City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
afventede (Jaster) - Page 6 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
afventede (Jaster) - Page 6 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
afventede (Jaster) - Page 6 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
afventede (Jaster) - Page 6 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
afventede (Jaster) - Page 6 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
afventede (Jaster) - Page 6 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
afventede (Jaster) - Page 6 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
afventede (Jaster) - Page 6 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
afventede (Jaster) - Page 6 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
afventede (Jaster) - Page 6 2vote_10afventede (Jaster) - Page 6 2votin10afventede (Jaster) - Page 6 2vote_11 
Shurican
afventede (Jaster) - Page 6 2vote_10afventede (Jaster) - Page 6 2votin10afventede (Jaster) - Page 6 2vote_11 
Cecillie
afventede (Jaster) - Page 6 2vote_10afventede (Jaster) - Page 6 2votin10afventede (Jaster) - Page 6 2vote_11 
Zann
afventede (Jaster) - Page 6 2vote_10afventede (Jaster) - Page 6 2votin10afventede (Jaster) - Page 6 2vote_11 
sakref morladin
afventede (Jaster) - Page 6 2vote_10afventede (Jaster) - Page 6 2votin10afventede (Jaster) - Page 6 2vote_11 
Namine
afventede (Jaster) - Page 6 2vote_10afventede (Jaster) - Page 6 2votin10afventede (Jaster) - Page 6 2vote_11 
Aiko
afventede (Jaster) - Page 6 2vote_10afventede (Jaster) - Page 6 2votin10afventede (Jaster) - Page 6 2vote_11 
Amber
afventede (Jaster) - Page 6 2vote_10afventede (Jaster) - Page 6 2votin10afventede (Jaster) - Page 6 2vote_11 
Haylin
afventede (Jaster) - Page 6 2vote_10afventede (Jaster) - Page 6 2votin10afventede (Jaster) - Page 6 2vote_11 
Melody
afventede (Jaster) - Page 6 2vote_10afventede (Jaster) - Page 6 2votin10afventede (Jaster) - Page 6 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
afventede (Jaster) - Page 6 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
afventede (Jaster) - Page 6 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 afventede (Jaster)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

afventede (Jaster) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: afventede (Jaster)   afventede (Jaster) - Page 6 EmptySøn 19 Dec 2010, 15:55

Hun kiggede på ham imens hun tænkte hun kunne vel godt tilbringe en dag sammen med ham rystede på hovdet, hun ville ikke hjem. Hun tænkte over hans andet spørgsmål. Ville hun havde den i røvemn? Hun smilede og svarede ikke på spørgsmålet.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

afventede (Jaster) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: afventede (Jaster)   afventede (Jaster) - Page 6 EmptyMan 20 Dec 2010, 02:13

Han kiggede på hende "hvorfor svare du mig ikke ondskabens dronning"sagde han med et smil på sine læber.
Han kiggede på hende med et smil og ventede bare på at hun svarede ham
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

afventede (Jaster) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: afventede (Jaster)   afventede (Jaster) - Page 6 EmptyTors 23 Dec 2010, 16:13

hun kyssede svagt på læberne før hun smilede " okay du må godt" svarede hun og lod hendes kølige tunge lege med hans, hun håbede at det var svar nok. bed svagt læben efter hun havde leget med hans læber, som føltes så dejlige og varme imod hendes kolde.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

afventede (Jaster) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: afventede (Jaster)   afventede (Jaster) - Page 6 EmptyLør 25 Dec 2010, 00:19

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og trak sig ud af hendes underliv og satte sit lem mod hendes røvh'l og pressede sig ind mod det og håbede på at hun nød det
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

afventede (Jaster) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: afventede (Jaster)   afventede (Jaster) - Page 6 EmptyMan 03 Jan 2011, 22:45

Hun stønnede svagt i det han trængte ind i hendes røv, det gjorde en smule ondt, men det var ikke noget sagde til ham, for det var smerten hun kunne lide.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

afventede (Jaster) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: afventede (Jaster)   afventede (Jaster) - Page 6 EmptyOns 05 Jan 2011, 19:35

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kom længere op i hendes røv og nød det bare det var dejligt at ha sex med hende på begge måde både i underlivet og i røven det var jo ikke mange der vil ha det.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

afventede (Jaster) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: afventede (Jaster)   afventede (Jaster) - Page 6 EmptyMan 24 Jan 2011, 16:30

Hun smilede svagt hun kunne også lide at have sex med ham. Det var ikke mange som kunne gøre hende liderlig , selvom de brugte pisk og alt muligt som hun tændte på , men med jaster var alt perfekt
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

afventede (Jaster) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: afventede (Jaster)   afventede (Jaster) - Page 6 EmptyMan 24 Jan 2011, 19:39

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede bare på hende og tog ikke øjne fra hende og hendes røv var dejlig at være oppe i og han nød det han var sig selv når han var sammen med hende på denne måde og også eller når han var ved hende normalt så var han sig selv og sådan nogen ting
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

afventede (Jaster) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: afventede (Jaster)   afventede (Jaster) - Page 6 EmptyTirs 25 Jan 2011, 19:53

Hun stønnede svagt, idet en underlig fornemelse kom spirende frem i hende hvad var nu det, det kunne da ikke være. Nej Amber havde ikke følelser for nogen. Hun sukkede kort sidst hun havde blandet følelser ind noget var det endt med at nogen var blevet dræbt. Men den blev alligevel. Var hun virkelig forelsket i ham. Nej så godt syntes hun heller ikke at kende Jaster. hun blev smule forvirret det så lang tid siden hun havde følt den føelse at det næsten var ubehagligt for hende. Hun bed svagt læben i det endnu nogle støn fór forbi hendes læber. " hvad er der her for noget" mumlede hun svagt for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

afventede (Jaster) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: afventede (Jaster)   afventede (Jaster) - Page 6 EmptyTirs 25 Jan 2011, 21:34

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og blev ved med at knalde hende i numsen og elskede det hele med hende "er det godt Amber"sagde han med et smil og kom tilsidst i hendes røv så den blev varm og snasket af hans sæd som var inde i hendes røv.
Han var glad for hende på denne måde.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

afventede (Jaster) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: afventede (Jaster)   afventede (Jaster) - Page 6 EmptyTors 27 Jan 2011, 14:21

Hun tænkte stadig som en gal og mærkede derfor ikke at kom, hun blinkede svagt det snakkede til hende " øh ja" sagde hun smilede svagt hun håbede han ville trække sig ud så hun kunne vende sig så hun havde fornten imod ham.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

afventede (Jaster) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: afventede (Jaster)   afventede (Jaster) - Page 6 EmptyTors 27 Jan 2011, 19:01

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og trak sig ud af hende "amber er det godt min smukke kvinde"sagde han med et smil på sine læber og slappede af over hende og ventede på at hun ville vende sig mod ham og sådan nogen ting og var glad for hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

afventede (Jaster) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: afventede (Jaster)   afventede (Jaster) - Page 6 EmptyFre 28 Jan 2011, 16:55

Hun vendte sig om smilede imens hun nikkede det var altid rart at være sammen med ham. hun betragtede ham roligt før atter lod blikket vandre rundt i rummet, hun trak vejret smule tungt, hendes tanker fløj stadig rundt i hovdet på hende.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

afventede (Jaster) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: afventede (Jaster)   afventede (Jaster) - Page 6 EmptyOns 02 Feb 2011, 09:33

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "hvad skal vi lave søde"sagde han og kiggede på hende "du må bestemme det nemlig"sagde han og kiggede på hende og havde det smil han altid havde når han var sammen med hende
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

afventede (Jaster) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: afventede (Jaster)   afventede (Jaster) - Page 6 EmptyTors 03 Feb 2011, 19:21

Hun smilede svagt og smule lumsk, hun rejste sig og strøg med lydløse skridt henover gulvet. hun samlede en pisk og kniv op hun gemte kniven til senere kiggede over på ham. Nu var det hans tur hun svingede pisken i et prøvende sving ud luften før hun gik hen til ham, hun stod lige foran ham svingede pisken som helt sikkert ville ramme ham, hvis ikke han flyttede sig. Mon han ville kunne lide det. hun lod blikket falde på ham atter imens hun igen svingede pisken.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

afventede (Jaster) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: afventede (Jaster)   afventede (Jaster) - Page 6 EmptyMan 21 Feb 2011, 22:37

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og lod denne gang en pisk ramme ham fra hende som det var hende der svang den.
Han kiggede på hende "har du det sjovt"sagde han og kiggede bare på hende og slappede helt af med det.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

afventede (Jaster) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: afventede (Jaster)   afventede (Jaster) - Page 6 EmptyMan 28 Feb 2011, 17:09

Hun nikkede svagt før hun smed pisken hun lod svagt en glide ned over hans krop før hun satte sig på hug foran ham og kyssede ham blidt på hans læber, hun lod svagt sin tunge glide imellem hans læber for finde hanns tunge. Jaster var nok den person som var kommet til at stå hende nærmest. Han den hun ville opgive sit liv for. Imens hun kyssede ham lod hun sin hånd glide ned imod hans Lem og gned først forsitigt, men hendes bevægelser blev hårdere og mere hurtigere.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

afventede (Jaster) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: afventede (Jaster)   afventede (Jaster) - Page 6 EmptyOns 09 Mar 2011, 22:54

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "du er så dejlig Amber du er den der står mig nær og håber ikke der sker dig noget"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af og kyssede hende igen og gav sig til at nusse hende mellem bene
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

afventede (Jaster) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: afventede (Jaster)   afventede (Jaster) - Page 6 EmptyTirs 26 Apr 2011, 18:19

Amber smilede svagt, det var rart at være værdsat, hun var også meget glad for ham hvis kunne havde hun givet ham sit hjerte, men det var ikke tilfældet, hun sukkede svagt hvordan kunne noget så perfekt som falde for noget som hende. hun bed svagt i læben, kunne ikke give ham det han ville hun trak sig væk fra ham. imens hendes blik undersøgte ham, mon han ville blive sur, hvis hun fortalte ham at hun ikke kunne. Hun var et monster og fortjente ikke noget så perfekt som ham. Hun gik hen for samle sin kjole op " jeg fortjener dig ikke" sagde hun og turdte ikke kigge på ham.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

afventede (Jaster) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: afventede (Jaster)   afventede (Jaster) - Page 6 EmptyOns 27 Apr 2011, 10:14

Han kiggede på hende og rystede på hovedet af hende "Amber du er den mest perfekte person som jeg elsker mere end noget andet du må ikke sige sådan noget som det der"sagde han og kiggede på hende.
han smilte til hende og gik hen til hende og lagde sine arme om hende og holdte hende ind til sig og slappede af.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

afventede (Jaster) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: afventede (Jaster)   afventede (Jaster) - Page 6 EmptyTors 05 Maj 2011, 17:20

Amber lod sig falde ind i hans arme som dannede en varm mur omkring hende, hun ville ønske at hun var levende igen, men var hun ikke desvære. Amber lukkede øjene og ville gerne være sammen med ham, men indenvendig var bange for skuffe ham. Hun havde aldrig før selv bestemt hvilken mand hun ville elske og være sammen med, derfor var Kærlighed også en svær følelse for hende og hun ville under ingen omstændigheder gøre ham fortræd. Hun nyd følesen af hans varme og levende hud imod hendes. Hun smilede kort før hun atter kiggede på ham " perfekt er sådan et stort ord" sagde hun sukkede svagt Amber var langt fra perfekt.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

afventede (Jaster) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: afventede (Jaster)   afventede (Jaster) - Page 6 EmptyLør 14 Maj 2011, 20:48

Han kiggede på hende og slappede bare af mens hende i sine arme "amber min kære jeg har det som om du er den jeg vil ha du skal være ved min side og det skal være for den tid vi lever jeg elsker dig amber og håber lidt på at du har det på samme måde som mig for ellers må du sige det til mig"sagde han og kiggede på hende med et stille og roligt smil.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

afventede (Jaster) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: afventede (Jaster)   afventede (Jaster) - Page 6 EmptySøn 15 Maj 2011, 06:03

Amber vidste ikke rigtigt hvad hun skulle sige, selvfølgelig elskede hun ham af hele sit kolde og døde hjerte, men følelsen af at blive elsket var ikke noget hun havde prøvet før. Amber var glad for Jaster hun følte at han var den rette, men hun havde været vant til at mænd bare kort og brutalt tog det de ville have fra hende. Hun betragtede ham og smilede " jeg elsker også dig af hele mit hjerte" sagde hun og tog hans og lagde den på det bryst hvor hendes hjerte ville havde banke. " men denne her nye følelse er svær for mig" sagde hun trak kort på skulderen " jeg er ikke vant til at være forelsket" sagde hun gav hans hånd et klem. Før hun kyssede ham lidenskabligt på hans læber. Hun elskede ham * Jeg elsker ham* tænkte hun igen og igen.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

afventede (Jaster) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: afventede (Jaster)   afventede (Jaster) - Page 6 EmptySøn 15 Maj 2011, 07:50

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber og holdte om hende "det er jeg glad for at høre hende sige det "Okay søde der kan man bare se"sagde han med et smil og holdte bare om hende og elskede hende mere end noget andet i hele verden.
Han smilte for sig selv og håbede på at de kunne få det godt sammen selvom han var ond hersker i vida.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

afventede (Jaster) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: afventede (Jaster)   afventede (Jaster) - Page 6 EmptySøn 15 Maj 2011, 13:05

Amber smilede bredt hun kunne godt lide tanken, om ham og hende i et forhold. Om det ville fungere vidste hun ikke, men hun ville gøre alt der var i hendes magt til at få det til at fungere.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





afventede (Jaster) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: afventede (Jaster)   afventede (Jaster) - Page 6 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
afventede (Jaster)
Tilbage til toppen 
Side 6 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» På job (Jaster!)
» Min flamme -Jaster
» taget //jaster//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Den gamle del af Vida :: O Bar interrompido-Nedlagte Bar-
Gå til: