City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) 2vote_10egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) 2votin10egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) 2vote_11 
Shurican
egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) 2vote_10egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) 2votin10egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) 2vote_11 
Cecillie
egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) 2vote_10egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) 2votin10egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) 2vote_11 
Zann
egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) 2vote_10egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) 2votin10egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) 2vote_11 
sakref morladin
egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) 2vote_10egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) 2votin10egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) 2vote_11 
Namine
egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) 2vote_10egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) 2votin10egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) 2vote_11 
Aiko
egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) 2vote_10egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) 2votin10egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) 2vote_11 
Amber
egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) 2vote_10egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) 2votin10egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) 2vote_11 
Haylin
egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) 2vote_10egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) 2votin10egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) 2vote_11 
Melody
egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) 2vote_10egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) 2votin10egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) Empty
IndlægEmne: egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle)   egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) EmptyLør 04 Sep 2010, 17:36

S : Thailand i byen Bangkok
T : 2:00
V : en lunt aften,lidt køligt og måneskin
O : ingen...men håber der kommer nogen
P :sin slidte tøj,bare fødder og lidt beskidt

Shurican var rejst fra Vida til Bangkok i Thailand med et fly,hun følte sig lidt godt tilpas for at være hjemme i Thailand.Men noget plagede hende for hun tænkte på dem hun kender,hvad nu hvis de ikke viste at hun er rejst eller ikke vil besøge hende.Hun føler et stort sorg over at måtte forlade sine venner,men hun følte sig heler ikke noget spicelt for dem for det er som om ingen ville snakke med hende mere.Hun begyndte at gå for at finde den gamle kirkegaard som hun boede på da hun var lille, hun gik med tårer i øjne hun for hun følte ingen holdt af hende.
Tilbage til toppen Go down
Adam

Adam


Antal indlæg : 130
Bosted : Sådan lidt rundt omkring, men har et lille hus i udkanten af byen.
Job/hobbies : Arbejder engang imellem på diskoteket. Sanger.

egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle)   egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) EmptyTirs 07 Sep 2010, 13:39

P:kig billede

Adam kom gående langs kirkegården.
Hans blik gled over de mange gravsten. Hele hans famile lå også sådan et sted. Han kunne godt nok ikke huske dem så godt mere, men det føltes somom noget manglede når han tænkte tilbage på dem.
Han trak hætten godt ned i øjnene og gik langsomt videre, mens han fløgtede for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle)   egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) EmptyTirs 07 Sep 2010, 13:43

Shurican gik på kirkegaarden,hun havde savnet at være der og hun savnede også lyden af klokkernes melodi som hun elskede at hører hver morgen.Hun håbede der kunne spilles lidt,men hun mærkede noget i jorden der gik nogen here.Hun begyndte at hører klokkerne spille mens hun ventede på at vedkommen der gik her skulle komme.
Tilbage til toppen Go down
Adam

Adam


Antal indlæg : 130
Bosted : Sådan lidt rundt omkring, men har et lille hus i udkanten af byen.
Job/hobbies : Arbejder engang imellem på diskoteket. Sanger.

egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle)   egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) EmptyTirs 07 Sep 2010, 13:46

Adam drejede ind på kirkegården, da han kom til lågen.
Han besøgte tit kirken, selvom han ikke så ud til det var han meget religiøs anlagt. Det havde han fra sin far der havde været præst.
Han fløjtede stadig, da han nærmede sig selve kirken. Han så kort op mod natte himlen.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle)   egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) EmptyTirs 07 Sep 2010, 13:49

Shurcian sad for sig selv inde i kirken,hun fik lyst til at synge med på melodien.Hun kunne huske melodien fra den gang hun var lille men hun kunne føle at der er nogen til stedet,hun sang bare videre og håbede på at vedkommen ville komme ind eller om vedkommen gik igen.
Tilbage til toppen Go down
Adam

Adam


Antal indlæg : 130
Bosted : Sådan lidt rundt omkring, men har et lille hus i udkanten af byen.
Job/hobbies : Arbejder engang imellem på diskoteket. Sanger.

egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle)   egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) EmptyTirs 07 Sep 2010, 13:55

Adam stoppede ved døren ind til kirken. Hans hånd hvilede et øjeblik på håndtaget, han lyttede. Forsigtigt skubbede han døren op.
Han gik med langsomme skridt ind i kirken og stoppede ved de første bænke.
"God aften"sagde han med sin charmerende stemme og så på pigen.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle)   egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) EmptyTirs 07 Sep 2010, 13:58

"oh godaften "sagde hun og kunne hører at det var en drenge stemme"øh må man spørge hvem er du og hvad laver du her"hun var lidt nysgerrigt over det.


//jeg skal lige noget med min far men svare igen når jeg kommer hjem okey//
Tilbage til toppen Go down
Adam

Adam


Antal indlæg : 130
Bosted : Sådan lidt rundt omkring, men har et lille hus i udkanten af byen.
Job/hobbies : Arbejder engang imellem på diskoteket. Sanger.

egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle)   egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) EmptyTirs 07 Sep 2010, 14:04

"Jeg er Adam Lambert"svarede Adam charmerende. Han gik langsomt op gennem midten af kirken hen til hende.
"Hvem er du selv?"spurgte han og lænte sig ind over bænken hun sad på 's ryglægn.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle)   egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) EmptyTirs 07 Sep 2010, 14:48

"okey jeg hedder Shurican Pingchuan "sagde hun mens hun stirrede ud i luften og lyttede til klokkerne"hvad laver du her "hun var nysgerrigt. Hun stirrede ud i det blå luft mens hun tænkte lidt i sine egen tanker.
Tilbage til toppen Go down
Adam

Adam


Antal indlæg : 130
Bosted : Sådan lidt rundt omkring, men har et lille hus i udkanten af byen.
Job/hobbies : Arbejder engang imellem på diskoteket. Sanger.

egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle)   egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) EmptyTirs 07 Sep 2010, 19:47

Adam smilte og afslørede sine hugtænder. Han kunne se at hun var blind.
"Minder"svarede han enkelt.
Han satte sig ned på bænken og slog fødderne op på ryglægnet på bænken foran sig.
"Hvad laver ud selv her?"
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle)   egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) EmptyTirs 07 Sep 2010, 19:51

"tja det sammen eller retter sagt bor her "sagde hun "forstår du jeg har boedet her siden jeg var lille,men for 17 år siden taget væk fra mit hjem og var endt i byen Vida og det tog mig fatisk længe før jeg kom her tilbage og nu er jeg her"hun lugtede lidt og tænkte"jeg vil gætte på at du er en vampyr"sagde hun med et gæt
Tilbage til toppen Go down
Adam

Adam


Antal indlæg : 130
Bosted : Sådan lidt rundt omkring, men har et lille hus i udkanten af byen.
Job/hobbies : Arbejder engang imellem på diskoteket. Sanger.

egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle)   egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) EmptyTirs 07 Sep 2010, 19:54

"Rigtigt"sagde Adam og satte sig godt til rette.
Han slog hætten tilbage og kørte fingrene gennem det sorte hår.
"Vida? der kommer jeg også fra"sagde han i et forsøg på at få startet en samtale.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle)   egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) EmptyTirs 07 Sep 2010, 19:56

"okey"sagde hun lidt overrasket"jeg er blandet race,Halv dæmon og halv Vampyr"hun tænkte lidt hvad hun ellers skulle sige"jeg ville have blivet i Vida men jeg syntes ikke at jeg hørte til der"hun sad og stirrede stadigvæk ud i den blå luft.
Tilbage til toppen Go down
Adam

Adam


Antal indlæg : 130
Bosted : Sådan lidt rundt omkring, men har et lille hus i udkanten af byen.
Job/hobbies : Arbejder engang imellem på diskoteket. Sanger.

egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle)   egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) EmptyTirs 07 Sep 2010, 19:58

Adam nikkede "Okay, cool"sagde han og vippede bænken de sad på tilbage, det var som at vippe på en almindelig stol for ham.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle)   egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) EmptyTirs 07 Sep 2010, 20:01

Shurican kunne ikke komme på noget mere at sige så hun begyndte at nynne stille igen hvor efter nynnen blev til sang,hun elsker musik og elsker at synge men hun plejer at holde sin syngeri for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Adam

Adam


Antal indlæg : 130
Bosted : Sådan lidt rundt omkring, men har et lille hus i udkanten af byen.
Job/hobbies : Arbejder engang imellem på diskoteket. Sanger.

egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle)   egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) EmptyTirs 07 Sep 2010, 20:04

Adam lyttede og strakte sig. Han rejste sig op.
Bænken vippede frem igen med et brag.
Han smilte og så rundt i kirken.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle)   egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) EmptyTirs 07 Sep 2010, 20:07

hun hørte et brag og smillede lidt,hun sang lidt videre mens hun tænkte lidt"har du et job egentlig"spurgte hun nysgerrigt og prøvede at komme på flere spørgsmål så de kunne holde samtalen.
Tilbage til toppen Go down
Adam

Adam


Antal indlæg : 130
Bosted : Sådan lidt rundt omkring, men har et lille hus i udkanten af byen.
Job/hobbies : Arbejder engang imellem på diskoteket. Sanger.

egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle)   egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) EmptyOns 08 Sep 2010, 13:20

"Ja"svarede Adam og så på hende, mens han var på vej op mod alteret.
"På diskoteket der hjemme"tilføjede han og var nået op til alteret. Han pillede lidt ved en af de mange figurer.
"Har du selv et arbejde?"spurgte han og så kort tilbage på hende.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle)   egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) EmptyOns 08 Sep 2010, 14:57

"nej eller jeg blev tvunget til ta arbejde for en mand jeg ikke kan huske hvad han hedder,men jeg arbejdede som en tjener men da det gik galt fandt han ud af at jeg var ubruge lidt og sdden har jeg aldrig haft et arbejde"sagde hun og gik hen til alteret"hvad med din familie"
Tilbage til toppen Go down
Adam

Adam


Antal indlæg : 130
Bosted : Sådan lidt rundt omkring, men har et lille hus i udkanten af byen.
Job/hobbies : Arbejder engang imellem på diskoteket. Sanger.

egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle)   egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) EmptyOns 08 Sep 2010, 15:38

Adam trak på skulderne og så op på korset.
"Mmhm...Døde"svarede han og smilte skævt. Han slentrede hen til den foreste bænk og satte sig ned på den og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle)   egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) EmptyOns 08 Sep 2010, 17:40

"det er mine også,jeg har aldrig kendt dem kan man sige"sagde hun med et lille grin som et pusit tilfælde"har du ellers noget vi kunne snakke om"hun tænkte lidt for måske var han ikke så meget til snik, snak.
Tilbage til toppen Go down
Adam

Adam


Antal indlæg : 130
Bosted : Sådan lidt rundt omkring, men har et lille hus i udkanten af byen.
Job/hobbies : Arbejder engang imellem på diskoteket. Sanger.

egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle)   egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) EmptyOns 08 Sep 2010, 17:45

"Nej"svarede Adam og så kort på hende. Han vippede med bænken. På en måde gik hans opførsel i kirket imod at han var fra en religiøs familie. Ikke mange andre ville opføre sig sådan i en kirke.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle)   egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) EmptyOns 08 Sep 2010, 17:50

"nå okey"sagde hun med et suk mens hun tænkte på hvordan de skulle holde deres samtale igang.
Tilbage til toppen Go down
Adam

Adam


Antal indlæg : 130
Bosted : Sådan lidt rundt omkring, men har et lille hus i udkanten af byen.
Job/hobbies : Arbejder engang imellem på diskoteket. Sanger.

egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle)   egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) EmptyOns 08 Sep 2010, 17:53

Adam smilte skævt og rejste sig op. Bænken vippede frem og tilbage et par gange og larmede frygtelig. Han smilte bare muntert af det.
Han begyndte at gå ned mellem bænkende.
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle)   egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) EmptyOns 08 Sep 2010, 18:02

"hvad med venner eller kærster "sagde hun som ide"vi kunne også tale om intreresser elelr noget i den stil"hun stod ved alteren.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle)   egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
egentlig hjemme,håber nogen vil kom på besøg(åbent for alle)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» MORD!!! //Åbent//
» Fun in town (åbent)
» "Bare slå til" .... Åbent Emne

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Udenfor Vida :: Andre Lande. :: Thailand-
Gå til: