City-of-life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

City-of-life

Let the life begin in your fantasy
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Lignende emner
Seneste emner
» Aimée again (Privat)
Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) EmptyOns 28 Aug 2013, 17:16 af Nick

» Camp Halfblood - Nordisk
Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) EmptySøn 09 Sep 2012, 14:03 af Aimée

» Navneleg!!
Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) EmptyTirs 21 Aug 2012, 10:19 af Hana

» Eileen søger plots
Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) EmptyTirs 21 Aug 2012, 08:02 af Hana

» Hvad vil du-Hana
Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) EmptyMan 20 Aug 2012, 22:45 af Hana

» de mystiske mænd..(Nick)
Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) EmptyTirs 14 Aug 2012, 17:28 af Nick

» Nu er det nu.
Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) EmptyTirs 26 Jun 2012, 08:25 af Cerys

» Just a normal day?
Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) EmptyTirs 12 Jun 2012, 14:54 af Eileen

» Den gule farve.
Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) EmptyTirs 08 Maj 2012, 19:18 af Cerys

Mest aktive brugere
jaster
Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) 2vote_10Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) 2votin10Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) 2vote_11 
Shurican
Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) 2vote_10Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) 2votin10Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) 2vote_11 
Cecillie
Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) 2vote_10Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) 2votin10Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) 2vote_11 
Zann
Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) 2vote_10Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) 2votin10Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) 2vote_11 
sakref morladin
Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) 2vote_10Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) 2votin10Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) 2vote_11 
Namine
Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) 2vote_10Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) 2votin10Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) 2vote_11 
Aiko
Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) 2vote_10Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) 2votin10Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) 2vote_11 
Amber
Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) 2vote_10Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) 2votin10Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) 2vote_11 
Haylin
Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) 2vote_10Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) 2votin10Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) 2vote_11 
Melody
Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) 2vote_10Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) 2votin10Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) 2vote_11 
Statistik
Der er i alt 92 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er jace6740

Vores brugere har i alt skrevet 19471 indlæg i 511 emner
Nu er det nu.
Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) EmptyTirs 21 Feb 2012, 13:26 af jaster
Hej alle sammen

Jeg er lige nu og her blevet træt af det lookout jeg har på siden her så jeg har tænkt mig at lave et helt nyt lookout.
syns bare den har set sådan her ud alt for længe nu helt tilbage til 2011 i starten af det år så syns den kunne trænge
til at få et nyt udseende.

Så i kommer nok til at helt vild stor forandring i løbet af ugen her regner jeg med.


Hilsen Admin …

Kommentarer: 1
Hey folkens
Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) EmptyOns 14 Sep 2011, 19:39 af jaster
Hejsa folkens jeg har ikke være her så meget på men jeg vil høre jer om i syns om der mangler noget her på siden ud over folk er aktive på den men eller sådan noget som steder og alt det så skal i sige det til mig og sådan noget for så kan jeg jo finde ud af og lave det på siden :)

Med Venlig hilsen Admin Jaster.

Kommentarer: 1

 

 Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!)

Go down 
+3
Misty
Looppuppy
jaster
7 deltagere
ForfatterBesked
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) Empty
IndlægEmne: Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!)   Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) EmptyLør 05 Mar 2011, 23:34

Angående sex emner

Hey folkens

Har holdt øje med mange af jer sådan i jeres emner og mange af jer har sex i jeres emner og nogen har kun sex emner vil ikke nævne navne på jer men stopper det med sex ender denne side med at blive meture side eller hvordan det staves helt korrekt men kan også formolere det på en anden måde altså det bliver en side hvor er kun må være folk på 18 og op så kan jeg ende med at jeg skal slette alle jer som er under 18 og det har jeg ikke sådan rigtig lyst til det.
Men sådan kan det ende hvis i ikke holder op med at ha alle de emner hvor der er sex i og man kan jo ha mange emne med en person før der kommer sex ind i det ikke.


Hilsen Admin Jaster.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Looppuppy

Looppuppy


Antal indlæg : 8
Bosted : ikke nogle steder
Job/hobbies : har ikke nogle af delene

Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) Empty
IndlægEmne: Sv: Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!)   Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) EmptyTirs 08 Mar 2011, 04:44

det er godt du siger det, for der nok ikke så mange andre der ligger mærke til det udover dig selvfølgelig som jeg jo kan se^^ jeg kan godt forstå du ikke vil slette nogle brugere her inde det vil jo osse være dårligt for siden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) Empty
IndlægEmne: Sv: Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!)   Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) EmptyOns 18 Maj 2011, 19:15

Jeg kan ikke helt se meningen med denne post.

Du, Jaster, er selv en af dem, der elsker at have sex i emner, og du behøver da i hvert fald slet ikke, at have flere emner med en person, inden du kan knalde vedkommende. Så du bør måske nok også selv lytte til denne besked. Man skal feje for egen dør, husker du nok.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) Empty
IndlægEmne: Sv: Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!)   Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) EmptyOns 18 Maj 2011, 19:21

hvad mener du med det lige Sapphire.
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Gæst
Gæst




Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) Empty
IndlægEmne: Sv: Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!)   Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) EmptyOns 18 Maj 2011, 19:27

At du måske selv er en del af dem, der er skyld i, at denne side bliver en 'mature' side. Jeg ved, du ikke aner, hvem jeg er, men jeg kan sige så meget, at jeg aldrig har haft et emne med dig, hvor du ikke har forsøgt at knalde min karakter. Jeg har endnu ikke skrevet med dig på denne side, men jeg har set en del af dine emner igennem, og din karakter virker ærligt talt en smule sexgal.

Så jeg mener bare, at du måske selv burde modere dit antal af sexemner og inddrage dig selv i påmindelsen, i stedet for at sige 'jeres', 'jer' og 'i' hele tiden. Det er rent demokratisk.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) Empty
IndlægEmne: Sv: Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!)   Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) EmptyOns 18 Maj 2011, 19:33

i det sidst lange stykke tid har jeg ikke haft nogen sex emner da jeg syns det var gået i stå gad jeg ikke mere med det så syns du ikke skal beskylde mig da jeg er stoppet så meget med det
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Gæst
Gæst




Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) Empty
IndlægEmne: Sv: Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!)   Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) EmptyOns 18 Maj 2011, 19:47

Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) Empty
IndlægEmne: Sv: Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!)   Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) EmptyOns 18 Maj 2011, 19:52

de to af dem var der ikke ret meget med sex og gør hvis du ellers er klar over det og hvorfor går du endeligt så meget op i det?
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Gæst
Gæst




Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) Empty
IndlægEmne: Sv: Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!)   Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) EmptyOns 18 Maj 2011, 20:02

Hvis ellers, jeg har talt rigtigt, ser det sådan her ud:

Du har haft:

14 emner efter jul.

Heraf 4, der ikke er In Game.

Det giver 10 In Game.

Heraf 3 emner, der ikke er kommet over 10 indlæg.

Det giver 7 ’rigtige’ emner.

Ud af disse 7, er der 5, hvor der er kys, sex eller i hvert fald eksempler på, hvad din karakter er ude på.

Det giver en, lad os kalde det ’sex-procent’, på over 70 %.

---
Det er da værd at tælle med, når man begynder at beskylde de resterende brugere for at have for mange emner indeholdende sex. Desuden er det, som sagt, rent demokratisk. En rigtig leder/formand/admin/whatever tager sig selv med i betragtningerne - det giver indtryk af, at du ved, du også selv er en del af det, og det får ubevidst folk til at stole mere på dig som admin for denne side. Jeg har ikke meget til overs for admins, der ikke ser deres egne fejl.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) Empty
IndlægEmne: Sv: Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!)   Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) EmptyOns 18 Maj 2011, 20:11

okay slap af kvinde menneske jeg har jo stoppet de emner igen og prøver faktisk for at få en handling på denne side som der ikke er ret mange der gider og tage sig af. og noget af alle de emner som du har talt fra i år af er fra sidste år engang mange af dem nogen har jeg svaret i år
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Gæst
Gæst




Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) Empty
IndlægEmne: Sv: Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!)   Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) EmptyOns 18 Maj 2011, 20:15

Man skaber ikke handling på en side ved at have sex. Med al respekt, Jaster, så er 14 besvarede emner på 5 måneder heller ikke særlig imponerende, hvis man forsøger at skabe 'handling'.

Jeg undskylder min fejl; jeg mente emner, der var besvaret i året, ikke oprettet i år. Så 14 emner, som der er blevet besvaret i år.
Tilbage til toppen Go down
jaster
Admin
jaster


Antal indlæg : 3995
Bosted : På sin fæstning-veltroy
Job/hobbies : ingen job hobbies at styre byen

Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) Empty
IndlægEmne: Sv: Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!)   Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) EmptyOns 18 Maj 2011, 20:22

ja ja men prøver og skabe drama nu da jaster er blevet ond og er skurk her på siden
Tilbage til toppen Go down
https://city-of-life.danskforum.net
Gæst
Gæst




Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) Empty
IndlægEmne: Sv: Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!)   Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) EmptyOns 18 Maj 2011, 20:44

Jeg tror, du misforstår hele min pointe med overhoved at svare i dette indlæg. Jeg beskylder dig ikke for at have mange emner med sex (jo, det gør jeg måske, men jeg bebrejder dig ikke for det), jeg siger til dig, at når du skriver beskeder som disse, så tænk på dig selv som en del af brugerne her på siden. Brug ord som 'vores', 'vi' og 'os' i stedet for 'jeres', 'jer' og 'i'. Så vil folk få indsigt i, at dette her er noget vi skal gøre sammen, og at admin også er med på den og gør sin del. Vis brugerne, at du værdsætter dem som RPG-spillere i stedet for bare at sige; hvis I ikke gør det og det, så kommer der konsekvenser. Det vil være træls, at skulle forbyde folk under 18 at oprette sig(jeg er selv blandt disse under-atten-folk). Regn dig selv som en del af fællesskabet. En god admin står blandt sine brugere, ikke over dem.
Tilbage til toppen Go down
Misty

Misty


Antal indlæg : 108
Bosted : En lille anonym lejlighed.
Job/hobbies : At hjælpe de svage

Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) Empty
IndlægEmne: Sv: Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!)   Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) EmptyTors 19 Maj 2011, 08:01

Nu er det her jo sat op som at alle skal læse , at det er meget vigtigt !!, så derfor vil jeg benytte retten til at ligge min kommentar (ellers skulle dialogen have fundet sted under privaten)

Jeg synes jalou kvinder/piger er meget uskønne og at det er ekstrem dårlig stil at hænge andre ud.

Hvorfor dog oprette så mange brugere og lade dem alle "lege med Jaster" hvis du synes han er så slem.... Det giver jo ikke mening.
Hold dig væk, log af, undlad at besvare indlæg...hvis du ikke bifalder stilen...ingen holder en skyder mod din tindning
Find en mere konstruktiv måde at udfylde din tid på, en der giver dig glæde..istedet for at dyrke dette, det er jo nærmest en besættelse som du sidder der og tæller og nærstuderer mandens indlæg..... for real??

Dette er blot en iagttagelse fra mig, der kun har EEN bruger herinde, der ikke kender dig Sapphire og iøvrigt aldrig har emnet med Jaster!!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) Empty
IndlægEmne: Sv: Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!)   Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) EmptyTors 19 Maj 2011, 15:05

Med forlov, Misty, så vil jeg gerne påpege, at jeg på intet tidspunkt har nævnt noget om at have mere end én bruger nogen steder. Vi snakker flere emner med én person.

Desuden er det tydeligt, at også du har fuldstændig misforstået min mening med overhovedet at skrive her. Tag og læs mit indlæg ovenover i stedet og 'hold en skyder mod min tinding' igen, hvis du finder det så usmageligt.
Tilbage til toppen Go down
Misty

Misty


Antal indlæg : 108
Bosted : En lille anonym lejlighed.
Job/hobbies : At hjælpe de svage

Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) Empty
IndlægEmne: Sv: Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!)   Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) EmptyTors 19 Maj 2011, 16:25

2+4 eller 3+3 summer giver stadig 6.

Om du har en ,tre eller 5 brugere..
Om du har et, tre eller fem emner...

Stop at bruge din tid her, hvis du er utilfred, lad vær med at logge ind..det er simpelt.
Gid alle problemer og udfordringer kunne løses ved et klik -eller manglen på samme.
Og da jeg generalt kun indgår i duskussioner af en lidt anden karakter, vil dette blive mit sidste svar i dette emne...jeg har nemlig andet at bruge tiden til.
Tilbage til toppen Go down
Vélith

Vélith


Antal indlæg : 1

Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) Empty
IndlægEmne: Sv: Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!)   Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) EmptyMan 13 Jun 2011, 11:34

*Rømmer* Er Løsning ikke bare så'e simpelt at man prøver at holde sexemner lidt tilbage eller skriver dem over Pm eller msn Osv.
Tilbage til toppen Go down
Claire

Claire


Antal indlæg : 30
Bosted : Hun bor i en normal lejlighed inde i byen. Hun er middelklasse.
Job/hobbies : Hun har ikke noget job, men hun elsker at danse, og hvis hun kunne leve af det, ville hun være glad.

Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) Empty
IndlægEmne: Sv: Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!)   Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) EmptyTors 07 Jul 2011, 12:38

Jeg har aldrig emnet med dig, så jeg kan ikke udtale mig om, hvorvidt du har mange sex-emner eller ej. Så jeg holder mig ude af jeres diskussion n.n

Jeg har ikke emnet specielt meget på siden endnu, da jeg er ny, men jeg skal da nok tænke over det
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 215
Bosted : Lejlighed med 2 soveværelser en stue/køkken og et lille badeværelse
Job/hobbies : Han arbejder som handelsmand for et stort firma

Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) Empty
IndlægEmne: Sv: Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!)   Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) EmptyFre 08 Jul 2011, 22:55

Hør lige her lille saph nu slapper du lige af tak du hidser dig op.over ingenting nu er jeg så heldig at jeg har skrevet med Jaster siden han hed Jaster på VLM plus Jaster og jeg har nogle af de samme venner jeg respektere ham som en ven og har du et problem med om Jaster har sexemner eller ej så burde du måske slet ikke være på HANS SIDE!!! Det hans side han bestemmer over den det hans karakter ikk din vis Jaster skriver at han er stoppet med sexemner så er han det forstået?! Træt af folk som tror de skal bestemme over andres karaktere!!! Nu er jeg osse så heldig jeg har været RPG'er i lang tid så jeg har set en del da de på VLM (vie-la-mort) sagde man skulle spare på sexemner var der ingen som påpegede at adminerne havde haft mange sexemner og jeg kan.ikk se forskellen på den side og denne respekter adminen eller skrid fra siden!!! Desuden sagde han at han var ved at afslutte dem og har ikk set et eneste sexemne siden han sluttede det sidste!! Og til.sidst stop med det der med al respekt for det du skriver er intet andet end disrespekt!!! Nu har jeg sjovt nok min egen side og jeg ved det er hårdt at lave en side ja havde jeg ikk Melody ved min side i det ville jeg aldrig have nået så langt og så laver Jaster denne her ALENE ENDDA!!! Og han arbejder for at få den til at blive god og så kommer en hater og prøver at bestemme? Endda en som ikk kender Jaster IRL? Jeg kender ikk Jaster personligt men kender ham med garanti bedre end dig og han er faktisk en flink fyr
Tilbage til toppen Go down
Ahngel

Ahngel


Antal indlæg : 143
Bosted : en lejelighed i byen
Job/hobbies : ingen af delene

Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) Empty
IndlægEmne: Sv: Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!)   Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) EmptyTors 18 Aug 2011, 20:25

jeg har en løsning som adminen inde på http://aveira.danskforum.net/ og inde på min side skal man skrive XXX i overskriften når det er et sex emne^^ er det ikke bare en god idé??
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) Empty
IndlægEmne: Sv: Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!)   Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Tag jer sammen!!! kig (vigtigt!!!)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Kig her meget vigtigt

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
City-of-life :: Om city-of-life :: Nyheder-
Gå til: