City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Leave my side now<Bestan> EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Leave my side now<Bestan> EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Leave my side now<Bestan> EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Leave my side now<Bestan> EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Leave my side now<Bestan> EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Leave my side now<Bestan> EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Leave my side now<Bestan> EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Leave my side now<Bestan> EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Leave my side now<Bestan> EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Leave my side now<Bestan> 2vote_10Leave my side now<Bestan> 2votin10Leave my side now<Bestan> 2vote_11 
Shurican
Leave my side now<Bestan> 2vote_10Leave my side now<Bestan> 2votin10Leave my side now<Bestan> 2vote_11 
Cecillie
Leave my side now<Bestan> 2vote_10Leave my side now<Bestan> 2votin10Leave my side now<Bestan> 2vote_11 
Zann
Leave my side now<Bestan> 2vote_10Leave my side now<Bestan> 2votin10Leave my side now<Bestan> 2vote_11 
sakref morladin
Leave my side now<Bestan> 2vote_10Leave my side now<Bestan> 2votin10Leave my side now<Bestan> 2vote_11 
Namine
Leave my side now<Bestan> 2vote_10Leave my side now<Bestan> 2votin10Leave my side now<Bestan> 2vote_11 
Aiko
Leave my side now<Bestan> 2vote_10Leave my side now<Bestan> 2votin10Leave my side now<Bestan> 2vote_11 
Amber
Leave my side now<Bestan> 2vote_10Leave my side now<Bestan> 2votin10Leave my side now<Bestan> 2vote_11 
Haylin
Leave my side now<Bestan> 2vote_10Leave my side now<Bestan> 2votin10Leave my side now<Bestan> 2vote_11 
Melody
Leave my side now<Bestan> 2vote_10Leave my side now<Bestan> 2votin10Leave my side now<Bestan> 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Leave my side now<Bestan> EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Leave my side now<Bestan> EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Leave my side now<Bestan>

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Diemon

Diemon


Antal indlæg : 26
Bosted : På et forladt palæ i Helvedet. hvor han bor sammen med hans far, og hans egen personlige butler Quincy Stone
Job/hobbies : Udkig efter nye udfordringer, steder hvor han kan finde nye offere til at drikke blod fra. Han kan godt lig at være ude om natten (en vampyr ting) og at hjælpe andre

Leave my side now<Bestan> Empty
IndlægEmne: Leave my side now<Bestan>   Leave my side now<Bestan> EmptyOns 26 Jan 2011, 20:15

T-21.00 ca
O-Gravstene, lidt jord på grundfladen, en kirke ved kirkegården
V-Koldt, blæsende, få dalende snefnug
S-Kirkegården, og deromkring
P-Ava ca + et par stramme cowboy bukser, og sorte convers sko der er ødelagte lidt

___________________________________________________________________

Diemon åbnede hegnet til kirkegården han gik ind og så sig omkring han var sluppet væk fra Breakwood s egen tjener han sukkede og morede sig enlig meget over det. Han gik videre og satte sig ned på en af gravene der var på gravgårds pladsen"D herre hvorfor er de gået her til kirkegården"lød stemmen det var Quincy Stone som var Diemon
personlige tjener. Diemon sad nu på en gravsten og kiggede rundt, tjeneren Quincy stod ved siden af ham, denne tjener var en vampyr som Diemon."Hmm har min synder af en far sendt der herud"spurgte Diemon
og Quincy nikkede"Ja herre det er min pligt at holde øje med dig"sagde han. Nu blev Diemon vred lidt og knugerede begge hænder tænk at hans egen far ville gøre det men han var jo satan selv nærmest. Han tog et endnu kig rundt der var ingen.
Tilbage til toppen Go down
bestan

bestan


Antal indlæg : 141
Bosted : et lille skov hus med en masse væsen dræbene våben
Job/hobbies : kommer

Leave my side now<Bestan> Empty
IndlægEmne: Sv: Leave my side now<Bestan>   Leave my side now<Bestan> EmptyOns 26 Jan 2011, 20:25

//OOG: svare imorgen//
Tilbage til toppen Go down
Diemon

Diemon


Antal indlæg : 26
Bosted : På et forladt palæ i Helvedet. hvor han bor sammen med hans far, og hans egen personlige butler Quincy Stone
Job/hobbies : Udkig efter nye udfordringer, steder hvor han kan finde nye offere til at drikke blod fra. Han kan godt lig at være ude om natten (en vampyr ting) og at hjælpe andre

Leave my side now<Bestan> Empty
IndlægEmne: Sv: Leave my side now<Bestan>   Leave my side now<Bestan> EmptyOns 26 Jan 2011, 20:27

//OOG: Helt iorden:D//
Tilbage til toppen Go down
bestan

bestan


Antal indlæg : 141
Bosted : et lille skov hus med en masse væsen dræbene våben
Job/hobbies : kommer

Leave my side now<Bestan> Empty
IndlægEmne: Sv: Leave my side now<Bestan>   Leave my side now<Bestan> EmptyTors 27 Jan 2011, 09:00

Bestan sad oppe i et re og spilede på mund haronika over kirkegården. Han holdte også øje med diemon. Det kunne jo være at han nu fik et job at udføre og penge at skaffe. Han hoppede ned fra træet og lagde mund maronikaen i lommen og gik ind på kirkegården. Han gik over mod diemon med hænderne i lommerne. Han stoppede da han så han snakkede med en og hørte ordet herre og tjener?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Leave my side now<Bestan> Empty
IndlægEmne: Sv: Leave my side now<Bestan>   Leave my side now<Bestan> Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Leave my side now<Bestan>
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Time to choose your side!!! Prøver at sparke liv i en side som jeg ejer prøv at tjek det ud
» Well.. It's just a night? [Bestan..:D]
» Some one there will dans? // Bestan //

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Udenfor Vida :: cemiterio-kirkegård-
Gå til: