City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Midt om natten//Terra// EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Midt om natten//Terra// EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Midt om natten//Terra// EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Midt om natten//Terra// EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Midt om natten//Terra// EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Midt om natten//Terra// EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Midt om natten//Terra// EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Midt om natten//Terra// EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Midt om natten//Terra// EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Midt om natten//Terra// 2vote_10Midt om natten//Terra// 2votin10Midt om natten//Terra// 2vote_11 
Shurican
Midt om natten//Terra// 2vote_10Midt om natten//Terra// 2votin10Midt om natten//Terra// 2vote_11 
Cecillie
Midt om natten//Terra// 2vote_10Midt om natten//Terra// 2votin10Midt om natten//Terra// 2vote_11 
Zann
Midt om natten//Terra// 2vote_10Midt om natten//Terra// 2votin10Midt om natten//Terra// 2vote_11 
sakref morladin
Midt om natten//Terra// 2vote_10Midt om natten//Terra// 2votin10Midt om natten//Terra// 2vote_11 
Namine
Midt om natten//Terra// 2vote_10Midt om natten//Terra// 2votin10Midt om natten//Terra// 2vote_11 
Aiko
Midt om natten//Terra// 2vote_10Midt om natten//Terra// 2votin10Midt om natten//Terra// 2vote_11 
Amber
Midt om natten//Terra// 2vote_10Midt om natten//Terra// 2votin10Midt om natten//Terra// 2vote_11 
Haylin
Midt om natten//Terra// 2vote_10Midt om natten//Terra// 2votin10Midt om natten//Terra// 2vote_11 
Melody
Midt om natten//Terra// 2vote_10Midt om natten//Terra// 2votin10Midt om natten//Terra// 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Midt om natten//Terra// EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Midt om natten//Terra// EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Midt om natten//Terra//

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Adam

Adam


Antal indlæg : 130
Bosted : Sådan lidt rundt omkring, men har et lille hus i udkanten af byen.
Job/hobbies : Arbejder engang imellem på diskoteket. Sanger.

Midt om natten//Terra// Empty
IndlægEmne: Midt om natten//Terra//   Midt om natten//Terra// EmptyOns 06 Okt 2010, 12:44

T:00.03
S:Et sted i midtbyen
V:Koldt, mørkt
O:Det der er i byen midt om natten.
P:kig billed.

Adam kom gående ned af gaden. Hans hænder var dybt begravet i hans buskelommer og hans skridt var langsomme og dovne, han havde fået for vane at gå sådan. Det var et perfekt dække over hvor smedig og hurtig han egentlig var. De fleste troede at en langsom og doven vampyr, ikke var lige så farlig som dem der åbentlyst viste at de var hurtige, stærk eller smedige.
Adam drejede ind på en lille side vej. Selvom der var mørkt, havde han intet problem med at se. Han så lige så godt i dagslys, som han gjorde om natten.
Tilbage til toppen Go down
Terra

Terra


Antal indlæg : 18
Bosted : I en lejlighed
Job/hobbies : Dusørjæger og danselærer

Midt om natten//Terra// Empty
IndlægEmne: Sv: Midt om natten//Terra//   Midt om natten//Terra// EmptyTors 07 Okt 2010, 13:01

Terra gik roligt af sted langs gaden.
Kl. var over midnat, det vidste hun godt, men hun havde bare haft brug for lidt frisk luft inden hun ville sove.
Hendes lange, mørke hår var sat op i en tilfældig hestehale og strittede faktisk også lidt.
Ellers havde hun en lang, enkel hvid kjole på, man syntes nok det var unormalt at gå i kjole til hverdag, men det gjorde hun nu, hun følte sig så fri i den.
Hun så sig omkring men gik så roligt videre.
Tilbage til toppen Go down
Adam

Adam


Antal indlæg : 130
Bosted : Sådan lidt rundt omkring, men har et lille hus i udkanten af byen.
Job/hobbies : Arbejder engang imellem på diskoteket. Sanger.

Midt om natten//Terra// Empty
IndlægEmne: Sv: Midt om natten//Terra//   Midt om natten//Terra// EmptyLør 09 Okt 2010, 13:10

Adam nåede enden på den lille side vej, der endte i en anden smal side vej, der mundede ud ved strøget. Han så op og ned af strøget, der var ingen. Adam lukkede sine øjne et kort øjeblikm, da han fik færten af en menneske i nærheden. "Mmm" Han begyndte at gå i retningen af færten, måske det alligevel ikke blev en kedelig aften alligevel.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Midt om natten//Terra// Empty
IndlægEmne: Sv: Midt om natten//Terra//   Midt om natten//Terra// Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Midt om natten//Terra//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» natten sænkede sig

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Cidade-byen-
Gå til: