    Tilbage til toppen Go down
    Becie

    Becie


    Antal indlæg : 50
    Bosted : Ingen steder
    Job/hobbies : intet at foretage sig.

    flygtet til himalayabjerget ...  Empty
    IndlægEmne: Sv: flygtet til himalayabjerget ...    flygtet til himalayabjerget ...  EmptyTirs 21 Feb 2012, 18:46

    Becie puttede sine sko i tasken og tog den på ryggen. Hun rejste sig og fuglte med pigen. "Hvem kommer?" spurgte hun.
    Tilbage til toppen Go down
    Shurican

    Shurican


    Antal indlæg : 2553
    Bosted : gammel kirkegaard
    Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

    flygtet til himalayabjerget ...  Empty
    IndlægEmne: Sv: flygtet til himalayabjerget ...    flygtet til himalayabjerget ...  EmptyTirs 21 Feb 2012, 22:13

    hun stoppede lidt op,venede sig og tog fat i pigen"den kinesiske hær,soldaterne "sagde hun og lyttede efterdem"der ikke tid til at forklarer"hun venede sig igen og begyndte at gå videre. Hun ville finde et sted hvor hun kunne få samlet sine kræfter, hun bed smerten i sig mens hun gik i det kolde vejr og mærkede vinden slå hende i ansigtet.
    Tilbage til toppen Go down
    Becie

    Becie


    Antal indlæg : 50
    Bosted : Ingen steder
    Job/hobbies : intet at foretage sig.

    flygtet til himalayabjerget ...  Empty
    IndlægEmne: Sv: flygtet til himalayabjerget ...    flygtet til himalayabjerget ...  EmptyOns 22 Feb 2012, 22:12

    Becie forstod så meget at det var alvorligt. Hun kiggede rundt, mens hun fuglte efter pigen. "Er du sikker på at du ikke fryser?" spurgte hun da hun kiggede hen på pigen igen. "Jeg har et tæppe med. Jeg havde tænkt mig at bruge det som pude. Jeg havde faktisk tænkt mig at sove her oppe." Hun tænkte ikke nærmere over, hvor underligt det lød, at hun ville sove i snevejret. Det havde hun jo altid gjort hvis hun fik muligheden for det.
    Tilbage til toppen Go down
    Shurican

    Shurican


    Antal indlæg : 2553
    Bosted : gammel kirkegaard
    Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

    flygtet til himalayabjerget ...  Empty
    IndlægEmne: Sv: flygtet til himalayabjerget ...    flygtet til himalayabjerget ...  EmptyTors 23 Feb 2012, 16:41

    "nej " sagde hun stille "for jeg er vant til kulden jeg sover også for det meste i kolde vejre men om sommeren sover jeg i regnen,meget behageligt"hun vippede lidt med hovedet fra den ene side til den anden side"vi må se at komme væk for de er på vej op ad fanger de os"hun holdt et kort pause "så ved man ikke hvad der sker " hun begyndte at gå videre op af bjerget og viste ikke om pigen gik med eller om hun valgte at blive på stedet..
    Tilbage til toppen Go down
    Becie

    Becie


    Antal indlæg : 50
    Bosted : Ingen steder
    Job/hobbies : intet at foretage sig.

    flygtet til himalayabjerget ...  Empty
    IndlægEmne: Sv: flygtet til himalayabjerget ...    flygtet til himalayabjerget ...  EmptyTors 23 Feb 2012, 17:00

    Becie fuglte efter pigen. "okay. Vi kunne overnatte i en grotte lidt længere oppe ad bjerget?" spurgte hun. Hun tænkte lidt over tingene og kom til at stoppe op engang imellem. Hun skyndte sig at lunte med, hver gang hun opdagede at hun ikke gik mere. "Undskyld mig men kan du flyve?" spurgte hun om af nysgerrighed. Hun havde måske en plan.
    Tilbage til toppen Go down
    Shurican

    Shurican


    Antal indlæg : 2553
    Bosted : gammel kirkegaard
    Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

    flygtet til himalayabjerget ...  Empty
    IndlægEmne: Sv: flygtet til himalayabjerget ...    flygtet til himalayabjerget ...  EmptyTors 23 Feb 2012, 23:01

    hun vende sig igen"det var lige det jeg havde tænkt mig"sagde hun lidt smilende og stirrede på pigen"ja selvfølgeligt kan jeg flyve,men ikke lige nu for min ene vinge er hvad skal man sige... skadet.."hun vende sig og gik videre"ogh forresten jeg fik ikke fat i hvad du hedder" spurgte hun så..
    Tilbage til toppen Go down
    Becie

    Becie


    Antal indlæg : 50
    Bosted : Ingen steder
    Job/hobbies : intet at foretage sig.

    flygtet til himalayabjerget ...  Empty
    IndlægEmne: Sv: flygtet til himalayabjerget ...    flygtet til himalayabjerget ...  EmptyTors 23 Feb 2012, 23:15

    "Jeg hedder Becie," svarede hun. "Jeg kan flyve. Så kan jeg flyve os hen til den nærmeste grotte? du kan sidde på min ryg?" spurgte hun. Hun syndtes jo ikke selv det var en god idé. Hun var jo bange for at der var dusørjægere heroppe. Men på den anden side... de var jo også i en nødstilfælde. Altså sådan lød det i hvert fald på pigen. "Hvad med dig? hvad hedder du?"
    Tilbage til toppen Go down
    Shurican

    Shurican


    Antal indlæg : 2553
    Bosted : gammel kirkegaard
    Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

    flygtet til himalayabjerget ...  Empty
    IndlægEmne: Sv: flygtet til himalayabjerget ...    flygtet til himalayabjerget ...  EmptyFre 24 Feb 2012, 09:53

    "shurican"sagde hun og stirrede på pigen"det vil jeg ikke gøre på grund af vejret for som du kan se så begynder det at storme op til et stormvejr og fordi at soldaterne er ikke så lang fra at de ville kunne se os"hun gik videre "altså jeg ved godt at det er hurtigt men jeg fortrækker at gå"hun lyttede og kunne hører kineserne komme tæter "og nu har vi lidt tralvt"
    Tilbage til toppen Go down
    Becie

    Becie


    Antal indlæg : 50
    Bosted : Ingen steder
    Job/hobbies : intet at foretage sig.

    flygtet til himalayabjerget ...  Empty
    IndlægEmne: Sv: flygtet til himalayabjerget ...    flygtet til himalayabjerget ...  EmptyFre 24 Feb 2012, 10:28

    Becie nikkede og lod være med at komme med flere bemærkninger om at de godt kunne flyve. Hun fuglte ligeså stille efter Shurican uden at stille flere spørgsmål.
    Tilbage til toppen Go down
    Shurican

    Shurican


    Antal indlæg : 2553
    Bosted : gammel kirkegaard
    Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

    flygtet til himalayabjerget ...  Empty
    IndlægEmne: Sv: flygtet til himalayabjerget ...    flygtet til himalayabjerget ...  EmptySøn 26 Feb 2012, 18:53

    Hun gik mens hun haltede med den ene fod efter som den ene fod var forstuvet,hun var lidt stille og tænkte lidt for sig selv. Da de var kommet lidt længer op kunne hun mærke at vinden blev hård så hun vente sig om "nu skal du passe på for vinden er bengyndt at blive kraftigt"sagde hun "og hold dig væk fra kanten stien på bjerget er begyndt at blive lidt smallere så vi bliver nød til at være forsigtigt"hun håbede på at becie hørte det.
    Tilbage til toppen Go down
    Becie

    Becie


    Antal indlæg : 50
    Bosted : Ingen steder
    Job/hobbies : intet at foretage sig.

    flygtet til himalayabjerget ...  Empty
    IndlægEmne: Sv: flygtet til himalayabjerget ...    flygtet til himalayabjerget ...  EmptyMan 27 Feb 2012, 07:45

    Becie nikkede som svar og masede sig fremad gennem den hårde vind. "Ved du hvor langt vi er fra grotten!?" råbte hun, da man ikke kunne høre så meget for den kraftige vind.
    Tilbage til toppen Go down
    Shurican

    Shurican


    Antal indlæg : 2553
    Bosted : gammel kirkegaard
    Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

    flygtet til himalayabjerget ...  Empty
    IndlægEmne: Sv: flygtet til himalayabjerget ...    flygtet til himalayabjerget ...  EmptyMan 27 Feb 2012, 16:18

    "ja vi er ikke langt fra "sagde hun "vi skal bare lige op ad den næste sving så er vi der"hun gik mens hun spakede lidt til sneen,hun begyndte at nynne stille for sig selv mens hun mærkede det hårde vind slå mere hårdt mod hendes ansigt.
    Tilbage til toppen Go down
    Becie

    Becie


    Antal indlæg : 50
    Bosted : Ingen steder
    Job/hobbies : intet at foretage sig.

    flygtet til himalayabjerget ...  Empty
    IndlægEmne: Sv: flygtet til himalayabjerget ...    flygtet til himalayabjerget ...  EmptyMan 27 Feb 2012, 18:19

    Becie fuglte bare efter, mens hun passede på kanten. Stien var meget smal, og hun var hvert tredje sekund ved at falde ud over fordi vinden nærmest blæste hende omkuld. Det gjorde heller ikke hele situationen bedre at hendes hår blæste rundt om øjnene på hende, mens hun i forvejen ikke kunne se noget, fordi vinden blæste hende i øjnene.
    Tilbage til toppen Go down
    Shurican

    Shurican


    Antal indlæg : 2553
    Bosted : gammel kirkegaard
    Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

    flygtet til himalayabjerget ...  Empty
    IndlægEmne: Sv: flygtet til himalayabjerget ...    flygtet til himalayabjerget ...  EmptyTirs 28 Feb 2012, 05:12

    Shurican gik mens hun nynnede lidt for sig selv,hendes hår blæste også ind foran øjne på hende men hun var alligevel blind så det gjore ikke noget.Der gik ikke langtid før de var der"så er vi her "sagde hun til Becie og begyndte at gå ind i grotten,hun stirrede bare mens hun lyttede lidt til omgivelser hvor efter hun satte sig ned op ad væggen.
    Tilbage til toppen Go down
    Becie

    Becie


    Antal indlæg : 50
    Bosted : Ingen steder
    Job/hobbies : intet at foretage sig.

    flygtet til himalayabjerget ...  Empty
    IndlægEmne: Sv: flygtet til himalayabjerget ...    flygtet til himalayabjerget ...  EmptyTirs 28 Feb 2012, 16:53

    Becie så efter Shurican. Hun gik efter Shurican ind i grotten og satte sig på gulvet. "Kan du fortælle mig det nu? Altså hvem det er som du flygter fra?" spurgte Becie nysgerrigt.
    Tilbage til toppen Go down
    Shurican

    Shurican


    Antal indlæg : 2553
    Bosted : gammel kirkegaard
    Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

    flygtet til himalayabjerget ...  Empty
    IndlægEmne: Sv: flygtet til himalayabjerget ...    flygtet til himalayabjerget ...  EmptyOns 29 Feb 2012, 12:41

    "det er de kinesiske hær"sagde hun stille og stirrede hen på Becie"der er mage der er begyndte at flygte fra byen "hun stirrede ud af åbningen"men det er en lang historie " hun stirrede rundt og holdt sig tavs.
    Tilbage til toppen Go down
    Becie

    Becie


    Antal indlæg : 50
    Bosted : Ingen steder
    Job/hobbies : intet at foretage sig.

    flygtet til himalayabjerget ...  Empty
    IndlægEmne: Sv: flygtet til himalayabjerget ...    flygtet til himalayabjerget ...  EmptyOns 29 Feb 2012, 15:49

    Becie nikkede "okay," sagde hun stille. Hun lukkede øjnene og tænkte lidt. Derefter tog hun sin taske og åbnede den. Hun fandt sine sko og strømper og tog det på. Derefter fandt hun sit tæppe frem og foldede det mange gange sammen, så hun kunne bruge det som hovedpude. Hun lagde sig ned og lukkede øjnene. "Jeg har endnu et tæppe i min taske. Hvis du har lyst kan du bare tage det," sagde hun til Shurican. Lidt senere faldt hun i søvn.
    Tilbage til toppen Go down
    Shurican

    Shurican


    Antal indlæg : 2553
    Bosted : gammel kirkegaard
    Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

    flygtet til himalayabjerget ...  Empty
    IndlægEmne: Sv: flygtet til himalayabjerget ...    flygtet til himalayabjerget ...  EmptyOns 29 Feb 2012, 21:55

    hun nikkede og sad stille,hun lænede sig tilbage med mange tanker. Hun var stille for at hun ikke skulle vække becie med mindre det blev nødvendigt for hende hvis de kinesiske soldater skulle finde hulen,hun stirrede ud i det blå luft mens hun lyttede til stormen og vinden der hyldede inde i hulen som om den var hjem søgt. Hun sov ikke for hun var ikke træt,og noglen skulle holde øje med om fjenden nærmede sig.
    Tilbage til toppen Go down
    Becie

    Becie


    Antal indlæg : 50
    Bosted : Ingen steder
    Job/hobbies : intet at foretage sig.

    flygtet til himalayabjerget ...  Empty
    IndlægEmne: Sv: flygtet til himalayabjerget ...    flygtet til himalayabjerget ...  EmptyFre 02 Mar 2012, 08:59

    Becie havde mareridt. Hun drømte om sin bedstemor, sin mor og sin storebror. Hun drømte at hendes mor var en pæn brunhåret dame. Slank ligesom hende selv med de pæneste klare kastanjebrune øjne. Derefter flød hendes mor ud i en sort blækklat som blev til en dusørjæger. Dusør jægeren stak et svær gennem maven på Becies bror, hvorefter dusørjægeren smed masken og man så Becies ansigt. Derefter flød billedet ud og et nyt billede kom frem. Hendes bedstemor som lå i sengen og kaldte på hende, men Becie kom bare aldrig og hjalp hende. Derefter så man Becie forvandle sig til et monster som flåede hendes bedstemor i tusind stykker... Becie vågnede op, mens hun trak vejret i hurtige stød. Hun kiggede hen på Shurican. Becie rejste sig op og gik ud fre grotten. Hun satte sig ned på knæ og kastede op. Hun lagde sig på ryggen ned i sneen og begyndte at hulke lige så stille. Det begyndte at brænde i hendes hals, og det fortsatte op i hendes mund. becie lukkede munden og slog en hånd der op for. Hun tog en håndfuld sne og stoppede det ind i munden. Hun rejste sig op og vaklede ind i grotten igen. Hun fandt en flaske med grønlig væske frem og tømte den hurtigt. derefter fandt hun et silketørklæde frem og tørrede sig om munden. Hun kiggede over på Shurican. "tag dig ikke af mig. Man kan kalde det en sygdom, som jeg er født med," sagde hun stille.
    Tilbage til toppen Go down
    Shurican

    Shurican


    Antal indlæg : 2553
    Bosted : gammel kirkegaard
    Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

    flygtet til himalayabjerget ...  Empty
    IndlægEmne: Sv: flygtet til himalayabjerget ...    flygtet til himalayabjerget ...  EmptyFre 02 Mar 2012, 13:33

    "jeg vidste ikke at en marreridt kan være en sygedom "sagde hun og kiggede stirrede hen på hende"men du er i det mindste ikke den eneste med et sygedom"hun stirrede ned på hendes bare fødder"jeg er så'n sindsyg en gang i mellem og det er min sygedom fra da jeg blev født,jeg har haft et dårligt barndoms liv kan man sige"hun stirrede ud af åbningen igen og tænkte lidt for sig selv.
    Tilbage til toppen Go down
    Becie

    Becie


    Antal indlæg : 50
    Bosted : Ingen steder
    Job/hobbies : intet at foretage sig.

    flygtet til himalayabjerget ...  Empty
    IndlægEmne: Sv: flygtet til himalayabjerget ...    flygtet til himalayabjerget ...  EmptyFre 02 Mar 2012, 18:18

    "Nej det er ikke mareridtene. Jeg mener mere at jeg kaster op. Hvis jeg ikke havde taget den grønlige væske lige før ville der også været kommet en hvid skummende væske med op," sagde hun og satte sig op ad grottens kolde mur. Hun tog sit tæppe og lagde det i sin taske. "Jeg ved godt at du er blind, men du ser meget alligevel gør du ikke?"
    Tilbage til toppen Go down
    Shurican

    Shurican


    Antal indlæg : 2553
    Bosted : gammel kirkegaard
    Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

    flygtet til himalayabjerget ...  Empty
    IndlægEmne: Sv: flygtet til himalayabjerget ...    flygtet til himalayabjerget ...  EmptyTirs 06 Mar 2012, 16:07

    "jo selvom det er lidt svært at se noget om vinteren"sagde hun og rejste sig op,hun gikk hen til åbeningen og lyttede lidt.Hun kunne ikke hører andet end snestormen og gik ind igen"det ser ud til at soldaterne bliver destraheret nu hvor stormen er blevet kraftigere og det er en vejr hvor det bliver svært at flyve i "sagde hun og satte sig ned igen.
    Tilbage til toppen Go down
    Sponsoreret inhold





    flygtet til himalayabjerget ...  Empty
    IndlægEmne: Sv: flygtet til himalayabjerget ...    flygtet til himalayabjerget ...  Empty

    Tilbage til toppen Go down
     
    flygtet til himalayabjerget ...
    Tilbage til toppen 
    Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
     Lignende emner
    -
    » flygtet længere ind i undergrunden for at holde sig skjuld(alexia)

    Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
    City-of-life :: Udenfor Vida :: Bjergkæden-
    Gå til: