City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Springvandet //alle// - Page 2 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Springvandet //alle// - Page 2 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Springvandet //alle// - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Springvandet //alle// - Page 2 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Springvandet //alle// - Page 2 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Springvandet //alle// - Page 2 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Springvandet //alle// - Page 2 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Springvandet //alle// - Page 2 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Springvandet //alle// - Page 2 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Springvandet //alle// - Page 2 2vote_10Springvandet //alle// - Page 2 2votin10Springvandet //alle// - Page 2 2vote_11 
Shurican
Springvandet //alle// - Page 2 2vote_10Springvandet //alle// - Page 2 2votin10Springvandet //alle// - Page 2 2vote_11 
Cecillie
Springvandet //alle// - Page 2 2vote_10Springvandet //alle// - Page 2 2votin10Springvandet //alle// - Page 2 2vote_11 
Zann
Springvandet //alle// - Page 2 2vote_10Springvandet //alle// - Page 2 2votin10Springvandet //alle// - Page 2 2vote_11 
sakref morladin
Springvandet //alle// - Page 2 2vote_10Springvandet //alle// - Page 2 2votin10Springvandet //alle// - Page 2 2vote_11 
Namine
Springvandet //alle// - Page 2 2vote_10Springvandet //alle// - Page 2 2votin10Springvandet //alle// - Page 2 2vote_11 
Aiko
Springvandet //alle// - Page 2 2vote_10Springvandet //alle// - Page 2 2votin10Springvandet //alle// - Page 2 2vote_11 
Amber
Springvandet //alle// - Page 2 2vote_10Springvandet //alle// - Page 2 2votin10Springvandet //alle// - Page 2 2vote_11 
Haylin
Springvandet //alle// - Page 2 2vote_10Springvandet //alle// - Page 2 2votin10Springvandet //alle// - Page 2 2vote_11 
Melody
Springvandet //alle// - Page 2 2vote_10Springvandet //alle// - Page 2 2votin10Springvandet //alle// - Page 2 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Springvandet //alle// - Page 2 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Springvandet //alle// - Page 2 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Springvandet //alle//

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Springvandet //alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Springvandet //alle//   Springvandet //alle// - Page 2 EmptyMan 30 Aug 2010, 19:04

Han kiggede på hende og hørte en eller anden "Cecillie hvordan kan du se det mig ingen kan se mit ansigt"sagde han og kiggede på hende.
Han kiggede på frem og tilbage mellem dem og stoppede op


//rækkefølge Alexia så mig så Cecillie//
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

Springvandet //alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Springvandet //alle//   Springvandet //alle// - Page 2 EmptyMan 30 Aug 2010, 19:08

hun kom over til ham " der er som af se folk bagfra.det behøver ikke være andsigtet man kender folk på " sagde hun og smilte til ham "hvem er din veninde?" spurte hun og løøftede l*enbrynende og smilte venligt til hende " jeg er cecillie"
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

Springvandet //alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Springvandet //alle//   Springvandet //alle// - Page 2 EmptyMan 30 Aug 2010, 19:11

Alexia så smilende på Cecilie.
"Jeg hedder Alexia"præsenterede hun sig selv og rakte en bleg hånd frem mod hende.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Springvandet //alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Springvandet //alle//   Springvandet //alle// - Page 2 EmptyMan 30 Aug 2010, 19:16

Han kiggede på dem "jeg er ikke den jeg plejer at være Cecillie som du tror"sagde han og kiggede rundt. Han havde andet tøj på og var anderledes for han gemte sig jo for solen.
Han kiggede på Cecillie også så på alexia
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

Springvandet //alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Springvandet //alle//   Springvandet //alle// - Page 2 EmptyMan 30 Aug 2010, 19:20


Hun kikkede forvirret på hånden. Hvorfor rakte folk hende heletiden hånden. Og tog hånden og kikkede så ned på hænderne med et spørgende udtryk i øjnene " nej du virker anderledes" svarede hun og trak hånden til sig og smilte så op til jaster
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

Springvandet //alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Springvandet //alle//   Springvandet //alle// - Page 2 EmptyMan 30 Aug 2010, 19:24

Alexia trak på skulderne og så derefter på Jaster.
Måske skulle de alligevel ikke ud til skoven.
Hun legede med sit hår og så rundt, det lod ikke til at hun skulle blande sig i den samtale.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Springvandet //alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Springvandet //alle//   Springvandet //alle// - Page 2 EmptyMan 30 Aug 2010, 19:26

Han kiggede på dem "Cecillie vi er på vej ud i skoven vil du med derud"sagde han og kiggede på hende for så kunne de komme afsted.
Han kiggede på dem med et lille smil og ventede på Cecillie skulle svare på det han spurgte om
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

Springvandet //alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Springvandet //alle//   Springvandet //alle// - Page 2 EmptyMan 30 Aug 2010, 19:30


Cecillie nikkede " uhmm ja det kan jeg da godt..uhm jea det vil jeg gerne..tak" sagde hun og gav jaster et knus og et kys på kinden "vampyr jaster" sagde hun og smilte hemmelighedfuldt til ham "jeg kan mærke det" hun smilte til ham og så så over på al " hyggeligt og måde dig"
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

Springvandet //alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Springvandet //alle//   Springvandet //alle// - Page 2 EmptyMan 30 Aug 2010, 19:33

Alexia så på Cecilie "i lige måde"sagde hun venligt og så igen på Jaster og ventede på at han skulle fortsatte, da hun ikke selv kendte vejen.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Springvandet //alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Springvandet //alle//   Springvandet //alle// - Page 2 EmptyMan 30 Aug 2010, 19:35

Han kiggede på hende "ja jeg er vampyr så ved alle det og du er en elver og hun er en engle"sagde han og kiggede på dem og gik så vider.
"vi er tre Racer der hygger os sammen"sagde han og gik med sin hætte over hovedet.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

Springvandet //alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Springvandet //alle//   Springvandet //alle// - Page 2 EmptyMan 30 Aug 2010, 19:39

hun smilte til dem begge og gik så i stilhed og kikkede ned i jorden. Hun var ikke sikker på hvordan hendes og jasters forhold var for tiden " er du tankelæser jaster?" spurte hun. Hun havde noget hun gerne ville sige til ham. Men andre måtte ikke høre det
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

Springvandet //alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Springvandet //alle//   Springvandet //alle// - Page 2 EmptyMan 30 Aug 2010, 19:43

Alexia så spørgene på dem, og forstod ikke hvad der lige var med dem.
Hun fuglte hurtigt efter Jaster, for at holde trit med ham.
Hun så skiftevis på dem.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Springvandet //alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Springvandet //alle//   Springvandet //alle// - Page 2 EmptyMan 30 Aug 2010, 19:45

Han kiggede på hende "tankelæser aner det ikke"sagde han og kiggede lidt rundt og gik vider "hvad da bare fordi jeg er vampyr"sagde han og viste ikke hvad han skulle sige.
Han gik vider og smilte stille for sig selv.


//er ikke kommet op med evner til ham endnu//
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

Springvandet //alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Springvandet //alle//   Springvandet //alle// - Page 2 EmptyMan 30 Aug 2010, 19:49

"du har aldrig fortalt mig om dine evner" sagde hun og smilte til ham
"jeg har lige født et dødt barn" sagde hun og håbede han forstod hvad hun mente. Hun holdte tårende tilbage så godt hun nu kunne
hun kikkede ned i jorden
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

Springvandet //alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Springvandet //alle//   Springvandet //alle// - Page 2 EmptyMan 30 Aug 2010, 19:51

Alexia så forfærdet på Cecilie og forstod ingen ting.
Hun fulgte bare lydløst efter Jaster og så skiftevis på dem.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Springvandet //alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Springvandet //alle//   Springvandet //alle// - Page 2 EmptyMan 30 Aug 2010, 20:13

Han kiggede på hende "dødt barn ja jeg forstår"sagde han og kiggede på hende og gik stille vider med et smil på sine læber
"Alexia er vist ny her"sagde han og kiggede på dem med et smil


//sorry skal logge//
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

Springvandet //alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Springvandet //alle//   Springvandet //alle// - Page 2 EmptyMan 30 Aug 2010, 20:22


Hun nikkede og kikkede ned i jorden
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

Springvandet //alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Springvandet //alle//   Springvandet //alle// - Page 2 EmptyTirs 31 Aug 2010, 11:35

Alexia viste ikke hvad hun skulle sige, da hun ikke var helt sikker på hvad der var sket. Hun forstod heller ikk ehelt hvorfor Jaster kunne smile, når Cecilie lige havde fortalt om sit døde barn.
Hun fulgte bare langsomt efter Jaster, helt stille og så over på Cecilie en gang imellem.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Springvandet //alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Springvandet //alle//   Springvandet //alle// - Page 2 EmptyTirs 31 Aug 2010, 12:49

Han lagde en arm om Cecillie "går det"spurgte han og kiggede på hende smilet på hans læber var væk nu har viste at Cecillie ikke havde det godt med at hun havde født et barn der var dødt "er der noget man kan gøre for at hjælpe dig Cecillie"spurgte han stille og roligt og gik vider mens han havde armen om hende.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

Springvandet //alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Springvandet //alle//   Springvandet //alle// - Page 2 EmptyTirs 31 Aug 2010, 12:53

Nej det går ikke" sagde hun og kikkede ned i jorden "og man kan intet gøre..det er intet og lave om" hun kikkede op og de var gået et godt stykke "hvor kender i hinanden fra?" spurte hun for og skifte emne til noget mindre smertefuldt
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

Springvandet //alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Springvandet //alle//   Springvandet //alle// - Page 2 EmptyTirs 31 Aug 2010, 13:38

Alexia trak på skulderne af hendes spørgsmål.
"Vi kender sådan set ikk hinanden"svarede Alexia venligt og så på dem.
Hun legede med sin hestehale og fulgte stadig efter.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Springvandet //alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Springvandet //alle//   Springvandet //alle// - Page 2 EmptyTirs 31 Aug 2010, 14:02

Han kiggede på Cecillie "okay men sige endelig til"sagde han og gik stille vider "nej vi mig og Alexia har næste lige mødt hinanden så vi kender ikke hinanden så godt endnu men vil vise hende byen lidt så hun ved hvad der er i byen"sagde han og gik stille vider og kiggede rundt.
Han viste ikke hvad han skulle sige da hans sanser følte at der ville ske et eller andet stod der en eller anden mand bag ham med et jagt gevær rettet mod Jaster *tsk dumme mennesker kan de ikke lade mig være*tænkte han og vente sig bare "i to kan bare gå vider jeg kommer om lidt"sagde han og nærmeste forsvandt fra der hvor han stod men han havde bare givet sig til at løbe hurtigt frem mod mennesket.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Cecillie

Cecillie


Antal indlæg : 1391
Bosted : hun sover hvor hun kan
Job/hobbies : Stripper

Springvandet //alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Springvandet //alle//   Springvandet //alle// - Page 2 EmptyTirs 31 Aug 2010, 14:05

hun kikkede på jaster og nikkede "det var da en godt ide" sagde hun og smilte halv til ham .hundes øjne blev store da manden med gevaæret kom til syne og af jaster bare gik "uhmm..okay"
Tilbage til toppen Go down
Alexia

Alexia


Antal indlæg : 361

Springvandet //alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Springvandet //alle//   Springvandet //alle// - Page 2 EmptyTirs 31 Aug 2010, 17:34

Alexia blev stående og så efter Jaster.
Hun bredte sine vinger ud og så på manden med geværet og derefter Jaster igen.
*Mmmhm...måske en af hans venner?*tænkte hun underene og så skriftevis på dem.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Springvandet //alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Springvandet //alle//   Springvandet //alle// - Page 2 EmptyTirs 31 Aug 2010, 18:42

Han tog fat i manden da han var kommet tæt nok på ham "skide menneske lad mig dog være jeg har jo ikke rørt jer vel"sagde han og tog geværet ud af mandens hænder og slap manden og han løb væk.
Jaster smed geværet væk efter at ha tømt det for skud og indhentede så Cecillie og Alexia "når skal vi komme vider"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Springvandet //alle// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Springvandet //alle//   Springvandet //alle// - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Springvandet //alle//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Cidade-byen-
Gå til: