City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Aimée again (Privat) - Page 2 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Aimée again (Privat) - Page 2 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Aimée again (Privat) - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Aimée again (Privat) - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Aimée again (Privat) - Page 2 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Aimée again (Privat) - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Aimée again (Privat) - Page 2 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Aimée again (Privat) - Page 2 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Aimée again (Privat) - Page 2 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Aimée again (Privat) - Page 2 2vote_10Aimée again (Privat) - Page 2 2votin10Aimée again (Privat) - Page 2 2vote_11 
Shurican
Aimée again (Privat) - Page 2 2vote_10Aimée again (Privat) - Page 2 2votin10Aimée again (Privat) - Page 2 2vote_11 
Cecillie
Aimée again (Privat) - Page 2 2vote_10Aimée again (Privat) - Page 2 2votin10Aimée again (Privat) - Page 2 2vote_11 
Zann
Aimée again (Privat) - Page 2 2vote_10Aimée again (Privat) - Page 2 2votin10Aimée again (Privat) - Page 2 2vote_11 
sakref morladin
Aimée again (Privat) - Page 2 2vote_10Aimée again (Privat) - Page 2 2votin10Aimée again (Privat) - Page 2 2vote_11 
Namine
Aimée again (Privat) - Page 2 2vote_10Aimée again (Privat) - Page 2 2votin10Aimée again (Privat) - Page 2 2vote_11 
Aiko
Aimée again (Privat) - Page 2 2vote_10Aimée again (Privat) - Page 2 2votin10Aimée again (Privat) - Page 2 2vote_11 
Amber
Aimée again (Privat) - Page 2 2vote_10Aimée again (Privat) - Page 2 2votin10Aimée again (Privat) - Page 2 2vote_11 
Haylin
Aimée again (Privat) - Page 2 2vote_10Aimée again (Privat) - Page 2 2votin10Aimée again (Privat) - Page 2 2vote_11 
Melody
Aimée again (Privat) - Page 2 2vote_10Aimée again (Privat) - Page 2 2votin10Aimée again (Privat) - Page 2 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Aimée again (Privat) - Page 2 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Aimée again (Privat) - Page 2 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Aimée again (Privat)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Aimée

Aimée


Antal indlæg : 81
Job/hobbies : Strip klubben, og nogle gange som prostueret /Tage stoffer og fucke mit liv op

Aimée again (Privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aimée again (Privat)   Aimée again (Privat) - Page 2 EmptyTors 01 Dec 2011, 19:53

Aimée så over på Nick da han dukkede op, hun stoppede kort sin langsomme spisning, men fortsatte sig da han satte sig ned. Hun spiste langsomt og mikroskopiske stykker ad gangen. Hun nikkede bare svagt da han spurgte om hun havde sovet godt og trak på skulderne da han undskyldte.
Hun lagde hovedet på skrå med et undrene blik, da han snakkede om at han ikke var et menneske, det gav ikke nogen mening. Hun regnede med at stofferne havde spillet hende et pus hver gang han havde gjort noget...unormalt
Tilbage til toppen Go down
Nick

Nick


Antal indlæg : 91
Bosted : En lejlighed i den indre by
Job/hobbies : Han arbejder i en kiosk

Aimée again (Privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aimée again (Privat)   Aimée again (Privat) - Page 2 EmptyTors 01 Dec 2011, 21:26

Han løftede sin hånd og sin hånd dannede sig der en kugle af ild som han kastede op i luften og greb igen i hånden før den langsomt forsvandt igen "jeg er en dæmon" hviskede han svagt og ventede nærmest på hendes overreaktion "vis du bliver skræmt af det er døren der" han rettede blikket mod døren og igennem døren kunne man se hans hoveddør "jeg stopper dig ikke men en engel er på vej så han kan heale dit ben så det ikke er brækket mere" sagde han svagt men sukkede så og så ned svagt
Tilbage til toppen Go down
Aimée

Aimée


Antal indlæg : 81
Job/hobbies : Strip klubben, og nogle gange som prostueret /Tage stoffer og fucke mit liv op

Aimée again (Privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aimée again (Privat)   Aimée again (Privat) - Page 2 EmptyTors 01 Dec 2011, 22:00

Aimée fik et chok da ildkuglen dukkede op, hun stoppede sin spisning og trak sig ind på midten af sengen så hun ikke sad på kanten ved siden af ham. Hun stirrede forvirret og skræmt på ham. Da han snakkede om englen trak hun sig mere tilbage og var ved at falde ned på gulvet, da sengen ikke var bred nok til at hun bare kunne blive ved med at trækker sig baglæns i evigheder. Hun genvandt balancen men kom til at løfte på begge ben og derefter da smerten i det brækkede sendte et stød op gennem hende sænkede hun dem alt for hurtigt af forskrækkelse og endnu et stød gik gennem hende og hun klynkede svagt og var tydeligt ved at gå i panik.
Tilbage til toppen Go down
Nick

Nick


Antal indlæg : 91
Bosted : En lejlighed i den indre by
Job/hobbies : Han arbejder i en kiosk

Aimée again (Privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aimée again (Privat)   Aimée again (Privat) - Page 2 EmptyFre 02 Dec 2011, 07:39

Nick sukkede svagt han havde ikke kigget på hende han ville ikke han sukkede højt og rejste sig før han vendte sig mod hende "undskyld jeg hjalp dig næste gang skal jeg nok lade dig være" sagde han og gik ud af døren og lukkede døren efter sig og gik ud i køkkenet og stilte sig til at kigge ud af vinduet igen med et rimelig trist blik og sukkede svagt. Hvorfor kunne han ikke bare være et menneske. Han aede sig selv på ryggen og tog sin T-shirt han havde på af sig og med det samme kunne man se ar fra piske over hele ryggen. Hårde så hårdt der var gået hul hele vejen ind til knoglen. Det var nu blevet ar men de gjorde underligt nok stadig ondt og hans ellers så kraftige healing's evne kunne ikke få dem til at forsvinde. Han sukkede svagt igen og en tåre kom frem i øjenkrogen. Den gled langsomt ned af hendes kind og fløj ned i håndvasken og med en høj pling ramte den bunden af håndvasken før han tørte tårene væk og så ned i håndvasken. Stilheden efter plinget var voldsom det var som om at man kunne tabe en knappenål og kunne høre den ramme jorden højt og tydeligt.
Tilbage til toppen Go down
Aimée

Aimée


Antal indlæg : 81
Job/hobbies : Strip klubben, og nogle gange som prostueret /Tage stoffer og fucke mit liv op

Aimée again (Privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aimée again (Privat)   Aimée again (Privat) - Page 2 EmptyFre 02 Dec 2011, 10:30

Aimée blev siddende et stykke tid efter han var gået igen. Hun bed sig i læben og vidste ikke hvordan hun skulle håndtere det. Hun overvejede om hun stadig havde stoffer i sig og derfor hun havde set den ildkugle, hun søgte efter enhver undskyldning for det der var sket. Hun rystede på hovedet, hun havde ingen stoffer i sig, for ellers ville hendes krop ikke skrige efter det. Hun kom ud af sengen og gik langsomt humpende hen mod døren. Forsigtig åbnede hun døren og så rundt efter Nick, hun trak vejret dybt for at holde sig i ro inden hun gik helt ud af værelset og lænede sig kort op af dørkarmen, så hun lige kunne hvile benet inden hun fulgte en lyd som havde virket meget høj i stilheden. Hun endte ude i køkkendet med blikket rettet mod Nick's ryg. Hun vidste ikke om hun skulle sige noget eller bare holde kæft, hun var van til at hun bare skulle holde kæft så det gjorde hun.
Tilbage til toppen Go down
Nick

Nick


Antal indlæg : 91
Bosted : En lejlighed i den indre by
Job/hobbies : Han arbejder i en kiosk

Aimée again (Privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aimée again (Privat)   Aimée again (Privat) - Page 2 EmptyOns 01 Aug 2012, 02:01

Den stille lyd fra et tikkende bornholmerur kom over fra hjørnet. "Det er ikke en illusion". Kom der ud af tavsheden. "Det er sandt jeg er ikke et menneske og du løber sikkert men jeg er en dæmon en af verdenens mest drabeligste væsner. Og du står lige midt i min lejlighed. Du er velkommen til at løbe selvom jeg ikke tror du når så langt specielt ikke uden dine stoffer." Roligt tog han en pose frem. Den lille pose han havde givet hende tidligere. "Du sætter det her lort så højt i stedet for at prøve og værdsætte dit liv. Jeg har levet flere tusind år og jeg ønsker mig kraftigt at jeg kunne dø som et normalt menneske." Stilhed igen efterfulgt af et suk og et lille bump fra posen som han kastede hen foran hende igen. "Værsgo hyg dig med dit idiotiske luder liv. Kom til mig når du er klar til at prøve noget andet." Han vendte sig mod hende med et roligt blik og et svagt smil. "Du er virkelig smuk Aimée det er da helt utroligt." Kort efter gik han hen i køleskabet og tog en øl ud af den og tog en tår af den efter at have åbnet den.
Tilbage til toppen Go down
Aimée

Aimée


Antal indlæg : 81
Job/hobbies : Strip klubben, og nogle gange som prostueret /Tage stoffer og fucke mit liv op

Aimée again (Privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aimée again (Privat)   Aimée again (Privat) - Page 2 EmptyMan 13 Aug 2012, 16:14

Aimeé lod blikket hvile på ham. Hun lyttede til hvert ord han sagde til hende. Hendes blik flyttede sig kun fra ham, da en lille pose tiltrak hendes opmærksomhed, hendes hjerne glemte kort hvad han lige havde fortalt hende. Men hun var ødelagt af stofferne og prioriterede forkert. Hun ville samle posen op, men stoppede sig selv. Ikke fordi hun ville stoppe, men på grund af de ord som fulgte. Hendes ansigt udtryk var kort såret, men hun var van til at folk snakkede sådan til hende så hendes sårede udtryk ændrede sig hurtigt til vrede. Det sidste han sagde betød intet for hende, han betød intet for hende. Ingen betød noget. Hun samlede posen op og på trods af smerten, vendte hun og gik mod døren. Hun fandt støvlerne og tog dem på. Hun havde ikke lyst til at være der og desuden skræmte alt det unaturlige halløj hende også og gav hende ingen grund til at blive.
Hun ville finde sig et sted og tage stofferne, og derefter ville hun finde et sted hvor hun kunne få alkohol. Hun ville slukke for hjernen og lade stofferne vinde. Et idiotisk luderliv sluttede tit på grund af stofferne.
Tilbage til toppen Go down
Nick

Nick


Antal indlæg : 91
Bosted : En lejlighed i den indre by
Job/hobbies : Han arbejder i en kiosk

Aimée again (Privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aimée again (Privat)   Aimée again (Privat) - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2012, 13:02

En lille stille nynnen kom efterfulgt af lyde en lille sang. Zann stod lænet op af væggen ved siden af vinduet. stilheden var voldsom nærmest som om man havde tinitus. Det eneste der kunne høres var hans lille sang. "Jeg ser kun dig. For alle de andre piger, De er lige meget. Der er noget ved dig. Som vækker noget ukendt i mig. Vi ku ligge ned. Vi ku gøre. Alle de ting som du aldrig har set før. Lad mig hviske søde ting i dit øre. Jeg siger alle de ting, som du gerne vil høre. Lad mig se vinden i dit hår. For jeg har ledt efter dig så mange år. Der er ingen som forstår. Hvor meget jeg vil gøre for du aldrig går. Vi ku' Bounce, Vi ku finde et sted. Og lad os rejse langt væk. for så længe at du er med. Er det hele jo perfekt. Jeg vil bruge mine penge. Jeg vil sætte dem alle sammen på dig. Du for mig. For dig selv. Vi burde ligge i min seng. Og be solen om at gå sin vej. Du for mig. For dig selv." Stilheden blev større da han stoppede med at synge. Han regnede med hun var gået. Så han blev bare stående.

https://www.youtube.com/watch?v=bPDC1cC3CxQ
Tilbage til toppen Go down
Aimée

Aimée


Antal indlæg : 81
Job/hobbies : Strip klubben, og nogle gange som prostueret /Tage stoffer og fucke mit liv op

Aimée again (Privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aimée again (Privat)   Aimée again (Privat) - Page 2 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:07

Aimée kunne hører ham. Hun lyttede ikke, hun valgte ikke at lytte. Hun havde ikke lyst til noget mere, hun ville ende det hele og hun var sikker i sin sag.
Hans stemme forsvandt for hende da hun gik ud og lod døren gå i af sig selv. Hun løftede den højre arm og lukkede hånden om den venstre albue. Hun kunne ikke forklare hvorfor hendes øjne var fulde af tårer, men hun lod dem ikke løbe ned af hendes kinder. En dyb indånden, og hun gik ned ad gaden. Hun havde posen i den højre hånd, og hun holde den med et fast greb som om hun var bange for at miste den.
Hun gik ned ad en gyde og lod blikket falde på nogle mænd som stod og snakkede. De vente sig mod hende, den ene slikkede sig om munden og en anden lavede våde kysselyde. Hun ignorerede dem og satte farten op.
Tilbage til toppen Go down
Nick

Nick


Antal indlæg : 91
Bosted : En lejlighed i den indre by
Job/hobbies : Han arbejder i en kiosk

Aimée again (Privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aimée again (Privat)   Aimée again (Privat) - Page 2 EmptyTirs 20 Nov 2012, 10:36

Nick havde egentlig mest lyst til at skride fra byen. Træne noget mere. Blive stærkere. Som han altid gjorde når nogle ramte hans ømme punkt. Han forelskede sig for hurtigt. Braget kunne høres på lang afstand. Og fra hans lejlighed var der pludselig et stort hul. Og han stod med en strakt arm som om han bare havde slået til den. Hans ellers så fine tøj brændte op og den forfærdelige rustning kom frem. Det lange hvide hår. Han tog halstørklædet op foran munden så han var svær at genkende. Hvorefter han hoppede ned fra hans lejlighed. Og begyndte bare at gå og kiggede efter et let offer som han kunne skade på en grov måde. Men der så egentlig utroligt tomt ud
Tilbage til toppen Go down
Aimée

Aimée


Antal indlæg : 81
Job/hobbies : Strip klubben, og nogle gange som prostueret /Tage stoffer og fucke mit liv op

Aimée again (Privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aimée again (Privat)   Aimée again (Privat) - Page 2 EmptyTors 22 Nov 2012, 17:10

//Heys, tænkte på om du er på en anden side? Denne er ret så død, tænkte at vi kunne skrive på en anden side som er i gang. Hvis det er, så er jeg på denne side lige for tiden: http://aterswell.danskforum.net/ Jeg hedder Emily der inde, bare send en besked hvis du skulle oprette dig der inde. //
Tilbage til toppen Go down
Nick

Nick


Antal indlæg : 91
Bosted : En lejlighed i den indre by
Job/hobbies : Han arbejder i en kiosk

Aimée again (Privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aimée again (Privat)   Aimée again (Privat) - Page 2 EmptyTirs 30 Jul 2013, 19:31

//jeg kan ikke finde dig...
Tilbage til toppen Go down
Nick

Nick


Antal indlæg : 91
Bosted : En lejlighed i den indre by
Job/hobbies : Han arbejder i en kiosk

Aimée again (Privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aimée again (Privat)   Aimée again (Privat) - Page 2 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16

//Jeg kan stadig ikke finde dig håber lidt du kommer herind og lige giver mig et peg om hvor du er henne af
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Aimée again (Privat) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aimée again (Privat)   Aimée again (Privat) - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Aimée again (Privat)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Morgenmad [Daniella=privat]
» See you again-Jaster(privat)
» Kom og hyg (Tanit og Shurican) Privat

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Cidade-byen-
Gå til: