City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
En nat på museet Karryo EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
En nat på museet Karryo EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
En nat på museet Karryo EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
En nat på museet Karryo EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
En nat på museet Karryo EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
En nat på museet Karryo EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
En nat på museet Karryo EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
En nat på museet Karryo EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
En nat på museet Karryo EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
En nat på museet Karryo 2vote_10En nat på museet Karryo 2votin10En nat på museet Karryo 2vote_11 
Shurican
En nat på museet Karryo 2vote_10En nat på museet Karryo 2votin10En nat på museet Karryo 2vote_11 
Cecillie
En nat på museet Karryo 2vote_10En nat på museet Karryo 2votin10En nat på museet Karryo 2vote_11 
Zann
En nat på museet Karryo 2vote_10En nat på museet Karryo 2votin10En nat på museet Karryo 2vote_11 
sakref morladin
En nat på museet Karryo 2vote_10En nat på museet Karryo 2votin10En nat på museet Karryo 2vote_11 
Namine
En nat på museet Karryo 2vote_10En nat på museet Karryo 2votin10En nat på museet Karryo 2vote_11 
Aiko
En nat på museet Karryo 2vote_10En nat på museet Karryo 2votin10En nat på museet Karryo 2vote_11 
Amber
En nat på museet Karryo 2vote_10En nat på museet Karryo 2votin10En nat på museet Karryo 2vote_11 
Haylin
En nat på museet Karryo 2vote_10En nat på museet Karryo 2votin10En nat på museet Karryo 2vote_11 
Melody
En nat på museet Karryo 2vote_10En nat på museet Karryo 2votin10En nat på museet Karryo 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
En nat på museet Karryo EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
En nat på museet Karryo EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 En nat på museet Karryo

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

En nat på museet Karryo Empty
IndlægEmne: En nat på museet Karryo   En nat på museet Karryo EmptyMan 31 Jan 2011, 11:40

Tid. 23:30
sted: museet
vejr: mørkt
ommgivelser: ingen lukket
påklædning: Se ava

Amber sad stille inde på en af bænkene, hun nød en stille aften på museet , hun havde allerede spist og var godt mæt. Hun havde dræbt flere af vagterne som var herinde og nu sad hun bare. Man kunne ingen blodpletter se på hendes hvide kjole. Hun smilede svagtfør rejste sig for gå videre.
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

En nat på museet Karryo Empty
IndlægEmne: Sv: En nat på museet Karryo   En nat på museet Karryo EmptyMan 31 Jan 2011, 11:45

kayro stod og kiggede på den unge vampyr foran sig, han smilte han viste jov godt hvad hun havde gjordt. ''goddag frk'' sagde han med et smil mod hende der var ret charmerende mod ham. han var glad og kiggede på hende. han havde sin hvide t-shirt på og sorte jeans.
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

En nat på museet Karryo Empty
IndlægEmne: Sv: En nat på museet Karryo   En nat på museet Karryo EmptyMan 31 Jan 2011, 11:49

" godaften" svarede hun letter ligegyldigt. hun havde ikke opdaget færten af vampyr før nu. Hun smilede svagt før hun atter lod sit blik vandre. Hun kneb øjene sammen. Hun kendte ham ikke og vidste ikke om hun ville kende ham, men smilede kort " navnet er Amber" sagde hun smilede kort.
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

En nat på museet Karryo Empty
IndlægEmne: Sv: En nat på museet Karryo   En nat på museet Karryo EmptyMan 31 Jan 2011, 12:04

han bukkede for ham for at være hoflig. ''hyggeligt at møde dem, min Navn er Kayro'' sagde han stille mod hende, han så ind i hendes øjne og smilte. hans sil var meget høflig ver for hende. han rettede sig op,
han havde et kønt smil.
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

En nat på museet Karryo Empty
IndlægEmne: Sv: En nat på museet Karryo   En nat på museet Karryo EmptyMan 31 Jan 2011, 15:45

Amber nikkede kort før hun forsatte ind i et andet rum, hun elskede det oldgræske rum hun vidste godst man ikke måtte røre dem, men amber var ligeglad gjorde det alligevel. kørte sine meget slanke finger over en af de græske statuer. Hun smilede svagt statuen før hun vendte sig om imod en af de andre " er de ikke fasinerede?" spurgte hun og håbede at hann var fulgt med.
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 314
Bosted : forskællige steder
Job/hobbies : er en ung dygtig læge.

En nat på museet Karryo Empty
IndlægEmne: Sv: En nat på museet Karryo   En nat på museet Karryo EmptyMan 31 Jan 2011, 15:54

han kiggede på hende med et stort smil, ''jov meget fasinerede amber'' sagde hun med et smil på sine læber, han gik og kiggede rundt der inde men dog tænkte han også på andet som hende og hans forsvunede søster, og hvad han skulle lave.
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 510
Bosted : Hun bor i et kæmpe hus man kan godt kalde det for palæ huset ligger der hvor Amber boede inden hun blev vampyr
Job/hobbies : hvorfor skulle hun havde et job, hun lever på sin afdøde mages/mands formue

En nat på museet Karryo Empty
IndlægEmne: Sv: En nat på museet Karryo   En nat på museet Karryo EmptyMan 31 Jan 2011, 16:18

smilede kort før hun betragtede ham, hendes smil blegenede en smule da fik øje på vagten som lige havde stildt sig bag ved Kayro. hun havde ellers troet at hun havde ordnet dem alle samme, det ødelagde en smule hende okay gode humør. Selvfølgelig skulle alle de dumme mennesker ødelægge det hele. Hun bed svagt læben imens løftede op i sin kjole og afslørede at hun ingen sko havde " hvad laver i to her?" spurgte vagten imens kiggede på dem skiftevis " ømm vi er her fordi" sagde hun himmlede med øjnene " vi her fordi vi er her" sagde hun surt vendte atter imod statuerne.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En nat på museet Karryo Empty
IndlægEmne: Sv: En nat på museet Karryo   En nat på museet Karryo Empty

Tilbage til toppen Go down
 
En nat på museet Karryo
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Museo da Vida-Muserum-
Gå til: