City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
den sidste nat i skoven EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
den sidste nat i skoven EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
den sidste nat i skoven EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
den sidste nat i skoven EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
den sidste nat i skoven EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
den sidste nat i skoven EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
den sidste nat i skoven EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
den sidste nat i skoven EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
den sidste nat i skoven EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
den sidste nat i skoven 2vote_10den sidste nat i skoven 2votin10den sidste nat i skoven 2vote_11 
Shurican
den sidste nat i skoven 2vote_10den sidste nat i skoven 2votin10den sidste nat i skoven 2vote_11 
Cecillie
den sidste nat i skoven 2vote_10den sidste nat i skoven 2votin10den sidste nat i skoven 2vote_11 
Zann
den sidste nat i skoven 2vote_10den sidste nat i skoven 2votin10den sidste nat i skoven 2vote_11 
sakref morladin
den sidste nat i skoven 2vote_10den sidste nat i skoven 2votin10den sidste nat i skoven 2vote_11 
Namine
den sidste nat i skoven 2vote_10den sidste nat i skoven 2votin10den sidste nat i skoven 2vote_11 
Aiko
den sidste nat i skoven 2vote_10den sidste nat i skoven 2votin10den sidste nat i skoven 2vote_11 
Amber
den sidste nat i skoven 2vote_10den sidste nat i skoven 2votin10den sidste nat i skoven 2vote_11 
Haylin
den sidste nat i skoven 2vote_10den sidste nat i skoven 2votin10den sidste nat i skoven 2vote_11 
Melody
den sidste nat i skoven 2vote_10den sidste nat i skoven 2votin10den sidste nat i skoven 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
den sidste nat i skoven EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
den sidste nat i skoven EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 den sidste nat i skoven

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Mikala

Mikala


Antal indlæg : 302
Bosted : i en hytte i oppe i et træ
Job/hobbies : sange og male

den sidste nat i skoven Empty
IndlægEmne: den sidste nat i skoven   den sidste nat i skoven EmptySøn 12 Dec 2010, 14:13

T: 00:00
O: ingrn
V: regen
S: skoven
P: se avt



Malika sad alene uden for sit telt. Hun ville ikke være her mere hun ville hjem til sit eget hjem, hun var sat her fof at gøre ander glade men hade nydte det når man selv er ked af det. Ingen af hendes venner vile nogensiden huske hende igen da hun ikke var noget som mange viste hade følser, som alle ander der for ville hun enden rejse sig vej eller slog sig selv ihjel
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

den sidste nat i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: den sidste nat i skoven   den sidste nat i skoven EmptySøn 12 Dec 2010, 15:35

Shurican gik for sig en tur ude i skoven,hun havde været ope hele natten fordi at hun ikke kunne sove.Hun kunne mærke at der var andre til stede men hvor det viste hun ikke ,hun lyttede og kunne hører stilheden og regnen der sildede ned fra himlen.Hun kunne hører små dråber der dryppede ned på jorden.
Tilbage til toppen Go down
Mikala

Mikala


Antal indlæg : 302
Bosted : i en hytte i oppe i et træ
Job/hobbies : sange og male

den sidste nat i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: den sidste nat i skoven   den sidste nat i skoven EmptySøn 12 Dec 2010, 15:40

Mikala gik rundt inde i sit telt. Med et had til sig selv over det hun hade gjoret men det kunne ikke laves om nu, da det var sket så langet tilbage hun kunne huske hun var ikke så ren. Som en engel skulle være hun hade meget savnest tøj på og hun var meget beskidt, da hun ikke hade noget at vaske sig for eller gøre rent for mere alt var lige meget nu. hun hade midste sine venner og veninder
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

den sidste nat i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: den sidste nat i skoven   den sidste nat i skoven EmptySøn 12 Dec 2010, 15:43

Shurican sprang op i et træ for at finde ud af hvor vedkommen er,hun lyttede lidt omkring men kunne kun hører regnen der sildede ned.Hun begyndte at fløjte lidt for at hører om der var nogen der kunne hører hende,hun kunne også hører at regnen rammer noget men hun viste ikke hvad for det var ikke høj nok til at høre.
Tilbage til toppen Go down
Mikala

Mikala


Antal indlæg : 302
Bosted : i en hytte i oppe i et træ
Job/hobbies : sange og male

den sidste nat i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: den sidste nat i skoven   den sidste nat i skoven EmptySøn 12 Dec 2010, 15:50

Malika skreg af sig selv. hvorfor var hun sådan en kryster og en bangebuks som hun var hun hadet sig selv for at være, sådan en bangebuks af en engel at være hun hade ikke nogen som helst mere. Alle hade slog hånden ad hende
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

den sidste nat i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: den sidste nat i skoven   den sidste nat i skoven EmptySøn 12 Dec 2010, 15:54

Shurican hørte en skreg,det var en pige stemme og hoppede i den retning hvor skreget kom fra*hvad er hun mon så sur over*tænkte hun og hoppede hen i nærheden af pigen.Hun sad oppe i toppen af et træ i nærheden"Hallo"sagde hun"er her nogen" hun lyttede.
Tilbage til toppen Go down
Mikala

Mikala


Antal indlæg : 302
Bosted : i en hytte i oppe i et træ
Job/hobbies : sange og male

den sidste nat i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: den sidste nat i skoven   den sidste nat i skoven EmptySøn 12 Dec 2010, 15:58

lyden kom inden fra telte. Hvor Mikala råber og skreg af sig selv fordi hun var så bange af sig, og det kunne en engel ikke tillade sig at være for så var de ikke nogen gode engel mere. Men Mikala var ikke bare en engel men lyset og håbes engel og en skydtesengel,
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

den sidste nat i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: den sidste nat i skoven   den sidste nat i skoven EmptySøn 12 Dec 2010, 16:04

"HALLO DER INDE "råbte hun så"KOM FREM"hun ventede på at vedkommen skulle vise sig og kunne se hende oppe i træet for hun gad ikke til hoppe ned nu hvor hun elsker at sidde i toppet af træer.
Tilbage til toppen Go down
Mikala

Mikala


Antal indlæg : 302
Bosted : i en hytte i oppe i et træ
Job/hobbies : sange og male

den sidste nat i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: den sidste nat i skoven   den sidste nat i skoven EmptySøn 12 Dec 2010, 16:08

Malika kom ud. Hun så meget forkerte ud hun hade ingen vinger mere og hun var beskidt, men gik ned for at vaske sig hun hade godt set den ander i træet men gad ikke sigen noget. Hun hade får skår sin vinger af en nat hvor hun hade ligge og sover så hun hade små ar, på ryggen og de var meget røde og så ikke godt ud
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

den sidste nat i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: den sidste nat i skoven   den sidste nat i skoven EmptySøn 12 Dec 2010, 16:16

shurican sprang ned fra træet og kunne føle at pigen var ked af det"hvad er der med dig"spurgte hun venligt og stirrede på pigen der var igang med at vaske sig.
Tilbage til toppen Go down
Mikala

Mikala


Antal indlæg : 302
Bosted : i en hytte i oppe i et træ
Job/hobbies : sange og male

den sidste nat i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: den sidste nat i skoven   den sidste nat i skoven EmptySøn 12 Dec 2010, 16:23

bag på hendes kjole kunne med se et spor af blod. hun hade midste sin vinger så hun kunne slet ikke flyve mere, og det var ikke godt for en engle " har midste alt 2 sagde Mikala bare. Og det passe også alle hendes venner og veninder så hun ikke mere og hendes vinge var væk
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

den sidste nat i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: den sidste nat i skoven   den sidste nat i skoven EmptySøn 12 Dec 2010, 16:37

"av for den" sagde hun for hun havde ondt af hende,hun kunne godt forstå det hvis det var hende der havde mistet sine vinger og viste ikke hvad hun skulle sige ´.Hun stirrede på pigen uden at sige noget hvor efter hun stirrede rund omkring.
Tilbage til toppen Go down
Mikala

Mikala


Antal indlæg : 302
Bosted : i en hytte i oppe i et træ
Job/hobbies : sange og male

den sidste nat i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: den sidste nat i skoven   den sidste nat i skoven EmptySøn 12 Dec 2010, 16:55

Mikalas aruar var meget svage. Efter om hun hade midste ikke kun sine vinger men også en del blod ved det, så lå hun ved åen og ryste af kulde det var noget så koldt for hende
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

den sidste nat i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: den sidste nat i skoven   den sidste nat i skoven EmptySøn 12 Dec 2010, 16:58

"du fryser "sagde hun og brugte jordbetvingelse til at skaffet noget til at tænde et bål med,hun brugte der efter ildbetvingelse til at tænde bålet"kom og sæt dig ved bålet "hun stirrede på pigen.
Tilbage til toppen Go down
Mikala

Mikala


Antal indlæg : 302
Bosted : i en hytte i oppe i et træ
Job/hobbies : sange og male

den sidste nat i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: den sidste nat i skoven   den sidste nat i skoven EmptySøn 12 Dec 2010, 17:09

Mikala satte sig ved bålet. Hun frøs ret meget da hun ikke hade det godt
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

den sidste nat i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: den sidste nat i skoven   den sidste nat i skoven EmptySøn 12 Dec 2010, 17:46

Shurican stirrede lidt rund uden et ord for hun viste ikke hvad hun skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
Mikala

Mikala


Antal indlæg : 302
Bosted : i en hytte i oppe i et træ
Job/hobbies : sange og male

den sidste nat i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: den sidste nat i skoven   den sidste nat i skoven EmptySøn 12 Dec 2010, 17:50

Mikala så ned i jorden. Hun hade forbening omkring sit ene ben
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

den sidste nat i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: den sidste nat i skoven   den sidste nat i skoven EmptySøn 12 Dec 2010, 18:06

Shurican stirrede på hende "du er en engel er du ikke "spurgte hun så med et gæt "godt nok har jeg mødt nogle engler men ikke en der har fået skåret sine vinger af"hun tænkte at hun nok ikke skulle nævne det.
Tilbage til toppen Go down
Mikala

Mikala


Antal indlæg : 302
Bosted : i en hytte i oppe i et træ
Job/hobbies : sange og male

den sidste nat i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: den sidste nat i skoven   den sidste nat i skoven EmptySøn 12 Dec 2010, 18:21

2 jeg er eller rette var en engel for uden mine vinger er jeg ikke rigtig en engel mere og jeg ved ikke hvem der gjore det i mod mig " sadge Mikala græden
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

den sidste nat i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: den sidste nat i skoven   den sidste nat i skoven EmptySøn 12 Dec 2010, 18:23

Hun satte sig trøstende hos hende,men hun viste ikke hvad hun skulle sige for hun ville gerne trøste hende.
Tilbage til toppen Go down
Mikala

Mikala


Antal indlæg : 302
Bosted : i en hytte i oppe i et træ
Job/hobbies : sange og male

den sidste nat i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: den sidste nat i skoven   den sidste nat i skoven EmptySøn 12 Dec 2010, 19:44

" det er slut nu jeg kan ikke mere. efter jeg har midste både mine venner og mine vinger kan jeg ikke mere " græde Mikala svaget
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

den sidste nat i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: den sidste nat i skoven   den sidste nat i skoven EmptySøn 12 Dec 2010, 19:51

"hey intet er slut,du kan få dig en ny ven "sagde hun og ville gerne være hendes ven.
Tilbage til toppen Go down
Mikala

Mikala


Antal indlæg : 302
Bosted : i en hytte i oppe i et træ
Job/hobbies : sange og male

den sidste nat i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: den sidste nat i skoven   den sidste nat i skoven EmptySøn 12 Dec 2010, 20:09

" du forstår ikke uden mine vinger er jeg ikke en engel mere og det er det jeg er født som og den enest som kan finde frem til dem som gjore der er Jaster " sagde Mikala og vendt sig ind til hende og græde
Tilbage til toppen Go down
Shurican

Shurican


Antal indlæg : 2553
Bosted : gammel kirkegaard
Job/hobbies : at skræme og jage mennesker,at drikke blod.

den sidste nat i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: den sidste nat i skoven   den sidste nat i skoven EmptySøn 12 Dec 2010, 20:12

"så så"sagde hun mens hun tænkte lidt for sig selv og viste ikke helt med Jaster men hvis han kan hjælpe hende så burde hun have taget hen til ham.
Tilbage til toppen Go down
Mikala

Mikala


Antal indlæg : 302
Bosted : i en hytte i oppe i et træ
Job/hobbies : sange og male

den sidste nat i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: den sidste nat i skoven   den sidste nat i skoven EmptySøn 12 Dec 2010, 20:16

" Jaster var min første og eneste kærste men hen har for mange piget i sit liv og nu ved jeg ikke hvor han er henne " sagde Mikala
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





den sidste nat i skoven Empty
IndlægEmne: Sv: den sidste nat i skoven   den sidste nat i skoven Empty

Tilbage til toppen Go down
 
den sidste nat i skoven
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Kampen i skoven
» en tur i skoven..(Asuko)
» en bange tur i skoven //shurican//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Udenfor Vida :: bosque Vida-skoven-
Gå til: