City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
det første møde  EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
det første møde  EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
det første møde  EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
det første møde  EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
det første møde  EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
det første møde  EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
det første møde  EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
det første møde  EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
det første møde  EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
det første møde  2vote_10det første møde  2votin10det første møde  2vote_11 
Shurican
det første møde  2vote_10det første møde  2votin10det første møde  2vote_11 
Cecillie
det første møde  2vote_10det første møde  2votin10det første møde  2vote_11 
Zann
det første møde  2vote_10det første møde  2votin10det første møde  2vote_11 
sakref morladin
det første møde  2vote_10det første møde  2votin10det første møde  2vote_11 
Namine
det første møde  2vote_10det første møde  2votin10det første møde  2vote_11 
Aiko
det første møde  2vote_10det første møde  2votin10det første møde  2vote_11 
Amber
det første møde  2vote_10det første møde  2votin10det første møde  2vote_11 
Haylin
det første møde  2vote_10det første møde  2votin10det første møde  2vote_11 
Melody
det første møde  2vote_10det første møde  2votin10det første møde  2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
det første møde  EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
det første møde  EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 det første møde

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Raven

Raven


Antal indlæg : 24

det første møde  Empty
IndlægEmne: det første møde    det første møde  EmptyTirs 07 Feb 2012, 08:17

S: den lille by wall og en lysningen i Vida-skoven.
T: 12: 18
O: en lille by, marker og masser træer
V: solen skinder, men det ser ud til at det vil begynde at regne.


Julie bukkede sig ned og tog sin taske og gik hen til døren, hun så rundt på sit værelse for sidste gang ende hun tog en hårnål og låste døren op med den. Hun var glad for at der ikke var andre hjemme i det lille hus for så var der ikke nogen der lå mærke til hende, hun gik ud ad døren til værelset og låste igen så man ikke kunne se at hun var gået ud ad døren. lidt efter var hun ude i gården og gik med hurtige skridt hen mod en mark og vider ude mod en masse træer, da hun kom over på den anden side ad de træer hold hun et hvil og så rundt *der er den* tænkte hun og sukkede mens hun gik, tætter på den mur der var en til Vida. I det samme hun kom tæt nok på til at vagten som også var en gammel mand kunne se hende stoppede han hende og bad hende gå hjem." men mit hjem er på den anden side ad den mur." sagde hun og så på ham." vær nu ikke dun Julie." sagde han og rystede på hoved." jeg skal forbi dig da ud ikke kan holde nogen væk fra en mark." sagde hun og så gemmen hulet i muren." jeg ved hvem din far er, skal jeg virkelig sige det her til ham." sagde han lidt efter og så på hende." nej du har ret jeg må se at komme hjem." sagde hun og vendte sig om for at gå." godt valg." sagde vagte og vendte sig også for at gå tilbage til sin plads ved muren, i det samme han vendte sig fløj en snehvid ulge ned mod ham og snurrede rundt om hans hoved så han blev helt rundt på gulvet. Julie vendte sig om og løb gemmen hulet i muren og hen mod skoven * nu håbe jeg ikke at han komme efter mig, nej vendt han vil jo ikke selv krydse muren* tænkte hun mens hun løb. Imens hun løb hørte hun nogen der også løb, det lød som om den eller det var efter hende så hun satte farten op. Noget tid efter kom hun til en lysning hvor hun stoppede da hun ikke kunne hører lyden mere, Julie fik øje på et stort træ og gik der hen og satte sig ved det for at hvile sig. To minutter efter kom den snehvid ulge og lande på hende skulde.

Tilbage til toppen Go down
Silas Lionheart




Antal indlæg : 1

det første møde  Empty
IndlægEmne: Sv: det første møde    det første møde  EmptyLør 18 Feb 2012, 11:14

Silas Julies bror stod op ad et træ og vendtede på ad skulle komme nogen forbi, han så sin søster satte sig ved et træ lidt fra ham." se man det tingen er komme i skove." sagde han og gik mod hende og tog sit svær og så på hende." du skal dø nu men mindre du slutte dig til os." sagde han og grint ondt ad hende.
Tilbage til toppen Go down
Raven

Raven


Antal indlæg : 24

det første møde  Empty
IndlægEmne: Sv: det første møde    det første møde  EmptyLør 18 Feb 2012, 11:29

julie rejste sig hendes ugle fløj op i et træ, hun så på ham og tog sit svær." du ved det ikke vil ske silas, jeg vil heller dø end at slutte mig til dem du er med." sagde hun og så på ham, hendes øjnen blive røde." du ved godt hvad der ske hvis du ikke passe på Silas." sagde hun og gik mod ham med sit svær i hånde. Julie og hendes bror havde aldrig været glade for hinanden de var fjener at den værste slags hvis Julie havde kunne drabe ville hun nok havde slået ham ihjel for lang tid siden.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





det første møde  Empty
IndlægEmne: Sv: det første møde    det første møde  Empty

Tilbage til toppen Go down
 
det første møde
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Første shoppetur EVER!
» et uventet møde~Garnish privat~
» Et nyt, spændene møde-Ryoko

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Udenfor Vida :: bosque Vida-skoven-
Gå til: