City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
en nervøs tur. //reki// - Page 4 EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
en nervøs tur. //reki// - Page 4 EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
en nervøs tur. //reki// - Page 4 EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
en nervøs tur. //reki// - Page 4 EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
en nervøs tur. //reki// - Page 4 EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
en nervøs tur. //reki// - Page 4 EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
en nervøs tur. //reki// - Page 4 EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
en nervøs tur. //reki// - Page 4 EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
en nervøs tur. //reki// - Page 4 EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
en nervøs tur. //reki// - Page 4 2vote_10en nervøs tur. //reki// - Page 4 2votin10en nervøs tur. //reki// - Page 4 2vote_11 
Shurican
en nervøs tur. //reki// - Page 4 2vote_10en nervøs tur. //reki// - Page 4 2votin10en nervøs tur. //reki// - Page 4 2vote_11 
Cecillie
en nervøs tur. //reki// - Page 4 2vote_10en nervøs tur. //reki// - Page 4 2votin10en nervøs tur. //reki// - Page 4 2vote_11 
Zann
en nervøs tur. //reki// - Page 4 2vote_10en nervøs tur. //reki// - Page 4 2votin10en nervøs tur. //reki// - Page 4 2vote_11 
sakref morladin
en nervøs tur. //reki// - Page 4 2vote_10en nervøs tur. //reki// - Page 4 2votin10en nervøs tur. //reki// - Page 4 2vote_11 
Namine
en nervøs tur. //reki// - Page 4 2vote_10en nervøs tur. //reki// - Page 4 2votin10en nervøs tur. //reki// - Page 4 2vote_11 
Aiko
en nervøs tur. //reki// - Page 4 2vote_10en nervøs tur. //reki// - Page 4 2votin10en nervøs tur. //reki// - Page 4 2vote_11 
Amber
en nervøs tur. //reki// - Page 4 2vote_10en nervøs tur. //reki// - Page 4 2votin10en nervøs tur. //reki// - Page 4 2vote_11 
Haylin
en nervøs tur. //reki// - Page 4 2vote_10en nervøs tur. //reki// - Page 4 2votin10en nervøs tur. //reki// - Page 4 2vote_11 
Melody
en nervøs tur. //reki// - Page 4 2vote_10en nervøs tur. //reki// - Page 4 2votin10en nervøs tur. //reki// - Page 4 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
en nervøs tur. //reki// - Page 4 EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
en nervøs tur. //reki// - Page 4 EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 en nervøs tur. //reki//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Reki

Reki


Antal indlæg : 61
Bosted : PÅ hans eget slot Lunomoré som ligger et sted i Paris
Job/hobbies : Drikke blod fra livløse mennesker, væsner, styre hans eget hjemland Lunomoré)Reki er konge over hans hjemland)

en nervøs tur. //reki// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 4 EmptySøn 27 Mar 2011, 14:00

Reki smillede tilbage til hende"Du må gerne se hele slottet vi kan begynde med mit værelse"sagde han og kiggede forelsket og blidt på hende, han var meget lykkelig sammen med Zaku det var hans prinsesse han havde ledt efter, hun var helt fantastisk. Han kiggede på Quincy"Quincy følg os hen til mit værelse"sagde han høfligt, og Quincy nikkede.
Tilbage til toppen Go down
http://darkworlds.danskforum.net/forum
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

en nervøs tur. //reki// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 4 EmptySøn 27 Mar 2011, 14:03

Reki smilte stille med et smil på sine læber, hun tog stille ud efter hans hånd og kig med ham. hun fik vrikket om på sin fod. og faldt stille ned på knæ. ''av....'' sagde hun stille og tog for sin ankel hun sukkede. *hvorfor er jeg altid så klodset* tænkte hun stille og roligt.
Tilbage til toppen Go down
Reki

Reki


Antal indlæg : 61
Bosted : PÅ hans eget slot Lunomoré som ligger et sted i Paris
Job/hobbies : Drikke blod fra livløse mennesker, væsner, styre hans eget hjemland Lunomoré)Reki er konge over hans hjemland)

en nervøs tur. //reki// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 4 EmptySøn 27 Mar 2011, 18:27

Reki kiggede ned på hende med et bekymret smil"er du okay Zaku"spurgte han bekymret og fik taget hende op i hans favn"jeg har noget der kan hjælpe på mit værelse"sagde han med et bredt blidt smil. "Quincy forlad os"sagde han som en ordre, og Quincy nikkede.
Tilbage til toppen Go down
http://darkworlds.danskforum.net/forum
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

en nervøs tur. //reki// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 4 EmptySøn 27 Mar 2011, 18:29

Zaku så på ham og skulle til at svare da hun blev løftet op i hans favn, hun lænede sig ind til ham. ''jeg er okay det bare min ankel'' sagde hun stille og kiggede på ham, hun kunne ikke lide alle de blik der kom fra mørket. hun kiggede stille op på ham og kyssede hans hals blidt,
Tilbage til toppen Go down
Reki

Reki


Antal indlæg : 61
Bosted : PÅ hans eget slot Lunomoré som ligger et sted i Paris
Job/hobbies : Drikke blod fra livløse mennesker, væsner, styre hans eget hjemland Lunomoré)Reki er konge over hans hjemland)

en nervøs tur. //reki// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 4 EmptySøn 27 Mar 2011, 18:32

Reki betragtede mørket og gik hen mod hans værelse"Du skal ikke tage dig af mørkets øjne sådan har alle gangene på slottet været, men jeg har vænet mig til det, men det er jo fordi jeg bor her"sagde han med et lille smil, og gik hurtigt hen til hans værelse"Gør det meget ont"spurgte han
Tilbage til toppen Go down
http://darkworlds.danskforum.net/forum
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

en nervøs tur. //reki// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 4 EmptySøn 27 Mar 2011, 18:34

hun holdte fast om hans nakke og smilte stille mod ham. ''nej det er ikke så slemt når du er hos mig'' sagde hun stille med et smil på sine læber, hun så sig om i den rum de var i hen tænkte på at hun faktisk bode hos en kong det var underligt at tænke på men det var også dejligt at tænke på.
Tilbage til toppen Go down
Reki

Reki


Antal indlæg : 61
Bosted : PÅ hans eget slot Lunomoré som ligger et sted i Paris
Job/hobbies : Drikke blod fra livløse mennesker, væsner, styre hans eget hjemland Lunomoré)Reki er konge over hans hjemland)

en nervøs tur. //reki// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 4 EmptySøn 27 Mar 2011, 18:39

Reki kiggede på Zaku og gik ind på hans værelse der var elegant, fint,sådan som en konges værelse skulle være."Velkommen til mit værelse min dronning"sagde han blidt og satte hende ned på sengen blidt. Mens han gik hen til det lille bord tæt ved sengen, han åbnede skuffen og fandt en kold skål med vand frem han havde nået at putte vand deri, og havde hentet en klud"Skal jeg rense det først"spurgte han eller måske ville hun havde forbinding på.
Tilbage til toppen Go down
http://darkworlds.danskforum.net/forum
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

en nervøs tur. //reki// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 4 EmptySøn 27 Mar 2011, 18:42

hun rødmede over han kaldte hende hans dronning, hun så på ham med et smil mod ham og så ham ham. hun tog sine støvler af og han så den var lidt blå. ''jah det må du godt min konge'' sagde hun imens hun rødmede og smilte mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Reki

Reki


Antal indlæg : 61
Bosted : PÅ hans eget slot Lunomoré som ligger et sted i Paris
Job/hobbies : Drikke blod fra livløse mennesker, væsner, styre hans eget hjemland Lunomoré)Reki er konge over hans hjemland)

en nervøs tur. //reki// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 4 EmptySøn 27 Mar 2011, 18:44

Reki kyssede hende hurtigt blidt på panden mens han rodede lidt videre i skuffen og fandt kluden frem og tog kluden op i den ene hånd, han dyppede den med det kolde vand og lagde den forsigtigt på Zaku's fod"Gør det ondt"spurgte han og ville ikke gøre noget der gjorde hende ondt. Hun var hans dronning, prinsesse, elsker.
Tilbage til toppen Go down
http://darkworlds.danskforum.net/forum
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

en nervøs tur. //reki// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 4 EmptySøn 27 Mar 2011, 18:48

hun så på ham med et smil og kyssede ham på kinden, ''nej det sviger måske lidt men det gør ikke noget'' sagde hun stille og kiggede på ham og strøg hans kind stille med hendes blide hånd, man kunne se lykke i hendes øjne og hendes smil var også mere lykkelig end før, hun smilte bare og lod ham rense det.
Tilbage til toppen Go down
Reki

Reki


Antal indlæg : 61
Bosted : PÅ hans eget slot Lunomoré som ligger et sted i Paris
Job/hobbies : Drikke blod fra livløse mennesker, væsner, styre hans eget hjemland Lunomoré)Reki er konge over hans hjemland)

en nervøs tur. //reki// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 4 EmptyTirs 29 Mar 2011, 19:50

Reki kiggede på hende med et blidt smil mens han aede hende over hovedet mens hans puttede lidt mere koldt vand på hendes fod"Du skal ikke have ondt prinsese"sagde han og nåede at blive færdig han satte skålen på plads og lagde kluden ned i vandet hvorefter bagefter han gik hen til hende og kyssede hende blidt på munden.
Tilbage til toppen Go down
http://darkworlds.danskforum.net/forum
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

en nervøs tur. //reki// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 4 EmptyTirs 29 Mar 2011, 19:53

Zaku så på ham, hun rødmede lidt efter han kaldte hende prinsesse hun smilte mod ham og da han satte sig ved siden af hende og kyssede hende på munden, lod hun sig stille kysse igen, ''Reki hvad var der tiltrak dig da du har spurt mig om vi skal komme sammen'' spurte hun ham stille og kyssede hans kind.
Tilbage til toppen Go down
Reki

Reki


Antal indlæg : 61
Bosted : PÅ hans eget slot Lunomoré som ligger et sted i Paris
Job/hobbies : Drikke blod fra livløse mennesker, væsner, styre hans eget hjemland Lunomoré)Reki er konge over hans hjemland)

en nervøs tur. //reki// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 4 EmptyTirs 29 Mar 2011, 20:01

Reki kiggede på Zaku "dit udseende, din personlighed, bare dig som person du var helt fantastisk"sagde han smillende og aede hendes ene kind blidt, mens han så hende ind i øjnene. Han gav hende et forelsket blik og smil, hvorefter han lænte sig lidt tilbage"Hvorfor faldt du for mig Zaku"spurgte han nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
http://darkworlds.danskforum.net/forum
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

en nervøs tur. //reki// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 4 EmptyTirs 29 Mar 2011, 20:05

hun smilede mod ham. og lænede sig ind til ham og kyssede hans kind. ''din personlighed den måde du beskyttede mig mod alle de fare jeg kom ind i, alt ved dig bare den måde du er på skat du har gjort noget ved mig som ingen anden har, du har fortryllet mig gjort mig mere forelsket end alt andet'' sagde hun og lå tæt ind til ham med et smil og holdte sin hånd på hans brystkasse.
Tilbage til toppen Go down
Reki

Reki


Antal indlæg : 61
Bosted : PÅ hans eget slot Lunomoré som ligger et sted i Paris
Job/hobbies : Drikke blod fra livløse mennesker, væsner, styre hans eget hjemland Lunomoré)Reki er konge over hans hjemland)

en nervøs tur. //reki// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 4 EmptyLør 02 Apr 2011, 22:15

Reki aede hende over håret og smilelde blidt til hende"det er jeg meget glad for skat"sagde han og kyssede hendes bløde læber blidt."Du er den jeg elsker, du er dne jeg behøver ingen andre"sagde han og nikkede kort. Han holdte blikket på hende mens han holdte om hende han elskede hende så meget, så højt.
Tilbage til toppen Go down
http://darkworlds.danskforum.net/forum
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

en nervøs tur. //reki// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 4 EmptyLør 02 Apr 2011, 22:20

Hun smilede og lænede sig godt ind til ham. hun elskede ham over alt i verden hun ville ikke miste ham, han var den der gjorder hen glad. ''Reki hvad var dit første indtryg af mig'' spurte hun ham stille og kigggede op på ham med sine smukke grønne øjne.
Tilbage til toppen Go down
Reki

Reki


Antal indlæg : 61
Bosted : PÅ hans eget slot Lunomoré som ligger et sted i Paris
Job/hobbies : Drikke blod fra livløse mennesker, væsner, styre hans eget hjemland Lunomoré)Reki er konge over hans hjemland)

en nervøs tur. //reki// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 4 EmptyLør 02 Apr 2011, 22:23

Reki kiggede på hende"Mit første indtryg af dig Zaku det var en smuk pige, ikke som andre"sagde han og smillede til hende"Du havde noget helt særligt som ingen andre havde, nemlig din personlighed"sagde han nikkende"hvad med dig med mig"spurgte han
Tilbage til toppen Go down
http://darkworlds.danskforum.net/forum
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

en nervøs tur. //reki// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 4 EmptyLør 02 Apr 2011, 22:26

hun så på ham og kiggede ned, ''jeg kunne jo lugte hvad du var vampyr så jeg var lidt bange da jeg var blevet tævet af vampyre men ellers en køn ung fyr som viste sig at være vidunderlig for mig'' sagde hun stille med et smil på sine læber og kyssede ham på kinden,
Tilbage til toppen Go down
Reki

Reki


Antal indlæg : 61
Bosted : PÅ hans eget slot Lunomoré som ligger et sted i Paris
Job/hobbies : Drikke blod fra livløse mennesker, væsner, styre hans eget hjemland Lunomoré)Reki er konge over hans hjemland)

en nervøs tur. //reki// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 4 EmptyMan 11 Apr 2011, 23:40

Reki smillede og kælede hende blidt på kinden"Det er jeg glad for, for du betyder alt for mig, uden dig ville mit hjerte ikke være godt"sagde han og kiggede lidt ned."zaku jeg lover dig at alle de farer der må værer så vil jeg beskytte dig"sagde han og kyssede hendes hænder blidt, og bagefter hendes pande.
Tilbage til toppen Go down
http://darkworlds.danskforum.net/forum
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

en nervøs tur. //reki// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 4 EmptyTirs 12 Apr 2011, 11:16

Zaku smilte og lænede sig ind til sin elskede Reki. ''Reki er jeg så droning??'' spurte hun nærvøst mod ham hendes stemme lod lidt skinger imens hun smilte stille og kiggede på ham og holdte hans hænder med et smil på sine læber, hun elskede ham virkelig.
Tilbage til toppen Go down
Reki

Reki


Antal indlæg : 61
Bosted : PÅ hans eget slot Lunomoré som ligger et sted i Paris
Job/hobbies : Drikke blod fra livløse mennesker, væsner, styre hans eget hjemland Lunomoré)Reki er konge over hans hjemland)

en nervøs tur. //reki// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 4 EmptyTors 05 Maj 2011, 19:48

Reki lænte sig lidt tilbage mens han tænkte lidt og aede hend over håret"Ja du er min dronning Zaku"sagde han blidt og trak hende blidt til sig mens han smillede"Du er og vil altid være min dronning, min elskede"sagde han så.
Tilbage til toppen Go down
http://darkworlds.danskforum.net/forum
Zaku

Zaku


Antal indlæg : 146
Bosted : ingen steder
Job/hobbies : maler

en nervøs tur. //reki// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 4 EmptyTors 05 Maj 2011, 20:30

hun så op på ham og lænede sig helt ind til ham og smilede. ''jeg er rigtig glad for du er min kæreste, min kong'' sagde hun stille med et smil på sine læber, hun tog hans hænder, ''skat jeg elsker dig virkelig meget'' sagde hun stille med et smil på sine læber. hun lod blidt sine læber ramme hans.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en nervøs tur. //reki// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en nervøs tur. //reki//   en nervøs tur. //reki// - Page 4 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
en nervøs tur. //reki//
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Vida :: Subterráneo-Undergrunden-
Gå til: