City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
diko musik. (Killer) EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
diko musik. (Killer) EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
diko musik. (Killer) EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
diko musik. (Killer) EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
diko musik. (Killer) EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
diko musik. (Killer) EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
diko musik. (Killer) EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
diko musik. (Killer) EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
diko musik. (Killer) EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
diko musik. (Killer) 2vote_10diko musik. (Killer) 2votin10diko musik. (Killer) 2vote_11 
Shurican
diko musik. (Killer) 2vote_10diko musik. (Killer) 2votin10diko musik. (Killer) 2vote_11 
Cecillie
diko musik. (Killer) 2vote_10diko musik. (Killer) 2votin10diko musik. (Killer) 2vote_11 
Zann
diko musik. (Killer) 2vote_10diko musik. (Killer) 2votin10diko musik. (Killer) 2vote_11 
sakref morladin
diko musik. (Killer) 2vote_10diko musik. (Killer) 2votin10diko musik. (Killer) 2vote_11 
Namine
diko musik. (Killer) 2vote_10diko musik. (Killer) 2votin10diko musik. (Killer) 2vote_11 
Aiko
diko musik. (Killer) 2vote_10diko musik. (Killer) 2votin10diko musik. (Killer) 2vote_11 
Amber
diko musik. (Killer) 2vote_10diko musik. (Killer) 2votin10diko musik. (Killer) 2vote_11 
Haylin
diko musik. (Killer) 2vote_10diko musik. (Killer) 2votin10diko musik. (Killer) 2vote_11 
Melody
diko musik. (Killer) 2vote_10diko musik. (Killer) 2votin10diko musik. (Killer) 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
diko musik. (Killer) EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
diko musik. (Killer) EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 diko musik. (Killer)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

diko musik. (Killer) Empty
IndlægEmne: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) EmptyLør 09 Apr 2011, 15:30

S: diskoteket.
T: 21:00
V: skyet.
O: masser af mennesker/væsner.

Kia gik stille og rolig ind i diskoteket. og kigger om der er nogle der er hver at snakke med. hun ser en ung fyr og kan lugte han er vampyr, hun kigger sig om og ser nogle drenge kigge på hende men det er nok fordi hun har lårkort kjole på og stiletter. *hvorfor tænker jeg stadig på ham* tænkte hun for sig selv og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

diko musik. (Killer) Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) EmptyLør 09 Apr 2011, 22:06

Killer havde ændret sit udseende meget han var blevet blond og havde fået nye halskæder samt den samme røde trøje på hver dag han havde 20 af dem i sit skab og vaskede op engang om ugen så han altid havde nok røde trøjer han stod roligt ved baren og snakkede med nogle drenge som spurgte hvor han havde købt alt det tøj han havde på
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

diko musik. (Killer) Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) EmptyLør 09 Apr 2011, 22:11

Kia gik bare for sig selv og hen til en stol og satte sig. *gad vide hvor han er henne* sagde hun svagt. hun kiggede på de drenge som stod og tjækkede hende ud. ''hey drenge tjæk lige den sild ud'' sagde den ene til de andre. ''hende vil jeg tage en chance hos'' sagde han stille. ''glem det'' sagde kia og så på dem.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

diko musik. (Killer) Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) EmptyLør 09 Apr 2011, 22:17

Killer så hen på hende "se her drenge" sagde han og klappede på en af dems skuldre og gik derhen til hende og lænede sig lidt mod hende "jeg troede aldrig vi skulle ses igen Kia jeg troede du bare forlod alting indespærret i hulen" sagde han og smilede "vis du altså kan huske det" sagde han før han kyssede hende
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

diko musik. (Killer) Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) EmptyLør 09 Apr 2011, 22:27

HUn så på ham. ''k...killer??'' spurte hun ham nervøst, hun ville give ham en lussing, men kunne ikke få sig selv til det da hun jov ventede på ham med længsel. ''ohh KIller'' sagde hun og kyssede igen, ''har savnet dig'' sagde hun stille og nussede hans kind.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

diko musik. (Killer) Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) EmptyLør 09 Apr 2011, 22:36

Drengene bag ham lavede måbende lyde mens han smilede og kyssede hende igen "jeg har virkelig osse savnet dig men opfør dig mere vild som vi lige havde mødtes de skal tro at jeg bare har scoret dig" sagde han smilende "bare rolig de er ikke mine venner bare nogle som har væddet 1000 dollar for at jeg ikke kunne score den næste pige som afviste dem heldigvis var det dig" sagde han smilende
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

diko musik. (Killer) Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) EmptyLør 09 Apr 2011, 22:41

KIa smilte stille og overvælede ham med kys og nussede hans hår og det. ''er det her nok'' spurte hun stille og kyssede ham på munden og elskede ham virkelig. ''det ikke smart det her, du sagde jo selv at vi ik kunne blive til noget men mine følser for dig er ikke ændret'' sagde hun svagt.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

diko musik. (Killer) Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) EmptyLør 09 Apr 2011, 23:22

Han grinte "så forstår jeg bedre du skred" sagde han før drengene kom hen og gav ham 10 sedler i hånden alle 10 100 dollar sedler "du har misforstået mig Kia jeg vil virkelig gerne være sammen med dig men i hele mit liv har jeg levet med for stort ansvar til at kunne være en dreng jeg ville bare drikke mig fuld lidt og have en god tid og så komme tilbage til dig" sagde han smilende
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

diko musik. (Killer) Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) EmptySøn 10 Apr 2011, 11:02

hun kiggede på¨ham med et smil på sine læber, hun kiggede ned og opdaget hvad hun havde gjort. ''men du virkede som om du ikke ville ha mig'' sagde hun stille og kiggede på ham med et smil og kyssede ham, ''jeg elsker dig'' sagde hun stille med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

diko musik. (Killer) Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) EmptyMan 11 Apr 2011, 12:48

Han smilede roligt og så hende i øjnene "jeg ville bare ikke give dig falske forhåbninger jeg mener tænk nu vis jeg lovede dig at jeg nok skulle komme tilbage til dig men så blev jeg forelsket i en anden" sagde han roligt og smilede fortsat før han blidt kyssede hende igen og tog hende på røven roligt
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

diko musik. (Killer) Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) EmptyMan 11 Apr 2011, 18:31

hun flyttede sig fra ham. ''er du det for jeg gider ikke ha noget med dig hvis du bare skrider for at være sammen med en anden'' sagde hun og kiggede på ham hun ville ikke stå og line en stor idiot hvis han så havde en anden han elskede mere end hende.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

diko musik. (Killer) Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) EmptyFre 15 Apr 2011, 19:37

Han grinte "nej jeg er ikke forelsket dog har jeg lavet et par flirts men intet mere end det" sagde han smilende og nussede hende kærligt "det dig som stadig er den jeg elsker og dig jeg ikke kan vente med at få" hviskede han og bed frækt ud efter hende "toilettet eller skal jeg vente til vi kommer hjem til en af os?" spurgte han smilende
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

diko musik. (Killer) Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) EmptySøn 17 Apr 2011, 15:44

hun så på ham. ''er det kun det du er ude efter'' spurte hun ham stille og så væk, ''fordi jeg er ikke ude på at ha et ''forholf'' hvor du kun vil ha mig med hendsyn til sex'' sagde hun svagt og kiggede på ham også ned hun sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

diko musik. (Killer) Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) EmptySøn 01 Maj 2011, 11:10

Han grinte svagt "du misforstår mig Kia" hviskede han roligt før han så hende i øjnene "jeg vil bare gerne være sammen med dig mærke din krop mod min føle mig fri sammen med dig du ved mærke vores hud mod hinanden det behøver ikke at være sex men bare uden tøj så jeg kan mærke dig ved mig" hviskede han roligt
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

diko musik. (Killer) Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) EmptySøn 01 Maj 2011, 15:48

kia kiggede på ham og bed sig svagt i læber. ''killer jeg elsker dig men jeg ved ikke om jeg kan gå der til endnu jeg er bange for at du bare udnytter mig'' sagde hun svagt og kiggede på ham med et svagt blik mod ham hun smilte stille.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

diko musik. (Killer) Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) EmptyMan 02 Maj 2011, 17:20

Han så på hende roligt og kærligt "okay" sukkede han svagt og lukkede øjnene "men jeg har så mange lyster der skal ingenting til så er jeg forført" sukkede han trist før han slap hende og gik et skridt tilbage væk fra hende mens han trist så på hende lidt
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

diko musik. (Killer) Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) EmptyMan 02 Maj 2011, 17:22

hun sprang ham i armene. ''killer vær min kæreste jeg elsker dig'' sagde hun og kyssede ham længe på munden og holdte ham tæt på sig. hun smilede svagt og så ham i øjnene med et smil.
//lidt krea svigt//
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

diko musik. (Killer) Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) EmptyOns 04 Maj 2011, 12:15

"det vil ikke hjælpe på mine lyster" sukkede han trist "Men når jeg har fået mine lyster under kontrol så vil jeg meget gerne" hviskede han roligt mens han så hende i øjnene "og jeg vil ikke tvinge dig til det" hviskede han og kyssede hende tilbage kærligt mens han holdte om hende
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

diko musik. (Killer) Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) EmptyTors 05 Maj 2011, 17:37

hun skubbede ham væk. ''det vil sige du ikke elsker mig... ellers ville du være ligeglad med det'' sagde hun stille og kiggede væk hun var ligeglad lige nu han elskede hende åbenbart ikke hun havde kun sine følgser hvorfor kunne hun ikke bare lade hver med at have de føglser...
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

diko musik. (Killer) Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) EmptyLør 14 Maj 2011, 18:54

Han sukkede og kyssede hendes kind blidt før han vente sig for at gå ud af døren "jeg vil meget gerne men jeg kan ikke styre mine lyster og jeg vil ikke være dig utro" hviskede han før han gik ud af døren og hen til sin motorcykel som holdte ude foran
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

diko musik. (Killer) Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) EmptyLør 14 Maj 2011, 19:00

hun så efter ham og løb der ud. ''det anden gang du forlader mig du elsker mig ikke'' råbte hun og løb sin vej af vrede hun var så sur han havde sat han elskede hende men det gør han ikke hun løb bare virder væk fra ham. ''IDIOT'' råbte hun med tåre i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

diko musik. (Killer) Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) EmptyLør 14 Maj 2011, 19:06

Han stoppede op lidt før han løb med stor fart imod hende virkelig hurtigt og fik hende stoppet og skubbet ind i en gyde hvor han løb hen bag hende og greb hende og holdte om hende "meget kan du gøre og kalde mig men sige jeg ikke elsker dig er ikke en af dem" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

diko musik. (Killer) Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) EmptyLør 14 Maj 2011, 19:09

hun forsøgte at komme fri. ''lad mig gå hvis du elskede mig ville du ikke forlade mig'' sagde hun svagt og kom fri. ''jeg ville ønske du aldrig havde set mig'' sagde hun med tåre i øjnene og så på ham og var vred over det og tænkte ikke over hvad hun sagde.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

diko musik. (Killer) Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) EmptyLør 14 Maj 2011, 19:12

Han hev hende ned igen hårdt og holdte hende ned mod jorden og vendte hende om og kyssede hende på munden "jeg elsker dig Kia men hvordan ville du have det vis jeg kom sammen med dig og nogle uger efter blev forført til at have sex" hviskede han svagt
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

diko musik. (Killer) Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) EmptyLør 14 Maj 2011, 19:16

hun sukkede og græd. ''dårligt, men jeg vil ikke miste dig igen'' sagde hun svagt og kiggede på ham og græd vider hun lænede sig ind til ham ville følge hans arme omkkring hende igen det var dejligt hun følte sig tryg, hun elskede ham virkelig.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





diko musik. (Killer) Empty
IndlægEmne: Sv: diko musik. (Killer)   diko musik. (Killer) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
diko musik. (Killer)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Ved skolen - Killer
» Killer er ankommet (Rosa=privat)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Discoteca-Diskotek-
Gå til: