City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
En aftentur //Amber// - Page 3 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
En aftentur //Amber// - Page 3 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
En aftentur //Amber// - Page 3 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
En aftentur //Amber// - Page 3 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
En aftentur //Amber// - Page 3 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
En aftentur //Amber// - Page 3 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
En aftentur //Amber// - Page 3 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
En aftentur //Amber// - Page 3 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
En aftentur //Amber// - Page 3 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
En aftentur //Amber// - Page 3 2vote_10En aftentur //Amber// - Page 3 2votin10En aftentur //Amber// - Page 3 2vote_11 
Shurican
En aftentur //Amber// - Page 3 2vote_10En aftentur //Amber// - Page 3 2votin10En aftentur //Amber// - Page 3 2vote_11 
Cecillie
En aftentur //Amber// - Page 3 2vote_10En aftentur //Amber// - Page 3 2votin10En aftentur //Amber// - Page 3 2vote_11 
Zann
En aftentur //Amber// - Page 3 2vote_10En aftentur //Amber// - Page 3 2votin10En aftentur //Amber// - Page 3 2vote_11 
sakref morladin
En aftentur //Amber// - Page 3 2vote_10En aftentur //Amber// - Page 3 2votin10En aftentur //Amber// - Page 3 2vote_11 
Namine
En aftentur //Amber// - Page 3 2vote_10En aftentur //Amber// - Page 3 2votin10En aftentur //Amber// - Page 3 2vote_11 
Aiko
En aftentur //Amber// - Page 3 2vote_10En aftentur //Amber// - Page 3 2votin10En aftentur //Amber// - Page 3 2vote_11 
Amber
En aftentur //Amber// - Page 3 2vote_10En aftentur //Amber// - Page 3 2votin10En aftentur //Amber// - Page 3 2vote_11 
Haylin
En aftentur //Amber// - Page 3 2vote_10En aftentur //Amber// - Page 3 2votin10En aftentur //Amber// - Page 3 2vote_11 
Melody
En aftentur //Amber// - Page 3 2vote_10En aftentur //Amber// - Page 3 2votin10En aftentur //Amber// - Page 3 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
En aftentur //Amber// - Page 3 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
En aftentur //Amber// - Page 3 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 En aftentur //Amber//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

En aftentur //Amber// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aftentur //Amber//   En aftentur //Amber// - Page 3 EmptyMan 24 Jan 2011, 13:48

Daniella så kort på Amber inden hun fiskede sine nøgler op af lomme, ville hun mon vælte hende hvis hun satte sig op på motorcyklen og startede den? Daniella viste og vendte sin opmærksomhed mod motorcyklen. Hun satte sig op på motorcyklen og var ligeglad med at hun ikke havde sin hjelm, hun stak hurtigt nøglen i tændningen og fik den startet.
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

En aftentur //Amber// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aftentur //Amber//   En aftentur //Amber// - Page 3 EmptyOns 26 Jan 2011, 09:16

" Det nytter ikke noget" sagde hun hånligt og inden daniella nåede tænke over det stod så tæt op motorcyklen som komme. Hun ville ike tænke to før hun ville skubbe hende af. Hun trak vejret i små korte drag. " jeg vil ikke tøve med skubbe dig af hvis køre" sagde hun advarende.
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

En aftentur //Amber// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aftentur //Amber//   En aftentur //Amber// - Page 3 EmptyTors 27 Jan 2011, 14:12

Daniella så på hende med et hadefuldt blik, hun drejede gashåndtaget. Daniella var ligeglad med Ambers trusler, det eneste hun ville var at tage hjem.
Hun fik motorcyklen til at dreje rundt og speedede op, da den igen vente rigtigt og kørte hurtigt væk fra Amber.
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

En aftentur //Amber// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aftentur //Amber//   En aftentur //Amber// - Page 3 EmptyFre 28 Jan 2011, 17:12

Amber lod Daniella for forspring imens hun tog sine sko af så hun bedre kunne løbe, Amber ville intet problem havde med indhente Daniella på motorcyklen hvis løb i vampyrløb var det smal sag. hun trak vejret tungt før hun satte i løb, som hun havde sagt daniella ville hun ikke tøve med at vælte hende af og det var også hvad hun havde tænkt sig.
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

En aftentur //Amber// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aftentur //Amber//   En aftentur //Amber// - Page 3 EmptyLør 29 Jan 2011, 12:00

Daniella satte farten op og drønede ned af gaderne, der var ingen biler så hun kunne nemt køre hurtig, uden at skulle passe særlig meget på at køre ind i nogen.
Hun drejede ned af en sidevej, der førte ind i byens velhavende kvater, heldigt at hun ikke var taget særlig lang væk fra sit hjem. Her kørte også flere politifolk rundt, eftersom der boede nogen der bestak politiet til at komme forbi flere gange end normalt.
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

En aftentur //Amber// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aftentur //Amber//   En aftentur //Amber// - Page 3 EmptySøn 30 Jan 2011, 16:23

Amber var ligeglad med politiet, det eneste der betød noget var komme hen til Daniella inden hun kom inden for i hende hus, lejlighed eller havde hun nu boede i. Hun satte farten yderligere op endte på siden af Daniellas motorcykel. Hun smilte ondt før hun hamrede kroppen ind i motorcyklen og hun lagde sine hænder på skubbede hun ville bare have hende væltet af. Det var det eneste mål hun havde nu. " jeg sagde jo det ikke nyttede nog" sagde hun gav sig til grine. Det var tydeligt at se at daniella ikke vidste hvad hun var.
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

En aftentur //Amber// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aftentur //Amber//   En aftentur //Amber// - Page 3 EmptyTirs 01 Feb 2011, 11:55

Daniella mistede kontrollen og vældtede med et skrig. Motorcyklen fortsatte et stykke hen af vejen, mens Daniella kun trillede rundt et par gange, men hun fik dog slået hovedet ned i jorden.
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

En aftentur //Amber// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aftentur //Amber//   En aftentur //Amber// - Page 3 EmptyTirs 01 Feb 2011, 12:24

Amber mærkede hvordan Daniella mistede kontrollen over motorcyklen, men nåede ikke væk hun væltede selv og landte på noget glas. Blodet strømmede fra hendes åbende sår, såret var noget dybt men Amber tog sig ikke af det hun rejste sig ubesværet op. En ond latter kunne høres over den tomme gade. Hun gik haltede over imod Daniella for se om hun var besvimet. Hun havde også slået sit ben meget voldsomt, men sårene var begyndt heale og om ganske kort tid ville hun ligne sig selv igen. Hun samlede Daniella op fra jorden. Hun var blevet sulten af denne jagt og det var lige meget, Amber havde prøvet være sød, men nu var det slut. Det kunne hun godt fortælle daniella " ved du hvad jeg er færdig med at være sød nu skal du bare død" sagde hun med ond latter, hun vidste at det bare var for sjov hun ville lade pigen ligge når hun var færdig. Så måtte det være op til guderne om skulle leve.
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

En aftentur //Amber// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aftentur //Amber//   En aftentur //Amber// - Page 3 EmptyOns 02 Feb 2011, 15:47

Daniella hørte kun svagt Ambers latter. Hun stønnede svagt da hun blev løftet op.
Hendes øjne klippede et par gange inden hun fik dem åbnet helt, alt kørte rundt og hun fik kvalme. Hun havde aldrig haft en ulykke i sit liv og var overrasket over at hun lige havde haft et og det gjorde det ikke bedre at det havde været Amber der havde fået det til at ske. Hun forstod ikke noget mere og hende øjne gled i igen, da hun havde ondt i helle kroppen og alting kørte stadig rundt.
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

En aftentur //Amber// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aftentur //Amber//   En aftentur //Amber// - Page 3 EmptyTors 03 Feb 2011, 19:14

Amber betragtede hende, hendes blik var koldt som is. hun lagde armene omkring som en form for beskyttende skjold, men ikke til daniella mere til hende selv når hun spiste. Hun slikkede svagt på Daniellas hals før hun borede sine syle spidse hjørnetænder i halsen som hurtigt gav efter. Hun mærkede hvordan den varme væske løbe ned igemmen hendes hals, det forfridskende og dejlige blod. Måske hun skulle tage Daniella med hjem, så de kunne havde mere sjov. Ambers måde med sjov. stod sugede blod i sig imens hendes sår healede. Hun havde besluttet sig. Hun lagde Daniella over skulderen og løb der ville ikke være så langt hvis bare hun løb i vampyrløb.
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

En aftentur //Amber// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aftentur //Amber//   En aftentur //Amber// - Page 3 EmptyFre 04 Feb 2011, 17:42

Daniella's lysegrå øjne blev lige så store som tekopper da hun mærkede Ambers tænder bore sig gennem hendes hud ved halsen. Hun skrig kort af smerte og forsøgte at komme væk.
Hun stønnede svagt da hun blev lagt hen over Ambers skulder, og pressede øjnene hårdt sammen. Hun fik sin hånd op til sin hals, hvor hun pressede den kort mod halsen, inden hun blev slap og hendes øjne gled i.
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

En aftentur //Amber// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aftentur //Amber//   En aftentur //Amber// - Page 3 EmptyFre 04 Feb 2011, 18:59

Hun stoppede op foran hendes palæ, bygningen var sort og havde et par tårne. Hun betragtede kort sit hus før hun gik op imod det. Hun gik ind af døren og så til sin overaskelse at et andet mennskebarn havde sneget sig herind imens hun havde været væk. Drengen vendte sig om imod dem og blev rædelsslagen ved synet af dem, Amber stirrede vredt på ham. hun låste døren bag sig så hverken Daniella eller drengen ville kunne unslippe hendes vrede. Efter hun havde låst døren smed hun daniella på gulvet, " hvad laver du her?" spurgte hun med en stemme der dræbende kold. Hun tog meget langsomme skridt. Kjolen fik det til at se udsom Amber fløj henover gulvet. Hun tog fat om drengens hals hun gik atter over til Daniella og samlede hende op med fri hånd. Hun gik ind i et rum der var meget lille og hun smed drengen fra sig. Hendes primære opmærksomhed var hos Daniella, hun gik hen til skabet fandt nogle lænker derefter gik hun ind i soveværelset som lod ved siden af, hun lagde Daniella i sengen og lænkede hende fast, derefter gik hun ind i rummet igen og lænkede drengen fast til væggen. hun svævede igemmen rummet og gik så ind daniella.
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

En aftentur //Amber// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aftentur //Amber//   En aftentur //Amber// - Page 3 EmptySøn 06 Feb 2011, 17:40

Daniella lagde ikke så meget mærke til hvor de var, og hun sagde heller intet, kun et støn undslap hende da hun pludselig ramte gulvet. Hun rullede om på ryggen og havde stadig lukkede øjne. Hun kunne svagt høre Amber sige noget, men det var ikke til hende selv, det lød ikke somom det var hende Amber talte til. Kort efter mærkede hun gulvet forsvinde og lidt efter igen lå hun på en seng. Hun trak vejret roligt og åbnede sine øjne halvt og så rundt. Amber var gået ud af rummet, hun opdagede at hun var lænket fast. Hun trak først prøvende sin arme til sig, selvom den ikke flyttede sig og lænken kun gnavede sig ind i hende hud så den blev rød. Hun prøvede derefter også at trække den anden arm fri.
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

En aftentur //Amber// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aftentur //Amber//   En aftentur //Amber// - Page 3 EmptySøn 06 Feb 2011, 21:18

Idet amber kom ind af døren så hun hvad Daniella var ifærd med, men hun ville ikke kunne komme fri for de lænker var lavet til at holde en vampyr som hende, og de havde også været brugt på hende før, men det meget længe siden. " det kan du godt glemme alt om" sagde hun og grinede koldt og ondt " du er min fange og jeg vil aldrig slippe dig fri" sagde hun triumferende. Hun havde vundet og Daniella havde tabt " hør godt efter for jeg fortæller dig kun en gang" sagde hun skarpt før hun lod finger køre svagt over Daniellas mave som lå blottet på grund lænkerne. " jeg er en vampyr, og været det ganske længe" sagde hun koldt og vidste ikke om skulle afsløre sine planer for Daniella, hende plan var at forvandle hende. Amber havde brændende ønsket sig en lærling og Daniella ville blive den perfekte vampyr. hun nikkede kort " jeg har brug for lærling og det skal være dig" sagde hun lænede sig frem imod Daniella. Hun lagde sig ved siden af hende og lod hendes hjørnetand køre ned af daniellas kind og den lavede mærke så det blødte en hel del. Hun lod sin finger køre rundt i såret og slikkede derefter på den. " Jeg vil ikke lade dig gå før jeg er sikker på at jeg kan stole på dig og ind til da kan vi havde det sjovt" sagde hun rejste sig gik hen til skab hvor hun først fandt sin natkjolefrem den var sort med tynde stropper. Hun tog den kjole hun havde på tog hun af. Stoffet visslede da den gled ned af hendes krop og hun tog natkjolen på. Kjolen hun nu havde taget på passede perfekt til hendes krop. Derefter tog hun en pisk og en kniv frem. Smerte var hendes måde at havde det sjov på og hun ville blive ved påføre Daniella smerte end til hun fik sin vijle. hun lagde kniven fra sig og tog pisken med. Hun stildte sig foran sengen gav Daniella fem piskeslag på maven. Hun ville fortrøde at hun havde mødt Amber.
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

En aftentur //Amber// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aftentur //Amber//   En aftentur //Amber// - Page 3 EmptyTors 10 Feb 2011, 20:56

Daniella stoppede sit forsøg på at komme fri da Amber kom ind igen. Hadet og vredet boblede i hende da Amber grinede. Hun så bare hade fuldt på hende da hun fortalte at hun var en vampyr og at hende selv skulle være hendes lærling. Det blev over hende liv!
Daniella skrig og sled i lænkerne da Amber skar hendes kind op med sin hugtand. Hun bed tænderne hårdt sammen så det værkede i kæberne, da Amber kørte en finger i såret bagefter, hun flyttede hovedet væk fra hende. Daniella trak vejret hurtigere og prøvede igen at komme fri da Amber gik over til et skab og fandt en nat kjole frem.
Først var Daniella's hadefulde blik rettet mod Ambers ansigt, men det sænkede sig til pisken og hun trak hårdt i sin ene arm for at få den fri, så lænken skar sig ind i hendes hud og hun stønnede lydløst af smerten i håndledet.
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

En aftentur //Amber// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aftentur //Amber//   En aftentur //Amber// - Page 3 EmptyFre 11 Feb 2011, 20:25

" du kommer ikke fri" sagde hun hånligt, men vidste det var sandheden, hun vidste også at daniella ikke havde noget valg. Hun lod blikket glide ned af daniellas blottet mave. Hun satte sig ved siden af daniella lod sin køre hen over hendes mave, med legesygt blik " Jeg slipper dig ikke fri før jeg har fået min vijle og desuden kan godt vælge" sagde hun smilede bredt " du har valget imellem at død eller udødlighed" sagde hun brød ud i en ond latter.
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

En aftentur //Amber// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aftentur //Amber//   En aftentur //Amber// - Page 3 EmptyFre 11 Feb 2011, 20:29

Daniella pressede øjenene hårdt sammen og trak hårdt i begge sine arme for at komme fri, og bed tænderne sammen da hun mærkede lænkerne bore sig ind i huden. Hun hørte kun halvt efter hvad Amber sagde, og troede halvt at dette kun var en ond drøm...det var i hvert fald det hun håbede at det var.
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

En aftentur //Amber// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aftentur //Amber//   En aftentur //Amber// - Page 3 EmptyFre 11 Feb 2011, 20:37

Hun kravlede op på hende, nu skulle det være hun havde givet tøsen sine chancer, men hun havde ikke svaret på hendes sprøgsmål om hun kunne stole på Daniella, hun lagde sig ned på maven så deres maver rørte ved hianden, men hun gjorde kun så hun kunne nå halsen. Amber lod sin iskolde tunge glide ned over hendes hals og ventede engtlig bare pigebarnet ville tigge og bede, for det elskede hun ved mennesker de blev så hurtigt bange.
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

En aftentur //Amber// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aftentur //Amber//   En aftentur //Amber// - Page 3 EmptyFre 11 Feb 2011, 20:41

Daniella stivende i sine forsøg på at komme fri da Amber lagde sig oven på hende og hun mærkede Ambers kolde tunge mod ind hals og deres maver mod hinanden.
Hun trak hårdt i sin højre hånd for at få den fri. Hun forsøgte at sige noget men hun kunne ikke. Hun vidste ikke hvad hun skulle svare.
Død eller udødelighed? Hendes familie var død, hun havde ingen tilbage, ingen der ville savne hende i hvert fald. Men hun ville heller ikke dø, selvom det kunne være en befrielse for savnet af forældrene.
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

En aftentur //Amber// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aftentur //Amber//   En aftentur //Amber// - Page 3 EmptyFre 11 Feb 2011, 20:50

Hun regnede ikke med at hun ville svare, så hun satte tænderne i hende hårdt og brutalt, det ville gør meget ondt fordi Amber ikke tog hensyn. hun var engtlig med menneskepigen hun ville bare havde gjort hende til vampyr. Hun sugede blodet grådigt i sig, hun ville blive ved énd til Daniellas hjerterymte var dæmpet og tvinge hendes eget blod ned halsen på Pigebarnet.
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

En aftentur //Amber// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aftentur //Amber//   En aftentur //Amber// - Page 3 EmptyFre 11 Feb 2011, 20:56

Daniella blev forskrækket over sit egent skrig der blev kastet ud af munden på hende, da Amber bed hende i halsen. Alle hendes muskler spænde sig, så hendes krop så i en lille bue over sengen. Hendes øjne blev store af smerte og røde pletter brede sig langsomt i det hvide af hendes øjne. Hun mærkede hvordan hun mistede styrke og hendes muskler langsomt begyndte at slappe af og hun mærkede igen sengen mod sin ryg.
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

En aftentur //Amber// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aftentur //Amber//   En aftentur //Amber// - Page 3 EmptyFre 11 Feb 2011, 21:01

Amber ignorede Daniella hun var helt væk af en blodrus, det søde menneske blod fyldte hendes mund, hun følte styrken jo mere af blodet hun fik. Hun lukkede øjene imens sugede kræftigere. måtte bare have mere dette blod, før det blev forandret til vampyr, det var også okay. Men menneskeblod var bare det bedre.
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

En aftentur //Amber// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aftentur //Amber//   En aftentur //Amber// - Page 3 EmptyFre 11 Feb 2011, 21:05

Daniella trak svagt i lænkerne, selvom det ikke hjalp det mindste og kun påførte hende mere smerte for hvert ryk. Hun kæmpede for at holde øjnene åbne, mens hun mærkede sit blod blive suget ud af hende. De svage ryk i lænkerne blev svagere og svagere hele tiden, hvor efter de helt stoppede og Daniella's øjne gled i.
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

En aftentur //Amber// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aftentur //Amber//   En aftentur //Amber// - Page 3 EmptyFre 11 Feb 2011, 21:12

Amber havde svært ved stoppe, men trak med noget besvær tænderne ud af pigen som var meget langt væk, hun smilede svagt, hvorefter hun bed hul i hendes blege arm, hun tog lænkerne af og sig satte hun kunne løftede Daniella op, så hun sad i hendes arme hun tog kniven hun fundet frem før og Gned den i såret, hun skar kort grimasse før hun tørte kniven af i Daniellas mund som havde tvunget åben. Hun måtte nu vente til vångede for så skulle hun drikke mere af Ambers blod. Hun havde en smule ondt af Daniella hun ville snart føle en meget ulidlig smerte.
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Antal indlæg : 330
Bosted : Alene i en stor lejlighed, i den mere velhavende del af byen
Job/hobbies : Har intet job, lever af sin families arv.

En aftentur //Amber// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aftentur //Amber//   En aftentur //Amber// - Page 3 EmptyFre 11 Feb 2011, 21:17

Daniella lagde kun svagt mærke til at lænkerne blev fjernet og at hun blev løftet op. Hendes øjenlåg sitrede svagt da hun kunne smage blod. Hun fik kvalme og fik åbnet sine øjne halvt. Hendes krop føltes tung og hun havde svært ved at holde øjnene åbnene. Alt virkede så tåget for hende, hun kunne mærke det dunke svagt i hendes håndled og ankler hvor lænkerne havde boret sig ind i hende hud, men den største smerte kom dog fra halsen hvor følelsen af Ambers tænder stadig kunne mærkes.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En aftentur //Amber// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En aftentur //Amber//   En aftentur //Amber// - Page 3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
En aftentur //Amber//
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Den sædvanlige aftentur(Misty)
» solen er gået ned (amber)
» Amber Jaster og Haylin kig her

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Cidade-byen-
Gå til: