City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat - Page 2 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat - Page 2 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat - Page 2 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat - Page 2 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat - Page 2 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat - Page 2 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat - Page 2 2vote_10en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat - Page 2 2votin10en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat - Page 2 2vote_11 
Shurican
en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat - Page 2 2vote_10en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat - Page 2 2votin10en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat - Page 2 2vote_11 
Cecillie
en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat - Page 2 2vote_10en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat - Page 2 2votin10en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat - Page 2 2vote_11 
Zann
en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat - Page 2 2vote_10en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat - Page 2 2votin10en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat - Page 2 2vote_11 
sakref morladin
en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat - Page 2 2vote_10en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat - Page 2 2votin10en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat - Page 2 2vote_11 
Namine
en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat - Page 2 2vote_10en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat - Page 2 2votin10en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat - Page 2 2vote_11 
Aiko
en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat - Page 2 2vote_10en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat - Page 2 2votin10en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat - Page 2 2vote_11 
Amber
en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat - Page 2 2vote_10en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat - Page 2 2votin10en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat - Page 2 2vote_11 
Haylin
en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat - Page 2 2vote_10en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat - Page 2 2votin10en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat - Page 2 2vote_11 
Melody
en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat - Page 2 2vote_10en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat - Page 2 2votin10en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat - Page 2 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat - Page 2 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat - Page 2 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat   en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat - Page 2 EmptyFre 14 Okt 2011, 19:09

Han så på hende blidt "hvad er det der nager dig" spurgte han blidt mens han så hende i øjnene med et svagt blik "fortæl mig det skat" hviskede han smilende og lagde armene tættere om hende smilende og så hende kærligt i øjnene
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat   en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat - Page 2 EmptySøn 16 Okt 2011, 18:59

hun så på ham og sukkede.. ''jov jeg vil bare gern giftes inden jeg bliver vildt tyk men du skal ikke skynde på dig selv hvis det er'' sadge hun og smeilede stille og kyssede ham på kinden og så op i hans dejlige øjne... hun elskede ham det var så tydeligt...
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat   en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat - Page 2 EmptyTors 03 Nov 2011, 08:24

Han så på hende smilende "skal vi så ikke gifte os snart" spurgte han smilende og aede hende blidt og lagde armene tæt om hende og holdte hende kærligt helt ind til sig og aede hende blidt på ryggen med et roligt smil og lukkede blidt øjnene
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat   en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat - Page 2 EmptyTors 03 Nov 2011, 18:51

hun så på ham og kyssede ham. ''jov men hvornår?'' spurte hun stille og så på ham... hun holdte om ham og var utrolig glad....

//kreasvigt//
Tilbage til toppen Go down
Zann

Zann


Antal indlæg : 1151
Bosted : Ingensteder
Job/hobbies : intet

en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat   en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat - Page 2 EmptyMan 21 Nov 2011, 10:58

Han smilede glad "hvad med om en uges tid" hviskede han blidt "så hurtigt som muligt du ved" sagde han smilende og kyssede hendes læber kærligt og kort mens han havde armene tæt om hende og nussede hende blidt og nød at holde om hende
Tilbage til toppen Go down
Haylin
2 Rangs Admin
Haylin


Antal indlæg : 407
Bosted : Jaster's Fæsning.
Job/hobbies : hun arbejder som sygeplejske på hospitalet

en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat   en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat - Page 2 EmptyTirs 22 Nov 2011, 12:48

hun smilede stille og så på ham... ''det perfekt'' sagde hun og kyssede ham igen og holdte for sin mave og mærkede spark.. ''av'' sagde hun stille og så op på dem... hun så på ham og vidste ikke hvad hun skulle gøre eller hvad hun skulle sige hun var alt for glad.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat   en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
en hemeelighed som skal afsløres - Zann - privat
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Iskold og skal snart til bevæge mig. (Zann)
» extrem make over // Zann-privat//
» dj party //alle skal komme//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Hospitalet-
Gå til: