City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
It's my life!.. [Rosa] EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
It's my life!.. [Rosa] EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
It's my life!.. [Rosa] EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
It's my life!.. [Rosa] EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
It's my life!.. [Rosa] EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
It's my life!.. [Rosa] EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
It's my life!.. [Rosa] EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
It's my life!.. [Rosa] EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
It's my life!.. [Rosa] EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
It's my life!.. [Rosa] 2vote_10It's my life!.. [Rosa] 2votin10It's my life!.. [Rosa] 2vote_11 
Shurican
It's my life!.. [Rosa] 2vote_10It's my life!.. [Rosa] 2votin10It's my life!.. [Rosa] 2vote_11 
Cecillie
It's my life!.. [Rosa] 2vote_10It's my life!.. [Rosa] 2votin10It's my life!.. [Rosa] 2vote_11 
Zann
It's my life!.. [Rosa] 2vote_10It's my life!.. [Rosa] 2votin10It's my life!.. [Rosa] 2vote_11 
sakref morladin
It's my life!.. [Rosa] 2vote_10It's my life!.. [Rosa] 2votin10It's my life!.. [Rosa] 2vote_11 
Namine
It's my life!.. [Rosa] 2vote_10It's my life!.. [Rosa] 2votin10It's my life!.. [Rosa] 2vote_11 
Aiko
It's my life!.. [Rosa] 2vote_10It's my life!.. [Rosa] 2votin10It's my life!.. [Rosa] 2vote_11 
Amber
It's my life!.. [Rosa] 2vote_10It's my life!.. [Rosa] 2votin10It's my life!.. [Rosa] 2vote_11 
Haylin
It's my life!.. [Rosa] 2vote_10It's my life!.. [Rosa] 2votin10It's my life!.. [Rosa] 2vote_11 
Melody
It's my life!.. [Rosa] 2vote_10It's my life!.. [Rosa] 2votin10It's my life!.. [Rosa] 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
It's my life!.. [Rosa] EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
It's my life!.. [Rosa] EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 It's my life!.. [Rosa]

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Clary

Clary


Antal indlæg : 59
Bosted : I en lille sød træhytte, ude i skoven.
Job/hobbies : Servitrice på en lille bar, ikke en af disse voldsomme nogle.

It's my life!.. [Rosa] Empty
IndlægEmne: It's my life!.. [Rosa]   It's my life!.. [Rosa] EmptyLør 11 Dec 2010, 21:23

Tid :: Ved en aftenstid.. Godt og vel 18:00
Årstid:: Jo.. Vinter.. Hvor der ikke er for mange skygger..
Sted :: Gå gaden ?
Vejr :: Mørkelagt, men der er lygtepæle og en masse butikker.
Omgivelser :: Få folk der går over imod natklubberne..
Påklædning :: lyse blå jeans, blå lang jakke.. Nogle all-stars sko, hue halstørklæde og vanter i samme grønnefarve...
_________________________________________________________________________
Clary sukkede og sad på gågaden op af en mur. Hun så folk gå forbi hende, og se lidt underligt på hende.
Hun havde sin halskæde i hånden, og hun sukkede let. Hun følte sig træt, men hun nød at se de glade.. For det meste ældre mennesker.. Gå forbi hende, og gav hende nikket.. Dette der sagde, at man var anerkendt. Og at man var god til dette man lavede, at man ikke bare var en eller anden hjemløs.. Der ikke kunne overleve dette, den selv havde sat op foran sig selv. Hun var godt nok ikke hjemløs, men hun havde heller ikke verdens bedste lejelighed.
Havde hun ikke?
Hun havde haft det godt.. For hendes forældre passede på hende, og sådan. Men hun manglede noget, noget ekstraordinært!. Hun manglede at finde noget, hun havde jo følt sig nærmest fanget hjemme hos hendes forældre. Men hun havde også boet der i et par hundrede år, det kunne godt være lidt træls i længden. Men de gamle sagde jo altid, at de fleste mænd lige satte hende i sigtekornet. Men hun havde jo hendes bue og hendes pile, så hvorfor være bange?
Måske var det dumt, og måske ikke.. Men det var rejsen hver, hun havde det godt i denne by. Og det var vel flinke nok, til at nusse hende engang i håret.
Der var nogen der før havde set hende på gaden, de gik forbi hende og kastede en pakke smøger og en lighter hen til hende. Hun så lidt efter dem og så derefter på smøgerne. Nej, hun røg ikke.. Hun så stadig på dem, med lidt afsky. Og rystede på hovedet, da hun samlede den op, og lagde den i hendes lomme. Bagefter begyndte hun at lytte til vindens susen, og de forskellige folks meninger. Dét var hendes liv..
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

It's my life!.. [Rosa] Empty
IndlægEmne: Sv: It's my life!.. [Rosa]   It's my life!.. [Rosa] EmptyLør 11 Dec 2010, 22:03

Rosa gik hen af gågaden. Som altid var hun iklædt en enkel kjole med en jakke udover. Hendes vinger var gemt væk under jakken. En nødvendighed, når der var andre til stede. Det havde altid irriteret hende at hun ikke bare kunne gå med sine vinger frit, men menneskerne der boede i byen, kendte simpelthen ikke nok til noget som helst. De ville dræbe hende, hvis de vidste hvad hun var.
Et suk gled over hendes læber og hun lod blikket glide rundt. Normalt så hun slet ikke hvor hun gik. Hun gik bare. Det var mere fredfyldt. Men lige i dag var det anderledes. Hun havde af en grund forladt sin lille rolige gade, hvor hun boede.. boede var nu så meget sagt. Hun holdt til der, da hun ingen lejlighed eller hus havde. Det var den eneste gade, hun endnu ikke var blevet smidt væk fra.. Grunden til at hun havde forladt sit lille paradis af en gade, kendte hun ikke. Noget havde bare hevet hende op at gå, en fornemmelse der ikke var til at beskrive. Men hun stolede på den såkaldte fornemmelse og ville altid lystre hende. Det lød måske dumt, men i hendes ører var fornemmelsen, Gud der holdt øje med hende og ønskede hende det bedste.
Rosas blik faldt på Clary og et smil tog plads i hendes i forhånden venlige ansigt. Der var noget over denne pige, der ikke var som med menneskerne.. Noget specielt. Hun kunne ikke beskrive det, men hun var sikker på at dette var grunden til at hun havde forladt gaden.
"Hej." sagde hun, i det hendes skridt ændrede retning og nærmede sig Clary. "Må jeg sætte mig her?"
Tilbage til toppen Go down
Rosa

Rosa


Antal indlæg : 366
Bosted : På gaden

It's my life!.. [Rosa] Empty
IndlægEmne: Sv: It's my life!.. [Rosa]   It's my life!.. [Rosa] EmptyMan 13 Dec 2010, 16:43

//...?//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





It's my life!.. [Rosa] Empty
IndlægEmne: Sv: It's my life!.. [Rosa]   It's my life!.. [Rosa] Empty

Tilbage til toppen Go down
 
It's my life!.. [Rosa]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Frikvater!//rosa
» Jagten//Rosa//
» Killer er ankommet (Rosa=privat)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Cidade-byen-
Gå til: