City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Orkanen er på vej EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Orkanen er på vej EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Orkanen er på vej EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Orkanen er på vej EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Orkanen er på vej EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Orkanen er på vej EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Orkanen er på vej EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Orkanen er på vej EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Orkanen er på vej EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Orkanen er på vej 2vote_10Orkanen er på vej 2votin10Orkanen er på vej 2vote_11 
Shurican
Orkanen er på vej 2vote_10Orkanen er på vej 2votin10Orkanen er på vej 2vote_11 
Cecillie
Orkanen er på vej 2vote_10Orkanen er på vej 2votin10Orkanen er på vej 2vote_11 
Zann
Orkanen er på vej 2vote_10Orkanen er på vej 2votin10Orkanen er på vej 2vote_11 
sakref morladin
Orkanen er på vej 2vote_10Orkanen er på vej 2votin10Orkanen er på vej 2vote_11 
Namine
Orkanen er på vej 2vote_10Orkanen er på vej 2votin10Orkanen er på vej 2vote_11 
Aiko
Orkanen er på vej 2vote_10Orkanen er på vej 2votin10Orkanen er på vej 2vote_11 
Amber
Orkanen er på vej 2vote_10Orkanen er på vej 2votin10Orkanen er på vej 2vote_11 
Haylin
Orkanen er på vej 2vote_10Orkanen er på vej 2votin10Orkanen er på vej 2vote_11 
Melody
Orkanen er på vej 2vote_10Orkanen er på vej 2votin10Orkanen er på vej 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Orkanen er på vej EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Orkanen er på vej EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Orkanen er på vej

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Becie

Becie


Antal indlæg : 50
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : intet at foretage sig.

Orkanen er på vej Empty
IndlægEmne: Orkanen er på vej   Orkanen er på vej EmptyTors 23 Feb 2012, 15:00

S: Becos da Vida-mørke gyder
O: Kolde og fugtige murer
P: Stramme sorte jeans, hvid top med sort hvid ternet skjorte ud over og slidte hvide sneakers. Som hun plejer.
T: 00:13-22/10
V: Overskyet, stormvejr, styrtregner

Regnen ramte gaden med hårde slag. Gyden svømmede i vand, som ikke havde nogen rist at løbe ned i. Det ellers så rene himmelvand blandede sig med jord og blade, som var faldet ned fra alle efterårets grene. Hvis alle bladene ikke var faldet ned af sig selv, var de blevet gjort det i løbet af dagens voksene stormvejr. snart ville der sikkert bryde en orkan løs. Becie sad op ad den kolde mur. Hendes tøj var gennemblødt og mudret. Hendes ellers hvide tøj fik en grålig eller brun farve flere steder. Becie var træt og kold. Men hun ænsede ikke kulden. Hun kunne slet ikke mærke den. Hun sad i sine egne tanker, men vinden legede med hår og regnen faldt hende i ansigtet. Lige nu havde hun ikk noget imod regnen. Det havde hun sådan set aldrig. Men lige nu var det rart at få de kolde dråber i ansigtet. Så ingen kunne se tårene der gled ned af hendes kinder.
Tilbage til toppen Go down
eapiien

eapiien


Antal indlæg : 29
Bosted : Har ikke bestemt bosted
Job/hobbies : Det kommer an på hvor jeg opholder mig

Orkanen er på vej Empty
IndlægEmne: Sv: Orkanen er på vej   Orkanen er på vej EmptyTors 23 Feb 2012, 15:08

Ea gik sjaskende over vejen. Hun havde lyst til at gå ned mod gyden, da hun ikke havde noget at lave. Hun trampede i vandpytterne så lyset i dem smadredes i tusind stykker. Da hun ankom til gyden, så hun en pige, der sad lænet op ad den mørke mur. "Hej!" Sagde hun, "Hvorfor sidder du herude i regnen, næsten uden tøj på?" Ea anstrengte sig for ikke at lyde skrap. Pigen så nedtrykt ud, så hun satte sig ned ved siden af hende "Er der noget i vejen?" Ea kiggede afventende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Becie

Becie


Antal indlæg : 50
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : intet at foretage sig.

Orkanen er på vej Empty
IndlægEmne: Sv: Orkanen er på vej   Orkanen er på vej EmptyTors 23 Feb 2012, 16:57

Becies kiggede op da hun opdagede at hun ikke var alene. "Hvad..? Nej jeg er okay," sagde hun og rystede sit hoved fri fra tanker. "Jeg er bare træt."
Tilbage til toppen Go down
eapiien

eapiien


Antal indlæg : 29
Bosted : Har ikke bestemt bosted
Job/hobbies : Det kommer an på hvor jeg opholder mig

Orkanen er på vej Empty
IndlægEmne: Sv: Orkanen er på vej   Orkanen er på vej EmptyTors 23 Feb 2012, 18:18

"Ok" Sagde Ea med et lille smil på læbet. "Jeg synts bare du så en smule trist ud, og måske trængte til selvskab?" Ea var bange for at hun sendte et forkert ansigtsudtryk.
Tilbage til toppen Go down
Becie

Becie


Antal indlæg : 50
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : intet at foretage sig.

Orkanen er på vej Empty
IndlægEmne: Sv: Orkanen er på vej   Orkanen er på vej EmptyTors 23 Feb 2012, 19:07

"Jeg trænger bare til at være lidt alene," sagde Becie og gengældte den fremmede piges smil. Hun rykkede ud fra muren og lagde sig ned på den oversvømmede asfalt. Hendes ellers så fine glatte sorte hår, blev nu grumset og kruset. Hun lukkede ojnene og mærkede vandet på asfalten plaske hende opad kinderne.
Tilbage til toppen Go down
eapiien

eapiien


Antal indlæg : 29
Bosted : Har ikke bestemt bosted
Job/hobbies : Det kommer an på hvor jeg opholder mig

Orkanen er på vej Empty
IndlægEmne: Sv: Orkanen er på vej   Orkanen er på vej EmptyTors 23 Feb 2012, 19:26

Ea kiggede underligt på pigen, hun havde jo ingenting på? Ea kunne ikke forstå hvordan pigen kunne gå ude i så lidt tøj på, når hun jo selv var pakket ind i en tyk hættetrøje og en gammel regnjakke "Fryser du slet ikke?" Regnen havde gennemblødt Eas lange mørkebrune hår. Hun havde lagt det på sin venstre skulder, orkede ikke at sætte det op. Hun kiggede hen på pigen igen. Hun var helt stille, var hun død? Ej, hun trækkede godt nok vejret.
Tilbage til toppen Go down
Becie

Becie


Antal indlæg : 50
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : intet at foretage sig.

Orkanen er på vej Empty
IndlægEmne: Sv: Orkanen er på vej   Orkanen er på vej EmptyTors 23 Feb 2012, 22:26

Becie løftede hovedet og tømte ørene for vand. "Undskyld jeg er lidt assosial. Hvad sagde du?" Hun lagde hovedet ned i vandet igen og begyndte at grine. Hun vendte sig om på siden. "Nej jeg fryser ikke. Jeg er vinter bader. Jeg går i bare tær i sneen. Jeg er et vinterbarn. Føler ingen kulde." Hun begyndte at grine igen. "Hvad er du egentlig for en?"
Tilbage til toppen Go down
eapiien

eapiien


Antal indlæg : 29
Bosted : Har ikke bestemt bosted
Job/hobbies : Det kommer an på hvor jeg opholder mig

Orkanen er på vej Empty
IndlægEmne: Sv: Orkanen er på vej   Orkanen er på vej EmptyTors 23 Feb 2012, 22:54

"Vinterbader du i en vandpytte?" Spurgte Ea med et smil, og tænkte på det faktisk ikke var vinter endnu. "Jeg er en Animagus" Svarede Ea "Men hvad betyder det at være vinterbarn?" Ea så nysgerrigt hen på pigen.
Tilbage til toppen Go down
Becie

Becie


Antal indlæg : 50
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : intet at foretage sig.

Orkanen er på vej Empty
IndlægEmne: Sv: Orkanen er på vej   Orkanen er på vej EmptyTors 23 Feb 2012, 23:22

Becie rystede på hovedet. "For det første vinterbader jeg altså ikke lige nu. For det andet er det ikke en vandpytte. Med mindre du vil kalde hele byen for en stor vandpytte." Hun satte sig op igen. "Et vinterbarn føler ikke kulde, et sommerbarn føler ikke varme. Jeg blev født om vinteren. Jeg tåler så heller ikke varme. minus 20 graders frost er lige så normalt som 20 graders varme er for jer. Jeg er en furry." Hun rejste sig op og strakte sig ud. Hun gik hen til en knækket tagrende, hvor vandet fossede ned. Hun stilte sig under vand strålen og skyllede sig fri fra mudder og andet snavs som havde samlet sig på asfalten i tidernes løb. "Jeg hedder forresten Becie. Hvad med dig?"
Tilbage til toppen Go down
eapiien

eapiien


Antal indlæg : 29
Bosted : Har ikke bestemt bosted
Job/hobbies : Det kommer an på hvor jeg opholder mig

Orkanen er på vej Empty
IndlægEmne: Sv: Orkanen er på vej   Orkanen er på vej EmptyTors 23 Feb 2012, 23:28

Ea svarede, med et flovt ansigts udtryk, på Becies spørgsmål "Jeg hedder Ea, og nu når du har fortalt at du er en Furry, kan du lige så godt få af vide, at jeg er en Animagus." Ea havde rejst sig op fra det kolde vand. Egentlig var hun blevet en smule træt, men hun havde endnu ikke fundet et sted at sove. "Men Becie, er Furry ikke en truet race, eller hvad man nu kan sige?" Ea så vist en smule bekømret ud.
Tilbage til toppen Go down
Becie

Becie


Antal indlæg : 50
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : intet at foretage sig.

Orkanen er på vej Empty
IndlægEmne: Sv: Orkanen er på vej   Orkanen er på vej EmptyFre 24 Feb 2012, 01:02

"Jo det er det. Men jeg forvandler mig ikke så længe jeg ved der findes dusørjægere i området," sagde hun og ignorerede at Ea var meget glemsom. Hun havde jo allerede sagt at hun var en animagus. Becie gik ud fra vandstrålen og begyndte at gå ud ad gyden. "vil du med?"
Tilbage til toppen Go down
eapiien

eapiien


Antal indlæg : 29
Bosted : Har ikke bestemt bosted
Job/hobbies : Det kommer an på hvor jeg opholder mig

Orkanen er på vej Empty
IndlægEmne: Sv: Orkanen er på vej   Orkanen er på vej EmptyFre 24 Feb 2012, 01:10

Ea kom i tanke om at hun havde sagt, at hun var en Animagus to gange, og slog hånden mod panden af irritation "Ej hvor er jeg dum, jeg har jo allerede fortalt dig at jeg er Animagus! Det må du undskylde" Sagde Ea med et flovt ansigtsudtryk, "Men ja, det vil jeg da meget gerne!" Sagde hun som svar på Becies spørgsmål. "Hvor skal vi gå hen?"
Tilbage til toppen Go down
Becie

Becie


Antal indlæg : 50
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : intet at foretage sig.

Orkanen er på vej Empty
IndlægEmne: Sv: Orkanen er på vej   Orkanen er på vej EmptyFre 24 Feb 2012, 01:18

Becie rystede på hovedet. "Alle kan glemme," sagde hun og vendtede på at Ea skulle komme hen til hende så de kunne følges ad. "Der er hvist et bed and breakfast her omkring, så jeg tænkte om vi skulle overnatte der?" sagde hun og sendte Ea et smil.
Tilbage til toppen Go down
eapiien

eapiien


Antal indlæg : 29
Bosted : Har ikke bestemt bosted
Job/hobbies : Det kommer an på hvor jeg opholder mig

Orkanen er på vej Empty
IndlægEmne: Sv: Orkanen er på vej   Orkanen er på vej EmptyFre 24 Feb 2012, 01:26

Ea så glad tilbage på Becie "Ja det kan vi godt! Jeg er vist også en smule træt." Havde hun så fået en ven nu? For en gangs skyld følte hun sig spækket med glæde, over et andet menneskes positivitet.
Tilbage til toppen Go down
Becie

Becie


Antal indlæg : 50
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : intet at foretage sig.

Orkanen er på vej Empty
IndlægEmne: Sv: Orkanen er på vej   Orkanen er på vej EmptyFre 24 Feb 2012, 10:09

Becie førte an. Hun var så småt begyndt at kende til alle byens små kroge og dele som en turist nok ikke ville have opdaget. Hun tog Ea i hånden og skød genvej gennem en smal gade. Hun stoppede op foran et lille hus hvor der hang et skilt med slidte mørkebrune træ bogstaver. Nogle af bogstaverne var faldet ned, og det første "e" var også knækket så det lignte et "f". Der stod "BF ND BR AKFA T" Becie kiggede hen på Ea. "Ja det ser lidt nedfalden ud, men indvendigt er der sikkert hyggeligt..."
Tilbage til toppen Go down
eapiien

eapiien


Antal indlæg : 29
Bosted : Har ikke bestemt bosted
Job/hobbies : Det kommer an på hvor jeg opholder mig

Orkanen er på vej Empty
IndlægEmne: Sv: Orkanen er på vej   Orkanen er på vej EmptyFre 24 Feb 2012, 10:29

Ea kunne se på den lille smutvej, at Becie kendte byen bedre end Ea selv. Ea stod en smule tavs og kiggede på den gamle bygning, *skal vi der ind? Nåh, men man kan vel give det en chance* tænkte hun. De gik derind hånd i hånd, det var lidt en mærkelig fornemelse at holde et andet menneske i hånden. Det havde Ea ikke gjort, siden hun var 5 år gammel. De stod i den gamle reception, der lugtede en smule grimt. Ea trak på skulderne og gik hen til receptionisten og bedte om 2 senge. Pigerne blev ført ind i soverummet. Der lå allerede mange andre og sov. Ea syntes her lugtede af sved og gammel, det kunne hun ikke lide, men hvis hun da bare fik et sted at sove, kunne hun ikke forlange mere. Receptionisten havde fundet to senge. Det var et rent held, at sengene stod lige ved siden af hinanden. Ea satte sig på den ene af de gamle og stive senge, som knirkede højt, når man satte sig på den. Nu når Ea tænkte over det, var det faktisk dejligt at komme indenfor.
Tilbage til toppen Go down
Becie

Becie


Antal indlæg : 50
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : intet at foretage sig.

Orkanen er på vej Empty
IndlægEmne: Sv: Orkanen er på vej   Orkanen er på vej EmptyFre 24 Feb 2012, 10:38

Becie tog hurtigt ordene i sig igen, da hun kom ind i sove rummet. "Jeg havde ellers altid fået af vide at man ikke skulle skue hunden på hårene," mumlede hun så kun Ea kunne høre det. Hun satte sig i sengen og mærkede gennem de våde bukser, hvor vammel den var.
Tilbage til toppen Go down
eapiien

eapiien


Antal indlæg : 29
Bosted : Har ikke bestemt bosted
Job/hobbies : Det kommer an på hvor jeg opholder mig

Orkanen er på vej Empty
IndlægEmne: Sv: Orkanen er på vej   Orkanen er på vej EmptyFre 24 Feb 2012, 17:09

Ea smilede tørt til Becie, hun så træt ud. Ea kom til at sidde og betrakte Becie da hun sad, der på den klamme seng. Idag var en særlig dag, Ea havde endelig fået en ven! *Utroligt, jeg har aldrig ladet mig komme så tæt på et andet menneske før, men det føles nu rart med en ven ved siden* Tænkte Ea da hun lagde sig under den tynde dyne. "Godnat!" Sagde hun stille til Becie.
Tilbage til toppen Go down
Becie

Becie


Antal indlæg : 50
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : intet at foretage sig.

Orkanen er på vej Empty
IndlægEmne: Sv: Orkanen er på vej   Orkanen er på vej EmptyLør 25 Feb 2012, 14:12

"Ja godnat," sagde Becie måske lidt for højt. En gammel mand satte sig op i sin seng og kiggede surt på hende. "Vi er faktisk nogen der har lagt os til at sove at du ved det. Så det er rimelig sent at sige godnat. Faktisk har du lige vækket mig, så jeg ønsker dig ikke en god nat. Vidste du egentlig at godnat er...." og så begyndte han ellers at holde et kæmpe foredrag om hvad godnat betød, og hvor træls det var at han blev vækket. En kvinde, mellem Becie og manden, satte sig op i sin seng og hev natbrillerne op i panden. "Så er det godt! Det er ikke kun dig der syntes det er træls at blive vækket. Og kan du så lade de stakkels tøser være i fred," sagde hun og slog natbrillerne ned igen. Hun lagde sig ned og det samme gjorde manden. Becie rystede på hovedet og lagde sig ind under dynen.
Tilbage til toppen Go down
eapiien

eapiien


Antal indlæg : 29
Bosted : Har ikke bestemt bosted
Job/hobbies : Det kommer an på hvor jeg opholder mig

Orkanen er på vej Empty
IndlægEmne: Sv: Orkanen er på vej   Orkanen er på vej EmptyMan 27 Feb 2012, 12:10

Ea sendte Becie et lille fnis, og lagde sig ellers til at sove. Næste morgen vågnede Ea tideligt. Hun kunne ikke falde i søvn igen, så hun stod op og gik ud i receptionen. "Må jeg gerne gå ud og få lidt frisk luft?" Spørger hun den næsten sovende receptionist. "Åh, ja selfølgelig må du det!" Siger han forskrækket. "Tak" Siger Ea stille.
Tilbage til toppen Go down
Becie

Becie


Antal indlæg : 50
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : intet at foretage sig.

Orkanen er på vej Empty
IndlægEmne: Sv: Orkanen er på vej   Orkanen er på vej EmptyMan 27 Feb 2012, 16:53

Becie vågnede lidt senere. Hun opdagede at Eas seng var tom, og hun rejste sig for at gå ud til receptionisten, for at spørge om hvor Ea var. "Der gik hvist en pige udenfor lige før," sagde receptionisten træt, da Becie spurgte efter hende. Becie gik udenfor hvor hun fandt Ea, hvilket ikke var så svært, da haven var utrolig lille. "Hej," sagde hun," Stormen har lagt sig..." Hun kiggede op på skyerne. Det kunne godt være at stormen havde lagt sig, men det så ud som om endnu en var på vej. Becies tøj var stadig vådt fra dagen før. Hun smilte til Ea.

//jeg må endnu engang minde dig på at man skal skrive i datid Denne gang har du blandet det sammen...hehe XD//
Tilbage til toppen Go down
eapiien

eapiien


Antal indlæg : 29
Bosted : Har ikke bestemt bosted
Job/hobbies : Det kommer an på hvor jeg opholder mig

Orkanen er på vej Empty
IndlægEmne: Sv: Orkanen er på vej   Orkanen er på vej EmptyMan 05 Mar 2012, 18:49

//Ja undskyld, jeg glemmer det fan'me hele tiden :-P//

"Hej" Sagde Ea. Hun fik et lille chock, hun var stadig morgentræt. Ea missede lidt med øjnene og nyste.
Tilbage til toppen Go down
Becie

Becie


Antal indlæg : 50
Bosted : Ingen steder
Job/hobbies : intet at foretage sig.

Orkanen er på vej Empty
IndlægEmne: Sv: Orkanen er på vej   Orkanen er på vej EmptyMan 05 Mar 2012, 18:54

"Hvad laver du?" spurgte Becie.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Orkanen er på vej Empty
IndlægEmne: Sv: Orkanen er på vej   Orkanen er på vej Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Orkanen er på vej
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: becos da Vida-Mørke gyder-
Gå til: