City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
En legeplads (Abigail=privat) EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
En legeplads (Abigail=privat) EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
En legeplads (Abigail=privat) EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
En legeplads (Abigail=privat) EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
En legeplads (Abigail=privat) EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
En legeplads (Abigail=privat) EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
En legeplads (Abigail=privat) EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
En legeplads (Abigail=privat) EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
En legeplads (Abigail=privat) EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
En legeplads (Abigail=privat) 2vote_10En legeplads (Abigail=privat) 2votin10En legeplads (Abigail=privat) 2vote_11 
Shurican
En legeplads (Abigail=privat) 2vote_10En legeplads (Abigail=privat) 2votin10En legeplads (Abigail=privat) 2vote_11 
Cecillie
En legeplads (Abigail=privat) 2vote_10En legeplads (Abigail=privat) 2votin10En legeplads (Abigail=privat) 2vote_11 
Zann
En legeplads (Abigail=privat) 2vote_10En legeplads (Abigail=privat) 2votin10En legeplads (Abigail=privat) 2vote_11 
sakref morladin
En legeplads (Abigail=privat) 2vote_10En legeplads (Abigail=privat) 2votin10En legeplads (Abigail=privat) 2vote_11 
Namine
En legeplads (Abigail=privat) 2vote_10En legeplads (Abigail=privat) 2votin10En legeplads (Abigail=privat) 2vote_11 
Aiko
En legeplads (Abigail=privat) 2vote_10En legeplads (Abigail=privat) 2votin10En legeplads (Abigail=privat) 2vote_11 
Amber
En legeplads (Abigail=privat) 2vote_10En legeplads (Abigail=privat) 2votin10En legeplads (Abigail=privat) 2vote_11 
Haylin
En legeplads (Abigail=privat) 2vote_10En legeplads (Abigail=privat) 2votin10En legeplads (Abigail=privat) 2vote_11 
Melody
En legeplads (Abigail=privat) 2vote_10En legeplads (Abigail=privat) 2votin10En legeplads (Abigail=privat) 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
En legeplads (Abigail=privat) EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
En legeplads (Abigail=privat) EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 En legeplads (Abigail=privat)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

En legeplads (Abigail=privat) Empty
IndlægEmne: En legeplads (Abigail=privat)   En legeplads (Abigail=privat) EmptyTirs 28 Jun 2011, 17:20

S: En legeplads
T: 19.00 solen er lige gået ned
O: Ikke rigtig så mange de fleste er gået ind
V: Dejligt lunt og lidt mørkt fordi solen er væk bag nogle bygninger
D: Midt i Februar

Killer sad roligt på en gynge han havde siddet på den præcis samme gynge den sidste time og kigget på den præcis samme 13 årige pige der var noget ved hende han havde mærket det og holdt øje med hende siden hun flyttede til han havde dog ikke set hendes mor men vidste hun boede sammen med hendes mor og ingen far havde men han kunne stadig ikke regne ud hvad det var ved hende der var så bekendt
Tilbage til toppen Go down
Abigail

Abigail


Antal indlæg : 104
Bosted : Hos sin mor i en lille lejlighed
Job/hobbies : Tegne og synge, selvom at hun ikke er særlig god til nogen af delene. Har ikke noget job

En legeplads (Abigail=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: En legeplads (Abigail=privat)   En legeplads (Abigail=privat) EmptyOns 29 Jun 2011, 13:10

Normalt ville Abigail ikke befinde sig på en legeplads, men her på det sidste havde hun fundet det befriende at være der og være barn. Denne aften var der dog en bestemt mand, der irriterende hende. Hun havde lagt mærke til, hvordan han stirrede, men kunne ikke få sig selv til at sige noget til ham. Hvad bildte han sig egentligt ind? Sådan at sidde og se på hende, mens hun legede. Måske var han en børnelokker, der bare ventede på, at de sidste forældre til de mindre børn, ville forlade stedet, så han kunne tvinge hende til noget...
Hun kneb øjnene sammen og skævede atter til ham, inden hun vendte blikket væk. Hun ville ønske, at han ville forsvinde eller gøre noget... Bare et eller andet.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

En legeplads (Abigail=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: En legeplads (Abigail=privat)   En legeplads (Abigail=privat) EmptyOns 29 Jun 2011, 13:14

Der var stadig nogle forældre på legepladsen da han rejste sig og begyndte at gå derhen han satte sig foran hende "hej" sagde han forsigtig mens han roligt så på hende med et roligt blik "mit navn er Killer" sagde han roligt "jeg ville lige spørge dig om du genkender mig fra nogle steder" sagde han roligt mens han så på hende
Tilbage til toppen Go down
Abigail

Abigail


Antal indlæg : 104
Bosted : Hos sin mor i en lille lejlighed
Job/hobbies : Tegne og synge, selvom at hun ikke er særlig god til nogen af delene. Har ikke noget job

En legeplads (Abigail=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: En legeplads (Abigail=privat)   En legeplads (Abigail=privat) EmptyOns 29 Jun 2011, 13:22

Abigail rykkede sig bagud væk fra ham. Hun kendte ham ikke og selvom at han virkede venlig, så kunne det jo godt være, at han ikke var det. "Ne-nej." fik hun sagt, da han spurgte om hun kendte ham. Det tog hende et øjeblik at få styr på sig selv, inden hun kiggede nærmere på ham. "Har aldrig set dig før..."
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

En legeplads (Abigail=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: En legeplads (Abigail=privat)   En legeplads (Abigail=privat) EmptyOns 29 Jun 2011, 13:26

Han så tænkende ud "du virker bekendt de øjne og det hår jeg har set det et sted fra" sagde han roligt mens han så på hende "prøv at se lidt mere grundigt efter jeg plejede engang at ha sort hår" sagde han roligt og så på hende fortsat
Tilbage til toppen Go down
Abigail

Abigail


Antal indlæg : 104
Bosted : Hos sin mor i en lille lejlighed
Job/hobbies : Tegne og synge, selvom at hun ikke er særlig god til nogen af delene. Har ikke noget job

En legeplads (Abigail=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: En legeplads (Abigail=privat)   En legeplads (Abigail=privat) EmptyOns 29 Jun 2011, 13:28

Hun lænede sig frem og lagde hovedet på skrå, mens hun så på ham. "Måske... Nej, det kan det ikke være." sagde hun tænkende. Han mindede hende om en, hun engang havde set et billede af. Hendes mor havde bare slået det hen som en gammel bekendt, men det billede var flere år gammelt. Det kunne da ikke være ham på det billede. Han var for ung.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

En legeplads (Abigail=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: En legeplads (Abigail=privat)   En legeplads (Abigail=privat) EmptyOns 29 Jun 2011, 13:34

Han så på hende "måske hvad?" spurgte han roligt og så på hende fortsat før det gik op for ham men han ku ikk huske navnet på den kvinde hun lignede men det var mange år siden det var næsten 14 år siden "vent lidt hvor gammel er du?" spurgte han helt nervøst
Tilbage til toppen Go down
Abigail

Abigail


Antal indlæg : 104
Bosted : Hos sin mor i en lille lejlighed
Job/hobbies : Tegne og synge, selvom at hun ikke er særlig god til nogen af delene. Har ikke noget job

En legeplads (Abigail=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: En legeplads (Abigail=privat)   En legeplads (Abigail=privat) EmptyOns 29 Jun 2011, 13:36

Hun skulle lige til at besvare hans første spørgsmål, da han spurgte om hendes alder. Skulle hun svare? Hun vidste jo stadigt ikke, om hun kunne stole på ham. "13 år.." sagde hun tøvende.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

En legeplads (Abigail=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: En legeplads (Abigail=privat)   En legeplads (Abigail=privat) EmptyOns 29 Jun 2011, 13:54

Han slog sig på panden "fuck" sagde han og rejste sig op og gik frem og tilbage "fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck" blev han ved med at sige mens han gik rundt i ring og så på hende "du var ved at sige hvorfor du sagde måske" sagde han roligt og slappede af igen
Tilbage til toppen Go down
Abigail

Abigail


Antal indlæg : 104
Bosted : Hos sin mor i en lille lejlighed
Job/hobbies : Tegne og synge, selvom at hun ikke er særlig god til nogen af delene. Har ikke noget job

En legeplads (Abigail=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: En legeplads (Abigail=privat)   En legeplads (Abigail=privat) EmptyOns 29 Jun 2011, 19:56

Abigail så undrende på ham, næsten bekymret for at han ville gå amok. Derfor tøvede hun heller ikke det mindste sekund, før hun svarede på hans spørgsmål. "Du ligner en, som er på et billede sammen med min mor." Hendes stemme var stille, men alligevel stærk. "Men det kan ikke have været dig. Det er flere år siden... Du ville være blevet ældre."
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

En legeplads (Abigail=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: En legeplads (Abigail=privat)   En legeplads (Abigail=privat) EmptyTors 30 Jun 2011, 07:58

Han så på hende roligt og sukkede "din mors gamle kæreste eller sådan noget lignene?" spurgte han roligt mens han fortsat så på hende med et roligt blik "jeg kan ikke blive ældre" sagde han roligt og så på hende roligt med et helt roligt blik
Tilbage til toppen Go down
Abigail

Abigail


Antal indlæg : 104
Bosted : Hos sin mor i en lille lejlighed
Job/hobbies : Tegne og synge, selvom at hun ikke er særlig god til nogen af delene. Har ikke noget job

En legeplads (Abigail=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: En legeplads (Abigail=privat)   En legeplads (Abigail=privat) EmptyTors 30 Jun 2011, 08:29

Hun trak på skulderne. "Det ved jeg ikke... Min mor vil aldrig snakke om det billede." Hun så rundt på den snart tomme legeplads og havde mest af alt lyst til at forsvinde ligesom menneskerne. "Hvorfor kan du ikke blive ældre?" Hun tvang blikket væk fra den nedslidte rusjebane og hen på ham.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

En legeplads (Abigail=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: En legeplads (Abigail=privat)   En legeplads (Abigail=privat) EmptyTors 30 Jun 2011, 08:57

Han så på hende og sukkede "det kan jeg ikke fortælle dig" sagde han roligt og så på hende igen "hvad hedder din mor" spurgte han roligt mens han satte sin hånd i lommen og tog en lille bog frem som han åbnede og ledte i efter noget specielt
Tilbage til toppen Go down
Abigail

Abigail


Antal indlæg : 104
Bosted : Hos sin mor i en lille lejlighed
Job/hobbies : Tegne og synge, selvom at hun ikke er særlig god til nogen af delene. Har ikke noget job

En legeplads (Abigail=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: En legeplads (Abigail=privat)   En legeplads (Abigail=privat) EmptyTors 30 Jun 2011, 11:34

"Hvorfor kan du ikke fortælle mig det? Du nævnte selv at du ikke kan blive ældre, så bliver du da også nødt til at uddybe det, når jeg spørger..." Hun så irriteret på ham. Hun ønskede at vide, hvordan han ikke kunne blive ældre. Hun ville vide det! Om han så tillod det eller ej. "Linea" sukkede hun.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

En legeplads (Abigail=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: En legeplads (Abigail=privat)   En legeplads (Abigail=privat) EmptyTors 30 Jun 2011, 17:41

Han grinte og slog sig på panden "selvfølgelig mand" sagde han og grinte "1997 20 maj" sagde han og så på hende roligt "eller rettere det var dagen jeg slog op med din mor" sagde han roligt og så på hende fortsat "efter at have været sammen med hende i 3 år jeg kunne se på hende jeg blev ved med at såre hende fordi jeg kunne ikke fri til hende og det er faktisk af samme grund som hvorfor jeg ikke bliver ældre du må selv regne den ud" sagde han smilende og rørte hendes hud så hun kunne mærke hans var kold mens hans øjne var svagt røde og hans hud hvid som et lig "tænk dig godt om" sagde han roligt "hvad er udødeligt har skarpe tænder hvid hud røde øjne og kold hud" spurgte han roligt
Tilbage til toppen Go down
Abigail

Abigail


Antal indlæg : 104
Bosted : Hos sin mor i en lille lejlighed
Job/hobbies : Tegne og synge, selvom at hun ikke er særlig god til nogen af delene. Har ikke noget job

En legeplads (Abigail=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: En legeplads (Abigail=privat)   En legeplads (Abigail=privat) EmptyTors 30 Jun 2011, 17:46

Hun lyttede roligt til hans ord, selvom at de ikke rigtigt gav nogen mening for hende. Dog skjulte hun sin undring. Det kunne alligevel være ligegyldigt om hun forstod hvad han mente eller ej, kunne det ikke?
Ligeså snart han rørte ved hendes hud, rykkede hun sig hurtigt tilbage. "Du er jo skide kold." sagde hun hurtigt og slog en hånd for munden. Hun måtte ikke tale sådan for hendes mor, men det var rigtigt nok. "Udeødeligt, skarpe tænder, hvis hud, røde øjne, kold hud..." opremsede hun med et tænkende udtryk. Hun mistede hurtigt enhver følelse fra sit ansigt og gjorde store øjne. "Du er en vampyr." Hun fløj på benene og bakkede væk fra ham. "Du bliver bare der, lige der. Du-du kommer ikke nærmere."
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

En legeplads (Abigail=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: En legeplads (Abigail=privat)   En legeplads (Abigail=privat) EmptyTors 30 Jun 2011, 17:49

Han rejste sig roligt og så på hende smilende "er det sådan man behandler sin far" spurgte han roligt før han pludselig forsvandt og stod bag ved hende han var hurtigere end en normal vampyr det så ud som om han teleporterede men det gjorde han ikke han løb bare meget hurtig han satte sig på hug bag hende "det sandt Abigail jeg er din far tror jeg" sagde han roligt "medmindre din mor havde en affære med en anden mens vi var sammen" sagde han roligt
Tilbage til toppen Go down
Abigail

Abigail


Antal indlæg : 104
Bosted : Hos sin mor i en lille lejlighed
Job/hobbies : Tegne og synge, selvom at hun ikke er særlig god til nogen af delene. Har ikke noget job

En legeplads (Abigail=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: En legeplads (Abigail=privat)   En legeplads (Abigail=privat) EmptyTors 30 Jun 2011, 18:21

"Du er ikke min far!" råbte Abigail, inden hun opdagede at hun råbte det til luften. Ligeså snart hun hørte ham bag hende, vendte hun sig hurtigt om og bakkede den anden vej. "Du-du kan ikke være min far. Du er en... vampyr. Et monster. Du kan umuligt være min far..." Hun tvang sig til at tale roligt og fattet, selvom at hun mest havde lyst til at løbe sin vej.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

En legeplads (Abigail=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: En legeplads (Abigail=privat)   En legeplads (Abigail=privat) EmptyTors 30 Jun 2011, 18:37

Han så på hende roligt før han rejste sig op "et monster?" sagde han såret af alle ting i verdenen var det at blive kaldt et monster han hadede mest "fint" sagde han før han vendte sig og begyndte at gå uden at se sig tilbage han havde ikke tænkt sig at blive såret foran hende ikke på vilkår
Tilbage til toppen Go down
Abigail

Abigail


Antal indlæg : 104
Bosted : Hos sin mor i en lille lejlighed
Job/hobbies : Tegne og synge, selvom at hun ikke er særlig god til nogen af delene. Har ikke noget job

En legeplads (Abigail=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: En legeplads (Abigail=privat)   En legeplads (Abigail=privat) EmptyTors 30 Jun 2011, 18:52

Hun så efter ham og fik det pludseligt dårligt over, at hun havde såret ham. Det var ret tydeligt, at hun havde såret ham. "Undskyld..." røg det ud af hende. Hun havde ikke tænkt sig at undskylde, men hun kunne ikke lade være. "Jeg... Jeg..." Hun vidste ikke, hvad hun skulle sige, så i stedet løb hun hen til ham. Det var næsten som om, at hun ikke kunne styrre sig selv. Endnu engang opførte hun sig modsat af det normale.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

En legeplads (Abigail=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: En legeplads (Abigail=privat)   En legeplads (Abigail=privat) EmptyTors 30 Jun 2011, 18:59

Han så mod hende kort "det gør ikke noget" sagde han og satte sig på en skammel i nærheden "hvordan har Linea det egentlig" spurgte han roligt mens han så op mod hendes lejlighed og syntes han så en skikkelse som begyndte at løbe og lyset som tændte i deres opgang "jeg tror din mor kommer du" sagde han roligt
Tilbage til toppen Go down
Abigail

Abigail


Antal indlæg : 104
Bosted : Hos sin mor i en lille lejlighed
Job/hobbies : Tegne og synge, selvom at hun ikke er særlig god til nogen af delene. Har ikke noget job

En legeplads (Abigail=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: En legeplads (Abigail=privat)   En legeplads (Abigail=privat) EmptyTors 30 Jun 2011, 19:02

"Godt, tror jeg." sagde Abigail stille og så hen mod opgangen, da han nævnte at Linea vidst var på vej. "Er det en god eller dårlig ting? Altså, hvordan..." hun rystede på hovedet, prøvede stadigt at fatte at de to havde været sammen. "hvordan endte jeres forhold?" Hun så på ham. Selvom at hun ikke ville tro på, at han var hendes far, så ville hun gerne lære ham at kende.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

En legeplads (Abigail=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: En legeplads (Abigail=privat)   En legeplads (Abigail=privat) EmptyTors 30 Jun 2011, 19:04

Han så på hende roligt "jeg spurgte hende hvad hun ønskede sig aller mest i hele verdenen hun svarede mig at gifte sig med mig jeg blev ked af det fordi eftersom jeg er vampyr kan jeg ikke gå ind i en kirke jeg fik aldrig fortalt hende jeg var en vampyr så hun blev osse ked af det og så rejste jeg for at befrie hende fra en vampyr som mig" sagde han roligt og så mod opgangen igen
Tilbage til toppen Go down
Abigail

Abigail


Antal indlæg : 104
Bosted : Hos sin mor i en lille lejlighed
Job/hobbies : Tegne og synge, selvom at hun ikke er særlig god til nogen af delene. Har ikke noget job

En legeplads (Abigail=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: En legeplads (Abigail=privat)   En legeplads (Abigail=privat) EmptyTors 30 Jun 2011, 19:08

Hun så hen mod opgangen og hen på ham. "Hun elskede dig... Det er derfor, hun aldrig snakker om dig." sagde hun stille med en gudsforladt stemme. "Men når hun ikke ved, at du er en vampyr, så vil hun højst sandsynligt angribe dig..."
Bedst som hun sagde det, kom Linea gående ud af opgangen og hen mod dem. Hun gik hurtigt, bestemt, men ikke truende, ikke på nogen måde. "Burde du ikke have været hjemme..." nåede hun lige at skælde Abigail ud, inden hendes blik faldt på Killer og hun tabte talens evne.
Tilbage til toppen Go down
Killer

Killer


Antal indlæg : 134
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : Slår andre racer ihjel¨

En legeplads (Abigail=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: En legeplads (Abigail=privat)   En legeplads (Abigail=privat) EmptyTors 30 Jun 2011, 19:22

Killer så på hende roligt "hej" sagde han og så på Linea roligt "du skal ikke skælde hende ud det var mig som holdte hende herude vi snakkede en del" sagde han roligt og rejste sig op og så på Linea "Linea undskyld" sagde han og så på hende trist "det var ikke meningen at forlade dig vis jeg havde vidst" han så på Abigail "at det var derfor du ville have mig til at gifte mig med dig havde jeg fortalt dig at jeg ikke kunne" han så på hende og ventede på vredeudbruddet og forlangelsen om en forklaring over hvorfor han ikke kunne gifte sig med hende men han kunne ikke få sig selv til at sige det
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En legeplads (Abigail=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: En legeplads (Abigail=privat)   En legeplads (Abigail=privat) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
En legeplads (Abigail=privat)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Vilavejens mørke får (Abigail)
» Aimée again (Privat)
» S,P eller K // Jaster-privat //

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Cidade-byen-
Gå til: