City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
hvad laver jeg her?? //Sakref// EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
hvad laver jeg her?? //Sakref// EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
hvad laver jeg her?? //Sakref// EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
hvad laver jeg her?? //Sakref// EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
hvad laver jeg her?? //Sakref// EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
hvad laver jeg her?? //Sakref// EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
hvad laver jeg her?? //Sakref// EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
hvad laver jeg her?? //Sakref// EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
hvad laver jeg her?? //Sakref// EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
hvad laver jeg her?? //Sakref// 2vote_10hvad laver jeg her?? //Sakref// 2votin10hvad laver jeg her?? //Sakref// 2vote_11 
Shurican
hvad laver jeg her?? //Sakref// 2vote_10hvad laver jeg her?? //Sakref// 2votin10hvad laver jeg her?? //Sakref// 2vote_11 
Cecillie
hvad laver jeg her?? //Sakref// 2vote_10hvad laver jeg her?? //Sakref// 2votin10hvad laver jeg her?? //Sakref// 2vote_11 
Zann
hvad laver jeg her?? //Sakref// 2vote_10hvad laver jeg her?? //Sakref// 2votin10hvad laver jeg her?? //Sakref// 2vote_11 
sakref morladin
hvad laver jeg her?? //Sakref// 2vote_10hvad laver jeg her?? //Sakref// 2votin10hvad laver jeg her?? //Sakref// 2vote_11 
Namine
hvad laver jeg her?? //Sakref// 2vote_10hvad laver jeg her?? //Sakref// 2votin10hvad laver jeg her?? //Sakref// 2vote_11 
Aiko
hvad laver jeg her?? //Sakref// 2vote_10hvad laver jeg her?? //Sakref// 2votin10hvad laver jeg her?? //Sakref// 2vote_11 
Amber
hvad laver jeg her?? //Sakref// 2vote_10hvad laver jeg her?? //Sakref// 2votin10hvad laver jeg her?? //Sakref// 2vote_11 
Haylin
hvad laver jeg her?? //Sakref// 2vote_10hvad laver jeg her?? //Sakref// 2votin10hvad laver jeg her?? //Sakref// 2vote_11 
Melody
hvad laver jeg her?? //Sakref// 2vote_10hvad laver jeg her?? //Sakref// 2votin10hvad laver jeg her?? //Sakref// 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
hvad laver jeg her?? //Sakref// EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
hvad laver jeg her?? //Sakref// EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 hvad laver jeg her?? //Sakref//

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

hvad laver jeg her?? //Sakref// Empty
IndlægEmne: hvad laver jeg her?? //Sakref//   hvad laver jeg her?? //Sakref// EmptyTirs 01 Mar 2011, 16:01

S: undergrunden.
T: 22:30.
V: stort og koldt.
O: meget få mennesker.

zaku gik stille og tænkte for sig selv hvorfor var hun der, hun ville ikke være der det var som hun var blevet tvunget der hen som om en ville have hende der hen, som om der var en hun var nød til at møde der, hun så sig om og var trist det var som om hun var tilbage i sin barndom igen det ville hun ikke hun ville væk med det samme fra den barndom.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

hvad laver jeg her?? //Sakref// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad laver jeg her?? //Sakref//   hvad laver jeg her?? //Sakref// EmptyTirs 01 Mar 2011, 17:24

henne ved en af bænkene sad der en mand. Han var klædt i et flot sort jakkesæt med flotte sorte handsker på sine hænder. Dog så det ud som om at hans venstre hånd lyste inde i håndfladen som en lille flamme eller et lille lys var ved hans håndflade. men det mest mærkeligste var at han havde en maske på sit ansigt. Den var kridt hvid og så ud som om at den havde horn i panden. Dog var det ikke til at sige om det var nogen der sad på hans pande eller maskens. Der var ellers 2 stykker sort stof der dækkede både munden og panden af masken så det eneste man kunne se var øjenhullerne på masken og lidt af næsen. Inde under masken kunne man se øjnene faktisk som små grønne stjerner på en skyfri nat.
Tilbage til toppen Go down
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

hvad laver jeg her?? //Sakref// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad laver jeg her?? //Sakref//   hvad laver jeg her?? //Sakref// EmptyTirs 01 Mar 2011, 17:32

zaku kiggede sig om og fik øje på den herre hun så sig om der var ikke rigtig nogle hun følte sig utryk når hun var alene, ''hjælp mig jeg vil ikke være alene'' sagde hun til sig selv og holdte for sit hovede, hun var virkelig bange.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

hvad laver jeg her?? //Sakref// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad laver jeg her?? //Sakref//   hvad laver jeg her?? //Sakref// EmptyTirs 01 Mar 2011, 19:13

han hørte den lille slags hvisken da hun talte til sig selv. Han vendte blikket op og kiggede rundt og opdaget hende. Han rejste sig op og gik hen imod hende stille og roligt.
Tilbage til toppen Go down
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

hvad laver jeg her?? //Sakref// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad laver jeg her?? //Sakref//   hvad laver jeg her?? //Sakref// EmptyTirs 01 Mar 2011, 19:29

zaku så på ham, hun kravlede væk fra ham. ''du må ikke gøre mig noget'' sagde hun ned etn stille bange stemme. hun blev ved med at kravle væk hun var redsens slagen,
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

hvad laver jeg her?? //Sakref// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad laver jeg her?? //Sakref//   hvad laver jeg her?? //Sakref// EmptyTirs 01 Mar 2011, 23:03

"bare rolig jeg har ikke tænkt mig at skade dig" sagde han med en venlig stemme og rakte sin hånd frem imod hende.
Tilbage til toppen Go down
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

hvad laver jeg her?? //Sakref// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad laver jeg her?? //Sakref//   hvad laver jeg her?? //Sakref// EmptyTirs 01 Mar 2011, 23:06

hun tog hans hånd selv om hun kun havde bh og trusser på. ''tak'' sagde hun stille og kiggede på ham stille.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

hvad laver jeg her?? //Sakref// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad laver jeg her?? //Sakref//   hvad laver jeg her?? //Sakref// EmptyOns 02 Mar 2011, 01:58

"og må jeg så spørge hvad en pige som dig laver herude ved den her tid?" spurgte han lidt undrende da hun for det ene kun var påklædt bh og trusser men også hvorfor hun var udenfor ved den her tid i den påklædning.
Tilbage til toppen Go down
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

hvad laver jeg her?? //Sakref// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad laver jeg her?? //Sakref//   hvad laver jeg her?? //Sakref// EmptyOns 02 Mar 2011, 17:16

''jeg blev overfaldet og de tog mit tøj'' sagdee hun svagt hun var bange.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

hvad laver jeg her?? //Sakref// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad laver jeg her?? //Sakref//   hvad laver jeg her?? //Sakref// EmptyTors 03 Mar 2011, 03:32

"tage det roligt tage det roligt de vil ikke skade dig mere" sagde han trøstende til hende.
Tilbage til toppen Go down
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

hvad laver jeg her?? //Sakref// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad laver jeg her?? //Sakref//   hvad laver jeg her?? //Sakref// EmptyTors 03 Mar 2011, 15:16

''hvordan kan du vide det??'' spute hun ham og kiggede på ham, hun var denne fyr, han var et væsen kunne hun lugte men ikke hvilket væsen viste hun ikke.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

hvad laver jeg her?? //Sakref// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad laver jeg her?? //Sakref//   hvad laver jeg her?? //Sakref// EmptyTors 03 Mar 2011, 17:18

"fordi skyggerne er sultne og vil tage de onde" sagde han stille og roligt. "mit navn er forresten sakref. sakref morladin og hvad er dig navn?" spurgte han venligt.
Tilbage til toppen Go down
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

hvad laver jeg her?? //Sakref// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad laver jeg her?? //Sakref//   hvad laver jeg her?? //Sakref// EmptyTors 03 Mar 2011, 17:37

zaku kiggede på ham. '''skygge dæmon''sagde hun efter hun havde snuset ind. hun smilte et svagt smil. ''jeg hedder zaku'' sagde hun stille hun nævnte aldrig sit efternavn.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

hvad laver jeg her?? //Sakref// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad laver jeg her?? //Sakref//   hvad laver jeg her?? //Sakref// EmptyTors 03 Mar 2011, 22:22

"rart at møde dig zaku og da du gættede min race lad mig så gætte din. hmmm... du er en varulv" sagde han venlig.
Tilbage til toppen Go down
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

hvad laver jeg her?? //Sakref// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad laver jeg her?? //Sakref//   hvad laver jeg her?? //Sakref// EmptyTors 03 Mar 2011, 22:39

zaku smilte et lidt for stort smil. ''hehe rigtig'' sagde hun stille og kiggede på ham, hendes øjne blev mere varrulve, hun rejste sig op og kiggede på ham. ''men man skal heller ikke komme for tæt på mig'' sagde un stille og hendes hænder kom der lyn om.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

hvad laver jeg her?? //Sakref// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad laver jeg her?? //Sakref//   hvad laver jeg her?? //Sakref// EmptyFre 04 Mar 2011, 00:45

"hehe men du skrammer mig ikke" sagde han og pludslig forsvandt for øjne af hende. "fordi hvis jeg virkelig ville skade dig så ville jeg nok have gjort det... eller ville jeg?" sagde hans stemme som pludslig var bag ved hende.
Tilbage til toppen Go down
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

hvad laver jeg her?? //Sakref// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad laver jeg her?? //Sakref//   hvad laver jeg her?? //Sakref// EmptyFre 04 Mar 2011, 13:26

zaku slog ud men hånd bag ud uden det var med vilje. ''undskyld det var ikke med vilje'' sagde hun med en svag stemme. hun ville ikke skade nogle.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin

sakref morladin


Antal indlæg : 910
Bosted : dybt ind i en skov i en kæmpe stor borg.
Job/hobbies : opfinder ting for både gode og onde formål

hvad laver jeg her?? //Sakref// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad laver jeg her?? //Sakref//   hvad laver jeg her?? //Sakref// EmptyFre 04 Mar 2011, 14:29

han nåede at stoppe hende's slag som ingenting. "det gør ikke noget" sagde han venligt.
Tilbage til toppen Go down
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

hvad laver jeg her?? //Sakref// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad laver jeg her?? //Sakref//   hvad laver jeg her?? //Sakref// EmptySøn 06 Mar 2011, 00:48

hun kiggede på ham hun grinte lidt og havde et mærkelig udtryg i øjnene som om hun var parat til at angribe ham. ''bare rolig det bliver være hvis jeg først bliver sur'' sagde hun stille med et kæmpe grin på læben, som de fleste elskede at høre.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hvad laver jeg her?? //Sakref// Empty
IndlægEmne: Sv: hvad laver jeg her?? //Sakref//   hvad laver jeg her?? //Sakref// Empty

Tilbage til toppen Go down
 
hvad laver jeg her?? //Sakref//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hvad laver jeg her? -Laroy
» com om boys //sakref//
» et underligt sted~sakref privat~

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Subterráneo-Undergrunden-
Gå til: